*

Αποστολέας Θέμα: Ανάλυση-συμπεράσματα-προοπτικές πινάκων κατάταξης με νόμο Γαβρόγλου  (Αναγνώστηκε 24751 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Διαφωνώ και το χειρότερο είναι ότι πέρα από συντεχνειακά επιχειρήματα δεν έχω διαβάσει ούτε ένα λογικό επιχείρημα για γραπτό ΑΣΕΠ.
Ποια συντεχνία είναι υπέρ του γραπτού; Τον πολέμησαν όλοι με κάθε τρόπο. Γιατί είναι το μόνο σύστημα που ξεκαθαρίζει την κατάσταση, που σε κρατά σε εγρήγορση και σε επαφή με το γνωστικό σου αντικείμενο -ναι, στο σχολείο δεν θα κληθείς να κάνεις διάλεξη για το θέμα της διατριβής σου-, με το οποίο αποδεικνύεται η ένδεια γνώσεων πολλών (από τους οποίους απαλλασσόμαστε ΜΟΝΟ έτσι). Σε κάποιες ειδικότητες τη βάση δεν την πέρασαν πολλοί ξερόλες κατά τάλλα.
Προσωπικά με βολεύει φυσικά το νέο σύστημα. Δεν είναι ΔΙΚΑΙΟ όμως. Δεν δίνει τη δυνατότητα σε όλους να διεκδικήσουν μια θέση. Είναι δύσκολο να το κατανοήσετε; Θα το δείτε και εσείς στην πορεία. Και διορισμένος θα συνεχίσω να το λέω: μόνο με γραπτό θα έχουμε δικαιοσύνη. Θα έλεγα γραπτούς διαγωνισμούς για κάθε θέση ΠΕ στο δημόσιο.
Το παράλογο που διακρίνεις, συνάδελφε, είναι το ότι πρέπει κάποιος με διδακτορικό να διαγωνιστεί για να αποδείξει την αξία του. Το αντιστρέφω, αφού είναι δεδομένη η αξία του, όπως και εκείνου που είναι 10+ χρόνια στα σχολεία, τι ακριβώς φοβάται; Είναι τουλάχιστον υποκριτικό! Τόσες δημοσιεύσεις και δεν μπορεί να μελετήσει για να πετύχει έναν καλό βαθμό σε γραπτό διαγωνισμό; Περίεργο!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Rapsodos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο τρελός που επιμένει στην τρέλα του ειναι σοφός..
    • Προφίλ
Η διαφορα ειναι οτι στον ΑΣΕΠ μπαινεις στην αρενα με αλλους συναδελφους σου και πρεπει να αποδειξεις οτι εισαι καλυτερος.Τα μεταπτυχιακα,διδακτορικα και λοιπα ακαδημαικα τα κανεις μονος σου συναγωνιζομενος τον εαυτο σου και παλευοντας με τις προσωπικες σου αντοχες μονο.Δε  τιθεται θεμα αξιοσυνης των διδακτορων,αυτο ειναι αυτονοητο,τονιζω μονο τη διαφορα με το Ασεπ,γιατι για μενα εκει ειναι ολη η ουσια,καθως εχω περασει και απο τα δυο αυτα σταδια,ο ασεπ ηταν ο,τι πιο απαιτητικο και ψυχοφθορο εχω περασει,χειροτερο και απο πανελλαδικες.

Οχι μονο οι κατοχοι Ακαδημαικών προσώντον αλλα και όσοι έχουν μεγάλη προυπηρεσία! Για να τους δω να γράφουν ποσοι απο αυτούς θα ειναι επιτυχώντες. Και φυσικά το ζήτημα ειναι εκει ούτε οσοι έχουν ακαδημαικά προσόντα πολλα ουτε οσοι εχουν προυπηρεσια αρκετή θέλει να ρισκάρει σε ενα γραπτο ΑΣΕΠ και για αυτο τους βόλεψε το υπάρχων συστημα!
Μια γαρδένια η καρδιά μου κι όμως άντεξε,
φλόγα αγάπης η χαρά μου, μα δεν βάσταξε..

Αποσυνδεδεμένος pp1970

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 703
    • Προφίλ
Η διαφορα ειναι οτι στον ΑΣΕΠ μπαινεις στην αρενα με αλλους συναδελφους σου και πρεπει να αποδειξεις οτι εισαι καλυτερος.Τα μεταπτυχιακα,διδακτορικα και λοιπα ακαδημαικα τα κανεις μονος σου συναγωνιζομενος τον εαυτο σου και παλευοντας με τις προσωπικες σου αντοχες μονο.Δε  τιθεται θεμα αξιοσυνης των διδακτορων,αυτο ειναι αυτονοητο,τονιζω μονο τη διαφορα με το Ασεπ,γιατι για μενα εκει ειναι ολη η ουσια,καθως εχω περασει και απο τα δυο αυτα σταδια,ο ασεπ ηταν ο,τι πιο απαιτητικο και ψυχοφθορο εχω περασει,χειροτερο και απο πανελλαδικες.
Έχεις διδακτορικό?

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συνάδελφε ειμαι υπέρ του να μοριοδοτούνται τα διδακτορικά και καταλαβαίνω οτι αυτο που γίνεται εδω ειναι μια ζήλεια για τα 40μορια. Απλα δεν μπορείς να λες οτι εχω διδακτορικο δεν δινω εξετάσεις! Φυσικά και πρεπει να δώσεις και φυσικά και πρέπει να εισαι απο τους επιτυχώντες! Ο γραπτός ασέπ χωρις μορια απο προηγούμενους ΑΣΕΠ κλπ κλπ ειναι μια ευκαιρία σε ολους τους εκπαιδευτικούς που θέλουν να διδάξουν στα δημόσια σχολεία να διεκδικήσουν μια θεση στον ηλιο. Οποτε δινεις 2-3 μαθήματα και αντίστοιχα μοριοδοτήσε! Ετσι και αυτός που εχει 10χρόνια σε τάξη και θεωρεί οτι εχει μεταδοτικότητα όταν ολοι οι μαθητές για να μάθουν γραμματα πάνε σε φροντηστήρια θα μας δειξει τι ξέρει και αυτος που εχει πολλα ακαδημαικά προσόντα θα μας δειξει τι ξέρει! Αυτο για εμενα ειναι το πιο δίκαιο εδω η Ρόδος εδω και το πηδημα λοιπον

Δηλαδή κατάλαβες από αυτά που γράφω ότι θεωρώ λογικό οι διδάκτορες να απαλλαγούν του ενδεχόμενου γραπτού ΑΣΕΠ; Αυτό έγραψα εγώ;
Προφανώς και δεν εξαιρείται κανείς;;; Είναι δυνατόν να καταλαβαίνεται αυτό;

Απλώς μην μας πιάνει η ζήλια για τα 40ρια. Όποιος διαβάσει τι έχω γράψει θα δει ότι λέω ξεκάθαρα "Είναι κρίμα και είναι παράλογο τόσοι άνθρωποι με διδακτορικό να πηγαίνουν δευτεροβάθμια. Η θέση τους κανονικά είναι στην έρευνα."

Η διαφορα ειναι οτι στον ΑΣΕΠ μπαινεις στην αρενα με αλλους συναδελφους σου και πρεπει να αποδειξεις οτι εισαι καλυτερος.Τα μεταπτυχιακα,διδακτορικα και λοιπα ακαδημαικα τα κανεις μονος σου συναγωνιζομενος τον εαυτο σου και παλευοντας με τις προσωπικες σου αντοχες μονο.Δε  τιθεται θεμα αξιοσυνης των διδακτορων,αυτο ειναι αυτονοητο,τονιζω μονο τη διαφορα με το Ασεπ,γιατι για μενα εκει ειναι ολη η ουσια,καθως εχω περασει και απο τα δυο αυτα σταδια,ο ασεπ ηταν ο,τι πιο απαιτητικο και ψυχοφθορο εχω περασει,χειροτερο και απο πανελλαδικες.

Συμφωνώ μαζί σου. Καταλαβαίνω το νόημα της αρένας απλώς διαφωνώ ότι θα έδειχνε ο γραπτός ΑΣΕΠ αν αξίζει κάποιος ή όχι.
Για εμένα σε αυτή τη δουλειά αν αξίζεις ή όχι φαίνεται από το έργο σου (εντός ή εκτός τάξης). Το έντος τάξης είναι όταν σε έχουν παρει.
Το εκτός τάξης είναι το εκπαιδευτικό ή επιστημονικό έργο που έχεις πάνω στα παιδαγωγικά ή το γνωστικό αντικείμενο.
Ο γραπτός ΑΣΕΠ δείχνει τι ξέρει κάποιος εκείνη την ημέρα σε ένα διαγώνισμα. Τίποτα παραπάνω.
Αυτή είναι η άποψη μου. Το ότι είναι απαιτητικός ο γραπτός ΑΣΕΠ και ψυχοφθόρος δεν σημαίνει ότι αξίζει.

Y.Γ. Ο συνάδελφος που στέλνει βρισιές σε προσωπικό μήνυμα να ξέρει ότι γελάω πάρα πολύ μαζί του. Να συνεχίσει να μου στέλνει. Είναι για γέλια και για κλάματα μαζί αν σκεφτεί κανείς ότι μάλλον είναι συνάδελφος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mpakias33

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συναδελφε....ρωτας που μπαζει;;;;Πρωτον δεν προβλεπει κατανομη θεσεων ανα κλαδο.Βρες μου εσυ μια προκηρυξη που λεει το αντιθετο.Δευτερον αν μπεις στον ασεπ και δεις τις προκηρυξεις θα δεις οτι ολες διπλα γραφουν βαση του νομου2190/94 αρθ 18 και 19.Ποιος ειναι ο λογος λοιπον που το συστημα οπως λες και στην περιπτωση την δικη μας δεν προβλεπει κατι τετοιο;;;Τριτον για αυτο που φωναζουν δεκαδες συναδελφοι δηλαδη για μαιμου δικαιολογητικα μεχρι και ο ΔΟΑΤΑΠ το πηρε χαμπαρι..
Συνάδελφε tolakis.. δε ξέρω αν σε απογοητεύσω, αλλά δε πείθομαι ότι μπάζει..
Θέσεις δεν προβλεπόταν και στον 3848,που ψήφισε σχεδόν όλη η βουλή και με γραπτό κιόλας. Όσο για την κατανομή περίμενε λίγο, θα δούμε αν θα βγει η όχι.
Για το άρθρο 18 του 2190, εσύ ο ίδιος είπες ότι αυτό έχουν αντιγράψει στο νέο νόμο.
Τώρα γι'αυτο που θέλει ο δοαταπ, νομίζω πως καταλαβαίνεις ότι είναι ανεξάρτητο της δικής μας διαδικασίας, αλλά και άλλων προκηρύξεων.

Αποσυνδεδεμένος margar78

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Δεν εχω διδακτορικο,μονο μεταπτυχιακο.Αν και ο ασεπ μου εδωσε τη δυνατοτητα να μπω στο σχολειο ως νεα τοτε,ποτε δεν υποστηριξα οτι ειναι το καλυτερο συστημα αλλα συμβαινει το ιδιο με τις πανελλαδικες,πολλοι υποψηφιοι λιγες θεσεις ,πως θα γινει ηεπιλογη;Τουλαχιστον εξασφαλιζε μια "επι ισοις οροις" δοκιμασια,οσο ισοι τελος παντων μπορουν να ειναι αυτοι οι οροι.

Αποσυνδεδεμένος firiki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 309
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ποια συντεχνία είναι υπέρ του γραπτού; Τον πολέμησαν όλοι με κάθε τρόπο. Γιατί είναι το μόνο σύστημα που ξεκαθαρίζει την κατάσταση, που σε κρατά σε εγρήγορση και σε επαφή με το γνωστικό σου αντικείμενο -ναι, στο σχολείο δεν θα κληθείς να κάνεις διάλεξη για το θέμα της διατριβής σου-, με το οποίο αποδεικνύεται η ένδεια γνώσεων πολλών (από τους οποίους απαλλασσόμαστε ΜΟΝΟ έτσι). Σε κάποιες ειδικότητες τη βάση δεν την πέρασαν πολλοί ξερόλες κατά τάλλα.
Προσωπικά με βολεύει φυσικά το νέο σύστημα. Δεν είναι ΔΙΚΑΙΟ όμως. Δεν δίνει τη δυνατότητα σε όλους να διεκδικήσουν μια θέση. Είναι δύσκολο να το κατανοήσετε; Θα το δείτε και εσείς στην πορεία. Και διορισμένος θα συνεχίσω να το λέω: μόνο με γραπτό θα έχουμε δικαιοσύνη. Θα έλεγα γραπτούς διαγωνισμούς για κάθε θέση ΠΕ στο δημόσιο.
Το παράλογο που διακρίνεις, συνάδελφε, είναι το ότι πρέπει κάποιος με διδακτορικό να διαγωνιστεί για να αποδείξει την αξία του. Το αντιστρέφω, αφού είναι δεδομένη η αξία του, όπως και εκείνου που είναι 10+ χρόνια στα σχολεία, τι ακριβώς φοβάται; Είναι τουλάχιστον υποκριτικό! Τόσες δημοσιεύσεις και δεν μπορεί να μελετήσει για να πετύχει έναν καλό βαθμό σε γραπτό διαγωνισμό; Περίεργο!
Ποσο δικιο εχεις
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3423
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
1. Αν θες να ειρωνευτείς, καντο. Μπορεί να έχει και πλάκα.
2. Αν χρειαζόταν ο διδάκτορας να δώσει εξετάσεις, θα έδινες. Το θέμα είναι αν χρειάζεται. Προς το παρόν και σωστά κατά τη γνώμη μου όχι.
3. Οι διδάκτορες αιτούνται στην δευτεροβάθμια αλλά έχοντας παιδαγωγική κατάρτιση μπορεί να θέλουν να διδάξουν στη δευτεροβάθμια. Που είναι το πρόβλημα;
4. Επειδή λες ότι οι δημοσιεύσεις δεν έχουν σχέση με τη δευτεροβάθμια, πρέπει να σε ενημερώσω (γιατί μάλλον το αγνοείς) ότι το ΙΕΠ προσκαλεί ανθρώπους να μας επιμορφώσουν ή να φτιάξουν εκπαιδευτικό υλικό για θέματα μαθημάτων ή συμβουλευτική. Στα κριτήρια επιλογής τους είναι αν έχουν διδάξει τριτοβάθμια, δευτεροβάθμια, δημοσιεύσεις, διδακτορικά και μεταπτυχιακά. Όπως καταλαβαίνεις το ΙΕΠ θεωρεί ότι οι δημοσιεύσεις βοηθάνε και έχουν σχέση αρκετές φορές με την πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια είτε ως προς το γνωστικό αντικείμενο είτε στην παιδαγωγική ψυχολογία.

Για παράδειγμα αρχιτέκτονας με παιδαγωγική κατάρτιση και διδακτορικό στο ΕΜΠ με θέμα τα παιδαγωγικά μοντέλα στη διδασκαλία της τέχνης.
 Ένας τέτοιος άνθρωπος με παιδαγωγική κατάρτιση για σένα είναι σημαντικό να περάσει από γραπτό ΑΣΕΠ;;;;;;
Εκεί θα κριθεί πόσο καλός εκπαιδευτικός είναι;;;;; Στον γραπτό ΑΣΕΠ;;;;

 Διαφωνώ και το χειρότερο είναι ότι πέρα από συντεχνειακά επιχειρήματα δεν έχω διαβάσει ούτε ένα λογικό επιχείρημα για γραπτό ΑΣΕΠ.
 Κατα τ'αλλα nikolopol ειρωνεύσου όσο θες....μπορεί να είναι και αστείο

Νομιζω οτι απο τα γραφομενα μου δεν ειρωνευτηκα.


Αποσυνδεδεμένος nikolas_pat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θα θεσω την σκεψη μου σε αυτο. Εστω οτι καποιος τωρα αποκταει στην 2η ειδικοτητα προυπηρεσια χρησιμοποιωντας τα μορια τηα 1ης απο εδω και στο εξης. Δεν δημιουργει αυτος ενα νομικο προηγουμενο αφου τα χρησιμοποιησε σε αλλη ειδικοτητα;

Εδω ειναι ενα θεμα. Καθως νομικοι λενε οτι αυτος κανονικα πρεπει να την αναγνωρισει πκηρως την προυπηρεσια αυτη εκει που θελει ή να του δοθει αυτη η δυνατοτητα .
Πιστευω οτι σε αυτο το θεμα θα εχουμε μεγαλη συνεχεια. Παλαιοτερα αυτο λυθηκε οταν ειχε αποφασιστει να μην μεταφερεται η προυπηρεσια να διαλεξει ο εκπαιδευτικος κλαδο μια φορα και τερμα.
Θέλει προσοχή.....Ας πάρει όποιος θέλει το ρίσκο αρκεί να ξέρει. Δουλεύοντας σε δεύτερο πτυχίο να ξέρει πως τα μόρια θα ισχύουν μόνο στο πτυχίο αυτό. Η συνέχεια ίσως δοθεί στα δικαστήρια αλλά εκεί πιός θέλει να μπλέξει?

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1548
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συνάδελφε tolakis.. δε ξέρω αν σε απογοητεύσω, αλλά δε πείθομαι ότι μπάζει..
Θέσεις δεν προβλεπόταν και στον 3848,που ψήφισε σχεδόν όλη η βουλή και με γραπτό κιόλας. Όσο για την κατανομή περίμενε λίγο, θα δούμε αν θα βγει η όχι.
Για το άρθρο 18 του 2190, εσύ ο ίδιος είπες ότι αυτό έχουν αντιγράψει στο νέο νόμο.
Τώρα γι'αυτο που θέλει ο δοαταπ, νομίζω πως καταλαβαίνεις ότι είναι ανεξάρτητο της δικής μας διαδικασίας, αλλά και άλλων προκηρύξεων.
Συναδελφε mpakias...δεν εχω προθεση να πεισω εσενα και καποιον αλλο .Εσυ ο ιδιος εγραψες που μπαζει το ολον συστημα και εγω απαντησα.Μου λες για το αρθρο 18 του ν 2190/94 οτι εγω ειχα γραψει οτι εγινε αντιγραφη...λοιπον εγινε αντιγραφη μονο που ξεχασαν να το αντιγραψουν ολο....αντεγραψαν οτι τους συμφερει.Μου απαντας να περιμενω για την κατανομη....για μενα απο την στιγμη που δεν εχουν βγει κατανομες θεσεων ανα κλαδο μαζι με την προκηρυξη ειναι προβλημα.Ξερεις αν μπεις επι της ουσιας στον νομο και στην προκηρυξη θα βρεις πολλα που μπαζουν.Συναδελφος ανεφερε για την μεταφορα προυπηρεσιας....αλλο ενα προβλημα.. Και κατι ακομη επειδη εκανες αναφορα για τον 3848....σε παρακαλω δες το φεκ 3π/2008
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 09, 2020, 08:44:39 πμ από tolakis »

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3423
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Θέλει προσοχή.....Ας πάρει όποιος θέλει το ρίσκο αρκεί να ξέρει. Δουλεύοντας σε δεύτερο πτυχίο να ξέρει πως τα μόρια θα ισχύουν μόνο στο πτυχίο αυτό. Η συνέχεια ίσως δοθεί στα δικαστήρια αλλά εκεί πιός θέλει να μπλέξει?

Μπλεξιμο δεν νομιζω να υπαρχει καθως ειναι κατι που εχει ξαναγινει στο παρελθον οταν μεταφεροταν η προυπηρεσια ιδιαιτερως κιολας αν εχει χρησιμοποιηθει η προυπηρεσια αυτη για προσληψη.
Δεν ξερω τι θα πραξει το υπουργειο φυσικα αν και παλαιοτερα ειχε δωσει επιλογη στον εκπαιδευτικο να επιλεξει που θελει την προυπηρεσια απο εδω και στο εξης.
Θεωρω οτι ολη αυτη η διαταξη εγινε στο ποδι(δεν κρινω αν ειναι σωστη ή λαθος).

Το σιγουρο ειναι οτι πολλοι εκπαιδευτικοι θα κατοχυρωσουν αυτο το δικαιωμα.

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
1. Αν αναφέρεσαι σε μένα, μιλάς σε άνθρωπο που μπαίνει πολλά χρόνια σε  σχολική τάξη.
2. Δεν είπα κάτι τέτοιο. Εννοείται πως το διδακτορικό δεν σου εξασφαλίζει μεταδοτικότητα. Το αντίθετο μάλιστα. Οι διδακτορικές σπουδές δεν στοχεύουν σε μεταδοτικότητα.
3. Η έννοια της μεταδοτικότητας είναι από τους επιστήμονες παιδαγωγικής ψυχολογίας μια λέξη άνευ νοήματος. Δίνει μια εικόνα ότι ο μαθητής είναι παθητικός δέκτης. Έχει αλλάξει αυτό.
4. Θα ήταν καλύτερο να διαβάζεις πιο σωστά αυτά που γράφω.

Οι επιστημονικές δημοσιεύσεις και το διδακτορικό δείχνουν άνθρωπο με επιστημονικό υπόβαθρο με προσφορά στην επιστημονική κοινότητα. Αυτό και μόνο. Υπάρχει αντίρρηση και σε αυτό;;;;

Δηλαδή για να καταλάβω, εσείς λέτε ότι "Ο γραπτός διαγωνισμός δείχνει αν κάποιος ξέρει το αντικείμενο, το διδακτορικό όχι."
Δηλαδή αν ένας συμβασιούχος επιστημονικός συνεργάτης στο πολυτεχνείο πάρει παιδαγωγική κατάρτιση και αποφασίσει να πάει σε σχολείο εσύ θα του πεις "Φίλε δώσε γραπτό ΑΣΕΠ, αλλιώς δεν είμαι σίγουρος ότι τα ξέρεις"... Αστεία πράγματα. Πάντως στον πίνακά μου υπάρχουν άνθρωποι που έχουν διδάξει επί χρόνια σε τριτοβάθμια. Αυτοί θεωρώ εφόσον έχουν παιδαγωγική κατάρτιση, είναι καταλληλότατοι να διδάξουν. Το ξέρουν το αντικείμενο και ας μην έδωσαν ΑΣΕΠ.

Να τους βάλουμε να δώσουν γραπτό διαγωνισμό για να δεις εσύ αν ξέρουν αυτοί που διδάσκουν στο πανεπιστήμιο;;; Έλεος...πόσο συντεχνεία!!!

Τίποτα δεν κατάλαβες, αλλά δεν πειράζει. Και όχι δεν αναφερόμουν σε σένα.
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
"Οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών σε σχολεία  θα γίνουν με βάση τη σειρά εγγραφής στους πίνακες  και όχι με κοινωνικά κριτήρια"
"[...] οι πρώτες προσλήψεις στο διάστημα  23 με 25 Αυγούστου. Όπως μας δήλωσε η υφυπουργός, ο στόχος του υπουργείου είναι οι αναπληρωτές να τοποθετηθούν στις σχολικές μονάδες, όπου και θα κάνουν ανάληψη υπηρεσίας (αντί να κάνουν στις Δ/νσεις Εκπ/σης όπως γινόταν ως τώρα), μία (1) εβδομάδα πριν την έναρξη λειτουργίας των σχολείων."
"Οι 5.250 διορισμοί της Γενικής Αγωγής, θα γίνουν μετά την έκδοση των οριστικών πινάκων και αφού εγγραφούν  στον προϋπολογισμό (με βάση τις προβλέψεις) του 2021."
https://www.esos.gr/arthra/68881/oi-7-apantiseis-tis-yf-paideias-sti-doe-gia-anaplirotes-paravola-anoigma-sholeion-klp

Αυτός ο ένας ενιαίος πίνακας είναι μία πολύ σημαντική αλλαγή στον χώρο της εκπαίδευσης. Δεν μηδενίζονται οι αδικίες, αλλά πολλά θέματα τακτοποιούνται.

Αποσυνδεδεμένος nikolas_pat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μπλεξιμο δεν νομιζω να υπαρχει καθως ειναι κατι που εχει ξαναγινει στο παρελθον οταν μεταφεροταν η προυπηρεσια ιδιαιτερως κιολας αν εχει χρησιμοποιηθει η προυπηρεσια αυτη για προσληψη.
Δεν ξερω τι θα πραξει το υπουργειο φυσικα αν και παλαιοτερα ειχε δωσει επιλογη στον εκπαιδευτικο να επιλεξει που θελει την προυπηρεσια απο εδω και στο εξης.
Θεωρω οτι ολη αυτη η διαταξη εγινε στο ποδι(δεν κρινω αν ειναι σωστη ή λαθος).

Το σιγουρο ειναι οτι πολλοι εκπαιδευτικοι θα κατοχυρωσουν αυτο το δικαιωμα.
Και εγώ πιστεύω πως μερικούς θα τους βολέψει.. Στην επόμενη προκήρυξη όμως η προυπηρεσία του καθενός θα διασπαστεί πάλι και θα αποδοθεί στο πτυχίο και στην ειδικότητα που προσφέρθηκε. Δηλαδή 20 σαν γυμναστής και 50 σαν δάσκαλος. Όχι 70 συνολικά και στα 2 πτυχία δηλαδή..! Θέλει προσοχή σε ποιά ειδικότητα θα διδάξουμε φέτος.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159425
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 306
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 261
Σύνολο: 276

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.