0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Maryse, βρίσκεσαι επομένως ενώπιον μιας μεγάλης πρόκλησης που αν τη χειριστείς δεόντως θα σου δώσει μεγάλη ικανοποίηση .Σε καμιά περίπτωση μη το βγάλεις εκτός τάξης (μόνο σε συνενόηση με το διευθυντή και σε συγκεκριμένο περιβάλλον .πχ στο γραφείο ενός καθηγητή αρκεί όμως να μη του μιλάει καθόλου)Ακόμα, που θα το πρότεινα ως πρώτη επιλογή θα ήταν να επιβραβεύεις ο,τι θετικό κάνε,ι ακόμα και το πιο χαζό για μας.Πρόσεξε και αυτό : όσο του δίνεις σημασία τόσο θα χειροτερεύει η κατάσταση.ΑΓΝΟΗΣΕ ΤΟ , όσο μπορείς γιατί δίνοντάς του σημασία πετυχαίνει αυτό που θέλει : να τρβάει τα βλέμματα πάνω του.Τέλος,αν μπορείς κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρον το μάθημά σου, κάνει καμιά ομαδικά εργασί α, δώστου πρωταγωνιστικό ρόλο ώστε να βρείς κάτι για νατ ον επαινέσεις.Αυτή η διαδικασία μπορεί να πάρει μέρες εως και βδομάδες για να δεις αποτελέσματα γιαυτό θέλει ΥΠΟΜΟΝΗ.Για περισσότερα σου συνιστώ το βιβλίο" Προβλήματα Συμπεριφοράς στο Σχολείο" της Καλαντζή -Αζιζι.(εκ Ελληνικά Γράμματα) Είναι οικοσυστημκή προσέγγιση και πιστεύω πως θα σε βοηθήσει.
Ζήτησε απο το Διευθυντή σου να γίνει παιδαγωγική συνεδρία για το συγκεκριμένο θέμα .(ετοίμασέ του "αποδεικτικό υλικό υλικό " για να καταλάβει τη σοβαρότητα του θέματος.Αν άλλοι δάσκαλοι έχουν το ίδιο πρόβλημα με τον ίδιο ή άλλους μαθητές καλό θα είναι να συνεργαστείτε. Να εξηγήσεις στο διευθυντή σου, αν αρνηθεί , οτι υπάρχει η περίπτωση ο μαθητής αυτός να χρήζει αντιμετώπισης απο ειδικό.Καν΄του μια νύξη για τους λόγους που έφυγε απο το άλλο σχολείο και αν μπορεί να επικοινωνήσει με τον Διευθυντή του προηγούμενου σχολείου.
Τον παίρνω με το καλό, γελάει, τον παίρνω με το άσχημο, γελάει, του βάζω τιμωρία, γελάει, τον αγνοώ, γελάει, φωνάζω τη διευθύντρια, γελάει, τελος πάντων μ'έχει γραμμένη κανονικά!!!
Πες τους ότι το παιδί αυτό πρέπει να φύγει από την τάξη και να πάει σε ειδικό σχολείο.