*

Αποστολέας Θέμα: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου  (Αναγνώστηκε 13489 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος evrialon

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τα τρία Τ της επιτυχίας: Ταλέντο-Τόλμη-Τύχη
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #56 στις: Αύγουστος 29, 2020, 02:55:03 μμ »
Όλοι οι μαθητές μπορούν και πρέπει να μάθουν τα ίδια πράγματα. Ο στόχος πρέπει να είναι οι μαθητές να παίρνουν τη γνώση όσο βρίσκονται εντός της σχολικής τάξης και όχι μόνοι τους όταν θα πάνε στο σπίτι τους. Αλλιώς για ποιο λόγο να πηγαίνουν στο σχολείο, θα έπαιρναν απλώς την ύλη των μαθηματων και θα καθόταν στο σπίτι τους να διαβάσουν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:04:51 »

Αποσυνδεδεμένος jops

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 155
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #57 στις: Αύγουστος 29, 2020, 03:07:38 μμ »
To ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έχει ΑΠΟΤΥΧΕΙ. Θέλει γκρέμισμα και χτίσιμο ...ξανά...άλλα δεν υπάρχει όραμα ίσως και λεφτά για κάτι τέτοιο...Πιστεύω οτι όλα αυτά είναι συμπτώματα μιας κοινωνίας που πλέει τα λοίσθια... :'(


Το κράτος έχει θεσπίσει συγκεκριμένους κανόνες προαγωγής και απόλυσης μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το ότι αυτοί δεν εφαρμόζονται και φτάνουν οι μαθητές να αποφοιτούν από το λύκειο χωρίς να ξέρουν στοιχειώδη μαθηματικά είναι ευθύνη των εκπαιδευτικών που δεν τους αφήνουν στην ίδια τάξη.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #58 στις: Αύγουστος 29, 2020, 03:51:50 μμ »
Η εντύπωση ότι το δημόσιο δεν κάνει καλή δουλειά, αλλά στα φροντιστήρια και ιδιωτικά γίνεται εξαιρετική δουλειά αποδεικνύεται απόλυτα λανθασμένη χρόνο με το χρόνο όλο και πιο πολύ. Το ξέρετε από το περιβάλλον σας ότι όλα σχεδόν τα παιδιά κάνουν πια μαθήματα από το δημοτικό ήδη. Πολλά από αυτά στις πανελλήνιες θα αποτύχουν διότι ποτέ δεν έμαθαν να διαβάζουν. Μόνο ΤΑ διαβάζουν! Αυτός με το 0.5 ή το 3 δεν πήγαινε φροντιστήριο νομίζετε; Θα εμφανίζουν όμως ως επιτυχίες για την επιχείρησή τους ότι πέρασαν όλοι σε ΑΕΙ (είναι όλα πια). Αυτό πλασάρουν. Αυτό χάφτουν οι γονείς. Πληρώνουν και αναμένουν το ίδιο για τα παιδάκια τους. Καλοθελητές αρκετοί να εισπράξουν.
Εννοείται πως δεν πρέπει να περνούν όλοι από τάξη σε τάξη. Καλύτερα δεν μπορούν, γιατί δεν προσπαθούν. Αλλά με το 9.5 στο Λύκειο χρειάζεται ειδικό αίτημα για να μείνεις και όσοι επιμένετε να το αγνοείτε το κάνετε για δικά σας συμφέροντα προφανώς. Το Υπουργείο μια χαρά βολεύεται με τη γενική εντύπωση ότι χρειάζονται ιδιωτικά μαθήματα για να προχωρήσει κάποιος στην εκπαίδευση (τεράστιο ψέμα!!) διότι αν δεν χρειάζονταν πού θα βολεύονταν όλοι αυτοί των καθηγητικών σχολών πτις οποίες επίτηδες έχει ξεχειλώσει;
Δείτε τα ποσοστά των μαθητών σε τεχνικές σχολές στις άλλες χώρες. Εδώ είμαστε στον πάτο του ΟΟΣΑ, αλλά έχουμε πτυχιούχους να σωρό Καμαρώστε μας!

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #59 στις: Αύγουστος 29, 2020, 07:59:51 μμ »
Σιγά να μη πάρει κανείς πτυχίο, δήλωσαν για να παίρνουν οι γονείς επιδόματα και για να έχουν φόρο ελαφρύνσεις και κάποιοι για να πάρουν αναβολή από το στρατό.
Εμάς μας ξεγέλασαν με γραπτούς διαγωνισμούς και χιλιάδες προσλήψεις, υπήρχαν φροντιστήρια και ιδιαίτερα, τώρα όσοι πέρασαν στο μαθηματικό θα πρέπει να πάρουν υποχρεωτικά δεύτερο πτυχίο, μεταπτυχιακό και διδακτορικό αλλά και να περάσουν με  10 κάθε μάθημα , για να βρεθούν πίσω από όσους περιμένουν να διοριστούν από τους φετινούς πίνακες, οι σημερινοί προσοντούχοι που θα  καταφέρουν να πάνε αναπληρωτές θα πλησιάζουν τα 120 μόρια προϋπηρεσίας το 2030 και θα  απαιτούν να αυξηθεί η προϋπηρεσία. ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:04:51 »

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #60 στις: Αύγουστος 29, 2020, 08:19:06 μμ »

.....Δείτε τα ποσοστά των μαθητών σε τεχνικές σχολές στις άλλες χώρες. Εδώ είμαστε στον πάτο του ΟΟΣΑ, αλλά έχουμε πτυχιούχους να σωρό Καμαρώστε μας!

Εχεις δίκαιο και αυτονόητα το επίπεδο  δεν προέκυψε τυχαία, για την ακριβεια νομιζω ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Το 42% "κάτω από τη βάση" που εισήχθη στα πανεπιστήμια δεν είναι μία σπάνια συγκυρια που χαρακτηρίζει μια ανεπάρκεια στο  χώρο μόνο της εκπαίδευσης αλλά προσδιορίζει την κανονικότητα ολόκληρης της ελληνικής κοινωνίας: Κάτω από τη βάση, οι πάντες και τα πάντα.
Που σημαίνει κάτω από τη βάση στο χώρο της Υγείας, της Δικαιοσύνης, της Αμυνας, της τεχνολογίας, της ερευνας, της επιστήμης, της ανάπτυξης, της χωροταξίας, της Αυτοδιοίκησης.
Αν καταδικάσει κανείς τους εκπαιδευτικούς για το μπάχαλο στην Παιδεία, όμοια θα πρέπει να καταδικάσει και τους γιατρούς, τους δικαστές, τους στρατηγούς, τους Δ.Υ, τους επιστήμονες κοκ.
Εν ολίγοις όλοι μας, από λίγους ή πολλούς, θεωρούμαστε μέρος του προβλήματος άρα καταδικαστέοι.
Και ποιός μένει απέξω; Προφανώς ελάχιστοι αλλά σίγουρα αυτοί που ενώ θεωρούνται "βολεμενοι" και εν τουτοις αποφασίζουν και παρατάνε θέσεις και διορισμούς και φευγουν από την Ελλάδα για να προσφερουν εκει που η αξια τους αναγνωρίζεται.
Για να βιώσουν μια  ποιότητα ζωής την οποία στην Ελλάδα δεν την βρίσκεις με όσα χρήματα και αν διαθέτεις.



Συνδεδεμένος Alan Turing

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #61 στις: Αύγουστος 29, 2020, 08:35:58 μμ »
Πρέπει να αλλάξει γενικότερα το οικονομικό μοντέλο της χώρας και θα ήταν μια καλή αρχή να δοθεί μια αυτονομία στα Πανεπιστήμια να επιλέγουν με τους δικούς τους όρους τους φοιτητές τους.
Ποιο Μαθηματικό θα επέλεγε μαθητή που έγραψε κάτω από 10;
Αν και η "βάση" εδώ θα έπρεπε να είναι πολύ ψηλότερα.

kelif

  • Επισκέπτης
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #62 στις: Αύγουστος 29, 2020, 08:52:37 μμ »
Σιγά να μη πάρει κανείς πτυχίο, δήλωσαν για να παίρνουν οι γονείς επιδόματα και για να έχουν φόρο ελαφρύνσεις και κάποιοι για να πάρουν αναβολή από το στρατό.
Εμάς μας ξεγέλασαν με γραπτούς διαγωνισμούς και χιλιάδες προσλήψεις, υπήρχαν φροντιστήρια και ιδιαίτερα, τώρα όσοι πέρασαν στο μαθηματικό θα πρέπει να πάρουν υποχρεωτικά δεύτερο πτυχίο, μεταπτυχιακό και διδακτορικό αλλά και να περάσουν με  10 κάθε μάθημα , για να βρεθούν πίσω από όσους περιμένουν να διοριστούν από τους φετινούς πίνακες, οι σημερινοί προσοντούχοι που θα  καταφέρουν να πάνε αναπληρωτές θα πλησιάζουν τα 120 μόρια προϋπηρεσίας το 2030 και θα  απαιτούν να αυξηθεί η προϋπηρεσία. ;D


Αργα ή γρηγορα θα παρουν οπως πηραν κι αλλοι..



Η εντύπωση ότι το δημόσιο δεν κάνει καλή δουλειά, αλλά στα φροντιστήρια και ιδιωτικά γίνεται εξαιρετική δουλειά αποδεικνύεται απόλυτα λανθασμένη χρόνο με το χρόνο όλο και πιο πολύ. Το ξέρετε από το περιβάλλον σας ότι όλα σχεδόν τα παιδιά κάνουν πια μαθήματα από το δημοτικό ήδη. Πολλά από αυτά στις πανελλήνιες θα αποτύχουν διότι ποτέ δεν έμαθαν να διαβάζουν. Μόνο ΤΑ διαβάζουν! Αυτός με το 0.5 ή το 3 δεν πήγαινε φροντιστήριο νομίζετε; Θα εμφανίζουν όμως ως επιτυχίες για την επιχείρησή τους ότι πέρασαν όλοι σε ΑΕΙ (είναι όλα πια). Αυτό πλασάρουν. Αυτό χάφτουν οι γονείς. Πληρώνουν και αναμένουν το ίδιο για τα παιδάκια τους. Καλοθελητές αρκετοί να εισπράξουν.
Εννοείται πως δεν πρέπει να περνούν όλοι από τάξη σε τάξη. Καλύτερα δεν μπορούν, γιατί δεν προσπαθούν. Αλλά με το 9.5 στο Λύκειο χρειάζεται ειδικό αίτημα για να μείνεις και όσοι επιμένετε να το αγνοείτε το κάνετε για δικά σας συμφέροντα προφανώς. Το Υπουργείο μια χαρά βολεύεται με τη γενική εντύπωση ότι χρειάζονται ιδιωτικά μαθήματα για να προχωρήσει κάποιος στην εκπαίδευση (τεράστιο ψέμα!!) διότι αν δεν χρειάζονταν πού θα βολεύονταν όλοι αυτοί των καθηγητικών σχολών πτις οποίες επίτηδες έχει ξεχειλώσει;
Δείτε τα ποσοστά των μαθητών σε τεχνικές σχολές στις άλλες χώρες. Εδώ είμαστε στον πάτο του ΟΟΣΑ, αλλά έχουμε πτυχιούχους να σωρό Καμαρώστε μας!


Συμφωνω απολυτως..Ασε που η δουλεια του δημοσιου ειναι πολυ δυσκολοτερη απο τα ιδιωτικα και τα φροντιστηρια , γιατι στα δευτερα επιλεγουν τους μαθητες και δεν θα δεις 25-30αρια τμηματα ουτε παιδια με μαθησιακες δυσκολιες ή αλλου ειδους χαρακτηριστικα μη τυπικης αναπτυξης οπου στα δημοσια συνυπαρχουν ολες αυτες οι περιπτωσεις και πρεπει ο εκπαιδευτικος του δημοσιου να αναπτυξει το μαθημα του  καλυπτοντας ανομοιογενεις ομαδες...


Όλοι οι μαθητές μπορούν και πρέπει να μάθουν τα ίδια πράγματα. Ο στόχος πρέπει να είναι οι μαθητές να παίρνουν τη γνώση όσο βρίσκονται εντός της σχολικής τάξης και όχι μόνοι τους όταν θα πάνε στο σπίτι τους. Αλλιώς για ποιο λόγο να πηγαίνουν στο σχολείο, θα έπαιρναν απλώς την ύλη των μαθηματων και θα καθόταν στο σπίτι τους να διαβάσουν.

 Σαφως και πρεπει να γινεται δουλεια εντος ταξης ποιος ειπε το αντιθετο;;;χρειαζεται ομως και προσωπικος μοχθος των μαθητων ..εγω  δηλαδη αν εχω στην ταξη μου μαθητες του 10 και μαθητες του 20  για μερικους θεωρουμαι επαρκης και για μερικους ανεπαρκης;;;;δεν υπαρχει μαγικος τροπος να τα βαλεις στο κεφαλι κανενος... μην τα ριχνουμε  ολα στο ευκολο θυμα της υποθεσης.....ειναι συνδυασμος και ο εκπαιδευτικος πρεπει να κανει καλα τη δουλεια του κι ο μαθητης να προσπαθησει πανω στη  δουλεια που θα εχει κανει με τον εκπαιδευτικο στην ταξη...Δηλαδη ιστορια πχ εσυ οταν πηγαινες σχολειο δεν την διαβαζες μονος/η σπιτι;; μαθηματικα δεν ελυνες ασκησεις;;απο την παραδοση μονο του μαθηματος καλυπτοσουν;;;; κι οταν λεω παραδοση του μαθηματος δεν εννοω απλη αναγνωση της θεωριας...

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #63 στις: Αύγουστος 29, 2020, 09:53:19 μμ »
Αν δεν έχεις δουλέψει και από τις δύο πλευρές δεν μπορείς να πεις την γνώμη σου. 7 στους 10 καθηγητές παράγουν ανεπαρκές έργο είτε γιατί βαριούνται είτε γιατί δεν τους αφήνει το σύστημα

Αποσυνδεδεμένος evrialon

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τα τρία Τ της επιτυχίας: Ταλέντο-Τόλμη-Τύχη
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #64 στις: Αύγουστος 29, 2020, 11:46:14 μμ »
Η αποτυχία των μαθητών χρεώνεται στους εκπαιδευτικούς. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να φέρει στο ίδιο επίπεδο όλους τους μαθητές. Δε λέω ότι αυτό είναι εύκολο, αλλά ότι αυτό είναι το ιδανικό.

kelif

  • Επισκέπτης
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #65 στις: Αύγουστος 30, 2020, 02:00:06 πμ »
Η αποτυχία των μαθητών χρεώνεται στους εκπαιδευτικούς. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να φέρει στο ίδιο επίπεδο όλους τους μαθητές. Δε λέω ότι αυτό είναι εύκολο, αλλά ότι αυτό είναι το ιδανικό.

 Κανεις πολυ μεγαλο λαθος και δεν μπορω να καταλαβω αν το κανεις εσκεμμένα ή μη... ο εκπαιδευτικος δεν ειναι μαγος..Παιζουν ρολο πολλοι παραγοντες ,το περιβαλλον  που αναπτυσσεται, τα ερεθισματα στα οποια εκτιθεται ο καθε μαθητης , ο προσωπικος του αγωνας και να το πω λαικα και το μεχρι που ειναι να φτασει ο καθενας...ποτε δεν θα υπαρξει κατηγορια στην οποια ολοι οι ανθρωποι να εχουν φτασει στο ιδιο σημειο , γιατι να υπαρχει στους μαθητες;; ειναι δυνατον να μπορουν να γινουν ολοι αριστουχοι κι ολοι να ειναι του 20  , ολοι να εχουν την ιδια ακριβως κλιση στα παντα;;; μπορουν ολοι να γινουν μεγαλοχειρουργοι;;; ας μη λεμε ανεφαρμοστα ..ο σωστος εκπαιδευτικος οφειλει να δωσει τα μεγιστα των δυνατοτητων του , να μεταχειριστει καθε παιδαγωγικο μεσο και τροπο, να εναλλασει μεθοδους και τεχνικες διδασκαλιας, να μην θεωρει κανεναν καμμενο χαρτι εξ αρχης και να μην εγκαταλειπει στον βαθμο που του το επιτρεπουν κι οι συνθηκες βεβαιως , καθως το εκπαιδευτικο πλαισιο πχ υλη κλπ κλπ ειναι αυστηρα καθορισμενα κλπ κλπ ..μεχρι εκει ομως..υπαρχουν κι αλλοι παραγοντες τους οποιους δεν μπορουμε να παραβλεψουμε, ενας εκ των οποιων και ακρως σημαντικος  ειναι κι ο ιδιος ο μαθητης κι η προσωπικη του προσπαθεια ασχετως τι προσπαθουν να  μας πεισουν χαριτωμενοι γονεις των οποιων τα παιδια δεν γνωριζουν ουτε το εξωφυλλο καθε βιβλιου κι απαιτουν να καταταγουν στη νασα...καπου ελεος πια ..

Αποσυνδεδεμένος Μάρκος Βασίλης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • https://aftermathsgr.wordpress.com/
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #66 στις: Αύγουστος 30, 2020, 10:03:31 πμ »
Η αποτυχία των μαθητών χρεώνεται στους εκπαιδευτικούς. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να φέρει στο ίδιο επίπεδο όλους τους μαθητές. Δε λέω ότι αυτό είναι εύκολο, αλλά ότι αυτό είναι το ιδανικό.

Προφανώς και όχι! Ο ρόλος ενός εκπαιδευτικού είναι να μπορέσει, για αρχή, να προσφέρει σε κάθε παιδί μέσα στην τάξη κάτι. Στα μαθηματικά, για παράδειγμα, να μπορέσει κάθε παιδί να κάνει μαθηματικά στο επίπεδό του. Δεν είναι ο στόχος να φτάσουν όλα τα παιδιά στο επίπεδο ενός χαρισματικού μαθητή, αλλά το καθένα να προχωρήσει παρακάτω σε σχέση με τις προηγούμενες γνώσεις του. Επίσης, αν ένα παιδί δεν αναλάβει την πρωτοβουλία να μάθει, όσο τρομερή δουλειά κι αν γίνεται στην τάξη, δε μαθαίνει. Σίγουρα ένας καλός εκπαιδευτικός μπορεί να παρακινήσει πολλά παιδιά να γίνουν μέρος της μαθησιακής διαδικασίας, αλλά όχι όλα.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #67 στις: Αύγουστος 30, 2020, 10:27:28 πμ »
Εχεις δίκαιο και αυτονόητα το επίπεδο  δεν προέκυψε τυχαία, για την ακριβεια νομιζω ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Το 42% "κάτω από τη βάση" που εισήχθη στα πανεπιστήμια δεν είναι μία σπάνια συγκυρια που χαρακτηρίζει μια ανεπάρκεια στο  χώρο μόνο της εκπαίδευσης αλλά προσδιορίζει την κανονικότητα ολόκληρης της ελληνικής κοινωνίας: Κάτω από τη βάση, οι πάντες και τα πάντα.
Που σημαίνει κάτω από τη βάση στο χώρο της Υγείας, της Δικαιοσύνης, της Αμυνας, της τεχνολογίας, της ερευνας, της επιστήμης, της ανάπτυξης, της χωροταξίας, της Αυτοδιοίκησης.
Αν καταδικάσει κανείς τους εκπαιδευτικούς για το μπάχαλο στην Παιδεία, όμοια θα πρέπει να καταδικάσει και τους γιατρούς, τους δικαστές, τους στρατηγούς, τους Δ.Υ, τους επιστήμονες κοκ.
Εν ολίγοις όλοι μας, από λίγους ή πολλούς, θεωρούμαστε μέρος του προβλήματος άρα καταδικαστέοι.
Και ποιός μένει απέξω; Προφανώς ελάχιστοι αλλά σίγουρα αυτοί που ενώ θεωρούνται "βολεμενοι" και εν τουτοις αποφασίζουν και παρατάνε θέσεις και διορισμούς και φευγουν από την Ελλάδα για να προσφερουν εκει που η αξια τους αναγνωρίζεται.
Για να βιώσουν μια  ποιότητα ζωής την οποία στην Ελλάδα δεν την βρίσκεις με όσα χρήματα και αν διαθέτεις.
Μα από πού να πιάσεις τον παραλογισμό! Ένας που μπορεί να γίνει υδραυλικός πχ και τον χρειάζεται και η κοινωνία ως τέτοιο του αφήνουμε το περιθώριο να γίνει μαθηματικός ή ιστορικός. Μαζί με χιλιάδες άλλους. Και δεν έμαθε τελικά αυτό που μπορούσε να κάνει καλά. Και χωρίς δουλειά θα μείνει ή θα δουλεύει σερβιτόρος για χρόνια και καιρούς. Και η κοινωνία έχασε έναν τεχνίτη που χρειάζεται πολύ περισσότερο από έναν μαθηματικό (ειδικά του 3,4,5 κλπ)! Η χώρα τι κέρδισε; Αυξημένα ποσοστά πρόσβασης στην τριτοβάθμια; Όλα τα σοβαρά πανεπιστήμια του εξωτερικού ζητούν από τους Έλληνες αποφοίτους βαθμολογία 17 και πάνω στις πανελλήνιες όχι απολυτήριο απλά.
Βάση του 10 οπωσδήποτε. Είναι το αυτονόητο! Σχολές που θα ορίζουν ένα πλαφόν σε κάποια μαθήματα. Κλείσιμο τμημάτων. Αξιολογούνται κάθε χρόνο. Τμήματα ΤΕΙ που είχαν κάκιστε1 αξιολογήσεις και συστάσεις για κλείσιμο έγιναν τελικά ΑΕΙ.
Δεν έχουμε σοβαρούς υπουργούς. Μα ούτε και πολίτες.  Η δημοκρατία μας είναι καφενείου!

Ένα τελευταίο σχόλιο: για την είσοδό του μαθητή Χ με 3000 μόρια σε σχολή δεν ευθύνονται οι καθηγητές του που δεν κατάφεραν να τον βελτιώσουν, αλλά το υπουργείο παιδείας που δεν έχει οριοθετήσει ένα αξιοπρεπές πλαίσιο. Με 3 4 5 6 7 8 9 απλώς δεν μπαίνεις. Και τέλος. Πάντα υπάρχουν άτομα που δεν προσπαθούν. Δεν είναι ανάγκη να μπουν σε μια σχολή. Έχουμε ανάγκη από τεχνικές σχολές όμως. Τύπου ιεκ. Από κατάρτιση.

Συνδεδεμένος Alan Turing

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #68 στις: Αύγουστος 30, 2020, 10:36:55 πμ »
Να πούμε και συγχαρητήρια στην/στον πρώτη/ο του Μαθηματικού Αθήνας με τα 19.325 μόρια.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #69 στις: Αύγουστος 30, 2020, 11:42:39 πμ »
Εδώ λέμε στο παιδί με τα 625 που πέρασε στο Καρπενήσι! Κάποιοι απλώς εθελοτυφλείτε. Τα δημόσια πανεπιστήμια τα πληρώνουμε όλοι μα όλοι από τις τσέπες μας. Δεν είναι δωρεά κάποιου... Ας σοβαρευτούμε κάποτε σε αυτή τη χώρα. Είναι δυνατόν οι μαθητές να πάρουν σοβαρά τη μαθησιακή διαδικασία, όταν με λιγότερο της μονάδας, θα απολαμβάνουν τα προνόμια του φοιτητή; Προνόμια που χρεωνόμαστε ο καθένας μας ξεχωριστά για κάτι χωρίς αποτέλεσμα. Η εκπαίδευση είναι η καλύτερη επένδυση της ανθρωπότητας. Εδώ είναι το πιο απαξιωμένο πράγμα. Και μάλιστα με τις ευλογίες της Πολιτείας. Γιατί όπως σωστά ανέπτυξε ένας συνάδελφος προηγουμένως, σημασία έχει να ανοίγουν καφέ και να δουλεύουν τα σούπερ μάρκετ των επαρχιών.
Καλή τύχη σε όλους!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159778
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 425
Σύνολο: 443

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.