0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Eδω θα μου επιτρέψεις: Ακριβώς επειδή πληρώνει θέλει ένα καλύτερο σχολείο και όχι αυτό που υπάρχει σήμερα.Ακριβως επειδή το ελληνικό σχολείο είναι ένα τίποτα, μια μιζέρια ατελειωτη, για αυτό οι έλληνες πληρώνουν από αυτά που δεν εχουν και στελνουν τα παιδιά τους στα φροντιστήρια και στα ιδιωτικά σχολεία. Για να μάθουν αυτά που δεν τους προσφέρει το δημόσιο σχολείο.Μου κάνει εντύπωση αν υπάρχει εκπαιδευτικός που δεν γνωρίζει ότι στην ΕΕ το χειρότερο είναι το ελληνικό σχολείο.
Καλησπέρα στην ομάδα,Μπορεί κάποιος να μου πει πως θα παρευρεθώ (διαδικτυακα) σε 2 συλλόγους ίδια ώρα και ίδια μέρα?
Σε περίπτωση που δεν θες να απέχεις πως κινείσαι? Μπαίνεις πάλι στο σχολείο με τις περισσότερες ώρες και στο άλλο τίποτα?
Εγω θεωρώ ότι τα σχολείο μου είναι το καλύτερο της ΕΕ.....
Πολλοί συνάδελφοι που έχουμε γράψει σε αυτό το θρεντ φαίνεται ότι έχουμε διαβάσει το ΦΕΚ, εγώ προσωπικά το διάβασα και μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Αυτό που περιγράφεται δεν είναι αξιολόγηση κατά καμία έννοια.Είναι ένα έκτρωμα που του έχει απλά δοθεί αυτό το όνομα. Φαίνεται να μας βάζει να απολογούμαστε και να σχεδιάζουμε δράσεις για να βελτιώσουμε πράγματα που απλά δεν είναι ευθύνη μας και δεν έχουμε καμία αρμοδιότητα να αλλάξουμε. Π.χ. Σε ένα υποχρηματοδοτούμενο δημόσιο σχολείο, με απαρχαιωμένο πρόγραμμα σπουδών, με αυταρχικές διαδικασίες απέναντι στους μαθητές, σε μια κοινωνία με τεράστια οικονομικά προβλήματα που επιδεινώνονται λόγω πανδημίας, στο τέλος θα κληθώ να λογοδοτήσω ΕΓΩ για τη σχολική διαρροή;!!! Και να αξιολογηθώ εγώ γι’ αυτό;Αυτό ΔΕΝ είναι αξιολόγηση και δεν έχει καμία σχέση με τη βελτίωση του σχολείου ή των υπηρεσιών που παρέχονται από αυτό. Είναι προφανής μεταφορά ευθυνών από αυτούς που έχουν τη δύναμη να βελτιώσουν τη δημόσια παιδεία αλλά δεν το κάνουν, στους τελευταίους τροχούς της αμάξης, τους εκπαιδευτικούς.Τώρα σχετικά με την ουσιαστική αξιολόγηση, εμείς οι αναπληρωτές αξιολογούμαστε εδώ και χρόνια ήδη ξανά και ξανά για να προσληφθούμε λίγους μήνες και μετά να απολυθούμε. Στους φετινούς πίνακες μέτρησαν μεταξύ άλλων ο βαθμός πτυχίου μας, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, επιμορφώσεις, ξένες γλώσσες, προϋπηρεσία. Δεν είναι ότι φοβόμαστε την αξιολόγηση.
Μπαίνεις στο ένα, δηλώνεις αυτό που θες και ζητάς να πας στο άλλο...κοινώς κόβεις διαδικτυακές βόλτες! Αλλίως μπαινεις σε αυτό με πιο πολλες ώρες και τελος.
Μια ερώτηση: Ο δ/ντης λογικά δεν υπογράφει μαζί με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου του, αν είναι κατά της αξιολόγησης; Άλλωστε στον σύλλογο διδασκόντων δεν ανήκει; Έχετε εικόνα από τα δικά σας σχολεία;