*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 947974 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2842 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 07:17:10 μμ »
Θα ήθελα να θίξω ένα εντελώς διαφορετικό θέμα. Μέσα στην τάξη ως εκπαιδευτικοί χτιζαμε μια σχέση με τους μαθητές, μπορούσαμε να θιξουμε θέματα που απασχολούσαν τα παιδιά, να κάνουμε κάποιες παρεμβάσεις, παρατηρήσεις, συζητήσεις κτλ. Τώρα νιώθω υποχρεωμένη να "κάνω μάθημα" κάθε λεπτό. Αλλά δεν είμαι σίγουρη ότι παιδαγωγικά εκπληρώνουμε το ρόλο μας...

Έχεις απόλυτο δίκιο. Κι εμένα μου λείπει πάρα πολύ η ανθρώπινη πλευρά της τάξης. Χρησιμοποιώ πλέον όσο περισσότερο μπορώ -όπου φυσικά υπάρχει η δυνατότητα- τα breakout sessions. Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες των 3-4, επίτηδες τους δίνω λίγο παραπάνω χρόνο για να μπορούν να πουν τα δικά τους χωρίς να αισθάνονται το μπαμπούλα συνέχεια πάνω από το κεφάλι τους και κάνω και βόλτες στα δωμάτια λέγοντας και μια κουβεντούλα. Είναι το καλύτερο που έχω σκεφτεί και τα παιδιά το ζητάνε συνέχεια, ειδικά τα μικρά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:38:28 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2843 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 07:30:53 μμ »
Τα Χριστούγεννα  τι θα κάνετε από ασκήσεις; Εγω γενικά δεν έβαζα μεγάλες επαναλήψεις, ίσα ίσα κάτι πιο μεγάλο από μια καθημερινή άσκηση.

Τώρα σκέφτομαι να βαλω κάτι περισσότερο, επειδή δεν προχωράμε όπως στην τάξη κ επίσης προαιρετικά για όποιον θέλει κάποιο πακέτο ασκήσεων σε αρχαία κ νέα γλώσσα.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2490
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2844 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 07:40:29 μμ »
Δεν βρίσκω αρνητικό το να αξιοποιείται κάθε λεπτό μαθήματος. Συζητώ συνέχεια με τα παιδιά για το μάθημα, χωρίς να κάνω μεγάλους μονόλογους και τους παρακινώ με ερωτήσεις παρατηρητικότητας, κρίσεως, συγκρίσεις κλπ. Με αφορμή το μάθημα, πχ μία φωτογραφία, παρουσίαση κλπ συχνά συζητάμε και άλλα θέματα, όσο μας το επιτρέπει ο χρόνος. Προχωρώ την ύλη πιο αργά από την κανονική τάξη, αλλά δεν έχει σημασία, καθώς τώρα εμβαθύνουμε πολύ περισσότερο τη θεωρία.
Με εκπλήσσει το πόσο τα παιδιά του γυμνασίου έχουν ανάγκη τη συζήτηση/διάλογο και το πόσο θετικά ανταποκρίνονται.
Κάθε μάθημα, βέβαια, έχει τις ιδιαιτερότητές του. Αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι δεν μπορώ να παρακινήσω τους μέτριους να συμμετέχουν όσο θα ήθελα, ενώ στην κανονική τάξη ήταν ευκολότερο με την άμεση επαφή.

Αποσυνδεδεμένος panwapolaegw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2845 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 07:45:26 μμ »
Ki εγώ τούς μιλάω. Τους δείχνω και εικόνες με παπαρούνες, με όμορφα ζωάκια.
Πόσο μ'αρέσουν οι ηλεκτρονικές μέρες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:38:28 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2846 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 07:56:22 μμ »
@harac αρνητικό με την έννοια ότι στην τάξη την κανονική ίσως ανοιγες μια κουβέντα για άλλο θέμα, έκανες μια πλάκα, μιλούσες λίγο για την επικαιρότητα κλπ. Τώρα δεν νιώθεις πιο σφιγμένος; Κατ αρχας εσάς ανοίγουν κάμερες; εγω σταμάτησα να το ζητάω γιατί δεν μπορώ αυτή. την απόρριψη. Οπότε τι να πεις απέναντι σε μια μουγγαμαρα; Έχω ξαναπεί ότι η ησυχία στο μάθημα είναι απίστευτη όμως η προσπάθεια να κινητοποιήσεις να σηκώσουν χέρι, ειδικά όταν υπάρχει απόκλιση σπο τμήμα σε τμήμα, είναι ψυχοφθόρα. είναι στιγμές που νιώθω σαν να κάνω ραδιόφωνο όσο κι αν προσπαθώ.

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2847 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 08:05:40 μμ »
Ki εγώ τούς μιλάω. Τους δείχνω και εικόνες με παπαρούνες, με όμορφα ζωάκια.
Πόσο μ'αρέσουν οι ηλεκτρονικές μέρες.
Διδάσκω σε δημοτικό και Νηπιαγωγείο φέτος.... Άρα ναι δείχνω και ζωάκια και λουλουδάκια και κάνω τον Καραγκιόζη μπροστά σε κλειστές κάμερες με γονείς να παρακολουθούν. Χαίρομαι που κάποιοι έχουν την πολυτέλεια να ειρωνευονται με αυτό
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος panwapolaegw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2848 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 08:08:10 μμ »
Μα, κι εγώ νηπιαγωγός ειμαι.

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2849 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 08:09:40 μμ »
Εγώ όχι
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2490
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2850 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 08:10:16 μμ »
Έσπερος,
για την επικαιρότητα συζητάμε συχνά, όπως στο μάθημα της γ' γυμ. για τη δημιουργία αφίσας. Τους έδειξα αφίσες με αφορμή διάφορα γεγονότα στην Ελλάδα και αλλού και έχουμε συζητήσει αρκετά για τα μηνύματα που θέλουν να περάσουν και για τον τρόπο που έχει αξιοποιηθεί η εικόνα για να εξυπηρετήσει ένα σκοπό πολιτικό/εμπορικό/πολιτιστικό κλπ.
Με τα πρωτάκια έχουμε συζητήσει πολύ για τον σχεδιασμό, αισθητική παρουσίαση και φυσικά χρήση μάσκας προστασίας προσώπου.
Μερικές φορές ζητώ να ανοίγουμε κάμερες στο τέλος του μαθήματος για να δούμε  τις ασκήσεις μας.
Όπως λες, υπάρχει απόκλιση από τμήμα σε τμήμα. Αλλού δεν προλαβαίνω τα "χεράκια" και αλλού τους τα βγάζω με το τσιγκέλι.

« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 11, 2020, 08:16:02 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2851 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 08:19:26 μμ »
Έσπερος,
για την επικαιρότητα συζητάμε συχνά, όπως στο μάθημα της γ' γυμ. για τη δημιουργία αφίσας. Τους έδειξα αφίσες με αφορμή διάφορα γεγονότα στην Ελλάδα και αλλού και έχουμε συζητήσει αρκετά για τα μηνύματα που θέλουν να περάσουν και για τον τρόπο που έχει αξιοποιηθεί η εικόνα για να εξυπηρετήσει ένα σκοπό πολιτικό/εμπορικό/πολιτιστικό κλπ.
Με τα πρωτάκια έχουμε συζητήσει πολύ για τον σχεδιασμό, αισθητική παρουσίαση και φυσικά χρήση μάσκας προστασίας προσώπου.
Μερικές φορές ζητώ να ανοίγουμε κάμερες στο τέλος του μαθήματος για να δούμε  τις ασκήσεις μας.
Όπως λες, υπάρχει απόκλιση από τμήμα σε τμήμα. Αλλού δεν προλαβαίνω τα "χεράκια" και αλλού τους τα βγάζω με το τσιγκέλι.

στη γλώσσα κ τα κείμενα συζητάμε. Στη βυζαντινή ιστορία, δύσκολο... στη σύγχρονη ιστορία περίμενα ότι θα συχητουσαμε αλλ στο ένα τμήμα παρακαλάω να πουν απλα καλημέρα κ γεια σας στο τέλος... Ίσως φταίω κι εγω, είμαι πιο αγχωμένη να βγαίνει ο χρόνος κ μπορεί να το μεταδίδω.

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1855
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2852 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 08:24:41 μμ »
Σορρυ ρε παιδιά αλλά τώρα συγκρίνουμε το μάθημα τηλεκπαίδευσης σε νήπια και την Γ λυκείου?

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2853 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 08:27:13 μμ »
Σορρυ ρε παιδιά αλλά τώρα συγκρίνουμε το μάθημα τηλεκπαίδευσης σε νήπια και την Γ λυκείου?

Το καθένα έχει τη σημασία του για την ηλικία των παιδιών. Όλοι έχουν εκπαιδευτικές ανάγκες. Κ οι μεγάλοι μάλλον μπορούν να χειριστούν κάποια πράγματα ευκολότερα.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2490
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2854 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 08:33:58 μμ »
Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης, απλώς ο κάθε ένας καταθέτει τις εμπειρίες του.
Όλα τα παιδιά είναι μαθητές. Όλα μεγαλώνοντας περνούν σε διαφορετικές βαθμίδες εκπαίδευσης. Και εμείς άλλωστε δεν κάνουμε μάθημα μόνο στην ίδια βαθμίδα. Ο ίδιος εκπαιδευτικός μπορεί να διδάσκει και σε γυμνάσιο και σε λύκειο, ή σε γυμνάσιο και δημοτικό καλύπτοντας διαφορετική ύλη, μαθησιακά αντικείμενα και ανάγκες ανάλογα με την ηλικία και το επίπεδο των παιδιών.
Κάθε ηλικία και μάθημα έχει τις ιδιαιτερότητές του/της.

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1855
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2855 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 08:38:05 μμ »
Το καθένα έχει τη σημασία του για την ηλικία των παιδιών. Όλοι έχουν εκπαιδευτικές ανάγκες. Κ οι μεγάλοι μάλλον μπορούν να χειριστούν κάποια πράγματα ευκολότερα.
Δηλαδη θες να μου πεις πως η τηλεκπαιδευση προχώρα το ίδιο καλά είτε πάει νηπιαγωγείο το παιδί είτε πάει γ λυκείου? Παιδιά ας σοβαρευτούμε λίγο. Μαθηματικά φυσική Γ λυκείου χωρίς γραφιδα και κάμερα δεν διδάσκετε. ΑΝΤΙΘΈΤΩΣ  σε νήπια μόνο με την φωνή μια χαρά μάθημα κανεις

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158556
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 395
Σύνολο: 395

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.133 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.