0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ακριβώς...! Αλλά είπαμε ,θέλουμε την τζάμπα λύση που ευνοεί ωραιότατα και τους κοινωνικούς αυτοματισμούς ...Υ.Γ Δεν είναι συνάδελφος ο κύριος, άλλους σκοπούς εξυπηρετεί εδω μέσα
Η ταυτόχρονη μετάδοση του μαθήματος είναι απαγορευτική για χίλιους λόγους. Δεν θα ήμουν αντίθετη όμως με την περίπτωση να προβλέπεται στο ωράριο μας ή προετοιμασία και παρουσίαση μαθήματος χωρίς την συμμετοχή μαθητών. Στη συνέχεια τα μαθήματα θα μπορούσαν να παραδίδονται ασύγχρονα στους μαθητές που δεν βρίσκονται στο σχολείο.
https://www.google.com/amp/s/www.alfavita.gr/koinonia/321498_me-toys-kodikoys-web-banking-i-ekdosi-ypeythynis-dilosis-erotimata-gia-tin-asfaleia%3fampΑυτο θα επρεπε να σε ανησυχει περισσοτεροΚαι μια μεγάλη απορία είναι τα προσωπικά δεδομένα, για να επαληθεύσεις το κινητό μου γιατί θες τους κωδικούς μου για το web banking;
https://id-ont.org/articles/artificial-intelligence/how-china-is-using-artificial-intelligence-in-classroomshttps://id-ont.org/articles/e-government/stin-kina-i-proti-psifiaki-diktatoria-syntoma-kai-konta-masΣύντομα και στην Ελλάδα, αν δεν αντιδράσουμε!!!
Συναδελφε αν το υπουργείο ενδιαφερόταν θα μπορούσε να κανει εκπαιδευτικά μαθήματα οπως το παρακάτω!https://www.youtube.com/watch?v=4bWjyA-j1sIΣε μια μοντέρνα μορφή ετσι ώστε κανενας να μην χανει μαθημα! Το ζήτημα της κλειδαρότρυπας ειναι αλλο δεν ειναι θεμα συντηρητικής κοινωνίας η οχι! Αν ενα παιδι τα κανει πανω του στην ωρα του μαθηματος και αυτο διαρρεύσει και γινει meme και καταστραφεί η ψυχική υγεία του παιδιου, τι να της κανεις της αποζημιώσεις;;