0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πολύ συμπεριληπτικο μελόδραμα.Θα είχε ενδιαφέρον να δωσεις ένα παράδειγμα πως θα δουλέψει κάτι τέτοιο. Ασπουμε ένας μαθητής δεν διαβάζει καθόλου δημοτικό διότι δεν του αρέσει. Του αρέσει το μπάσκετ. Τι μπορεί να κάνει το κράτος γι αυτόν?
Από το Συνταγμα οφείλει να του παρεχει την υποχρεωτική εκπαίδευση. Και ας θέλει να παιζει μπάσκετ. Και ας μη διαβάζει. Και ας σπαει τα νευρα σε όλους. Όπως αν κάποιος ανέβει σε μια ταρατσα και πει οτι θελει να αυτοκτονήσει το κράτος πρεπει να τον σώσει. Και ας ζητάει να πιασει το Τζόκερ... Και για τον ίδιο λόγο που ο οποιοσδήποτε απεργος πεινας, άρρωστος κλπ πρεπει να σωθεί. Και ας είναι ο χειρότερος εγκληματίας.Και αυτοί που φτιάξανε τα Συντάγματα ανα τον κόσμο παιζει να ήταν λιγο πιο έξυπνοι από εμάς.... Αν είναι δυνατόν συνάδελφοι να είναι υπέρ του να μένουν παιδιά. Θα έγραφα και αλλά αλλά από το κινητό λίγο δυσκολο....
Μαθητής που δεν έχει πει ποτέ μάθημα, δεν ξέρει καν τι μάθημα έχει, να περάσει; Είναι αντιπαιδαγωγικό να μείνει; Υπάρχει και ανάποδη ανάγνωση αυτού που λες. Πληρώνουμε όλοι για να υπάρχει δημόσιο σχολείο και ορθότατα. Είναι υποχρεωτική η εκπαίδευση γιατί τα άτομα ανήκουν σε σύνολα και τα σύνολα προοδεύουν όταν τα άτομα προοδεύουν. Προσφέρουμε εκπαίδευση σε όλους με κόστος βαρύ! Οφείλει μαζί με το μπάσκετ να κάτσει να μελετήσει ιστορία του τόπου του και ευρωπαική και παγκόσμια, γλώσσα, μαθηματικά, να κρίνει και να συγκρίνει, να δρα δημοκρατικά και τόσα άλλα. Είναι υποχρέωση του καθενός μας! Αξιοκρατία! Είναι βασική αρχή της Δημοκρατίας. Δεν θέλουμε να μένουν τα παιδιά. Θέλουμε να μην τα περνάμε με το ζόρι. Να μαθαίνουν και να τα καταφέρνουν μόνα τους. Η βάση της ελευθερίας! Όχι να στηρίζονται στον δάσκαλο να τα περάσει, μετά στον βουλευτή για να δουλέψει, να γλείφει ποδιές υπουργών για να προχωρήσει. Αρκετοί εδώ μέσα απέκτησαν τα μόρια με τα οποία διορίστηκαν κατά αυτόν τον τρόπο. Αυτό λέγεται εθελοδουλία! Το να παλεύεις και να αγωνίζεσαι για τη βελτίωσή σου είναι πάνω από όλα ζήτημα ελευθερίας! Δύσκολο μάθημα για αρκετούς. Όλα τα υπόλοιπα αντίκεινται στην κοινή λογική. Το Σύνταγμα καλό είναι μα το διαβάσεις πιο προσεχτικά. Υπάρχει και δίκτυο υποχρεώσεων.
Η βαθμολογία, που για σένα σημαίνει αξιοκρατία, σε όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα είναι κατά πολυ μεταγενέστερη των ίδιων των εκπαιδευτικών συστημάτων πόσο μάλλον των συνταγμάτων. Κάποιες χώρες επιλέγουν το λεγόμενο social promotion. Με μια απλή αναζήτηση στο Google το βρίσκει κάποιος. Αν ένα παιδι στο Bronx στην Αμερική πάει και γραφτεί στην Α Γυμνασίου, εξαφανιστεί και έρθει μετά από 5 χρόνια δεν θα ξαναγραφτεί ποτε στην Α Γυμνασίου. Θα παει με τα παιδιά της ηλικίας του και ορθώς. Γιατί όλοι ξέρουν ότι δεν θα μάθει ποτέ Μαθηματικά, ποτε Φυσική κλπ. Γιατί το πιο σημαντικό είναι να βρίσκεται σχολείο και όχι να πουλαει ναρκωτικά. Και αν τυχει και μια στο εκατομμυριο τα καταφέρει και παρει το απολυτήριο, ο φορολογουμένους Αμερικανος πολιτης δεν θα αναφέρει οσα λες εσυ για δημοσιο, διορισμους κλπ....
Όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα σε όλες τις χώρες από τις πιο καπιταλιστικές μέχρι τις χώρες του πρωην κομμουνιστικού μπλοκ παρεχουν δωρεάν δημόσια παιδεία σε όσους την επιλέξουν. Υποχρεούνται από το Συνταγμα τους. Αυτοί που το θέσπισαν αυτό δεν εξέτασαν τους τρόπος διοίκησης κάθε χώρας, αν είναι Μπανανία κλπ. Η εκπαίδευση είναι αγαθό και η υποχρεωτική της μορφή αποτελεί την βάση για τους πολιτες κάθε χώρας. Τώρα τι θα επιλέξει κάθε πολιτης να παρει εναπόκειται στον ίδιο και στις συνθηκες που (επί)βιώνει. Γνώμη μου είναι πως τουλάχιστον η υποχρεωτική εκπαίδευση πρέπει να παρέχεται χωρίς όρους και προυποθεσεις.
Με εννιά στην Α' Δημοτικού είμαστε συνταγματικά κατοχυρωμένοι; Μην παιδευουμε και τις υπόλοιπες τάξεις.....