*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 947879 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2492 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 11:34:14 μμ »
.

Με μπέρδεψες πριν. Νόμιζα ότι είσαι στο στρατόπεδο «αν θες πολύ να κανεις τηλεκπαίδευση, δουλεύουν όλες οι γραμμες σαν οπτική ίνα κ λαπτοπ της apple πέφτουν ουρανοκατέβατα στα χέρια των μαθητών για να κανεις γ@μ@το μάθημα»!

Βασικά δεν συμφωνούμε ακριβώς. Τη συγκεκριμένη τηλεκπαίδευση με πλήρως σύγχρονη στο πρόγραμμα του κανονικού σχολείου πράγματι τη θεωρώ βλακεία της Κεραμεως για να δικαιολογηθεί ο μισθός κ για να είναι απασχολημένα τα παιδιά.

Δεν θεωρώ όμως ότι η ύλη είναι μη διδαχθεισα, σε όλες τις περιπτώσεις. Και δεν συμφωνώ μα ειπωθεί τέτοιο πράγμα γιατί ακυρώνει κ τη δίκη μας δουλειά κ τους κόπους κ τα έξοδα παιδιών κ γονέων κ τέλος είναι σαν να παραδεχόμαστε ότι κάνουμε μπειμπισιτινγκ.

Αυτό που θα ήθελα είναι ένα πλάνο ότι φέτος δεν έχει ενδοσχολικές, έτσι ώστε να μην αγχώνεται οποίος έμεινε πίσω για οποιονδήποτε λόγο. κ ένα σαφές σχέδιο των ενοτήτων που πρέπει οπωσδήποτε να γίνουν για να μην αυτοσχεδιαζουμε. Αυτό είναι το μίνιμουμ. Το ιδανικό που θα θελα ήταν: μικτό μοντέλο με δια ζώσης σε κάποια μαθήματα κ πολλές εργασίες, κατά βάση δλδ ατομική εργασία, με προϋποθεσεις υποχρεωτικότητας για να εξασφαλίζεται συμμετοχή κ να μην νιώθει κάποιος ότι εξαρτάται από μια κακη σύνδεση κ ένα κινητό που κολλαει. εννοειται όχι αηδίες τύπου γυμναστική εξαποστασεως.
Εγώ είμαι φρέσκια στην τηλεκπαίδευση στην πρωτοβάθμια φέτος και ήδη από σήμερα τα πράγματα είναι καλύτερα. Έχω μάλιστα την αίσθηση ότι με κάποια τμήματα θα γίνει πολύ καλή δουλειά, σε 1-2 ίσως και καλύτερη από την τάξη. Το λέω έχοντας και πρότερη εμπειρία στην τηλεκπαίδευση. Και αρνούμαι να πιστέψω ότι εγώ κι οι συνάδελφοί μου κάνουμε babysitting εξ αποστάσεως. Πολλοί μάλιστα εργαζόμαστε σκληρά ώστε να φτιάξουμε νέο υλικό ή να προσαρμόσουμε το ήδη υπάρχον και προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να κινητοποιήσουμε τους μαθητές και να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Απογοητεύτηκα όμως σήμερα καθώς πέρασα χτες μιάμιση ώρα να φτιάξω ένα σούπερ διαδραστικό μάθημα με τραγούδια, βίντεο, PowerPoint κλπ. και οι μαθητές μου δεν μπορούσαν καν να δουν τι μοιράζομαι μαζί τους. Ok, σώθηκε αλλιώς η κατάσταση αλλά λυπάσαι όταν αφιερώνεις τόσο χρόνο και τα πράγματα κυλάνε έτσι. Χάνεται ένα μέρος του ενθουσιασμού...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:47:49 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2493 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 11:42:14 μμ »
Εγώ είμαι φρέσκια στην τηλεκπαίδευση στην πρωτοβάθμια φέτος και ήδη από σήμερα τα πράγματα είναι καλύτερα. Έχω μάλιστα την αίσθηση ότι με κάποια τμήματα θα γίνει πολύ καλή δουλειά, σε 1-2 ίσως και καλύτερη από την τάξη. Το λέω έχοντας και πρότερη εμπειρία στην τηλεκπαίδευση. Και αρνούμαι να πιστέψω ότι εγώ κι οι συνάδελφοί μου κάνουμε babysitting εξ αποστάσεως. Πολλοί μάλιστα εργαζόμαστε σκληρά ώστε να φτιάξουμε νέο υλικό ή να προσαρμόσουμε το ήδη υπάρχον και προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να κινητοποιήσουμε τους μαθητές και να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Απογοητεύτηκα όμως σήμερα καθώς πέρασα χτες μιάμιση ώρα να φτιάξω ένα σούπερ διαδραστικό μάθημα με τραγούδια, βίντεο, PowerPoint κλπ. και οι μαθητές μου δεν μπορούσαν καν να δουν τι μοιράζομαι μαζί τους. Ok, σώθηκε αλλιώς η κατάσταση αλλά λυπάσαι όταν αφιερώνεις τόσο χρόνο και τα πράγματα κυλάνε έτσι. Χάνεται ένα μέρος του ενθουσιασμού...

Σήμερα είχα κ εγω δυο κακές ώρες. Ένα update κόλλησε τα πάντα κ ήταν αδύνατο να ανοίγω εφαρμογές για διαμοιρασμό. Συμβαίνουν αυτά... Συνοπικα κ εγω έχω την αίσθηση ότι κάνω δουλειά, καλύτερη απ ο,τι περίμενα. Όμως εμείς δεν έχουμε απόντες. οι μαθησιακές δυσκολίες είναι το βασικό θέμα. πχ στην τάξη μπορεί να ζητήσω από κάποιον να κάνει ανάγνωση κ να του δείξω πού είμαστε γιατί έχει χαθεί.  διακριτικά. Τώρα δυσκολεύομαι γιατί δεν καταλαβαίνουν, είναι άλλου, δεν έχουν βιβλίο, ένα σωρό χαζά...

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2494 στις: Νοέμβριος 24, 2020, 12:06:35 πμ »
Σήμερα είχα κ εγω δυο κακές ώρες. Ένα update κόλλησε τα πάντα κ ήταν αδύνατο να ανοίγω εφαρμογές για διαμοιρασμό. Συμβαίνουν αυτά... Συνοπικα κ εγω έχω την αίσθηση ότι κάνω δουλειά, καλύτερη απ ο,τι περίμενα. Όμως εμείς δεν έχουμε απόντες. οι μαθησιακές δυσκολίες είναι το βασικό θέμα. πχ στην τάξη μπορεί να ζητήσω από κάποιον να κάνει ανάγνωση κ να του δείξω πού είμαστε γιατί έχει χαθεί.  διακριτικά. Τώρα δυσκολεύομαι γιατί δεν καταλαβαίνουν, είναι άλλου, δεν έχουν βιβλίο, ένα σωρό χαζά...
Ναι, στο γυμνάσιο λόγω απουσιών τα παιδιά παρακολουθούν στο σύνολό τους από ό,τι ακούω. Στο δημοτικό ήταν καλύτερα τα πράγματα σήμερα αν και οι μαθητές της Α' και Β' Δημοτικού δεν μπαίνουν ακόμη όλοι, τουλάχιστον στο δικό μου μάθημα. Και δεν ισχύει σίγουρα για όλους ότι δεν έχουν πρόσβαση. Πολλοί γονείς προτιμούν να μπαίνουν τα παιδιά στα μαθήματα της δασκάλας και όχι στων ειδικοτήτων, όπως στα Αγγλικά που διδάσκω. Αυτό όμως έχει ως αποτέλεσμα όσοι είναι παρόντες να προχωράνε κι οι άλλοι όχι. Όταν και αν ανοίξουν τα σχολεία θα ξανακάνω κάποια πράγματα πάνω στα ήδη διδαγμενα, π.χ. εξάσκηση στα γραπτά στην τάξη, αλλά θα έχουν χάσει σημαντικά πράγματα.

Αποσυνδεδεμένος "Αισιόδοξη" εκπαιδευτικός

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
  • Γέλα, πουλί μου, γέλα, είναι η ζωή μια τρέλα!!!
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2495 στις: Νοέμβριος 24, 2020, 12:09:12 πμ »
Έρχεσαι στα λόγια μου. Η τηλεκπαιδευση αποτελεί μια βλακεια της Κεραμεως να δικαιολογησει τον μισθό μας. Η ύλη δεν πρέπει να θεωρηθει διδαχθείσα. Άργησες αλλά το κατάλαβες.
Άρα τι προτείνεις; Να μην έκλειναν ή να έκλειναν και να μη γινόταν τίποτα; Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω μερικούς. Γίνεται μια τεράστια προσπάθεια, πρωτόγνωρη για τα χρονικά, και πάλι γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια. Έχουμε βάλει όλη πλάτη σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, με τα όποια προβλήματα και τις όποιες δυσκολίες. Και όμως, πάντα, θα υπάρχουν αυτοί που θα μηδενίζουν την κάθε προσπάθεια. Λυπάμαι που είναι απ' το συνάφι μας!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:47:49 »

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2496 στις: Νοέμβριος 24, 2020, 07:29:04 πμ »
Άρα τι προτείνεις; Να μην έκλειναν ή να έκλειναν και να μη γινόταν τίποτα; Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω μερικούς. Γίνεται μια τεράστια προσπάθεια, πρωτόγνωρη για τα χρονικά, και πάλι γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια. Έχουμε βάλει όλη πλάτη σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, με τα όποια προβλήματα και τις όποιες δυσκολίες. Και όμως, πάντα, θα υπάρχουν αυτοί που θα μηδενίζουν την κάθε προσπάθεια. Λυπάμαι που είναι απ' το συνάφι μας!!!
Κατά τη γνώμη μου, ειρωνεύετε τα άλλα μέλη που κάνουν τόσες μέρες όσα λες. Και υπερβαίνουν εαυτό. Και η τηλεκπαίδευση δεν είναι καλή. Και δεν θα έπρεπε να κλείσουν. Και καλώς έκλεισαν. Και δεν έχουμε εξοπλισμό. Και το κινητό τους είναι καλό. Δεν βγάζεις συμπέρασμα. Σε άλλους έπρεπε να απευθύνεις αυτό το μήνυμα.
Όπως σε όλες τις συνθήκες κάποιοι είναι πιο ευνοημένοι και κάποιοι λιγότερο. Το σημαντικό είναι να δίνονται ευκαιρίες σε όλους. Στη χώρα μας έχουμε διαστρεβλώσει την έννοια της ευκαιρίας. Έτσι φτάνουν τα παιδιά να ενηλικιώνονται και να μην ξέρουν ούτε ανάγνωση και γραφή. Δεν είναι φυσιολογικό όλα τα παιδιά να έχουν τον ίδιο ρυθμό ανάπτυξης. Στην Ελλάδα όμως τα τουβαλιάζουμε όλα. Για να αποφύγουμε τον κοινωνικό έλεγχο καταστρέφουμε τα παιδιά μας. Η κακή μας νοοτροπία αφαιρεί κάθε ζωοποιό στοιχείο από τη νεότητά τους.

Η βάση του δέκα ήταν μεγάλο λάθος που αποσύρθηκε. Αν κάποιος δεν μπορεί να καλύψει τη βάση πρέπει να επαναλάβει το λύκειο όχι να μπει και σε πανεπιστήμιο. Η υγεία είναι αυτό που πρέπει τώρα να διαφυλάξουμε. Καλώς σε κάποιες περιοχές είναι κλειστά τα σχολεία ίσως και παντού δεν είμαι ειδικός να το κρίνω, αλλά για το παιδαγωγικό κομμάτι έχει πολύ μεγάλη σημασία να δώσουν τα παιδιά τελικές εξετάσεις. Έστω και για το ένα που διδάχθηκε να αξιολογηθεί αν το κατέκτησε.

Γενικά, συγκεκριμένα μέλη αυτοαναιρούνται χωρίς να το καταλαβαίνουν.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2497 στις: Νοέμβριος 24, 2020, 07:42:47 πμ »
Δεν ξέρω αν εμείς αυτοαναιρουμαστε. εσυ πάντως δεν απαντάς σε αυτό που σε ρώτησα. Πώς νιώθεις όταν σε ένα μάθημα υπαρχουν μαθητες που δεν σε ακούν. μια απλή απάντηση. το να διαφωνούμε στα επιμέρους είναι άλλο θέμα κ ειναο θεμιτό. εγω πχ τις εξετάσεις τις θεωρώ ότι σκοτώνουν τη μάθηση κ ακυρώνουν τη δουλειά που γίνεται στην τάξη. εχεθς άλλη γνώμη, σεβαστό. το να παριστάνεις όμως ότι ζούμε σε ένα ροζ σύννεφο που χαλάει μόνο από εκπαιδευτικούς που έχουν άποψη για τεκταινόμενα, αυτό πώς το λες;
Εσυ ποια σαφή θέση εχεις πάρει; Βασικά μια: θεοποιείς την εκπαίδευση όχι ως ουσία κ ως προσφορά, αλλά ως διαδικασια. να γίνεται το ωράριο, να βγαίνει η ύλη, να μπαίνουν βαθμοί, να μη χάνουμε εξετάσεις. να προχωράνε αυτοί που ούτως ή αλλως θα προχωρούσαν, οι υπόλοιποι κάποιο θέμα θα έχουν, που είναι κάπως αργά να αντιμετωπίσουμε οπότε απλώς ας τους κόβουμε. είστε εδώ 2-3 που βγάζετε απίστευτη αλαζονεία κ υποτίμηση, βάζετε ταμπέλες σε οποιονδήποτε, έχετε έτοιμη ετυμηγορία για το ποιος δουλεύει επαρκώς (σε ποσότητα κ σε φαινεσθαι μόνο). κ αν πούμε κάτι εξανιστασθε μονιμα ως θιγμένοι.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 24, 2020, 07:51:51 πμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1855
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2498 στις: Νοέμβριος 24, 2020, 08:31:21 πμ »
Αισιόδοξη εκπαιδευτικος (πράγματι είσαι αισιόδοξη με αυτά τα χάλια της παιδείας? Το ότι τα μισά παιδιά γ λυκείου δεν ξέρουν να κάνουν πράξεις κλασματων και να συνταξουν μια πρόταση).
1.Ασε τις πλάτες για τους γυμνασμένους. Σιγά μην σε κεράσουνε και γλυκάκι που κάνεις το αυτονόητο.Τι κάνεις? Μάθημα χαμηλότερου επιπέδου(οπως όλοι μας) με υπολογιστή.Σιγα τα αυγά.Εκτος αν κάνεις 5 ώρες και εσύ προετοιμασία. Ούτε έρευνα να έκανες.
2.Εκπαίδευση δεν είναι μόνο τα τραγουδάκια στο δημοτικο. Είναι και η γ λυκείου. Όπου εκεί έχει πανελλήνιες. Αυτά που λες λοιπόν να τα πεις στα παιδιά που προσπαθούν με τηλεκπαιδευση και το ίντερνετ πέφτει. Ή όπου καθηγητές απλά διαβάζουν το βιβλίο και αυτό το λένε τηλεκπαιδευση.
3.Εχω αναφέρει τι προτείνω. Αλλά τώρα χωρίς την βάση του 10 και με είσοδο όλων των μαθητών στα πανεπιστήμια λυθκε το πρόβλημα της τηλεκπαίδευσης. Όλα βαίνουν καλώς. Και τηλεκπαιδευση κάναμε και είχε επιτυχία αφού όλοι αριστευσαν και μπήκαν πανεπιστήμιο. Και ζησαν αυτοί καλά και εμείς καλυτερα
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 24, 2020, 08:34:33 πμ από math22 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2499 στις: Νοέμβριος 24, 2020, 09:35:36 πμ »
Νομιζω ότι κάποιες ειδικότητες νιώθουν όντως λειψό αυτό το μάθημα. Οι θετικοί που βασίζεστε στην επίλυση ασκήσεων απ ο,τι έχω καταλάβει έχετε το μεγαλύτερο θέμα.

Στα φιλολογικά μπορείς να κανεις εξαιρετική δουλειά λόγω του εποπτικού υλικού που εχεις άμεσα διαθέσιμο, που στην τάξη μόνο με διαδραστικό πίνακα το αξιοποιείς. Φυσικά θέλει προετοιμασια, που τόσο ειρωνεύεσαι κ δεν καταλαβαίνω. Εγω δεν έχω νιώσει ότι λέω λιγότερα. Ή ότι κάνω πιο εύκολα. Έχω θέμα με την παραγωγή λόγου μόνο, γιατί αυτά που γράφουν σπίτι δεν ξέρω ποιος τα έχει γράψει. αν δλδ συνεχίσει για καιρό αυτό, εκεί όντως θα νιώσω ότι υπάρχει σημαντική απώλεια. Σε αλλά μαθήματα όμως, αυτά που λέμε δεν είναι λειψά. Απλώς είναι περίεργο να μην βλέπεις τι κάνουν κ είναι κ άβολο κάθε τόσο να λέει κάποιος ότι δεν ακούει, ότι ο διαμοιρασμός φαίνεται χάλια στο κινητό του κ διαφορα τετοια. εμένα αυτή είναι η βασική μου επιφύλαξη. αλλιώς, τέτοιο μάθημα με ησυχία, χωρίς διακοπές, χωρίς φωνές, χωρίς παρατηρήσεις, ούτε στα όνειρα μας!!!

Αποσυνδεδεμένος μυωπία

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2500 στις: Νοέμβριος 24, 2020, 09:58:41 πμ »
Αισιόδοξη εκπαιδευτικος (πράγματι είσαι αισιόδοξη με αυτά τα χάλια της παιδείας? Το ότι τα μισά παιδιά γ λυκείου δεν ξέρουν να κάνουν πράξεις κλασματων και να συνταξουν μια πρόταση).
1.Ασε τις πλάτες για τους γυμνασμένους. Σιγά μην σε κεράσουνε και γλυκάκι που κάνεις το αυτονόητο.Τι κάνεις? Μάθημα χαμηλότερου επιπέδου(οπως όλοι μας) με υπολογιστή.Σιγα τα αυγά.Εκτος αν κάνεις 5 ώρες και εσύ προετοιμασία. Ούτε έρευνα να έκανες.
2.Εκπαίδευση δεν είναι μόνο τα τραγουδάκια στο δημοτικο. Είναι και η γ λυκείου. Όπου εκεί έχει πανελλήνιες. Αυτά που λες λοιπόν να τα πεις στα παιδιά που προσπαθούν με τηλεκπαιδευση και το ίντερνετ πέφτει. Ή όπου καθηγητές απλά διαβάζουν το βιβλίο και αυτό το λένε τηλεκπαιδευση.
3.Εχω αναφέρει τι προτείνω. Αλλά τώρα χωρίς την βάση του 10 και με είσοδο όλων των μαθητών στα πανεπιστήμια λυθκε το πρόβλημα της τηλεκπαίδευσης. Όλα βαίνουν καλώς. Και τηλεκπαιδευση κάναμε και είχε επιτυχία αφού όλοι αριστευσαν και μπήκαν πανεπιστήμιο. Και ζησαν αυτοί καλά και εμείς καλυτερα

OK! Στο ίδιο ποστ, με μια αναπνοή, ειρωνεύεσαι ταυτόχρονα ΚΑΙ τους συναδέλφους που κάνουν 5 ώρες προτεοιμασίας αλλά ΚΑΙ κατηγορείς αυτούς που απλά διαβάζουν το βιβλίο... Τι φάση;
Είσαι το μόνο άτομο που κάνει τη σωστή συνταγή προετοιμασίας, π.χ. 1 ώρα και 17 λεπτά και όλοι οι υπόλοιποι υπολειπόμαστε της σοφίας σου;

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1855
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2501 στις: Νοέμβριος 24, 2020, 11:16:05 πμ »
OK! Στο ίδιο ποστ, με μια αναπνοή, ειρωνεύεσαι ταυτόχρονα ΚΑΙ τους συναδέλφους που κάνουν 5 ώρες προτεοιμασίας αλλά ΚΑΙ κατηγορείς αυτούς που απλά διαβάζουν το βιβλίο... Τι φάση;
Είσαι το μόνο άτομο που κάνει τη σωστή συνταγή προετοιμασίας, π.χ. 1 ώρα και 17 λεπτά και όλοι οι υπόλοιποι υπολειπόμαστε της σοφίας σου;
Μην λες πράματα που δεν είπα. Εγώ τα κάνω ακόμα χειρότερα. Δεν είπα κάπου πως τα κάνω σούπερ. Γι αυτό λέω τηλεκπαιδευση δεν τραβαει

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2502 στις: Νοέμβριος 24, 2020, 02:25:45 μμ »
Σήμερα απογοητεύτηκα κ εγω. ρώτησα καμία δεκαριά μαθητες κ ούτε καν άκουγαν για να απαντήσουν κ άλλοι 4-5 ήταν άλλου γι αλλού (όχι στο ίδιο τμήμα). Έπεσε γερή κατσαδα κ γι αυτό κ για ασκήσεις που δεν έχουν στείλει. στο τέλος την πλήρωσε κ ένας φουκαράς που μάλλον έχει τον υπολογιστή αε κοινόχρηστο χώρο γιατί ακουγόταν πίσω η μαμα του, κατσαρόλες, το νεογέννητο αδερφάκι του, κ πάνω στον εκνευρισμό τ άκουσε κ αυτός για τη φασαρία. φοβάμαι για το ποσα άγραφα τετράδια θα βρω όταν ανοίξουμε...

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2503 στις: Νοέμβριος 24, 2020, 03:41:25 μμ »
Δεν ξέρω αν εμείς αυτοαναιρουμαστε. εσυ πάντως δεν απαντάς σε αυτό που σε ρώτησα. Πώς νιώθεις όταν σε ένα μάθημα υπαρχουν μαθητες που δεν σε ακούν. μια απλή απάντηση. το να διαφωνούμε στα επιμέρους είναι άλλο θέμα κ ειναο θεμιτό. εγω πχ τις εξετάσεις τις θεωρώ ότι σκοτώνουν τη μάθηση κ ακυρώνουν τη δουλειά που γίνεται στην τάξη. εχεθς άλλη γνώμη, σεβαστό. το να παριστάνεις όμως ότι ζούμε σε ένα ροζ σύννεφο που χαλάει μόνο από εκπαιδευτικούς που έχουν άποψη για τεκταινόμενα, αυτό πώς το λες;
Εσυ ποια σαφή θέση εχεις πάρει; Βασικά μια: θεοποιείς την εκπαίδευση όχι ως ουσία κ ως προσφορά, αλλά ως διαδικασια. να γίνεται το ωράριο, να βγαίνει η ύλη, να μπαίνουν βαθμοί, να μη χάνουμε εξετάσεις. να προχωράνε αυτοί που ούτως ή αλλως θα προχωρούσαν, οι υπόλοιποι κάποιο θέμα θα έχουν, που είναι κάπως αργά να αντιμετωπίσουμε οπότε απλώς ας τους κόβουμε. είστε εδώ 2-3 που βγάζετε απίστευτη αλαζονεία κ υποτίμηση, βάζετε ταμπέλες σε οποιονδήποτε, έχετε έτοιμη ετυμηγορία για το ποιος δουλεύει επαρκώς (σε ποσότητα κ σε φαινεσθαι μόνο). κ αν πούμε κάτι εξανιστασθε μονιμα ως θιγμένοι.
Τα συμπεράσματα δικά σου. Προφανέστατα δεν μπορείς να κατανοήσεις τι διαβάζεις σε όσα έχω γράψει. Ωστόσο σε κάτι να απαντήσω. Η γνώση για να αποκηθεί χρειάζεται μια διαδικασία. Αν ξέρεις άλλον τρόπο θα ήθελα να προταθεί και να μπει σε διαβούλευση ίσως. Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν διαδικασίες. Ο τύπος με την ουσία είναι στενά δεμένα. Δεν  τους κόβουμε, κάποιοι δεν μπορούν να τα καταφέρουν. Όχι λόγω προβλημάτων ίσως αλλά λόγω συνθηκών. Αυτό είναι πραγματικότητα. Αυτή δεν κρύβεται κάτω από το χαλί. Θα συμφωνήσω με τον math σε αυτό: η εικόνα της υπουργού θα διασωθεί με το να περάσουν όλοι σε σχολές.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2504 στις: Νοέμβριος 24, 2020, 03:51:04 μμ »
Τα συμπεράσματα δικά σου. Προφανέστατα δεν μπορείς να κατανοήσεις τι διαβάζεις σε όσα έχω γράψει. Ωστόσο σε κάτι να απαντήσω. Η γνώση για να αποκηθεί χρειάζεται μια διαδικασία. Αν ξέρεις άλλον τρόπο θα ήθελα να προταθεί και να μπει σε διαβούλευση ίσως. Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν διαδικασίες. Ο τύπος με την ουσία είναι στενά δεμένα. Δεν  τους κόβουμε, κάποιοι δεν μπορούν να τα καταφέρουν. Όχι λόγω προβλημάτων ίσως αλλά λόγω συνθηκών. Αυτό είναι πραγματικότητα. Αυτή δεν κρύβεται κάτω από το χαλί. Θα συμφωνήσω με τον math σε αυτό: η εικόνα της υπουργού θα διασωθεί με το να περάσουν όλοι σε σχολές.
Θα σου πω εγώ, TimPap, τι συμβαίνει. Δείχνεις με τα μηνύματά σου πως δεν κάμεις μάθημα. Και πως τρως όλην την ώρα γι' απουσίες για ελέγχους για το τι έπραξε έκαστος για εξέταση για βιβλίο ύλης για βαθμολογήσεις για τεστ και τα ρέστα. Το τυπικό κομμάτι δηλαδής. Και πως για το ουσιαστικό, το καθ' εαυτό μάθημα τη διδασκαλία, δε μένει χρόνος. Οπότε δεν εμβαθύνεις δεν προχωράς στέρεα και κάμεις ανεμομαζώματα επιπέδου απλοϊκού κι επιφανειακού. Οπότε κρατάς πίσω τους καλούς μαθητές που θα ενδιαφέρουνται για κάτι πιο σοβαρό απ' τα τετριμμένα. Αυτήν την εντύπωση δίδεις. Θα 'θελα να μιλήσω με δυνατούς μαθητές στο αντικείμενό σου για να διαπιστώσω τι συμβαίνει κι αν έχω δίκιο ή αν σφάλλω. Είμαι περίεργος ομολογώ. :-\
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 24, 2020, 03:55:09 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2505 στις: Νοέμβριος 24, 2020, 04:04:34 μμ »
Τα συμπεράσματα δικά σου. Προφανέστατα δεν μπορείς να κατανοήσεις τι διαβάζεις σε όσα έχω γράψει. Ωστόσο σε κάτι να απαντήσω. Η γνώση για να αποκηθεί χρειάζεται μια διαδικασία. Αν ξέρεις άλλον τρόπο θα ήθελα να προταθεί και να μπει σε διαβούλευση ίσως. Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν διαδικασίες. Ο τύπος με την ουσία είναι στενά δεμένα. Δεν  τους κόβουμε, κάποιοι δεν μπορούν να τα καταφέρουν. Όχι λόγω προβλημάτων ίσως αλλά λόγω συνθηκών. Αυτό είναι πραγματικότητα. Αυτή δεν κρύβεται κάτω από το χαλί. Θα συμφωνήσω με τον math σε αυτό: η εικόνα της υπουργού θα διασωθεί με το να περάσουν όλοι σε σχολές.
Διαδικασια... Δεν ξέρω ποια γενιά είσαι, αιρετοί εδώ είναι η γενιά που αρχαία μάθαινε στο λύκειο κ στο γυμνάσιο δεν είχε εξετάσεις. Διαφορετική διαφικασθα λοιπόν. ή κ πιο απλα, υπήρχαν τρίμηνα, υπάρχουν τώρα τετράμηνα. Διαφιξασθες που πλαισιώνουν τη μάθηση, χωρίς να την καθορίζουν νομοτελειακά. Αν σκεφτούμε ότο το σημερινό σχολείο έχει περισσότερα διδακτικά αντικειμενα; περισσότερα ώρες, περισσότερες εξετάσεις, και κατά τ αλλά το αποτέλεσμα είναι φτωχό, μήπως να αναρωτηθούμε λίγο για αυτή τη φετιχιστική σχέση με τις εξετάσεις, τους βαθμούς, τους ελέγχους και τα λοιπά διαδικαστικά;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158546
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 341
Σύνολο: 361

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.