0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στα Λύκεια και στα Επαλ στο μεταξύ η εκπαίδευση δεν είναι υποχρεωτική. Ας μείνουν σπίτι τους και όταν ο ιός αποχωρήσει, επιστρέφουν να συνεχίσουν το σχολείο τους.
....... Καταλήψεις και άγιος ο Θεός. Προετοιμάζονται για τον υπόκοσμο. Στο σχολείο μας έκαναν διάρρηξη κανονικότατη, για να ξεκινήσουν την κατάληψη. .......Κάθε χρόνο τα ίδια! Και τα ίδια!!! Ας τελειώνουμε πια...
Αν όλοι, μαθητές και καθηγητές ξεσηκώνονταν μαζί, με αιτήματα για υγεία και μόρφωση, τότε θα πίστευα ότι πράγματι κάτι πάει να γίνει. Αλλά... στην παρούσα κατάσταση τα πράγματα δεν έχουν έτσι. Δηλαδή, αν, προκηρυσσόταν μια απεργία με αιτήματα σχετικά με την υγεία και την μόρφωση, τότε ίσως... Αλλά ξέρουμε ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει.
Η διαπίστωση ενός προβλήματος είναι η αρχή για την επίλυσή του από άτομα που εχουν την εξουσιοδότηση να τα επιλύουν.Η πολιτική ως γνωστόν ( Weber) είναι μια πάλη για την εξουσία που σημαίνει ότι αν δεν υπάρχει εξουσία κανένας πολιτικός δεν μπορεί να καταφέρει κάτι.Στη δική μας δημοκρατία, οι πολιτικοί μας την εξουσία την έχουν και αναλαμβάνουν αρμοδιότητες και πρωτοβουλίες σε διάφορους τομείς όπως στο Υπουργείο Παιδείας.Στην Παιδεία όμως -αλλά και αλλού - υπάρχουν χρονίζοντα προβλήματα τα οποία στις Δημοκρατίες πρέπει να επιλύονται με βάση ασφαλώς την αρχή της πλειοψηφίας.Αρχικά προηγείται η διαπίστωση της υπαρξης ενός προβλήματος.Στη συνέχεια, αφού εντοπισθεί πρέπει να συζητείται, να παιρνονται αποφάσεις για την επιλυσή του με δημοκρατικό τρόπο και να παρακολουθείται από αυτούς που έχουν αναλάβει την επιλυση του (υπουργούς, υφυπουργούς).Στο τέλος πρέπει να δουν εάν ένα πρόβλημα έχει επιλυθεί ή έχει δημιουργήσει διάφορα άλλα ωστε στη συνέχεια να επανέλθουν εάν είναι αναγκαίο.Αυτά πρέπει να γίνονται στις Δημοκρατίες.Στη δική μας χώρα τι ακριβώς συμβαίνει; Γίνονται αυτά ή μήπως χρόνια τώρα αναλωνόμαστε σε ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ επί της υπαρξης των προβλημάτων και μόνο;Σην κοιτίδα της Δημοκρατίας τα προβλήματα λύνονται με βάση την αρχή της πλειοψηφίας ή απλώς αθροίζονται αενάως;Οι πολιτικοί της χώρας αυτής διαθέτουν τη μαχητικότητας τους για να βελτιώνουν το επίπεδο και να επιλύουν προβλήματα ή εξαντλούνται για την αναρρίχηση στην εξουσία και πέραν τούτου ουδέν;Γιατί, το να μένουμε πάντα στις ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ των προβλημάτων, αγαπητέ JURE , είναι εν μέρει δημοκρατικό πάντως μόνο με διαπιστώσεις δεν επιλυονται προβλήματα. Η δημοκρατία είναι το καλύτερο σύστημα σήμερα αλλά ταυτόχρονα, ευτυχώς, είναι πολύ απαιτητικό.Απαιτεί πολιτικούς "αστέρια" όχι των τηλεοπτικών παραθύρων αλλά της πολιτικών δρώμενων.Απαιτεί όμως φίλε και την ΕΝΕΡΓΗ και ΣΥΝΕΧΗ συμμετοχή των ΠΟΛΙΤΩΝ! Που σημαίνει οτι οι πολίτες εκεί που υπάρχει πρόβλημα πρέπει να απαιτησουν και να επιμείνουν στην επιλυση του.Πως; Με την απεργία:Αν δεν συμμετέχουν ενεργά οι πολίτες (ενεργή συμμετοχή δεν είναι να φορέσουν το γλοιώδες προσωπείο του υποτακτικού και να τρέξουν σε πολιτικές συγκεντρώσεις για να ακουσουν τα "άρρητα ρήματα" των πολιτικών) πάλι σε 10 χρόνια τις ίδιες διαπιστώσεις θα κάνουμε. Σε αυτή την περίπτωση, λόγω της άθροισης ανεπίλυτων προβλημάτων υπάρχει ένας πολύ σοβαρός κίνδυνος όμως:Να επικρατήσει η γενικευμένη διαπίστωση ότι ενώ οι πολιτικοί μας διαθέτουν την εξουσία που προβλέπεται ΔΕΝ την χρησιμοποίησησαν, με διάφορες προφάσεις κάθε φορά, σκόπιμα ή μή αδιάφορο, στο βαθμό και στην έκταση που απαιτούσαν οι περιστάσεις.
https://www.esos.gr/arthra/69569/me-tsoyvali-oi-aristoyhoi-sta-gymnasia-kai-lykeia-ektoxeythikan-stis-227100-oiΠάρτε και αυτό, πάρτε και τις καταλήψεις ενώστε τα και έχουμε το αποτέλεσμα της σημερινής εκπαιδευτικής κοινωνιας
Στη Δημοκρατία υπάρχουν νόμοι. Μπορούν απλώς να τηρούνται. .... Ακόμη πιο δύσκολο να είσαι ενεργός και συμμετοχικός. Για αυτό οι περισσότεροι κοτσάρουν ένα σύνθημα, πιάνουν μια σημαία και κάνουν θόρυβο!!!!Η Δημοκρατία προϋποθέτει ΠΑΙΔΕΙΑ...