*

Αποστολέας Θέμα: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.  (Αναγνώστηκε 40327 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #42 στις: Δεκέμβριος 24, 2020, 05:04:18 μμ »
Φέτος με την αλλαγή στον τρόπο προσλήψεων αναπληρωτών, διορίστηκαν για πρώτη φορά κάτοχοι διδακτορικού. Μερικοί κοντά στα 40 ή τα πλησιάζουν, με μόνη δουλειά τα φροντιστήρια, είδαν την αναπλήρωση ως τρόπο για να γλιτώσουν από την γαλέρα των φροντιστηρίων. Και νομίζω ότι αυτή η χώρα αν δεν μπορεί να αξιοποιήσει τους διδάκτορες κατά τρόπο ωφέλιμο ε, κάτι δεν πάει καλά, δεν νομίζετε...
Δεν υπάρχει έρευνα στην Ελλάδα. Εκεί θ' αξιοποιούνταν σωστά. Ελάχιστες οι θέσεις στα ερευνητικά ιδρύματα κι εκεί παίζει πολύ το μέσον.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:57:00 »

Αποσυνδεδεμένος xrpap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #43 στις: Δεκέμβριος 24, 2020, 06:21:07 μμ »
Εχουν γινει και τα διδακτορικά φειγ-βολαν...έχεις λεφτά αγοράζεις...Τελος μην κοροϊδευόμαστε... :(

Φέτος με την αλλαγή στον τρόπο προσλήψεων αναπληρωτών, διορίστηκαν για πρώτη φορά κάτοχοι διδακτορικού. Μερικοί κοντά στα 40 ή τα πλησιάζουν, με μόνη δουλειά τα φροντιστήρια, είδαν την αναπλήρωση ως τρόπο για να γλιτώσουν από την γαλέρα των φροντιστηρίων. Και νομίζω ότι αυτή η χώρα αν δεν μπορεί να αξιοποιήσει τους διδάκτορες κατά τρόπο ωφέλιμο ε, κάτι δεν πάει καλά, δεν νομίζετε...

Αποσυνδεδεμένος Αδιάφορος

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 156
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #44 στις: Δεκέμβριος 24, 2020, 08:57:56 μμ »
Κι όμως πίστεψέ με, είναι πολλοί, πάρα πολλοί πλέον.Εγώ δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι πάλι, τα δημοσίευσα αναλυτικά σε δύο άλλα μου ποστ.
*Συνάδελφε +εγώ δεν θέλω να επαναλαμβάνω δραματικές καταστάσεις αλλά...
Μπορεί να έχεις διδακτορικό+ενδεχομένως+μελλοντική επιτυχία γραπτού Ασεπ με περίπου 3-5% πιθανότητες.... αλλά να δούμε ορισμένους ακαδημαϊκους διορισμενους...με 3 τουλάχιστον υποχρεωτικους χειμώνες Οκτωβρίου -Απριλίου σε ωραίες 3+ο γλάρο/κούκος βραχονησίδες...
   Εκεί να σας δούμε ορισμένους... Να βιώνεις την απόλυτη μοναξιά...
+να νιώθεις σαν κρατούμενος φυλακών στην βραχονησίδα
 Καστελόριζο/Αλκατραζ....+για τουλάχιστον 3χρονια....+οσο παει...
να αναβαλλεις όλα τα σχέδια που θα έκανε ένας φυσιολογικός άνθρωπος...σε στεριανη πόλη της ηπειρωτικής Ελλάδας....
*Να θυμάστε η ΕΛΛΑΔΑ εκτείνεται μέχρι το Καστελόριζο+το Κράτος ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ μέχρι εκεί να στείλει Μόνιμο Καθηγητή για θητεία όσο χρειαστεί.... λόγω Κοινωνικής πολιτικής... δεν είναι ιδιωτική επιχείρηση σε πόλη της ηπειρωτικής  Ελλάδας που το μεσημέρι μετά το 8ωρο μπορείς να είσαι σπιτάκι στην οικογένεια σου...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 24, 2020, 09:21:30 μμ από Αδιάφορος »

Αποσυνδεδεμένος mig-fisikos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #45 στις: Δεκέμβριος 25, 2020, 01:12:58 πμ »
Ξέχασα να αναφέρω και να βάλουμε μια άνω τελεία ότι παλιότερα, τουλάχιστον μέχρι τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας το ποσοστό προσλήψεων εκπαιδευτικών μέσω του γραπτού διαγωνισμού ήταν το 70% και το υπόλοιπο 30% αποκλειστικά από προϋπηρεσία, οπότε ο διαγωνισμός είχε τη μεγαλύτερη βαρύτητα ούτως ή άλλως..
ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΡΙΔΑ ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΙΧΑΜΕ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ,ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΟΜΩΣ ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ,ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ,ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΤΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΑΝΝΑΓΓΕΛΕΙ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΟΥΝ ΚΑΤΙΙ,ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΒΕΒΑΙΑ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:57:00 »

Αποσυνδεδεμένος Reenaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 821
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #46 στις: Δεκέμβριος 25, 2020, 08:43:39 πμ »
*Συνάδελφε +εγώ δεν θέλω να επαναλαμβάνω δραματικές καταστάσεις αλλά...
Μπορεί να έχεις διδακτορικό+ενδεχομένως+μελλοντική επιτυχία γραπτού Ασεπ με περίπου 3-5% πιθανότητες.... αλλά να δούμε ορισμένους ακαδημαϊκους διορισμενους...με 3 τουλάχιστον υποχρεωτικους χειμώνες Οκτωβρίου -Απριλίου σε ωραίες 3+ο γλάρο/κούκος βραχονησίδες...
   Εκεί να σας δούμε ορισμένους... Να βιώνεις την απόλυτη μοναξιά...
+να νιώθεις σαν κρατούμενος φυλακών στην βραχονησίδα
 Καστελόριζο/Αλκατραζ....+για τουλάχιστον 3χρονια....+οσο παει...
να αναβαλλεις όλα τα σχέδια που θα έκανε ένας φυσιολογικός άνθρωπος...σε στεριανη πόλη της ηπειρωτικής Ελλάδας....
*Να θυμάστε η ΕΛΛΑΔΑ εκτείνεται μέχρι το Καστελόριζο+το Κράτος ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ μέχρι εκεί να στείλει Μόνιμο Καθηγητή για θητεία όσο χρειαστεί.... λόγω Κοινωνικής πολιτικής... δεν είναι ιδιωτική επιχείρηση σε πόλη της ηπειρωτικής  Ελλάδας που το μεσημέρι μετά το 8ωρο μπορείς να είσαι σπιτάκι στην οικογένεια σου...
Για αυτό πιστεύω ο κλαδος μας είναι ο πιο μιζερος! Ας διοριστούν στα νησια οσοι ειναι απο εκει. Να μπορει ο καθένας να παει σπιτι του
 Γιατι στο υπόλοιπο δημοσιο μια χαρα γινεται αυτο; Και επισης δινουν τις θεσεις της παραμεθορίου με εντοπιότητα ωστε να προηγουνται οι μονιμοι κατοικοι; Πχ κεπ! Πλεον δε μου κανει εντύπωση που αρκετοι εκπαιδευτικοι με τοσα προσοντα ζητανε αφου εχουν διοριστει κ τελειωσει την οργανική μετάταξη σε αλλα υπουργεία. Οκ χανουν τις διακοπες Χριστούγεννα Πάσχα καλοκαίρι...οχι οτι και οι αλλοι δημόσιοι υπάλληλοι δεν εχουν και αυτοι τις αδειες τους...αλλα προτιμουν να πάνε διοικητικοί παρα να μεινουν εκπαιδευτικοι. Αναφερομαι καθε χρονο στις αιτήσεις κινητικότητας!

Αποσυνδεδεμένος dimi94

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 182
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70 Ζωή είναι το άθροισμα των επιλογών μας
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #47 στις: Δεκέμβριος 25, 2020, 12:14:50 μμ »
*Συνάδελφε +εγώ δεν θέλω να επαναλαμβάνω δραματικές καταστάσεις αλλά...
Μπορεί να έχεις διδακτορικό+ενδεχομένως+μελλοντική επιτυχία γραπτού Ασεπ με περίπου 3-5% πιθανότητες.... αλλά να δούμε ορισμένους ακαδημαϊκους διορισμενους...με 3 τουλάχιστον υποχρεωτικους χειμώνες Οκτωβρίου -Απριλίου σε ωραίες 3+ο γλάρο/κούκος βραχονησίδες...
   Εκεί να σας δούμε ορισμένους... Να βιώνεις την απόλυτη μοναξιά...
+να νιώθεις σαν κρατούμενος φυλακών στην βραχονησίδα
 Καστελόριζο/Αλκατραζ....+για τουλάχιστον 3χρονια....+οσο παει...
να αναβαλλεις όλα τα σχέδια που θα έκανε ένας φυσιολογικός άνθρωπος...σε στεριανη πόλη της ηπειρωτικής Ελλάδας....
*Να θυμάστε η ΕΛΛΑΔΑ εκτείνεται μέχρι το Καστελόριζο+το Κράτος ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ μέχρι εκεί να στείλει Μόνιμο Καθηγητή για θητεία όσο χρειαστεί.... λόγω Κοινωνικής πολιτικής... δεν είναι ιδιωτική επιχείρηση σε πόλη της ηπειρωτικής  Ελλάδας που το μεσημέρι μετά το 8ωρο μπορείς να είσαι σπιτάκι στην οικογένεια σου...
Συμφωνώ κι επαυξάνω.
Άκου όμως:γιατί ένα υπερπροσοντουχο(κοινώς) overqualified άτομο με διδακτορικό, για παράδειγμα, να καταλήξει στην εκπαίδευση κάτω από τις συνθήκες τις οποίες πολύ σωστά περιγράφεις και ίσχυαν κι εξακολουθούν να υπάρχουν για χρόνια, αν το κράτος-μπαχαλο δε μεριμνήσει;
Το διδακτορικό-αν δεν κάνω λάθος, διόρθωσε με-αφορα την εξειδίκευση μεν αλλά και την έρευνα σε βάθος.Ποσο το κράτος έχει όλα αυτά τα χρόνια δώσει έμφαση- και χρήματα- στην έρευνα, ώστε κάποιος επιστήμονας να μπορεί να αξιοποιήσει τις γνώσεις, το μυαλό του και τα ταλέντα του έτσι ώστε να μη βρει καταφύγιο στην εκπαίδευση, όπως αυτή έχει καταντήσει;;
Δουλεύουν πολλοί διδακτορικοί με συμβάσεις εργασίας σε πολλούς φορείς σε συνδυασμό με χρηματοδότηση πχ από ΕΣΠΑ η ακόμα μέσω σύμβασης 407 σε πανεπιστήμια.
Πολλές φορές οι συνθήκες εργασίας είναι απίστευτες.
Για το brain drain  έχεις σίγουρα ακουστα, φεύγουν πολλοί νέοι επιστήμονες για εξωτερικό γιατί εδώ το κράτος τους γράφει στα παλιά του τα παπούτσια (βέβαια εκεί μιλάμε για μεγάλο ανταγωνισμό, αλλά η έρευνα χρηματοδοτείται και ο κόπος τους επιβραβεύεται.
Και μια υπενθύμιση και παράλληλα συμπληρώνοντας τις απόψεις του άλλου μέλους που ανέφερε για αιτήσεις μετάταξης,το να αλλάξει επαγγελματικό προσανατολισμό κάποιος εκπαιδευτικός  είναι δικαίωμα του να το κάνει κι είναι απολύτως σεβαστό, οποίος πάλι έχει  μεγάλα αποθέματα υπομονής και θέλει να αφοσιωθεί στη διδασκαλία, φυσικά μπορεί να το κάνει, ανεξάρτητα αν έχει τα τυπικά προσόντα μόνο η διδακτορικό τίτλο.
Το ότι το επάγγελμα μας έχει πλέον πάρει άλλη διάσταση και αντιμετώπιση από την κοινωνία,αυτό είναι μια άλλη ιστορία.Βλεπω με τα χρόνια ότι η ικανοποίηση που αποκομίζουμε είναι μικρότερη των προσδοκιών μας κι αυτό δεν το λέω εγώ, εκατοντάδες έρευνες έχουν γίνει.
Βέβαια ελαφρώς ξεφύγαμε από το αρχικό νήμα, αλλά δεν πειράζει, κάποιες αλήθειες πρέπει να λέγονται, όχι όπως εγώ που μετά βδελυγμιας μου παρατηρώ, ειδικά σε κάποιες -υποτιθεται- εκπαιδευτικές σελίδες του fb να δημοσιεύονται απίστευτα πράγματα από υποτιθέμενους συναδέλφους, οι οποίοι παριστάνουν τους.. influencers και τους σούπερ παιδαγωγούς ακόμα και στο webex.
Και πάλι χρόνια πολλά σε όλους με υγεία!!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 26, 2020, 04:19:42 μμ από dimi94 »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2488
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #48 στις: Δεκέμβριος 25, 2020, 03:06:02 μμ »
Δεν είναι κατάντια, κάποιος με διδακτορικό (αναφέρομαι κυρίως στις επιστήμες της αγωγής) να ασχολείται με την εκπαίδευση, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις συνειδητή επιλογή.
Αν πάλι κάποιος δεν αντέχει την τάξη και είναι καλύτερος σε κάτι άλλο, καλύτερα να ζητήσει μετάταξη και να πάει σε γραφείο η άλλη υπηρεσία, παρά να δεσμεύει ακόμα μία οργανική.
Χρόνια πολλά σε όλους!

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1677
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #49 στις: Δεκέμβριος 25, 2020, 04:15:22 μμ »
Έχω γνωρίσει συναδέλφους που ενώ επέλεξαν να διοριστούν σε σχολείο, μας έπρηξαν με τη γκρίνια τους γιατί δεν αναγνωρίζουμε ποσό ανώτεροι είναι επειδή έχουν διδακτορικό. Το να είσαι overqualified, δεν σε κάνει καλύτερο εκπαιδευτικό, κάποιες φορές σε κάνει και χειρότερο γιατί χάνεις το κοινό στο οποίο θα έπρεπε να απευθύνεσαι. Ευτυχώς μερικοί από αυτούς στην πρώτη ευκαιρία, έγιναν ΕΔΙΠ και ηρεμήσαμε κι εμείς και αυτοι

Αποσυνδεδεμένος xrpap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #50 στις: Δεκέμβριος 25, 2020, 04:48:45 μμ »
To brain drain...συνεχίζεται αδιάκοπτα...Χθες μάλιστα έβλεπα ένα 60αρη Γεωλόγο να αναζήτα εργασία στο εξωτερικό σε Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης...Ανοίγει η ηλικιακή ψαλίδα συνεχώς προς τα πάνω... >:(

Αποσυνδεδεμένος Reenaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 821
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #51 στις: Δεκέμβριος 25, 2020, 05:24:50 μμ »
Έχω γνωρίσει συναδέλφους που ενώ επέλεξαν να διοριστούν σε σχολείο, μας έπρηξαν με τη γκρίνια τους γιατί δεν αναγνωρίζουμε ποσό ανώτεροι είναι επειδή έχουν διδακτορικό. Το να είσαι overqualified, δεν σε κάνει καλύτερο εκπαιδευτικό, κάποιες φορές σε κάνει και χειρότερο γιατί χάνεις το κοινό στο οποίο θα έπρεπε να απευθύνεσαι. Ευτυχώς μερικοί από αυτούς στην πρώτη ευκαιρία, έγιναν ΕΔΙΠ και ηρεμήσαμε κι εμείς και αυτοι
Σωστα. Πλεον εχουν και αυτη τη διεξοδο. Σου λεει να διοριστω και μετά να αποσπαστω σε πανεπιστήμιο. Αληθεια μεγαλη εφεύρεση

Αποσυνδεδεμένος Νάκης Ιωάννης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #52 στις: Δεκέμβριος 25, 2020, 09:07:15 μμ »
Συνάδελφοι, το παιχνίδι παίζεται με κανόνες που βάζει το Υπουργείο. Όταν δηλώναμε το μηχανογραφικό στις πανελλήνιες, έπρεπε να το σκεφτούμε τότε. Τώρα ό,τι γράφεται εδώ είναι γραμμένο στο χιόνι. Θέλεις μια θέση στην εκπαίδευση, παίξε με τους κανόνες ή προσπάθησε να τους προλάβεις. Δε σου αρέσει η άγονη γραμμή, μην τη δηλώνεις. Δε θες μετρήσιμα κριτήρια, μην τα κυνηγάς. Δε μπορείς όμως να αποτρέψεις άλλους να κυνηγήσουν το όνειρό τους ακολουθώντας τους θεσμοθετημένους κανόνες.
35 χρόνια στην εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2488
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #53 στις: Δεκέμβριος 25, 2020, 11:28:28 μμ »
Έχω γνωρίσει συναδέλφους που ενώ επέλεξαν να διοριστούν σε σχολείο, μας έπρηξαν με τη γκρίνια τους γιατί δεν αναγνωρίζουμε ποσό ανώτεροι είναι επειδή έχουν διδακτορικό. Το να είσαι overqualified, δεν σε κάνει καλύτερο εκπαιδευτικό, κάποιες φορές σε κάνει και χειρότερο γιατί χάνεις το κοινό στο οποίο θα έπρεπε να απευθύνεσαι. Ευτυχώς μερικοί από αυτούς στην πρώτη ευκαιρία, έγιναν ΕΔΙΠ και ηρεμήσαμε κι εμείς και αυτοι


Ευτυχώς που υπάρχουν και άλλες διέξοδοι για όσους δεν τους αρέσει η τάξη. Ίσως η συσσώρευση ακαδημαϊκών προσόντων δεν σε κάνει πάντα καλύτερο, αλλά ούτε και χειρότερο. Η γνώση δεν βλάπτει. Απλώς δεν αρκεί από μόνη της, χρειάζονται και άλλα προσόντα, εμπειρία και ικανότητες.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2488
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #54 στις: Δεκέμβριος 25, 2020, 11:36:29 μμ »
Σωστα. Πλεον εχουν και αυτη τη διεξοδο. Σου λεει να διοριστω και μετά να αποσπαστω σε πανεπιστήμιο. Αληθεια μεγαλη εφεύρεση

Κακώς η  α/θμια και β/θμια να αποτελούν  εφαλτήριο για την γ/βάθμια. Αν πήγαιναν κατευθείαν στο πανεπιστήμιο, θα ελευθέρωναν και θέσεις για τους υπόλοιπους που θέλουν πραγματικά να διδάξουν. Δικαιολογούνται μόνο όσοι ολοκλήρωσαν τον κύκλο σπουδών τους, απέκτησαν τα σούπερ προσόντα τους μετά τον διορισμό και αργότερα άλλαξαν κατεύθυνση.

Αποσυνδεδεμένος dimi94

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 182
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70 Ζωή είναι το άθροισμα των επιλογών μας
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #55 στις: Δεκέμβριος 26, 2020, 12:56:08 πμ »
Δεν είναι κατάντια, κάποιος με διδακτορικό (αναφέρομαι κυρίως στις επιστήμες της αγωγής) να ασχολείται με την εκπαίδευση, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις συνειδητή επιλογή.
Αν πάλι κάποιος δεν αντέχει την τάξη και είναι καλύτερος σε κάτι άλλο, καλύτερα να ζητήσει μετάταξη και να πάει σε γραφείο η άλλη υπηρεσία, παρά να δεσμεύει ακόμα μία οργανική.
Χρόνια πολλά σε όλους!
Δεν αναφέρομαι σε κατάντια σε καμία περίπτωση, για να μην  παρεξηγηθώ από τα γραφόμενά μου. Η δουλειά του εκπαιδευτικού έχει πολύ συγκεκριμένες δεξιότητες, το γνωρίζουμε χρόνια, κοινώς  μεράκι, ταλέντο στη διδασκαλία/επικοινωνία  παιδιών συν τα μεγάλα αποθέματα υπομονής που πλέον πρέπει να διαθέτει. Οι δεξιότητες αυτές συντελούν  στο να είναι ένας εκπαιδευτικός αποτελεσματικός, αλλά αυτό δεν πρέπει να ισχύει σε όλα τα αντικείμενα εργασίας, τα οποία προϋποθέτουν συγκεκριμένα στάνταρντς πέρα από τυπικά και ακαδημαϊκά προσόντα;
Ωστόσο θέλω να επισημάνω κάτι, λίγο πριν να φύγει αυτή η άθλια χρονιά.
Έχεις κάθε δικαίωμα να ακολουθήσεις τα όνειρά σου,ως νέος εκπαιδευτικός με όρεξη για την τάξη, επιπλέον έχεις κάθε δικαίωμα, ων μόνιμος χρόνια στην εκπαίδευση, να αλλάξεις ρότα στη ζωή σου όταν από τη στιγμή που όταν διορίστηκες  είχες άλλα όνειρα για την εκπαίδευση και με την πάροδο των χρόνων ο αρχικός σου ενθουσιασμός κατέρρευσε, εφόσον βέβαια έχεις τα αντίστοιχα προσόντα και όχι επειδή τυγχάνει να γνωρίζεις κάποιο γαλάζιο, πράσινο ή ροζ παιδί, πρέπει ωστόσο να υπάρχει και η κατάλληλη πολιτική βούληση έτσι ώστε με τις κατάλληλες στρατηγικές να εξαλειφθούν οι  όποιες ανισότητες που δυστυχώς εξακολουθούν να διαιωνίζονται.Δε νομίζω σε άλλο υπουργείο εκτός από το "πολυαγαπημένο" μας ΥΠΑΙΘ να συμβαίνουν τα τραγελαφικά που συμβαίνουν κι αν υφίστανται, να μην είναι τόσο
κραυγαλέα περιστατικά.
Αυτά και σταματάω εδώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 28, 2020, 12:17:08 πμ από dimi94 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158520
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 514
Σύνολο: 538

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.