*

Αποστολέας Θέμα: Κενά Αγγλικών 2020-2021  (Αναγνώστηκε 7454 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος English

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« Απάντηση #70 στις: Ιούνιος 09, 2021, 10:25:33 μμ »
Ας κάνει ο καθένας ό,τι καλύτερο μπορεί και μια χαρά θα πάνε τα πράγματα. Το να είμαστε όμως προετοιμασμένοι για το τι είναι πιθανό να αντιμετωπίσουμε δεν είναι κακό.
Υ.Γ. Δεν αναφερόμουν σε μελέτες καθηγητών παιδαγωγικών προσωπικά. Προφανώς το παιδί με 2 ώρες Αγγλικά τη βδομάδα δε θα γίνει δίγλωσσο. Εδώ δε γίνονται με αρκετές περισσότερες. Αλλά όσο νωρίτερα εκτεθούν στην ξένη γλώσσα (ιδανικά πριν τα 6) τόσο καλύτερα. Υπάρχουν οι έρευνες και οι μελέτες για όποιον θέλει να τα βρει. Ούτε θα πάθαιναν τίποτα χωρίς ξένη γλώσσα όπως ήταν τόσα χρόνια. Αλλά τι να κάνουμε, πάντα κάποιος ευνοείται. Στη συγκεκριμένη περίπτωση βασικά δε βλέπω και κανέναν να αδικείται.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:10:21 »

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 651
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« Απάντηση #71 στις: Ιούνιος 09, 2021, 10:58:53 μμ »
Λοιπόν, νιώθω καπως υπεύθυνη για την "διαμάχη" των τελευταίων σελίδων.
Α) Οι ΠΕ06 κερδίζουν θέσεις εργασίας. Τέλειο!!!
Β) Οι ΠΕ60 αναστατωνονται γιατί νιώθουν ότι εισβάλλει κάποιος στον χώρο εργασίας τους.
Και για εμάς είναι δύσκολο να δουλεύουμε με "επίβλεψη" ή παρεμβάσεις. Θέλει γερά νεύρα όλο αυτό. Αυτό ήθελα να πω από την αρχή. Και τρελό χρόνο από προσωπική εμπειρία. Αν το γνώριζα εξ αρχής θα το είχα αποφύγει για την συγκεκριμένη χρονιά.
Επομένως μοιραστηκα την εμπειρία μου γιατί δεν είναι ότι κατακτησαμε ως ΠΕ06 το Έβερεστ. Σε λούκι μπαίνουμε τουλάχιστον για τις πρώτες χρονιές.

Κατά τα άλλα είμαι σίγουρη ότι οι νηπιαγωγοι έχουν πολύ ενδιαφεροντες και σημαντικές σπουδές και έμαθα πολλά φέτος από αυτές αλλά και η αγγλική φιλολογία έχει πολλή παιδαγωγική και διδακτική και θεωρίες που διαχωρίζουν την εκμάθηση από την φυσική απόκτηση μιας γλώσσας από τα παιδιά προσχολικής ηλικίας και δεν είμαστε τόσο απροετοιμαστες όσο μπορεί να φοβούνται οι νηπιαγωγοι.

Αποσυνδεδεμένος Mara006

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« Απάντηση #72 στις: Ιούνιος 10, 2021, 10:38:11 πμ »
Προφανώς κ στην αρχή θα υπάρξουν δυσκολίες κ προφανώς θα υπάρξουν και συνεργασίες που θα είναι δύσκολες αλλά αυτά δεν θα είναι ο κανόνας κ σιγά -σιγά όλα θα πάρουν το δρόμο τους όπως ακριβώς έγινε κ στα δημοτικά. Να δούμε λίγο τα καλά γιατί αυτό μόνο καλά μπορεί να φέρει:

1) το παιδάκι στο πιο μακρινό χωριό θα αρχίσει σιγά-σιγά να μαθαίνει κ αυτό αγγλικούλια κ ας μην πηγαίνει στο νηπιαγωγείο του κολλεγίου αθηνων της σχολής Μωραιτη ή της σχολής Hill

2) οι συνάδελφοι που τους αρέσουν τα μικρούλια θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν αυτό που αγαπούν

3) δεδομένου οτι κ αναπληρωτές κ μόνιμοι έχουμε συγκεκριμένο διδακτικό ωράριο όπως κ να γίνει θα υπάρχουν περισσότερες ώρες αγγλικών στην Αθμια ανα νομό

Αυτά. Κ οι νηπιαγωγοί κ εμείς εκπαιδευτικοί είμαστε , παλαβές κ δύσκολες υπάρχουν κ στις αγγλικούδες κ στις νηπιαγωγούς κ σε όλες τις δουλειες του κόσμου. Κ αυτά μέσα στο πρόγραμμα είναι΄ ;D

Κ προσωπική μου άποψη-αυθαίρετη τελείως-μπήκαν κ θα μείνουν , για να τα "βγάλει" κάποιος αφου θα έχουν παγιωθεί, θα πρέπει μέεεεεεχρι τοτε να βρει ένα πολύ καλό λόγο-όχι για εμάς-αλλά για τους γονείς που μια χαρά τα θέλουνε  ;D



« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2021, 10:40:16 πμ από Mara006 »

Αποσυνδεδεμένος Marilita87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« Απάντηση #73 στις: Ιούνιος 10, 2021, 11:05:15 πμ »
Λοιπόν, νιώθω καπως υπεύθυνη για την "διαμάχη" των τελευταίων σελίδων.
Α) Οι ΠΕ06 κερδίζουν θέσεις εργασίας. Τέλειο!!!
Β) Οι ΠΕ60 αναστατωνονται γιατί νιώθουν ότι εισβάλλει κάποιος στον χώρο εργασίας τους.
Και για εμάς είναι δύσκολο να δουλεύουμε με "επίβλεψη" ή παρεμβάσεις. Θέλει γερά νεύρα όλο αυτό. Αυτό ήθελα να πω από την αρχή. Και τρελό χρόνο από προσωπική εμπειρία. Αν το γνώριζα εξ αρχής θα το είχα αποφύγει για την συγκεκριμένη χρονιά.
Επομένως μοιραστηκα την εμπειρία μου γιατί δεν είναι ότι κατακτησαμε ως ΠΕ06 το Έβερεστ. Σε λούκι μπαίνουμε τουλάχιστον για τις πρώτες χρονιές.

Κατά τα άλλα είμαι σίγουρη ότι οι νηπιαγωγοι έχουν πολύ ενδιαφεροντες και σημαντικές σπουδές και έμαθα πολλά φέτος από αυτές αλλά και η αγγλική φιλολογία έχει πολλή παιδαγωγική και διδακτική και θεωρίες που διαχωρίζουν την εκμάθηση από την φυσική απόκτηση μιας γλώσσας από τα παιδιά προσχολικής ηλικίας και δεν είμαστε τόσο απροετοιμαστες όσο μπορεί να φοβούνται οι νηπιαγωγοι.

Προσωπική μου γνώμη ότι αυτό θα συμβεί προσωρινά και είναι ένας τρόπος κατευνασμού των νηπιαγωγών. Πιστεύω ότι από την επόμενη χρονιά δεν θα υπάρχει νηπιαγωγός στην τάξη την ώρα των Αγγλικών.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:10:21 »

Αποσυνδεδεμένος English

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« Απάντηση #74 στις: Ιούνιος 10, 2021, 01:30:53 μμ »
Προσωπική μου γνώμη ότι αυτό θα συμβεί προσωρινά και είναι ένας τρόπος κατευνασμού των νηπιαγωγών. Πιστεύω ότι από την επόμενη χρονιά δεν θα υπάρχει νηπιαγωγός στην τάξη την ώρα των Αγγλικών.
Θεωρώ κι εγώ ότι αργά η γρήγορα αυτό θα γίνει. Έτσι θα έχουν και ένα διάλειμμα οι νηπιαγωγοί, χρόνο για τουαλέτα κλπ. κλπ.

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1725
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« Απάντηση #75 στις: Ιούνιος 10, 2021, 01:38:25 μμ »
Προσωπική μου γνώμη ότι αυτό θα συμβεί προσωρινά και είναι ένας τρόπος κατευνασμού των νηπιαγωγών. Πιστεύω ότι από την επόμενη χρονιά δεν θα υπάρχει νηπιαγωγός στην τάξη την ώρα των Αγγλικών.


Δεν το θεωρώ  πιθανό να μην είναι παρούσα η νηπιαγωγός διότι η παρουσία της επιβάλλεται από την φύση του προγράμματος σπουδών στο νηπιαγωγείο που δεν προβλέπει την υπαρξη διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων.Δεν υπάρχουν ξεχωριστά μαθήματα δλδ. Δραστηριότητες υπάρχουν με έντονη τη διαθεματική διάσταση. Δεν υπάρχει αυτό που λέμε κάνει ο καθένας το μάθημά του, διότι απλά δεν υπάρχουν μαθήματα. Δε υπάρχει ώρα αγγλικών, ώρα γυμναστικής , ώρα γλώσσας κλπ. Όλα τα αντικείμενα μπορούν να συνυπάρχουν διαθεματικά  μέσα στις δραστηριότητες.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2021, 01:44:12 μμ από georgia06 »

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 655
    • Προφίλ
Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« Απάντηση #76 στις: Ιούνιος 10, 2021, 01:46:34 μμ »
Μόνο εγώ βλέπω πως το πρόβλημα είναι ότι θα χαλάσει το ωράριο κάποιων αλλά δε βλέπω επιστημονικά επιχειρήματα γιατί δεν είναι καλό να μπουν τα αγγλικά στα νηπιαγωγεία, όταν ήδη χρόνια τώρα συνεχίζουν να υπάρχουν στα ιδιωτικά σχολεία (χωρίς να σημαίνει ότι προασπίζομαι τα ιδιωτικά σχολεία έναντι των δημοσίων); Τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης είναι μακροπρόθεσμα (το γραφω γι αυτούς που περιμένουν τα παιδια να μιλάνε άπταιστα Αγγλικά με 2 ώρες τη βδομάδα για να επιχειρηματολογήσουν ότι δε μαθαίνουν τίποτα στο νηπιαγωγείο). Α και πού το κακό ένα παιδάκι να δημιουργήσει περισσότερες συνάψεις στο εγκέφαλό του, ερχόμενο σε επαφή με νέους ήχους (φωνητική )και λεξιλόγιο και δραστηριότητες θα του δώσουν νέες εμπειρίες άρα κι ερεθίσματα για μάθηση; Για δημιουργικές δραστηριότητες μιλάμε...Για όποιον δεν έχει καταλάβει το εκπαιδευτικό τοπίο αλλάζει ραγδαία και τα Αγγλικά είναι lingua franca κι όχι ξένη γλώσσα. Δεν αργεί ο καιρός που τα μαθήματα σε όλες τις βαθμίδες θα διδάσκονται και στα Αγγλικά. . Φυσικά και οι Αγγλικών και οι νηπιαγωγοί πρέπει να σέβονται ο ένας τον άλλο. Αλλα να μιλάμε για εισβολή σε χώρο εργασίας στο χώρο του δημοσίου σχολείου επειδή θα μπει μία ειδικότητα το αντικείμενο της οποίας είναι βασικό και το πληρώνουν όλοι απ' έξω  θεωρώντας το αυτονόητο είναι αχαρακτήριστο. Τελικά θέλουμε ή όχι να προασπίσουμε το δωρεάν δημόσιο σχολείο; Θα ήθελα να ακούσω επιστημονικά επιχειρήματα για το θέμα.
Επίσης αν διαβαζει το υπουργείο παρακαλώ να σκεφτεί σοβαρά να αλλάξει τα τραγικά βιβλία του δημοτικού...
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος English

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« Απάντηση #77 στις: Ιούνιος 10, 2021, 01:46:45 μμ »

Δεν το θεωρώ καθόλου πιθανό να μην είναι παρούσα η νηπιαγωγός διότι η παρουσία της επιβάλλεται από την φύση του προγράμματος σπουδών στο νηπιαγωγείο που δεν προβλέπει την υπαρξη διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων.Δεν υπάρχουν ξεχωριστά μαθήματα δλδ. Δραστηριότητες υπάρχουν με έντονη τη διαθεματική διάσταση. Δεν υπάρχει αυτό που λέμε κάνει ο καθένας το μάθημά του, διότι απλά δεν υπάρχουν μαθήματα. Δε υπάρχει ώρα αγγλικών, ώρα γυμναστικής , ώρα γλώσσας κλπ. Όλα τα αντικείμενα μπορούν να συνυπάρχουν διαθεματικά  μέσα στις δραστηριότητες.
Ναι, δεν υπάρχει ως τώρα. Θα μπορούσε να αλλάξει στο μέλλον. Άλλωστε και η διδασκαλία των Αγγλικών θα εντάσσεται στις ενότητες που δουλεύουν οι νηπιαγωγοί, διαθεματικό θα εξακολουθήσει να είναι το πλαίσιο. Πάντως μια καλή συνεργασία μεταξύ ΠΕ60 και ΠΕ06 είτε είναι και οι δύο ειδικότητες παρούσες στην τάξη είτε όχι θα είναι πολύ ωφέλιμη για όλους τους εμπλεκομένους, παιδιά κι εκπαιδευτικούς.

Αποσυνδεδεμένος English

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« Απάντηση #78 στις: Ιούνιος 10, 2021, 01:47:56 μμ »
Μόνο εγώ βλέπω πως το πρόβλημα είναι ότι θα χαλάσει το ωράριο κάποιων αλλά δε βλέπω επιστημονικά επιχειρήματα γιατί δεν είναι καλό να μπουν τα αγγλικά στα νηπιαγωγεία, όταν ήδη χρόνια τώρα συνεχίζουν να υπάρχουν στα ιδιωτικά σχολεία (χωρίς να σημαίνει ότι προασπίζομαι τα ιδιωτικά σχολεία έναντι των δημοσίων); Τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης είναι μακροπρόθεσμα (το γραφω γι αυτούς που περιμένουν τα παιδια να μιλάνε άπταιστα Αγγλικά με 2 ώρες τη βδομάδα για να επιχειρηματολογήσουν ότι δε μαθαίνουν τίποτα στο νηπιαγωγείο). Α και πού το κακό ένα παιδάκι να δημιουργήσει περισσότερες συνάψεις στο εγκέφαλό του, ερχόμενο σε επαφή με νέους ήχους (φωνητική )και λεξιλόγιο και δραστηριότητες θα του δώσουν νέες εμπειρίες άρα κι ερεθίσματα για μάθηση; Για δημιουργικές δραστηριότητες μιλάμε...Για όποιον δεν έχει καταλάβει το εκπαιδευτικό τοπίο αλλάζει ραγδαία και τα Αγγλικά είναι lingua franca κι όχι ξένη γλώσσα. Δεν αργεί ο καιρός που τα μαθήματα σε όλες τις βαθμίδες θα διδάσκονται και στα Αγγλικά. . Φυσικά και οι Αγγλικών και οι νηπιαγωγοί πρέπει να σέβονται ο ένας τον άλλο. Αλλα να μιλάμε για εισβολή σε χώρο εργασίας στο χώρο του δημοσίου σχολείου επειδή θα μπει μία ειδικότητα το αντικείμενο της οποίας είναι βασικό και το πληρώνουν όλοι απ' έξω  θεωρώντας το αυτονόητο είναι αχαρακτήριστο. Τελικά θέλουμε ή όχι να προασπίσουμε το δωρεάν δημόσιο σχολείο; Θα ήθελα να ακούσω επιστημονικά επιχειρήματα για το θέμα.
Επίσης αν διαβαζει το υπουργείο παρακαλώ να σκεφτεί σοβαρά να αλλάξει τα τραγικά βιβλία του δημοτικού...
Συμφωνώ απόλυτα!

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1725
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« Απάντηση #79 στις: Ιούνιος 10, 2021, 01:54:32 μμ »
Ναι, δεν υπάρχει ως τώρα. Θα μπορούσε να αλλάξει στο μέλλον. Άλλωστε και η διδασκαλία των Αγγλικών θα εντάσσεται στις ενότητες που δουλεύουν οι νηπιαγωγοί, διαθεματικό θα εξακολουθήσει να είναι το πλαίσιο. Πάντως μια καλή συνεργασία μεταξύ ΠΕ60 και ΠΕ06 είτε είναι και οι δύο ειδικότητες παρούσες στην τάξη είτε όχι θα είναι πολύ ωφέλιμη για όλους τους εμπλεκομένους, παιδιά κι εκπαιδευτικούς.
Η διαίρεση σε μαθήματα δεν θεωρώ ότι μπορεί να υπάρξει και δεν πρέπει να υπάρξει , διότι τότε αναιρείται ο χαρακτήρας του νηπιαγωγείου.Και ο σκοπός δεν είναι αυτός.Σκοπος είναι η ενοποίηση της γνώσης κ όχι ο κατακερματισμός της Εξ ου κ η πρόβλεψη συνύπαρξης των δύο κλάδων ,ΠΕ06 κ ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 655
    • Προφίλ
Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« Απάντηση #80 στις: Ιούνιος 10, 2021, 02:00:50 μμ »
Η διαίρεση σε μαθήματα δεν θεωρώ ότι μπορεί να υπάρξει και δεν πρέπει να υπάρξει , διότι τότε αναιρείται ο χαρακτήρας του νηπιαγωγείου.Και ο σκοπός δεν είναι αυτός.Σκοπος είναι η ενοποίηση της γνώσης κ όχι ο κατακερματισμός της Εξ ου κ η πρόβλεψη συνύπαρξης των δύο κλάδων ,ΠΕ06 κ ΠΕ60

Κι εγώ συμφωνώ ως προς την ολιστική προσέγγιση μάθησης στην οποία αναφέρεσαι. Να επισημανθεί ότι χρειάζεται οπωσδήποτε επιμόρφωση-μόνο καλό θα κάνει ακόμη κι αν ήδη έχουμε ασχοληθεί με το θέμα αυτό. Επίσης καλό είναι το υπουργείο να εξετάσει σοβαρά να βάζει επιμορφωτές εκπαιδευμένους στην εκπαίδευση ενηλίκων. Είναι τραγικά όσα γίνονται στην επιμόρφωση
Τ4...(ας το πω κι αυτό εδώ)
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος English

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« Απάντηση #81 στις: Ιούνιος 10, 2021, 02:15:20 μμ »
Η διαίρεση σε μαθήματα δεν θεωρώ ότι μπορεί να υπάρξει και δεν πρέπει να υπάρξει , διότι τότε αναιρείται ο χαρακτήρας του νηπιαγωγείου.Και ο σκοπός δεν είναι αυτός.Σκοπος είναι η ενοποίηση της γνώσης κ όχι ο κατακερματισμός της Εξ ου κ η πρόβλεψη συνύπαρξης των δύο κλάδων ,ΠΕ06 κ ΠΕ60
Δε θεωρώ ότι το να έμπαινε μόνος του στην τάξη ο εκπαιδευτικός ΠΕ06 θα συνέβαλε στον κατακερματισμό της γνώσης αφού θα δουλεύονταν οι ίδιες θεματικές ενότητες αλλά τέλος πάντων. Και για να μην παρεξηγηθώ, δε λέω ότι στο ενδεχόμενο να διδάξω σε νηπιαγωγείο θα ήθελα να είμαι μόνη στην τάξη. Ίσα ίσα που με την παρουσία του νηπιαγωγού τα παιδιά ίσως είναι πιο ήρεμα και η εκπαιδευτική διαδικασία κυλάει πιο ομαλά.

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1725
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« Απάντηση #82 στις: Ιούνιος 10, 2021, 09:35:27 μμ »
Δε θεωρώ ότι το να έμπαινε μόνος του στην τάξη ο εκπαιδευτικός ΠΕ06 θα συνέβαλε στον κατακερματισμό της γνώσης αφού θα δουλεύονταν οι ίδιες θεματικές ενότητες αλλά τέλος πάντων. Και για να μην παρεξηγηθώ, δε λέω ότι στο ενδεχόμενο να διδάξω σε νηπιαγωγείο θα ήθελα να είμαι μόνη στην τάξη. Ίσα ίσα που με την παρουσία του νηπιαγωγού τα παιδιά ίσως είναι πιο ήρεμα και η εκπαιδευτική διαδικασία κυλάει πιο ομαλά.
Οι τελευταίες δυο σειρές σου θα μπορούσαν να παρεξηγηθουν εύκολα ... Ακούγονται λες κ εμείς θα αναστατωσουμε τα παιδιά ,αυτό που έχει ακουστεί δλδ σαν επιχείρημα "ότι θα κάνουμε εισβολή".Η νηπιαγωγός δεν θα είναι παρούσα για να κάνει τον χωροφύλακα ! Θα είναι παρούσα  για να εξασφαλίζεται η απόλυτη κ αρμονική σύνδεση ανάμεσα στις δικές της και τις δικές μας δραστηριότητες, ώστε να φτάνει στα παιδιά ένα συνολικό αρμονικό αποτέλεσμα .
Επίσης, οι θεματικές δεν είναι απόλυτα και αυστηρά προδιαγεγραμμενες εκ των προτέρων.Μπορει το έναυσμα για μια δραστηριότητα ,,κυρίως στο project, ,να προκύψει εκείνη τη στιγμή μέσα στην τάξη.Γι αυτό χρειάζεται η κατά το δυνατόν πιο στενή συνεργασία σε πραγματικό χρόνο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2021, 09:40:18 μμ από georgia06 »

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1725
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« Απάντηση #83 στις: Ιούνιος 10, 2021, 10:04:24 μμ »
Foufoutos, συμφωνώ με τα δυο τελευταία σου posts.Δεν θα μπορούσες να τα γράψεις καλύτερα(με εξαίρεση ίσως την αναφορά στο ωράριο) .
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2021, 10:06:47 μμ από georgia06 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30403
  • Τελευταία: leyma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1066702
  • Σύνολο θεμάτων: 18056
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 560
Σύνολο: 584

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.14 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.