*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 953208 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2618 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 09:04:37 μμ »
Τέλος, να παραθέσω μία πρόταση από τον μέγα S. Papert: "Ξεμπερδεύετε από τη βαθμολόγηση/αξιολόγηση για να αρχίσετε να μαθαίνετε"...

Δεν το είχα ακούσει αλλά είναι καταπληκτικό!!!!
Μ αρέσει αν βάζω τα διαγωνίσματα νωρίς, ακριβώς γιατί μετά έχω χρόνο να ρυθμίσω την ύλη όπως θέλω, να καθυστερήσω όπου προκύψει, αν επιταχύνω αν δω ότι μια ενότητα δεν συγκινεί/δεν τραβάει, χωρίς να σκέφτομαι την ημερομηνία που έχω κλείσει που με περιορίζει!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:43:03 »

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2619 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 10:27:35 μμ »
Η βαθμολόγηση με αυτά τα κριτήρια που υπάρχουν είναι αχρηστη. 3 στους 4 πήραν έπαινο περσυ. Αν αυτό είναι βαθμολόγηση τότε έχουμε γίνει μικρη σιλικον βάλει στην Ελλάδα. Αν όμως η βαθμολόγηση είναι κανονική τότε το 60% των μαθητών θα είχε μείνει στην ίδια τάξη. Οπότε διαλεχτε. Η βαθμολόγηση έχει γίνει μια 10λεπτη αγγαρεία των καθηγητών όπως την αποκαλώ. Η πλάκα ειναι πως πολύ γονείς έχουν απαξιώσει το σχολείο λόγο της πολυ καλής βαθμολόγησης. Δεν υπάρχει νόημα να μπουν βαθμοι τετραμηνου. Γενικά δεν έχει νόημα εκτός αν αλλάξει το πλαισιο

Αποσυνδεδεμένος Marigo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 481
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2620 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 10:44:17 μμ »
Καλά το έγραψες εσυ συνάδελφε βάλει σιλικόν...έχουμε γίνει..

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2621 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 10:52:54 μμ »
Ανήκω στην γενιά που δεν βαθμολογηθηκε στο δημοτικό. Χωρίς διαγωνίσματα. Μόνο κριτήρια αξιολόγησης και ορθογραφία.. Θεωρώ ότι μάθαμε. Συντελούν φυσικά πολλοί παράγοντες για την χαμηλή "απορρόφηση" της γνώσης από την σημερινή γενιά. Αλλά η αξιολόγηση του τύπου βαθμολογίας από την αρχή της σχολικής ζωής νομίζω ότι παίζει ρόλο.
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:43:03 »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2622 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 10:58:08 μμ »
Από ο, τι κατάλαβα λοιπόν τα δημοτικά θα ανοίξουν για να φυλαξουμε τα παιδιά να κάνει ο κόσμος τα ψώνια του, με την ευκαιρία να δώσουμε και βαθμούς πριν τα Χριστούγεννα για το τρίμηνο και μετά εμείς δεν θα μπορέσουμε να δούμε ούτε τους γονείς μας σε όλες τις διακοπές. Προσωπικά περιμένω να περάσουν αύριο οι δύο εβδομάδες από τότε που κλείσαμε για να τους δω από κοντά.
Εγώ πάλι, απ' όσα άκουσα και τώρα το βράδυ, μάλλον δε θα ανοίξουν καθόλου τα σχολεία (ή ίσως για λίγες ημέρες τα Δημοτικά και τα Νηπιαγωγεία), αφού λένε πως είναι πιο ασφαλές να φύγουμε από το lockdown στις 21/12, δηλ. λίγες μέρες πριν από τα Χριστούγεννα. Οπότε σ' αυτή την περίπτωση, θα επιστρέψουμε στα σχολεία με το νέο έτος και θα προετοιμαζόματε και για την τρίτη καραντίνα (από τέλη Γενάρη).
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2623 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 11:07:39 μμ »
Εγώ πάλι, απ' όσα άκουσα και τώρα το βράδυ, μάλλον δε θα ανοίξουν καθόλου τα σχολεία (ή ίσως για λίγες ημέρες τα Δημοτικά και τα Νηπιαγωγεία), αφού λένε πως είναι πιο ασφαλές να φύγουμε από το lockdown στις 21/12, δηλ. λίγες μέρες πριν από τα Χριστούγεννα. Οπότε σ' αυτή την περίπτωση, θα επιστρέψουμε στα σχολεία με το νέο έτος και θα προετοιμαζόματε και για την τρίτη καραντίνα (από τέλη Γενάρη).

Με τα τόσα σενάρια δεν ξέρω πια τι είναι ενημέρωση κ τι είναι χειραγώγηση.... βασικά δεν κατακαβαιμω, αν ανοίξουμε ελάχιστα στις 21/12 ίσα ίσα για κάτι ψώνια, χωρίς εστίαση, ελπίζω χωρίς εκκλησίες, χωρίς μετακινήσεις από νομό σε νομό, γιατί να έχουμε τρίτο κύμα μέσα σ ένα μήνα; δεν έχει λογική, αν είναι τόσο δύσκολο να ελεγχθεί, ας μην ανοίξουνε καθολου τότε, μια κ καλή Φλεβάρη πχ με πολύ πεσμένα κρούσματα. Εκτός αν το λενε αυτό για να μην ξεθαρρέψουμε στις γιορτές.

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1345
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2624 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 11:31:12 μμ »
Ο καθηγητής λοιμωξιολογίας και μέλος της επιτροπής εμπειρογνωμόνων, Νίκος Σύψας τάχθηκε υπέρ της παράτασης του lockdown μέχρι τις 21 Δεκεμβρίου. “Να ανοίξουμε 21 Δεκεμβρίου. Εγώ θα ήθελα να έχουμε 15 καθαρές μέρες. Για να μπορέσουμε να κάνουμε κάποια κανονικότητα. Αν το επιτρέψουν οι συνθήκες να ανοίξουμε τα δημοτικά ενδεχομένως …" δήλωσε χαρακτηριστικά στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Κατά τον ίδιο, θα πρέπει "να παραμείνουν και τα SMS ακόμα και την περίοδο των εορτών. Δε μπορούμε να κάνουμε καν προβλέψεις. Όλα αυτά που κάνουμε είναι ασκήσεις επί χάρτου".

https://www.news247.gr/ygeia/sypsas-lockdown-eos-tis-21-dekemvrioy-christoygenna-monoi-mas.9064966.html

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2625 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 11:46:45 μμ »
Η βαθμολόγηση με αυτά τα κριτήρια που υπάρχουν είναι αχρηστη. 3 στους 4 πήραν έπαινο περσυ. Αν αυτό είναι βαθμολόγηση τότε έχουμε γίνει μικρη σιλικον βάλει στην Ελλάδα. Αν όμως η βαθμολόγηση είναι κανονική τότε το 60% των μαθητών θα είχε μείνει στην ίδια τάξη. Οπότε διαλεχτε. Η βαθμολόγηση έχει γίνει μια 10λεπτη αγγαρεία των καθηγητών όπως την αποκαλώ. Η πλάκα ειναι πως πολύ γονείς έχουν απαξιώσει το σχολείο λόγο της πολυ καλής βαθμολόγησης. Δεν υπάρχει νόημα να μπουν βαθμοι τετραμηνου. Γενικά δεν έχει νόημα εκτός αν αλλάξει το πλαισιο
Έχουμε γεμίσει άριστους μαθητές-παπαγάλους με 19άρια και 20άρια δίχως κριτική σκέψη και βασικές δεξιότητες. Παρότι διδάσκω Αγγλικά βλέπω πολλές φορές άριστους μαθητές να μην έχουν καμία ιδέα να γράψουν σε ένα απλό θέμα έκθεσης και να μην μπορούν να εντοπίσουν π.χ. τα κύρια σημεία ενός κειμένου ή να δομήσουν σωστά ένα δικό τους κείμενο.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2626 στις: Νοέμβριος 29, 2020, 12:21:24 πμ »
Έχουμε γεμίσει άριστους μαθητές-παπαγάλους με 19άρια και 20άρια δίχως κριτική σκέψη και βασικές δεξιότητες. Παρότι διδάσκω Αγγλικά βλέπω πολλές φορές άριστους μαθητές να μην έχουν καμία ιδέα να γράψουν σε ένα απλό θέμα έκθεσης και να μην μπορούν να εντοπίσουν π.χ. τα κύρια σημεία ενός κειμένου ή να δομήσουν σωστά ένα δικό τους κείμενο.

Εγω προσπαθώ να ξεμαθω τα παιδιά απ την αποστήθιση. ρωτάω συγκεκριμένα πράγματα στην ιστορία, που θέλω ουσιαστικά να απομονώσουν μια πρόταση από μια παρατσούκλι κ δεν καταλαβαίνουν. κ αφού έχω ρωτήσει τα βασικά, σηκώνει χέρι κάποιος κ ζητάει να συμπληρώσει. σκέφτομαι λοιπόν ότι θα θέλει να προσθέσει κάτι στη τελευταία ερώτηση. κ ομως.... αρχίζει κ μου λέει μια ολόκληρη άσχετη παράγραφο επειδή δεν ρώτησα κάτι απ αυτήν. το πιο εξοργιστικό όμως είναι ότι οι άλλοι φιλόλογοι που καούν ιστορία θεωρούν καταστροφικές τις ερωτήσεις σύντομης απάντησης γιατί τα παιδιά δεν αναπτύσσουν, πράγμα που κατά τη γνώμη τους θα γινόταν αν μάθαιναν πιο πίστα τις παραγράφους....

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2627 στις: Νοέμβριος 29, 2020, 01:46:13 πμ »
Εγω προσπαθώ να ξεμαθω τα παιδιά απ την αποστήθιση. ρωτάω συγκεκριμένα πράγματα στην ιστορία, που θέλω ουσιαστικά να απομονώσουν μια πρόταση από μια παρατσούκλι κ δεν καταλαβαίνουν. κ αφού έχω ρωτήσει τα βασικά, σηκώνει χέρι κάποιος κ ζητάει να συμπληρώσει. σκέφτομαι λοιπόν ότι θα θέλει να προσθέσει κάτι στη τελευταία ερώτηση. κ ομως.... αρχίζει κ μου λέει μια ολόκληρη άσχετη παράγραφο επειδή δεν ρώτησα κάτι απ αυτήν. το πιο εξοργιστικό όμως είναι ότι οι άλλοι φιλόλογοι που καούν ιστορία θεωρούν καταστροφικές τις ερωτήσεις σύντομης απάντησης γιατί τα παιδιά δεν αναπτύσσουν, πράγμα που κατά τη γνώμη τους θα γινόταν αν μάθαιναν πιο πίστα τις παραγράφους....

Φοβούμενος που θα ακουστώ αιρετικός, πιστεύω πως εδώ είναι που μπαίνει ο ρόλος του εκπαιδευτικού ως παιδαγωγός. Εξηγούμαι:

Οι μαθητές καλούνται να ανταποκριθούν στα ζητούμενα του εκπαιδευτικού τους. Αν αυτός, λειτουργεί ως "κοινωνός της γνώσης" η οποία αποτυπώνεται στα σχολικά βιβλία, αναπόφευκτα εκκολάπτει παπαγάλους. Αν αποσκοπεί στην επίγνωση του περιεχομένου του μαθήματος, καλιεργεί ελεύθερους στοχαστές.

Επί του πρακτέου, αν τα μαθήματα που κάνουμε, εξαντλούνται στα γραφόμενα των βιβλίων και στα θέματα SOS, οι μαθητές δε λαμβάνουν από τον εκπαιδευτικό τους τα ερεθίσματα που χρειάζονται για να αρχίσουν να σκέφτονται. Αν δεχτούμε πως διαρκώς επίκαιρη δεξιότητα είναι αυτή της κριτικής σκέψης (η οποία έχει αρχίσει να αναφέρεται και στα προγράμματα σπουδών) θα πρέπει να προσπαθούμε να την ενθαρρύνουμε. Αυτό δεν είναι εφικτό αν οι ερωτήσεις μας στην τάξη ή στα διαγωνίσματα είναι μόνο του τύπου "Τί" και "Πότε" αλλά "Γιατί", "Τι θα γινόταν αν" κ.λπ.

Καταλαβαίνω πως υπάρχουν οδηγίες που απαιτούν από εμάς να καλύψουμε μία συγκεκριμένη ύλη. Το πώς θα το κάνουμε αυτό και πόσο θα επιμείνουμε σε ορισμένα σημεία, είναι στο δικό μας χέρι. Καταλαβαίνω επίσης πως, στην Γ' Λυκείου, η ελευθερία κινήσεων μας είναι πολύ πιο περιορισμένη καθώς πρέπει να προετοιμάσουμε τους μαθητές να διαγωνιστούν σε ένα σύστημα όπου τα θέματα δεν είναι ευθύνη του εκπαιδευτικού τους αλλά αντλούνται από μία τράπεζα θεμάτων, με όσες παθογένειες εμπεριέχονται σε αυτό το σύστημα (με χαρά μου βέβαια, είδα θέματα μαθηματικών τα οποία, ξεφεύγουν από την εφαρμογή κάποιων τύπων και ζητούν εξηγήσεις από τους μαθητές οπότε, υπάρχει φως στο τούνελ!). Στις υπόλοιπες τάξεις όμως, δεν έχουμε αυτόν τον περιορισμό.

Η διεπιστημονική προσέγγιση, ο εμπλουτισμός της ύλης, οι ερευνητικές και ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που μπορούμε να αξιοποιήσουμε. Δεν λέω πως πρέπει να καταργήσουμε τα βιβλία αλλά, δεν πρέπει να περιοριζόμαστε από αυτά. Για παράδειγμα, στο μάθημα της πληροφορικής (που είναι και το μάθημα που κάνω) ευχαρίστως θα θυσιάσω κάποιες ώρες μαθήματος που έχουν να κάνουν με την ενότητα "Δημιουργώ με τον κειμενογράφο" ή της σύνδεσης συσκευών με τον υπολογιστή για να συζητήσουμε για τα ηθικά διλήμματα που θα φέρει η έλευση της τεχνητής νοημοσύνης στη ζωή μας, να συνειδητοποιήσουμε πώς ο άνθρωπος είναι υπολογιστής και γιατί η αλγοριθμική/υπολογιστική σκέψη είναι δεξιότητα επίλυσης προβλημάτων και για καθημερινά προβλήματα, να καταλάβουμε πως η ορθή χρήση της γλώσσας είναι απαραίτητη για να μπορούμε να διατυπώνουμε ορθά τα βήματα των αλγορίθμων/προγραμμάτων αλλά και για να μπορούμε να σκεφτόμαστε και να επικοινωνούμε, να φωτίσουμε τη σπουδαιότητα χρήσης ορθογραφίας και συντακτικού γιατί είναι κοινά χαρακτηριστικά στις φυσικές και στις προγραμματιστικές γλώσσες, να τους πληροφορήσουμε πως τα αγγλικά, εδώ και πολλά χρόνια είναι -καλώς ή κακώς- μια lingua franca και όταν ψάχνουν πληροφορίες στο διαδίκτυο, για κάθε ένα αποτέλεσμα που βρίσκουν στα ελληνικά υπάρχουν 10000 σχετικά αποτελέσματα στα αγγλικά, να...

Οι τρόποι και τα θέματα περιορίζονται μόνο από εμάς. Αν δώσουμε τροφή για σκέψη και αν αφιερώνουμε λίγη ώρα στον αναστοχασμό της διδασκαλίας μας, μπορούμε να κάνουμε λαμπρά μαθήματα. Αν αναδείξουμε την έννοια της αξιολόγησης ως ευκαιρία αυτοβελτίωσης και εμπλέξουμε και τους μαθητές μας σε αυτή (π.χ. αξιολόγηση ομοτίμων), νοηματοδοτούμε τις πράξεις και τα αποτελέσματά τους. Αν καταφέρουμε και περάσουμε σε έστω και έναν μονάχα μαθητή μας τις προαναφερθείσες στάσεις/αξίες, ο σπόρος έχει μπει!

Τέλος, το τί κάνουν άλλοι συνάδελφοι πρέπει να μας απασχολεί μόνο αν εμπίπτει στο παράγγελμα "Κρίνε τα ορθά".
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2020, 01:47:50 πμ από Debaser »
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2628 στις: Νοέμβριος 29, 2020, 07:13:50 πμ »
Έχουμε ξεφύγει αλλά φυσικά δεν εχεις άδικο. γιβαυτο απόλαυσα την περίοδο που σε κάποια μαθήματα δεν είχαμε εξετάσεις. αντί να πρέπει να προπόνηση μαθητες για τυποποιημένες απαντήσεις κ να συμβαδίζω με τους συνδιδάσκοντες για μα μπορούμε να βάλουμε κοινά θέματα, εστίαζε σ αυτά που έκρινα εγω. γι αυτό είμαι και κατά της τράπεζας θεμάτων. δυστυχώς όμως όταν πρέπει να βάλεις θέματα με άλλον δεν εχεις πάντα τα περιθώρια. Το τι κάνουν οι άλλοι επηρεάζει γιατί διαμορφώνει τρόπους σκέψης κ συμπεριφοράς κ είναι δύσκολο να τα ξεμαθεις.

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1345
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2629 στις: Νοέμβριος 29, 2020, 09:24:00 πμ »
Lockdown: “Χάνεται” και η 14η Δεκεμβρίου; Ανοίγουν τα εμπορικά καταστήματα για τα Χριστούγεννα

https://www.newsit.gr/politikh/Lockdown-xanetai-kai-i-14i-dekemvriou-anoigoun-ta-emporika-katastimata-gia-ta-xristougenna/3150942/

Διευθυντής ΜΕΘ Παπανικολάου: Δεν γίνεται να ανοίξουμε, θα έχουμε εθνική τραγωδία https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/dieythyntis-meth-papanikolaou-den-ginetai-na-anoiksoume-tha-exoume-ethniki-tragodia/3152171/
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2020, 10:22:15 πμ από menandros »

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2630 στις: Νοέμβριος 29, 2020, 11:04:10 πμ »
Lockdown: “Χάνεται” και η 14η Δεκεμβρίου; Ανοίγουν τα εμπορικά καταστήματα για τα Χριστούγεννα

https://www.newsit.gr/politikh/Lockdown-xanetai-kai-i-14i-dekemvriou-anoigoun-ta-emporika-katastimata-gia-ta-xristougenna/3150942/

Διευθυντής ΜΕΘ Παπανικολάου: Δεν γίνεται να ανοίξουμε, θα έχουμε εθνική τραγωδία https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/dieythyntis-meth-papanikolaou-den-ginetai-na-anoiksoume-tha-exoume-ethniki-tragodia/3152171/
Κάτι πιο ευχάριστο? Η κυνηγάς μόνο ειδήσεις που λένε για κλείσιμο σχολείων?

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2631 στις: Νοέμβριος 29, 2020, 11:34:06 πμ »
Υπερασπίζομαι τον menandros που ανέβασε τα συγκεκριμένα links. Δεν φταίει αυτός, η κατάσταση φταίει. Ο Διευθυντής της ΜΕΘ     στο Παπανικολάου δεν ξέρει τι λέει; Μπορεί ακόμη και να χάσει την θέση του, όπως έγινε σε άλλη περίπτωση. Ακριβώς επειδή δεν γίνεται αρεστός με όσα λέει.
Σήμερα η Κεραμέως βγήκε στο Open για να πει ότι δεν ξέρει ακόμη τίποτα. Και ότι εξετάζουν στο ΙΕΠ τρόπους αξιολόγησης για το Α΄ Τετράμηνο. Αργά το θυμήθηκαν λέω εγώ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159557
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 320
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 311
Σύνολο: 323

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.