0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα 'πρεπε στο σχολειό να υπάρχει πλεθώρα ειδικοτήτων δραστηριοτήτων εργαστηρίων κι υποδομών. Απ' τη φυσική ως την καλλιτεχνία. Απ' τη λογοτεχνία ως τα μαθηματικά. Απ' την αγγειοπλαστική ως τα λατινικά. Τόσα δημιουργικά πράματα απ' τον κόσμο των γραμμάτων και των τεχνών ώστε ο κάθε μαθητής να βρίσκει και να καλλιεργεί ευχάριστα το ταλέντο του. Κι εμείς τα κλείνουμε σε τέσσερες τοίχους, απανωτά ο ένας μετά τον άλλον για τ' αγχωμένο σαρανταπεντάλεπτο της εξέτασης και της παράδοσης κι ύστερα οι βαθμοί οι μεζούρες οι αξιολογήσεις. Δε γίνεται έτσι δουλειά. Ούτε πρόοδος. Παρά μιζέρια κακοπάθεια στασιμότητα. Το σχολειό βάλτωσε. Δε γίνεται να συνεχιστεί άλλο αυτή η κατάσταση. Απ' εκεί αρχινά το κακό κι απλώνεται στην κοινωνία. Εγώ θυμάμαι τα σχολικά μου χρόνια με τις πιο μελανές αναμνήσεις. Από πού κι ως πού αυτό το κακό στον τόπο; Η χαρά κι η γιορτή της γνώσης μείναν κλειδωμένα στα μπαούλα και σπέρνομε μόνον το τετριμμένο τ' ανούσιο το καταπιεσμένο το συμπλεγματικό. Ως πότε πια;
Τα σχολεία άνοιξαν με πολλή γκρίνια. Και γκρινιάζουμε με κάθετι που θα μας κάνει να εργαστούμε λιγάκι περισσότερο, όπως συμβαίνει με την τράπεζα θεμάτων για παράδειγμα.
Επειδή ανήκω σε αυτούς που γκρινιάζουν μονίμως, ναι, συνεχίζω να γκρινιάζω, γιατί τα μέτρα ασφαλείας στα σχολεία ξεχάστηκαν. Επίσης γκρινιάζω για την τράπεζα θεμάτων, που αν ήταν τόσο καλή, γιατί άραγε αποσύρθηκε, είναι μόνο θέμα ΝΔ-Σύριζα; Δηλαδή οι Νεοδημοκράτες θέλουν την Τράπεζα και οι Συριζαίοι όχι; Αλήθεια, παρουσιάστηκαν ποτέ τα παιδαγωγικά αποτελέσματα εφαρμογής της Τράπεζας θεμάτων; Γιατί στις εξετάσεις ξέρουμε πόσους μετεξεταστέους προκάλεσε.
Συμφωνώ με die, έτσι είναι στην θεωρία, στην πράξη όμως...Επίσης η διαφαινόμενη εφαρμογή της τράπεζας από του χρόνου, με νέο ίσως απαγορευτικό λόγω κορωνοϊού, θα ήταν καταστροφική...
leon, μια χαρά περάσαμε στο Γυμνάσιο, δεν μάθαμε και πολλά βέβαια, τα βασικά μόνο...