*

Αποστολέας Θέμα: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο  (Αναγνώστηκε 62670 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1449
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Georgia 06 διαφωνώ απόλυτα με το ότι η εξατομίκευση στερεί μαθήματα ζωής. Ποιο μάθημα θα πάρει ο μαθητής με ΔΕΠΥ ή asperger ή δυσλεξία και ιδιαίτερα υψηλό IQ όταν απλά του ζητάμε να γίνει όσο πιο όμοιος με τους υπόλοιπους για να επιβιώσει;
Και ποιο ακριβώς είναι το διδακτικό όφελος για τον μαθητή που απλά δεν μπορεί ποτέ να φτάσει στο επίπεδο του τμήματος; Υπό πραγματικές συνθήκες. Οι γονείς και τον χρόνο και τα χρήματα της διδασκαλίας κατ οίκον δεν τα αποφεύγουν. Και το παιδί βρίσκεται παγιδευμένο ανάμεσα σε σχολείο και ιδιαίτερα, φροντιστήρια, λογοθεραπευτες, εργοθεραπευτες. Ναι, η ειδική αγωγή στο σχολείο βοηθάει αλλά ποιες είναι οι πραγματικές συνθήκες;
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος yannismath

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 295
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ακριβώς...! Αλλά είπαμε ,θέλουμε την τζάμπα λύση που ευνοεί ωραιότατα και τους κοινωνικούς αυτοματισμούς ...
Υ.Γ Δεν είναι συνάδελφος ο κύριος, άλλους σκοπούς εξυπηρετεί εδω μέσα

Ακριβως αυτο! Θέλουν το τζαμπα το οποιο θα φερει την κοινωνία απέναντι στους καθηγητές/δασκάλους και μετα θα μας πει θελετε να σας διορίσω κι ολας; Αναπληρωτές μια ζωη! Και ετσι προσπερνάει και τις 15000 προσλήψεις που έλεγε οτι θα κανει! 

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/321479_oste-oi-ekpaideytikoi-foboyntai-tis-kameres-giati-oloi-tha-doyn-tis-adynamies
Για την κάμερα...εύγε στον εξαιρετικό συνάδελφο!

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1449
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κάτι τέτοιο εννοούσα όταν είπα να προβλέπεται στο ωράριο μας η προετοιμασία μαθημάτων.
Η ταυτόχρονη μετάδοση του μαθήματος είναι απαγορευτική για χίλιους λόγους. Δεν θα ήμουν αντίθετη όμως με την περίπτωση να προβλέπεται στο ωράριο μας ή προετοιμασία και παρουσίαση μαθήματος χωρίς την συμμετοχή μαθητών. Στη συνέχεια τα μαθήματα θα μπορούσαν να παραδίδονται ασύγχρονα στους μαθητές που δεν βρίσκονται στο σχολείο.
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Πελαγονία

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 547
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος Jackb

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
https://www.google.com/amp/s/www.alfavita.gr/koinonia/321498_me-toys-kodikoys-web-banking-i-ekdosi-ypeythynis-dilosis-erotimata-gia-tin-asfaleia%3famp

Αυτο θα επρεπε να σε ανησυχει περισσοτερο

Και μια μεγάλη απορία είναι τα προσωπικά δεδομένα, για να επαληθεύσεις το κινητό μου γιατί θες τους κωδικούς μου για το web banking;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2020, 12:26:42 πμ από Jackb »

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1449
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
 By
https://www.google.com/amp/s/www.alfavita.gr/koinonia/321498_me-toys-kodikoys-web-banking-i-ekdosi-ypeythynis-dilosis-erotimata-gia-tin-asfaleia%3famp

Αυτο θα επρεπε να σε ανησυχει περισσοτερο

Και μια μεγάλη απορία είναι τα προσωπικά δεδομένα, για να επαληθεύσεις το κινητό μου γιατί θες τους κωδικούς μου για το web banking;

 :o :o :o
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2956
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Εγώ θέλω να πω πως επιθυμώ κάμερα στην τάξη μου και το δηλώνω ευθαρσώς και δημοσίως. Με τ' όνομά μου Λέων (το επώνυμό μου διαθέσιμο κατόπιν προσυνεννοήσεως με τον κυβερνητικό μου εκπρόσωπο) και φωτό προφίλ που δείχνει ξάστερα το πρόσωπό μου δίχως φόβο και πάθος. Στο μάθημά μου διδάσκω με τέτοια πίστη κι ένταση κι αυταπάρνηση σαν τους ευαγγελιστές ιεροκήρυκες στην Αμερική όπου μόνο μια πανεθνική ζωντανή τηλεμετάδοση είν' αντάξιά μου. Ευχαριστώ και μένω.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Συναδελφε αν το υπουργείο ενδιαφερόταν θα μπορούσε να κανει εκπαιδευτικά μαθήματα οπως το παρακάτω!

https://www.youtube.com/watch?v=4bWjyA-j1sI

Σε μια μοντέρνα μορφή ετσι ώστε κανενας να μην χανει μαθημα! Το ζήτημα της κλειδαρότρυπας ειναι αλλο δεν ειναι θεμα συντηρητικής κοινωνίας η οχι! Αν ενα παιδι τα κανει πανω του στην ωρα του μαθηματος και αυτο διαρρεύσει και γινει meme και καταστραφεί η ψυχική υγεία του παιδιου, τι να της κανεις της αποζημιώσεις;;
Καθηγητές- παρουσιαστές λοιπόν προτείνετε; Δεν νομίζω κανείς να το απαγορεύει.Ούτε κόστος τρομερό έχει. Υπάρχουν χιλιάδες τέτοια βιντεάκια πολύ καλής ποιότητας, τα οποία θα μπορούσε κανείς να αξιοποιήσει. Το προτιμάτε από το να κάνετε εσείς το μάθημα στον μαθητή σας που για επιδημικούς λόγους πρέπει να μείνει σπίτι του; Η κάμερα δεν είναι υποχρεωτική. Μέσω webex πχ δεν βρίσκω γιατί θα είναι τόσο τρομερό να ακούνε και να βλέπουν σε διαμοιρασμένο έγγραφο ή παρουσίαση το μάθημα που θα αναπτυχθεί στον πίνακα στην τάξη. Για καλό ήχο θα υπάρχει ο περιορισμός της κίνησης του εκπαιδευτικού. Αλλά πέρα από αυτό, ποια άλλη δυσκολία ανυπέρβλητη υπάρχει; Ωστόσο αν κάποιος / α δεν θέλει ή αν τεχνικά δεν γίνεται, στην ασύγχρονη μπορεί να ενημερώσει αναλυτικά τον ή τους μαθητές που έλειπαν. Το ότι μας δίνετε μια δυνατότητα, δεν σημαίνει ότι εξαναγκαζόμαστε να την υλοποιήσουμε. Αν όμως οι μαθητές μας μάς παρακαλέσουν για " ζωντανή συμμετοχή" τους στο μάθημα, μπορείτε να αρνηθείτε; Προσωπικά όχι. Αν ένας μαθητής του θέλει να συμμετέχει με αυτό τον ψευτο-τρόπο, θα του το προσφέρω. Για ψυχολογικούς λόγους, συνάδελφοι, ένα παιδί που υποχρεώνεται σε εγκλεισμό, ενώ όλοι οι άλλοι έχουν απελευθερωθεί, χρειάζεται την κοινωνική επαφή με τους συμμαθητές του και τον καθηγητή του. Τα παιδιά της Γ λυκείου που δεν κάνουν φροντιστηριακά μαθήματα, παιδιά της Α, Β λυκείου και περισσότερο στο γυμνάσιο. Η άρνηση, η αντίδραση, έχει γίνει στάση ζωής για κάποιους. Όλοι οι άλλοι που προσπαθούν να βρουν λύσεις, εξυπηρετούν σκοπιμότητες! Συνάδελφοι, αρκετά με τους εξωγήινους, τους ψεκασμούς και τα ούφο. Το Υπουργείο πρέπει να πιεστεί να πιέσει τους δήμους να εξοπλίσουν τα σχολεία. Όλα τα σχολεία. Καλές οι δωρεές, αλλά πρέπει να ενισχυθούν τα τεχνολογικά μέσα σε κάθε σχολείο...χθες! Μοιράζουν λεφτά δεξιά κι αριστερά: κάτι λάπτοπ για τους εργαζόμενους στο υπουργείο παιδείας (τα πιο ακριβά βέβαια...ένα αμύθητο ποσό!), κάτι σε ιστοσελίδες (Μαθαίνουμε στο Σπίτι), κάτι στην επικοινωνία...λεφτά αέρας! Και στα σχολεία;

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Άλλο σύγχρονη διδασκαλία κάποιες φορές την εβδομάδα με τον τρόπο (μπορεί να έχω βιντεοσκοπήσει ένα tutorial ή μια παρουσίαση ή να επιλέξω ένα μεικτό τρόπο ζωντανής και μαγνητοσκοπημένης παρουσίας και πολλά άλλα) και τους κανόνες που θα επιλέξω εγώ κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης και άλλο ζωντανή μετάδοση με οποιονδήποτε τρόπο (εικόνα, ήχο κλπ) της διδασκαλίας στην τάξη. Καταστρατηγείται κάθε έννοια ιδιωτικότητας και οι πράξεις σου και τα λεγόμενά σου γίνονται αντικείμενο επεξεργασίας και κρίσης από τον καθέναν.


Άρα οι λόγοι περί ψυχολογικής παρουσίας κλπ είναι η κερκόπορτα για τον επιπλέον έλεγχο της εκπαίδευσης. Και κάκα τα ψέματα συνάδελφοι, όλοι έχουμε το θάρρος της γνώμης μας κα μπορεί να το υποστηρίζουμε με σθένος, αλλά αλλιώς θα συμπεριφερθούμε όταν ξέρουμε ότι καταγραφόμαστε.

Δυστυχώς, σε αυτή τη χώρα είμαστε ή του ύψους ή του βάθους με την τεχνολογία. Με τον τεχνολογικό αναλφαβητισμό της τελευταίας 15ετίας που εφάρμοσαν όλες οι κυβερνήσεις διαχρονικά (ο ΣΥΡΙΖΑ απαγόρευσε την χρήση tablet στο εκπαιδευτικό σύστημα) στο έκτρωμα της μετάδοσης της διδασκαλίας.  Και φυσικά αυτό συμβαίνει γιατί ο καθένας εκπροσωπεί συγκεκριμένα συμφέροντα-ιδεολογίες και όχι το συμφέρον της εκπαίδευσης, το οποίο αν εξυπηρετείται - εξυπηρετείται πάντα από σπόντα (βλέπε ασύγχρονη και σύγχρονη εκπαίδευση λόγω κορονοϊού).

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1449
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θεωρούμε δεδομένο ότι μόνο οι μαθητές θα έχουν πρόσβαση; Οι γονείς, παππούδες, θείοι; Και θεωρούμε δεδομένο ότι όλοι αυτοί είναι και καλοί και αγνοί άνθρωποι; Και ότι ο πατέρας του κάθε μαθητή θα βλέπει με αγνό μάτι την μαθήτρια που θα σηκωθεί στον πίνακα με το σορτσάκι τώρα που έπιασαν οι ζεστές;
Δεν είναι η τεχνολογία το θέμα, ούτε η δική μας έκθεση. Δεν με απασχολεί αν θα δουν τη φάτσα μου, εγώ θα προσέξω και τι θα φορέσω, και τι θα πω και θα το παίξω και παρουσιαστής αν το απαιτεί η δουλειά μου. Θα ρθω και σε επαφή μέσω της τεχνολογίας με όποιον μαθητή απουσιάζει και με τους γονείς του... Αλλά το μάθημα μου γίνεται με κλειστή πόρτα. Χωρίς κάμερα. Χωρίς μικρόφωνο. Αν τόσο καιρό υπήρχε μια κάμερα μέσα στην τάξη και μπορούσε ο διευθυντής σας να σας κάνει υπόδειξη για ότι συμβαίνει μέσα στην τάξη τι θα είχατε κάνει; Αν ο κάθε γονιός απαιτούσε να μείνει στην τάξη το πρωί τι θα κάνατε; Όταν οι γονείς αρχίσουν τις σύγχρονες παρεμβάσεις τους τι θα κάνετε;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2020, 12:15:28 μμ από Schoolikui »
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος Σπουργίτι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κατάργηση της τροπολογίας για live streaming μαθήματα από τις σχολικές αίθουσες

https://secure.avaaz.org/el/community_petitions/ypoyrgeio_paideias_kai_thriskeymaton__katargisi_tis_tropologias_gia_live_streaming_mathimata_apo_tis_sholikes_aithoyses_/

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αυτό το ψήφισμα, το οποίο κυκλοφορεί εδώ και κανά δυο μέρες, ενώ ξεκινάει σχετικά καλά (αν και εστιάζει πιο πολύ στους μαθητές), προς το τέλος τα κάνει αχταρμά γράφοντας για παιδιά που θα περνούν 6-7 ώρες μπροστά από οθόνες. Αυτό δεν προκύπτει από πουθενά, δαιμονοποιείται και πάλι η χρήση τεχνολογίας και γενικά ξεφεύγει από την ουσία από ένα σημείο και μετά.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 598
Σύνολο: 608

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.