0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
. Με μπέρδεψες πριν. Νόμιζα ότι είσαι στο στρατόπεδο «αν θες πολύ να κανεις τηλεκπαίδευση, δουλεύουν όλες οι γραμμες σαν οπτική ίνα κ λαπτοπ της apple πέφτουν ουρανοκατέβατα στα χέρια των μαθητών για να κανεις γ@μ@το μάθημα»!
Εγώ είμαι φρέσκια στην τηλεκπαίδευση στην πρωτοβάθμια φέτος και ήδη από σήμερα τα πράγματα είναι καλύτερα. Έχω μάλιστα την αίσθηση ότι με κάποια τμήματα θα γίνει πολύ καλή δουλειά, σε 1-2 ίσως και καλύτερη από την τάξη. Το λέω έχοντας και πρότερη εμπειρία στην τηλεκπαίδευση. Και αρνούμαι να πιστέψω ότι εγώ κι οι συνάδελφοί μου κάνουμε babysitting εξ αποστάσεως. Πολλοί μάλιστα εργαζόμαστε σκληρά ώστε να φτιάξουμε νέο υλικό ή να προσαρμόσουμε το ήδη υπάρχον και προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να κινητοποιήσουμε τους μαθητές και να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Απογοητεύτηκα όμως σήμερα καθώς πέρασα χτες μιάμιση ώρα να φτιάξω ένα σούπερ διαδραστικό μάθημα με τραγούδια, βίντεο, PowerPoint κλπ. και οι μαθητές μου δεν μπορούσαν καν να δουν τι μοιράζομαι μαζί τους. Ok, σώθηκε αλλιώς η κατάσταση αλλά λυπάσαι όταν αφιερώνεις τόσο χρόνο και τα πράγματα κυλάνε έτσι. Χάνεται ένα μέρος του ενθουσιασμού...
Σήμερα είχα κ εγω δυο κακές ώρες. Ένα update κόλλησε τα πάντα κ ήταν αδύνατο να ανοίγω εφαρμογές για διαμοιρασμό. Συμβαίνουν αυτά... Συνοπικα κ εγω έχω την αίσθηση ότι κάνω δουλειά, καλύτερη απ ο,τι περίμενα. Όμως εμείς δεν έχουμε απόντες. οι μαθησιακές δυσκολίες είναι το βασικό θέμα. πχ στην τάξη μπορεί να ζητήσω από κάποιον να κάνει ανάγνωση κ να του δείξω πού είμαστε γιατί έχει χαθεί. διακριτικά. Τώρα δυσκολεύομαι γιατί δεν καταλαβαίνουν, είναι άλλου, δεν έχουν βιβλίο, ένα σωρό χαζά...
Έρχεσαι στα λόγια μου. Η τηλεκπαιδευση αποτελεί μια βλακεια της Κεραμεως να δικαιολογησει τον μισθό μας. Η ύλη δεν πρέπει να θεωρηθει διδαχθείσα. Άργησες αλλά το κατάλαβες.
Άρα τι προτείνεις; Να μην έκλειναν ή να έκλειναν και να μη γινόταν τίποτα; Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω μερικούς. Γίνεται μια τεράστια προσπάθεια, πρωτόγνωρη για τα χρονικά, και πάλι γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια. Έχουμε βάλει όλη πλάτη σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, με τα όποια προβλήματα και τις όποιες δυσκολίες. Και όμως, πάντα, θα υπάρχουν αυτοί που θα μηδενίζουν την κάθε προσπάθεια. Λυπάμαι που είναι απ' το συνάφι μας!!!
Αισιόδοξη εκπαιδευτικος (πράγματι είσαι αισιόδοξη με αυτά τα χάλια της παιδείας? Το ότι τα μισά παιδιά γ λυκείου δεν ξέρουν να κάνουν πράξεις κλασματων και να συνταξουν μια πρόταση). 1.Ασε τις πλάτες για τους γυμνασμένους. Σιγά μην σε κεράσουνε και γλυκάκι που κάνεις το αυτονόητο.Τι κάνεις? Μάθημα χαμηλότερου επιπέδου(οπως όλοι μας) με υπολογιστή.Σιγα τα αυγά.Εκτος αν κάνεις 5 ώρες και εσύ προετοιμασία. Ούτε έρευνα να έκανες.2.Εκπαίδευση δεν είναι μόνο τα τραγουδάκια στο δημοτικο. Είναι και η γ λυκείου. Όπου εκεί έχει πανελλήνιες. Αυτά που λες λοιπόν να τα πεις στα παιδιά που προσπαθούν με τηλεκπαιδευση και το ίντερνετ πέφτει. Ή όπου καθηγητές απλά διαβάζουν το βιβλίο και αυτό το λένε τηλεκπαιδευση.3.Εχω αναφέρει τι προτείνω. Αλλά τώρα χωρίς την βάση του 10 και με είσοδο όλων των μαθητών στα πανεπιστήμια λυθκε το πρόβλημα της τηλεκπαίδευσης. Όλα βαίνουν καλώς. Και τηλεκπαιδευση κάναμε και είχε επιτυχία αφού όλοι αριστευσαν και μπήκαν πανεπιστήμιο. Και ζησαν αυτοί καλά και εμείς καλυτερα
OK! Στο ίδιο ποστ, με μια αναπνοή, ειρωνεύεσαι ταυτόχρονα ΚΑΙ τους συναδέλφους που κάνουν 5 ώρες προτεοιμασίας αλλά ΚΑΙ κατηγορείς αυτούς που απλά διαβάζουν το βιβλίο... Τι φάση;Είσαι το μόνο άτομο που κάνει τη σωστή συνταγή προετοιμασίας, π.χ. 1 ώρα και 17 λεπτά και όλοι οι υπόλοιποι υπολειπόμαστε της σοφίας σου;
Δεν ξέρω αν εμείς αυτοαναιρουμαστε. εσυ πάντως δεν απαντάς σε αυτό που σε ρώτησα. Πώς νιώθεις όταν σε ένα μάθημα υπαρχουν μαθητες που δεν σε ακούν. μια απλή απάντηση. το να διαφωνούμε στα επιμέρους είναι άλλο θέμα κ ειναο θεμιτό. εγω πχ τις εξετάσεις τις θεωρώ ότι σκοτώνουν τη μάθηση κ ακυρώνουν τη δουλειά που γίνεται στην τάξη. εχεθς άλλη γνώμη, σεβαστό. το να παριστάνεις όμως ότι ζούμε σε ένα ροζ σύννεφο που χαλάει μόνο από εκπαιδευτικούς που έχουν άποψη για τεκταινόμενα, αυτό πώς το λες;Εσυ ποια σαφή θέση εχεις πάρει;
Τα συμπεράσματα δικά σου. Προφανέστατα δεν μπορείς να κατανοήσεις τι διαβάζεις σε όσα έχω γράψει. Ωστόσο σε κάτι να απαντήσω. Η γνώση για να αποκηθεί χρειάζεται μια διαδικασία. Αν ξέρεις άλλον τρόπο θα ήθελα να προταθεί και να μπει σε διαβούλευση ίσως. Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν διαδικασίες. Ο τύπος με την ουσία είναι στενά δεμένα. Δεν τους κόβουμε, κάποιοι δεν μπορούν να τα καταφέρουν. Όχι λόγω προβλημάτων ίσως αλλά λόγω συνθηκών. Αυτό είναι πραγματικότητα. Αυτή δεν κρύβεται κάτω από το χαλί. Θα συμφωνήσω με τον math σε αυτό: η εικόνα της υπουργού θα διασωθεί με το να περάσουν όλοι σε σχολές.