0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα ήθελα να θίξω ένα εντελώς διαφορετικό θέμα. Μέσα στην τάξη ως εκπαιδευτικοί χτιζαμε μια σχέση με τους μαθητές, μπορούσαμε να θιξουμε θέματα που απασχολούσαν τα παιδιά, να κάνουμε κάποιες παρεμβάσεις, παρατηρήσεις, συζητήσεις κτλ. Τώρα νιώθω υποχρεωμένη να "κάνω μάθημα" κάθε λεπτό. Αλλά δεν είμαι σίγουρη ότι παιδαγωγικά εκπληρώνουμε το ρόλο μας...
Ki εγώ τούς μιλάω. Τους δείχνω και εικόνες με παπαρούνες, με όμορφα ζωάκια.Πόσο μ'αρέσουν οι ηλεκτρονικές μέρες.
Έσπερος, για την επικαιρότητα συζητάμε συχνά, όπως στο μάθημα της γ' γυμ. για τη δημιουργία αφίσας. Τους έδειξα αφίσες με αφορμή διάφορα γεγονότα στην Ελλάδα και αλλού και έχουμε συζητήσει αρκετά για τα μηνύματα που θέλουν να περάσουν και για τον τρόπο που έχει αξιοποιηθεί η εικόνα για να εξυπηρετήσει ένα σκοπό πολιτικό/εμπορικό/πολιτιστικό κλπ.Με τα πρωτάκια έχουμε συζητήσει πολύ για τον σχεδιασμό, αισθητική παρουσίαση και φυσικά χρήση μάσκας προστασίας προσώπου.Μερικές φορές ζητώ να ανοίγουμε κάμερες στο τέλος του μαθήματος για να δούμε τις ασκήσεις μας.Όπως λες, υπάρχει απόκλιση από τμήμα σε τμήμα. Αλλού δεν προλαβαίνω τα "χεράκια" και αλλού τους τα βγάζω με το τσιγκέλι.
Σορρυ ρε παιδιά αλλά τώρα συγκρίνουμε το μάθημα τηλεκπαίδευσης σε νήπια και την Γ λυκείου?
Το καθένα έχει τη σημασία του για την ηλικία των παιδιών. Όλοι έχουν εκπαιδευτικές ανάγκες. Κ οι μεγάλοι μάλλον μπορούν να χειριστούν κάποια πράγματα ευκολότερα.