0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θέλω να εκφράσω την απογοήτευση μου για συναδέλφους αναπληρωτές που στήριξαν την εξ αποστάσεως διδασκαλία γιατί τους βολεύει να μην έρχονται σχολείο (δικαιολογημένα ως ένα σημειο) με υποτυπώδη απογευματινά μαθηματΑ στο webex, με ελάχιστους μαθητές και στην καλύτερη περίπτωση επαναλήψεις στα ίδια και στα ιδια...Έτσι για μια ακόμα φορά έβαλαν τα χέρια τους και έβγαλαν τα μάτια τους γιατί θέλησαν να φανούν τα καλά παιδιά του συστήματος καταπατώντας βέβαια κάθε έννοια κοινωνικής δικαιοσύνης, ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευση και προστασίας προσωπικών δεδομένων. Έτσι δημιούργησαν τις προϋποθέσεις για την λειτουργία ενός συστήματος που δεν έχει ανάγκη την φυσική παρουσία του εκπαιδευτικού .... Μην διαμαρτύρονται λοιπόν για νέους διορισμούς....
Η αρχή άδειασε σήμερα την υπουργό. Απίστευτη ξεφτίλα. Καμία συμφωνία δεν υπήρξε .Μόνο κάποιες τεχνικές οδηγίες δόθηκαν από την αρχή για την τροπολογία. Και από εδώ και κάτω η αρχή είπε αυτά που έλεγα και εγώ χθες ότι δηλαδή η τροπολογία για να ολοκληρωθεί και να κριθεί απαιτείται να βγει η υπουργική απόφαση που θα καθορίζει τις λεπτομέρειες . Σε διαφορετική περίπτωση θεωρείται ανενεργή Η υπουργική για να βγει όμως απαιτείται μελέτη αντίκτυπου που απαιτεί πάνω από ένα μήνα. Η μελέτη αντίκτυπου ήταν το μόνο που μου ξέφυγε.Η υπουργική απόφαση ενέχει μεγάλους κινδύνους αντισυνταγματικότητας και μόνο όταν βγει τότε η αρχή θα την κρίνει επίσημα και γραπτά.Άρα η κεραμεως ψευδόταν ασύστολα μέσα στη
Η ελληνική γλώσσα είναι πλούσια και προσφέρει τεράστιες δυνατότητες για σοφιστικέ τεχνάσματα και παραπλάνηση του κοινού ιδιαίτερα από πολιτικούς .Αν κρίνουμε την κεραμεως με βάση τον ακριβη της λόγο αυτή θα οχυρωθεί πίσω από αυτό που έγραψες ότι δηλαδή εγώ μίλησα με την αρχή μόνο για την τροπολογία .Ωστόσο δημιούργησε την εντύπωση και ας μην γελιομαστε ότι έχει την έγκριση της αρχής για όλο το πακέτο δηλαδή για την υπουργική απόφαση για την έκθεση αντίκτυπου...Επίσης δημιουργήθηκε η αίσθηση ότι υπάρχει γραπτή έγκριση της αρχής για όλο το πακέτο ενώ κάποιες οδηγίες υπήρξαν προφορικού χαρακτήρα για τεχνικά θέματα . Ο ίδιος ο Πέτσας βγήκε και είπε ότι υπάρχει γραπτή έγκριση .Πώς θα τολμήσει να βγάλει την υπουργική σε λίγες μέρες όταν η αρχή λέει ότι θέλει τουλάχιστον ένα μήνα; Δεν εκτίθεται αν πάει γρήγορα; Η αρχή λέει χρειάζεται διαβούλευση ; Ποιον κάλεσε για διαβούλευση ή ποιον θα καλέσει; Δεν εκτίθεται και εκεί;Ο αχυρανθρωπος που θα εγκρίνει την υπουργική θα καει στο τέλος και θα θυσιαστεί για την υπουργό του Ακόμα και να την εγκρίνει ο αχυρανθρωπος μπορεί η ίδια η αρχή να παρέμβει αυτεπάγγελτα ή κατόπιν καταγγελίας.
Υπάρχει αυτός ο νόμος: https://www.dpgr.gr/forum/index.php?board=13;action=display;threadid=17837;start=msg275522#msg275522
Προϋποθέσεις επεξεργασίας[b]1. Επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα επιτρέπεται μόνον όταν το υποκείμενο των δεδομένων έχει δώσει τη συγκατάθεσή του.2. Κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται η επεξεργασία και χωρίς τη συγκατάθεση, όταν:α) Η επεξεργασία είναι αναγκαία για την εκτέλεση σύμβασης, στην οποία συμβαλλόμενο μέρος είναι υποκείμενο δεδομένων ή για τη λήψη μέτρων κατόπιν αιτήσεως του υποκειμένου κατά το προσυμβατικό στάδιο.β) Η επεξεργασία είναι αναγκαία για την εκπλήρωση υποχρεώσεως του υπεύθυνου επεξεργασίας, η οποία επιβάλλεται από το νόμο.γ) Η επεξεργασία είναι αναγκαία για τη διαφύλαξη ζωτικού συμφέροντος του υποκειμένου, εάν αυτό τελεί σε φυσική ή νομική αδυναμία να δώσει τη συγκατάθεσή του.δ) Η επεξεργασία είναι αναγκαία για την εκτέλεση έργου δημόσιου συμφέροντος ή έργου που εμπίπτει στην άσκηση δημόσιας εξουσίας και εκτελείται από δημόσια αρχή ή έχει ανατεθεί από αυτή είτε στον υπεύθυνο επεξεργασίας είτε σε τρίτο, στον οποίο γνωστοποιούνται τα δεδομένα.
Georgia τώρα μας προβλημάτισες περισσότερο .
Δεν ξέρω αν έχει αναρτηθεί, προσωπικά με εκφράζει απεριόριστα, δε θα μπορούσα να εκφραστώ καλύτερα και πληρέστερα!http://kilkiswebtv.blogspot.com/2020/05/blog-post_77.html
Κεραμέως:Θα εγκατασταθούν κάμερες στις τάξεις και θα γίνεται καταγραφή;Όχι. Καμία εγκατάσταση κάμερας δεν θα γίνει στις τάξεις. Θα χρησιμοποιείται απλός φορητός ηλεκτρονικός εξοπλισμός, όπως αυτός που χρησιμοποιούνταν για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, δηλαδή υπολογιστής, τάμπλετ, κινητό, όποια συσκευή διατίθεται, που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες της σύνδεσης του εκπαιδευτικού με τους μαθητές του για το συγκεκριμένο σκοπό. Οι μαθητές θα μπορούν να συνδέονται και μέσω σταθερού τηλεφώνου, με αστική χρέωση.Μπορεί να συνδεθεί ψηφιακά οποιοσδήποτε με τη φυσική τάξη;Όχι, ο σύνδεσμος μέσω του οποίου συνδέονται οι μαθητές που μένουν σπίτι για λόγους προστασίας της ατομικής και δημόσιας υγείας δίδεται αποκλειστικά σε αυτούς από τον εκπαιδευτικό. Προ της σύνδεσης των εν λόγω μαθητών με την τάξη, ο εκπαιδευτικός πρέπει πρώτα να τους επιτρέψει την είσοδο στην πλατφόρμα. Ο εκπαιδευτικός έχει τον πλήρη έλεγχο των εισερχόμενων συμμετεχόντων και όλης της διαδικασίας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.Τίθεται ζήτημα προσωπικών δεδομένων των μαθητών;Για τη διασφάλιση της προστασίας τυχόν προσωπικών δεδομένων, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων έχει λάβει όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα. Η διάταξη διαμορφώθηκε μετά από διαβούλευση με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και ενσωματώνει περισσότερες εγγυήσεις ακόμη και από αυτές που απαιτεί το ενωσιακό δίκαιο και η ελληνική νομοθεσία. Επιπλέον η λήψη θα εστιάζει μόνο στον πίνακα ή/και τον εκπαιδευτικό, και όχι στους μαθητές. Ο εκπαιδευτικός διατηρεί τη δυνατότητα σίγασης της φωνής μαθητή, ή ακόμα και διακοπής της μετάδοσης, εάν το κρίνει απαραίτητο.Είναι υποχρεωτική η ταυτόχρονη μετάδοση του μαθήματος από την τάξη μέσω σύγχρονης τηλεκπαίδευσης στην περίπτωση της επιδημικής νόσου;Η ρύθμιση προβλέπει τη δυνατότητα παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, με τη χρήση τεχνολογίας για ταυτόχρονη μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο από εκπαιδευτικό.Όπως προαναφέρθηκε, η ταυτόχρονη διδασκαλία σε μαθητές, που συμμετέχουν στο μάθημα με φυσική παρουσία και σε άλλους που απουσιάζουν και συμμετέχουν εξ αποστάσεως, προβλέπεται μόνο ως δυνατότητα και μόνο σε περίπτωση επιδημικής νόσου.https://www.newsit.gr/ellada/sxoleia-xoris-kameres-ta-mathimata-ekselikseis-kai-dieykriniseis/3029284/
Δεν με καλύπτουν τα παραπάνω... Δλδ αυτή τι θα έλεγε;