*

Αποστολέας Θέμα: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο  (Αναγνώστηκε 62141 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Είμαστε οι μόνοι που αυτοαπαξιωνόμαστε. Δεν μας φταίει κανείς που κυνηγάνε να κάνουν ιδιαίτερα οι μόνιμοι και στην τάξη τους πίνουν καφεδάκι, η ΟΛΜΕ για αυτά κουβέντα. Δεν μας φταίει κανείς που αντιδρούμε χρόνια τώρα στην αξιολόγησή μας χωρίς αντιπρόταση, όταν παντού οι υπάλληλοι αξιολογούνται (για το είδος και την ποιότητα της αξιολόγησής τους, σε άλλη συζήτηση), όταν θριαμβολογούμε που τα σχολεία κλείνουν και ζοριζόμαστε που τα σχολεία ανοίγουν, όταν χαιρόμαστε που στο Λύκειο η Γ Λυκείου αδειάζει, όταν προκηρύσσονται απεργίες από μειοψηφίες, στις οποίες δεν απεργεί κανείς (αφού τα αιτήματα είναι ανυπόστατα), αλλά εξακολουθούν να προκηρύσσουν, για να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους οι συνδικαλιστές μας. Και ο κατάλογος είναι μακρύς, αν προστεθεί η γενικότερη συμπεριφορά στην καθημερινότητα κάποιων. Αν διαβάσετε τα μηνύματα, κατανοείτε ότι αυτοαπαξιώνονται κάποιοι. Και το χειρότερο είναι ότι δεν το αντιλαμβάνονται!
Είναι σημαντικό όμως να τονιστεί ότι είναι η ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ. Πολλοί εργάζονται με ζήλο και δεν μας εκθέτουν. Ευτυχώς... αφήστε όμως τους άλλους να σας επαινούν και να σας θαυμάζουν για τα πλούσια βιογραφικά σας. Ο αυτοέπαινος καθιστά γελοίους τους περιαυτολογούντες.
Η φετινή στάση του Υπουργείου, αν ήταν η αντίστροφη, τι θα λέγατε; Αν δεν ασχολούνταν για το πώς θα καλύψει το εκπαιδευτικό κενό εν μέσω πανδημίας, έστω για όσο και όσους καλύφθηκε (με τη δράση των πολλών έγιναν σημαντικά βήματα), αν κρατούσαν κλειστά τα σχολεία και δήλωναν πως καμία σημασία δεν έχει ανοίξουν δεν ανοίξουν! Αυτό θα ήταν πιο εύκολο σίγουρα για κάθε Υπουργείο. ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΟΠΟΣ! Πώς θα σας φαινόταν;
Δεν αρνούμαι ότι υπάρχουν μόνιμοι που έκαναν ή κάνουν ιδιαίτερα, προσωπικά είχα κάνει προτάσεις όταν ασχολούμουν με τον συνδικαλισμό για τον τρόπο που θα μπορούσε να εκριζωθεί το εν λόγω απόστημα. Όμως πάρεργο, χωρίς να αποτελεί δικαιολογία, δεν υφίσταται μόνο στο χώρο της παιδείας, να σου θυμίσω πόσοι ένστολοι έχουν συλληφθεί για προστασία σε επιχειρήσεις, πόσοι μηχανικοί <λαδώνονται> για πολεοδομικές άδειες, πόσοι ράμπο της Σδοε είναι μούφα, και και.... Το θέμα δεν είναι να υπεισέλθω σε καθεστώς κοινωνικού αυτοματισμού που απεχθάνομαι, αλλά να αποτυπώσω ότι σε όλο το δημόσιο υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους και κάποιοι που δεν αξίζει καν να πληρώνονται.
Για την αξιολόγηση που αναφέρεις θεωρώ ότι αν τα κριτήρια ήταν διαφανή και αξιοκρατικά δεν θα υπήρχαν αντιρρήσεις . Οι διαφωνίες υπάρχουν καθότι είναι γνωστός ο τρόπος πχ προαγωγή σε ανώτερες θέσεις και αξιώματα χωρίς μπάρμπα δεν έχει, και νομίζω ότι δεν αξίζει να αναφερθώ περαιτέρω. Όσον αφορά την τελευταία σου παράγραφο, αν προέβαινε σε τέτοια κίνηση το Υπαιθ δεν θα είχε λόγο ύπαρξης ως υπουργείο, και δεν θα μπορούσαν να δικαιολογήσουν το μισθό τους οι αρμόδιοι που δεν είναι τα 700 ευρώ του δάσκαλου αλλά  πολλά περισσότερα, άρα το πολιτικό κόστος θα βάρυνε αποκλειστικά και μόνο αυτούς.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 13, 2020, 11:40:15 μμ από die »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2852
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Η φετινή στάση του Υπουργείου, αν ήταν η αντίστροφη, τι θα λέγατε; Αν δεν ασχολούνταν για το πώς θα καλύψει το εκπαιδευτικό κενό εν μέσω πανδημίας, έστω για όσο και όσους καλύφθηκε (με τη δράση των πολλών έγιναν σημαντικά βήματα), αν κρατούσαν κλειστά τα σχολεία και δήλωναν πως καμία σημασία δεν έχει ανοίξουν δεν ανοίξουν! Αυτό θα ήταν πιο εύκολο σίγουρα για κάθε Υπουργείο. ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΟΠΟΣ! Πώς θα σας φαινόταν;

Από που ακριβώς προκύπτει ότι οι επιλογές είναι ή "δεν ασχολούμαι καθόλου" ή  "λειτουργώ  φασιστικά, αποφασίζω, διατάζω και κάνω ότι μου γουστάρει"; Αλλά έτσι  σου είπαν τα αφεντικά σου, έτσι λές. Τι να κάνεις και συ... εντεταλμένο καθήκον εκτελείς , μέρες κρίσης έρχονται πάλι, πρέπει να βγάλεις και συ το ψωκάκι σου κάπως. Μπροστά στην επιβίωση η ηθική είναι πολυτέλεια. Κατανοητό
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 13, 2020, 10:54:35 μμ από georgia06 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
11 χρόνια Βθμια+Τριτοβάθμια Αμερική και ελλάδα. Αυτά. Τώρα για τις βλάβες κλπ δεν θα απαντήσω καν. Aν κάποιος απλά διαβάσει τα χιλιάδες σχόλια -εκτός του Αλφα Βητα- μια χαρά καταλαβαίνει τι γίνεται.

Εσεις συνεχστε να ευλογειτε τα γένια σας μόνοι σας ?! στα εκπαιδευτικά φορουμ και όταν έρθει ο γονιος κ σας πει του χρόνου ο μπαμπας του Γιαννακη κάνει χημειοθεραπεία και δεν μπορεί να έρθει στο σχολείο, πείτε του σκασίλα μου εγω θα στέλνω εργασία στο e-me .

Προφανώς η όποια προϋπηρεσία σε Βθμια είναι Αμερική, γιατί μέχρι πέρυσι κλαιγόσουν ότι έχεις μηδενική προϋπηρεσία εδώ..

ΥΓ Ενδιαφέρον.. Αμερική με Α κεφαλαίο, ελλάδα με ε μικρό..
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος angarato_surion

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 154
    • Προφίλ
Προφανώς η όποια προϋπηρεσία σε Βθμια είναι Αμερική, γιατί μέχρι πέρυσι κλαιγόσουν ότι έχεις μηδενική προϋπηρεσία εδώ..

ΥΓ Ενδιαφέρον.. Αμερική με Α κεφαλαίο, ελλάδα με ε μικρό..
εγω παλι ιεμαι περιεγος να μαθω αν θα τιμωρισουν ή γενιακ τι θα κανουν αν καποιος δεν ανοιξει την καμερα ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
εγω παλι ιεμαι περιεγος να μαθω αν θα τιμωρισουν ή γενιακ τι θα κανουν αν καποιος δεν ανοιξει την καμερα ...

Ποια κάμερα; Είδες πουθενά κάποια κάμερα; Εκτός του ότι "προβλέπεται η δυνατότητα..", ακόμα κι αν βρεθεί κάποτε εξοπλισμός για μια τέτοια δυνατότητα, ξέρεις τι παθαίνουν οι ηλεκτρονικές συσκευές καμιά φορά; Κολλάνε, χαλάνε.. δεν είναι να βασιστείς σε αυτά...  ::)

Η εκπαιδευτική διαδικασία είναι στο σχολείο, για όποιον δεν μπορεί για σοβαρό και δικαιολογημένο λόγο να έρχεται, προβλέπεται και εφαρμόζεται η κατ' οίκον διδασκαλία.
Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2852
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

ΥΓ Ενδιαφέρον.. Αμερική με Α κεφαλαίο, ελλάδα με ε μικρό..

 ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2852
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Η εκπαιδευτική διαδικασία είναι στο σχολείο, για όποιον δεν μπορεί για σοβαρό και δικαιολογημένο λόγο να έρχεται, προβλέπεται και εφαρμόζεται η κατ' οίκον διδασκαλία.
Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού.

Πες τα χρυσόστομε!

Αποσυνδεδεμένος angarato_surion

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 154
    • Προφίλ
Ποια κάμερα; Είδες πουθενά κάποια κάμερα; Εκτός του ότι "προβλέπεται η δυνατότητα..", ακόμα κι αν βρεθεί κάποτε εξοπλισμός για μια τέτοια δυνατότητα, ξέρεις τι παθαίνουν οι ηλεκτρονικές συσκευές καμιά φορά; Κολλάνε, χαλάνε.. δεν είναι να βασιστείς σε αυτά...  ::)

Η εκπαιδευτική διαδικασία είναι στο σχολείο, για όποιον δεν μπορεί για σοβαρό και δικαιολογημένο λόγο να έρχεται, προβλέπεται και εφαρμόζεται η κατ' οίκον διδασκαλία.
Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού.
αυτες θα ηταν η διακιολογιες που θα ελεγα οταν με ρωτοσυαν γιατι δεν την ανοιξα ... εκτος του οτι τραβλιζω με το που βλεπω μια καμερα...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2020, 02:02:14 πμ από angarato_surion »

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1348
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
http://www.tomtb.com/anoixte-ta-sxoleia-kleiste-tis-kameres-sifbousakis/?fbclid=IwAR1QO2MYn_OQBNfwKGjHHPM644YsohqYDiPjesSLlTI3NlwQLONxMI5BlIE

Ανοίξτε τα σχολειά, κλείστε τις κάμερες Ο Σήφης Μπουζάκης είναι ομότιμος καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Από που ακριβώς προκύπτει ότι οι επιλογές είναι ή "δεν ασχολούμαι καθόλου" ή  "λειτουργώ  φασιστικά, αποφασίζω, διατάζω και κάνω ότι μου γουστάρει"; Αλλά έτσι  σου είπαν τα αφεντικά σου, έτσι λές. Τι να κάνεις και συ... εντεταλμένο καθήκον εκτελείς , μέρες κρίσης έρχονται πάλι, πρέπει να βγάλεις και συ το ψωκάκι σου κάπως. Μπροστά στην επιβίωση η ηθική είναι πολυτέλεια. Κατανοητό
Χρήζει αναφοράς το υβριστικό αυτό μήνυμα, αλλά δεν θα κάνω εγώ, για να αποκαλύπτεσαι, συναδελφε/-ισσα. Για το ήθος που λες κι εσύ. Όταν δεν μπορείς να αναπτύξεις επιχειρήματα, στάζεις τη χολή σου. Αυτό είναι φασισμός. Λίγη ιστορία να μελετάμε. Η καραντίνα ευνοούσε την ανάγνωση.
Δεν απάντησες όμως. Ποιος θα εκτίθετο αν δεν έπαιρνε τις πρωτοβουλίες που πήρε το Υπουργείο (ο τρόπος ειδικά για την μετάδοση του μαθήματος είναι επιλήψιμος) σε αυτή την κρίσιμη περίοδο; Πολιτικό κόστος δεν θα είχε. Σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις που κυκλοφορούν αντιθέτως θα είχε κέρδος (στο οποίο προσδοκά η αντιπολίτευση θέλοντας τα σχολεία κλειστά) αν δεν τα άνοιγε. Αν ο στόχος ήταν η οικονομία, θα είχαν ανοίξει πρώτα της αβάθμιας ώστε να μην χρειάζονται και άδειες για τη φύλαξη των παιδιών τους. Κάποιοι θα ασθενήσουμε. Δεν είναι όμως Μάρτιος. Οι ειδικοί συνέστησαν άνοιγμα των σχολείων, κάποιοι όμως θα μείνουν πίσω. Μέχρι να υπάρξει νομοθετικό πλαίσιο παντως, στο σχολείο μου συνεχίζουμε και την ασύγχρονη και τη σύγχρονη εξ αποστάσεως για τα παιδιά που μας ζήτησαν συμμετοχή στο μάθημα. Κάθε σχολική μονάδα θα αποφασίσει το καλύτερο για τους μαθητές της. Ωστόσο κάποιοι απλώς δεν δουλεύουν, θεωρώντας ότι αντιπολιτεύονται, ότι υπηρετούν τον υψηλό σκοπό της ιδεολογίας τους κ.α. δεινά.

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
. Κάθε σχολική μονάδα θα αποφασίσει το καλύτερο για τους μαθητές της. Ωστόσο κάποιοι απλώς δεν δουλεύουν, θεωρώντας ότι αντιπολιτεύονται, ότι υπηρετούν τον υψηλό σκοπό της ιδεολογίας τους κ.α. δεινά.
JURE...για πια αντιπολιτευση μιλας;;;Και επειδη  σε προηγουμενη αναφορα σου μιλησες και για μειοψηφιες εχω να σου πω οτι το τελευταιο 4μηνο ειχαμε ασφαλιστικο-νομοσχεδιο-καμερες η ΔΑΚΕ ηταν καταπελτης και για τα 3.Ο προεδρος μαλιστα της ΑΔΕΔΥ  δεχτηκε τον χαρακτηρισμο απο υπουργο και κυβερνηση ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ.

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2852
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αποφύγαμε να γίνουμε κομμουνιστικό κράτος. Μην ανησυχείτε!


Αυτό το δικό σου μήνυμα δεν χρήζει αναφοράς; Για πες;

Το ήθος μου προσαρμόζεται στο συνομιλητή.

Το πρόβλημα δεν είναι ότι πήρε πρωτοβουλίες. Είναι οτι πήρε τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία κια μάλιστα χωρίς να λογιαριάσει κανέναν. Αυτό είναι το πρόβλημα αλλά δεν θέλεις να το καταλάβεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2020, 02:15:15 μμ από georgia06 »

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2852
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Χρήζει αναφοράς το υβριστικό αυτό μήνυμα, αλλά δεν θα κάνω εγώ, για να αποκαλύπτεσαι, συναδελφε/-ισσα. Για το ήθος που λες κι εσύ. Όταν δεν μπορείς να αναπτύξεις επιχειρήματα, στάζεις τη χολή σου. Αυτό είναι φασισμός. Λίγη ιστορία να μελετάμε. Η καραντίνα ευνοούσε την ανάγνωση.
Δεν απάντησες όμως. Ποιος θα εκτίθετο αν δεν έπαιρνε τις πρωτοβουλίες που πήρε το Υπουργείο (ο τρόπος ειδικά για την μετάδοση του μαθήματος είναι επιλήψιμος) σε αυτή την κρίσιμη περίοδο; Πολιτικό κόστος δεν θα είχε. Σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις που κυκλοφορούν αντιθέτως θα είχε κέρδος (στο οποίο προσδοκά η αντιπολίτευση θέλοντας τα σχολεία κλειστά) αν δεν τα άνοιγε. Αν ο στόχος ήταν η οικονομία, θα είχαν ανοίξει πρώτα της αβάθμιας ώστε να μην χρειάζονται και άδειες για τη φύλαξη των παιδιών τους. Κάποιοι θα ασθενήσουμε. Δεν είναι όμως Μάρτιος. Οι ειδικοί συνέστησαν άνοιγμα των σχολείων, κάποιοι όμως θα μείνουν πίσω. Μέχρι να υπάρξει νομοθετικό πλαίσιο παντως, στο σχολείο μου συνεχίζουμε και την ασύγχρονη και τη σύγχρονη εξ αποστάσεως για τα παιδιά που μας ζήτησαν συμμετοχή στο μάθημα. Κάθε σχολική μονάδα θα αποφασίσει το καλύτερο για τους μαθητές της. Ωστόσο κάποιοι απλώς δεν δουλεύουν, θεωρώντας ότι αντιπολιτεύονται, ότι υπηρετούν τον υψηλό σκοπό της ιδεολογίας τους κ.α. δεινά.

Η σύγχρονη ιστορία ,αυτη που ζούμε αυτές τις μέρες , μας διδάσκει ότι ζούμε στο καθεστώς αυτό που αναφέρεσαι, οπότε πράττω αναλόγως απέναντι στους θιασώτες του (ονόματα δε λέμε)

Αποσυνδεδεμένος Jackb

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αυτό το δικό σου μήνυμα δεν χρήζει αναφοράς; Για πες;

Το ήθος μου προσαρμόζεται στο συνομιλητή.

Το πρόβλημα δεν είναι ότι πήρε πρωτοβουλίες. Είναι οτι πήρε τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία κια μάλιστα χωρίς να λογιαριάσει κανέναν. Αυτό είναι το πρόβλημα αλλά δεν θέλεις να το καταλάβεις.

Και να του κανεις αναφορα δε θα γινει τιποτα. Εγω του εκανα αλλα οι αναρτησεις διαγραφονται επιλεκτικα!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159911
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 619
Σύνολο: 634

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.