0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
15 σελιδες κουβέντα και επαναστατκα μανιφέστα , κλάμα για το φόρτο εργασίας επειδή ετοιμάζουμε το μάθημα για την επόμενη μέρα!? το οποίο είναι απο 18-23 ώρες, χωρίς εργασιακό ωράριο Οκ. Εκ του ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ βέβαια άλλα βλέπουμε γιατί παίζουν μπουνιές όλοι στη κυριολεξία να πάνε αναπληρωτές και αγοράζουν από προφισενσι μέχρι μεταπτυχιακά με πινακες μεχρι και με 32,000?!?! ΤΟΣΟ χάλια τα ελληνικά σχολεία!!Οποιος δεν αντέχει το φόρτο στα σχολεία υπάρχουν κ τα φροντιστήρια με 480 ευρω, κ 12ωρα και εκεί η αξιολογηση είναι ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΑΡΤΟΥΡΑ, σουτ έτσι κ ο μαθητής δεν πάρει το λοουερ ή δεν γράψει πανελληνιες. Τώρα για την αξιολόγηση , όλα αυτά τα μανιφέστα θα εξαφανιζταν σε μία μέρα, όχι με απόλυση , ούτε καν με περικοπή μισθού, έφτανε η περικοπή ΜΙΣΟΥ μορίου προυπηρεσίας για να κάνουν όλοι οι αναπληρωτές κο κο κο , η στέρηση διακαιωματος "αποσπασης"/ "μετάθεσης", ημερών "εκπαιδευτικής 'αδειας" κ άλλες αβάντες κλπ στους μόνιμους . Αλλά η Κεραμέως δεν θέλει να τα σπάσει με τη πελατεία κ τα ψηφαλάκια του υπουργείου κ το μόνο που βρήκε ήταν η ποινή για διευθυντές ?! Νικη μου , δεν θα γίνει αξιολόγηση, ίσα που ξεφτιλίζεσαι πάλι στο πανελληνιο που καταλαβαίνει ότι σε έχει και σε κλωτσάει η ΟΛΜΕ, τζάμπα τα λες, τζάμπα δίνεις παράταση .
Ακριβώς...δείτε αυτή την παράγραφο και βγάλτε συμπεράσματα!!!! Ευχαριστώ, μυωπία, με κάλυψες, γιατί ΔΕΝ γίνεται να βασιστούμε στο χαρτί αυτό...καθείς κι απάνω του!!! Μόνο μην ξανακουστεί κάτι για μάχη, αγώνες και τέτοια ιδανικά...οι αγώνες δίνονται αλλού. Ε ρε τι πάθαμε!!!!Δεν συμμετέχουν βρε παιδιά στις απεργίες...εκεί εκεί είναι γυμνός ο βασιλιάς. Με τον μισθό τους δεν παίζουν οι εθελόδουλοι συνάδελφοι. Αυτό το ωραίο κατασκεύασμα της λευκής, της αποχής, της δεν ξέρω κι εγώ πώς έχει βαφτιστεί αεργίας, βόλεψε πολύ και πολλοί το αγάπησαν. Μείνετε μόνοι σας, φίλοι, να ανταλλάσσετε αγωνιστικούς χαιρετισμούς!!! Μην πιέζετε όμως και μην εκβιάζετε τον κόσμο για δήθεν απολύσεις...λίγη μα λίγη αξιοπρέπεια. Καθείς αποφασίζει μόνος του. Αν δεν έχεις προσπαθήσει να πείσεις κανέναν (δεν σε έχω μελετήσει), μπράβο σου. Δεν το κάνουν όλοι....ε;;;
Μπραβο Δαφνη και TimPap και σια που υποστηριζετε και παραδεχεστε οτι το υπουργειο μονο τις απειλες εχει να αντιπροτεινει..αντι να καθισει να συζητησει με το προσωπικο του και τους εκπροσωπους του τι ειναι αυτο στο οποιο αντιδορυν γιατι , τι εχουν εκεινοι να προτεινουν και να βγει μια κοινη γραμμη μεσα απο διαλογικη συζητηση εχουμε αποφασιζομεν και διατασομεν , κι οταν δεν μας βγει ουτε αυτο γιατι καμια φορα τα σκλαβακια ξυπνανε εχουμε συκοφαντια τυπου αχρηστε τεμπελη χαραμοφαη των χρηματων του ελληνικου λαου κι οταν κι αυτο δεν πιασει συνεχιζουμε με απειλες απολυεσαι κοβουμε μισθο και μορια..δικιο εχει ο TimPap .ο βασιλιας οντως ειναι γυμνος ..δεν νομιζω ομως οτι συμφωνουμε και στο ποιον εννοει βασιλια ο καθενας
Τώρα για την αξιολόγηση , όλα αυτά τα μανιφέστα θα εξαφανιζταν σε μία μέρα, όχι με απόλυση , ούτε καν με περικοπή μισθού, έφτανε η περικοπή ΜΙΣΟΥ μορίου προυπηρεσίας για να κάνουν όλοι οι αναπληρωτές κο κο κο , η στέρηση διακαιωματος "αποσπασης"/ "μετάθεσης", ημερών "εκπαιδευτικής 'αδειας" κ άλλες αβάντες κλπ στους μόνιμους . Αλλά η Κεραμέως δεν θέλει να τα σπάσει με τη πελατεία κ τα ψηφαλάκια του υπουργείου κ το μόνο που βρήκε ήταν η ποινή για διευθυντές ?! Νικη μου , δεν θα γίνει αξιολόγηση, ίσα που ξεφτιλίζεσαι πάλι στο πανελληνιο που καταλαβαίνει ότι σε έχει και σε κλωτσάει η ΟΛΜΕ, τζάμπα τα λες, τζάμπα δίνεις παράταση .
Δεν καταλαβαινόμαστε. Διάβασα το φεκ, του ιεπ τις αναλύσεις. Δεν βρήκα κάτι μεμπτό. Για εμένα τέλος. Δεν υπάρχει κανένας λόγος αντίδρασης ή αντίστασης ή ό,τι άλλο νιώθουν κάποιοι ότι χρειάζεται να κάνουν. Δεν καταπατάται κανένα μου δικαίωμα το θεωρώ μέρος των υποχρεώσεών μου. Το Υπουργείο θα κάνει τη δουλειά του. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να υποχρεώσει τους διευθυντές να αναθέσουν άξονες στο προσωπικό του σχολείου τους και τέρμα. Αν οι υποχρεώσεις σου ως δημοσίου λειτουργού σου φαντάζουν σκλαβιά και υποταγή, μπορείς να αποχωρήσεις. Έχω κουραστεί να συζητώ με το παράλογο! Υπάρχει εκ διαμέτρου αντίθετη αντίληψη για το ήθος της εργασίας μας. Οπότε δεν υπάρχει κανένα σημείο σύνδεσης. Επαναλαμβάνω δεν αναγνωρίζω την αποχή ως μέτρο αντίδρασης. Αλλά και να την αναγνώριζα δεν έχω κανένα λόγο να απέχω.
όλοι οι πικραμένοι υπερ της αξιολόγησηςχρειάζεται αξιολόγηση για να καταλάβει το κράτος ότι πρέπει να φτιαχτούν καινούρια σχολεία και να εξοπλιστούν πραγματικά τα εργαστήρια π.χ. πρέπει να το γράψουμε σε έκθεση ότι υπάρχουν σχολεία σε λυόμενα και ότι υπάρχουν σχολικές αίθουσες χωρις παράθυρααυτοι που δεν ειναι ικανοί να στείλουν στα σχολεία μια μάσκα σωστού μεγέθους και οχι τέντα σπιτιού θέλουν να τα δουν σε έκθεση όλα αυταχρειάζεται έκθεση, ότι για να υπάρξει μια ισορροπία στο εκπαιδευτικό έργο χρειάζονται να καλυφθούν ΟΛΑ τα κενά με διορισμούς , και όχι κάθε χρόνο να αλλάζεις μέρος μαθητές και οι μαθητές κάθε χρόνο διαφορετικούς δακάλους/καθηγητές
η καραμέλα του που θα βρεθούν τα λεφτά δε πείθει πλέον ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑτο χτίσιμο σχολείων ανάπτυξη θα φέρει, οι διορισμοί χρήμα θα κινήσουν σε όλη την επικράτεια
Επειδή δεν μπορούμε να αρνούμαστε την πραγματικότητα, δεν πιαρευω ότι μπορεί κάποιος να δει κάποιο κίνητρο πιο αθώο από το να γίνει απλώς μια διαδικασια για να φανεί ότι έγινε. Από τη στιγμή όμως που μιλάμε για βαθμούς κ μάλιστα από εξωτερικό παρατηρητή, είναι προφανές ότι δεν είναι όλα τόσο αθώα, κ από τη στιγμή που δεν υπάρχει κ κάποιο κίνητρο για όποιον τα πηγαίνει καλά, έχουμε κάθε λόγο να υποψιαζόμαστε ότι ακόμα κι αν δεν υπάρχει κάποια «τιμωρια» με τη κορφή στασιμότητας, η βαθμολόγηση θα λειτουργήσει σαν μέσο κατηγοριοποίησης σχολείων. Μην αρχίσουμε ότι ήδη υπάρχει κλπ. Είναι άλλο να υπάρχει στα λόγια, σαν κουτσομπολιό μεταξύ γονέων, κ άλλο να είναι πιστοποιημένη. Δεν χρειάζεται να επινοούμε οργουελικα σενάρια. Αρκεί το απλό: ο Ελληνάρας γονιός θεωρεί ότι το βλαστάρι του αδικείται αν ο δάσκαλος δεν τον προπονεί για τον διαγωνισμό της τάδε εταιρείας και αν δεν κάνει οικειοθελώς δωρεάν απογευματινές δραστηριότητες, γιατί το παιδί του γείτονα στο παραδίπλα σχολείο κάνει. Κι ο Ελληνάρας γονιός δεν θέλει καλύτερη εκπαίδευση. θέλει καλύτερο σχολείο για το παιδί ΤΟΥ. Αυτό λοιπόν θα του δοθεί η δυνατότητα να έχει, αν τα σχολεία είναι επισήμως βαθμολογημένα. Κανεις δεν ενδιαφέρεται για τη βελτίωση. καλά σχολεία για τα φτωχά καημένα άριστα παιδιά που δεν θέλουν να γίνουν ψυκτικοί κ δεν μπορούν να πάνε σε ιδιωτικό, μπας κρατήσουμε κανένα ψηφαλά κι από την ισοπεδωνενη μεσαία τάξη. Στην ουσία τώρα: παρέχεται ποιοτική εκπαίδευση; γενικα όχι. προφανώς. ποιος φταίει; αν φταίνε οι εκπαιδευτικοί σε κάτι, είναι η εμμονή αρκετών σε παρωχημένες μεθόδους, στην παπαγαλία, στη λατρεία του ενός κ μοναδικού εγχειριδίου, το κυνήγι της ύλης, η βαθμοθηρία, η απουσθα αυτενέργειας.... Αυτά δυστυχώς δεν μπορούν να τα ξεπεράσουν πολλοί φιλότιμοι, ευσυνείδητοι κ εργατικοί συβαδελφοι, που είναι δέσμιοι του συστήματος στο όποιον έχουν εκπαιδευτεί. Αν δεν αλλάξει αυτό το πλαίσιο, κ δεν υποστηριχτούν σοβαρα οι συβαδελφοι, οι πιο μεγάλοι κυρίως, να αλλάξουν οπτική, δεν θα βελτιωθεί κάτι. θα συνεχίσουμε να βγάζουμε παπαγαλάκια με μηδέν γενικές γνώσεις, που διαβάζουν για να γράψουν άριστα κ σε μια βδομάδα έχουν ξεχασει τι έμαθαν κ αδυνατούν να κατανοήσουν ένα κείμενο μεγαλύτερο των πέντε σειρών.
...Ας ζητήσουμε να αλλάξουν βιβλία, προγράμματα σπουδών, τρόποι αξιολόγησης κ τρόποι διδασκαλίας. Τότε ας αξιολογήσουν ποιος τα εφαρμόσει όντως. Ειλικρινα δεν βλέπω κανεις να ζητάει αυτά. όποιος ζητάει αξιολόγηση απλώς ζητάει να πάρει εκείνος καλό βαθμό σαν υπάκουος μαθητής. αναπαράγουμε το σύστημα στο οποίο γαλουχηθήκαμε. βαθμοθηρία, ανταγωνισμός, εντυπωσιασμός χωρίς ουσια, καμία συλλογική προσπάθεια, γλείψιμο.
Η πρόταση αυτή με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο και με θλίβει η αλήθεια της. Όπως με θλίβει και η άλλη πλευρά (βλ. πρόταση της ΟΛΜΕ) η οποία καλεί σε αποχή με την υπογραφή μίας δήλωσης η οποία μένει στο "Αρνιέμαι" και, δυστυχώς, δεν προτείνει τίποτα ώστε, ελλείψει των συνθηκών που θα πρότεινε, να βασίζει την προτροπή σε αποχή.Είναι προσωπική μου άποψη αλλά, αν στη δήλωση περί αποχής, υπήρχαν οι λόγοι για την τέλεσή της και, ιδανικά, οι προτάσεις που, αν ικανοποιούνταν, θα οδηγούσαν στην άρση της, θα υπέγραφα αυθωρεί και παραχρήμα. Να γιατί, στα άπειρά μου μάτια, το δίπολο Υπουργείο - ΟΛΜΕ φαντάζει Σκύλλα - Χάρυβδη. Και δυστυχώς, δεν μπορώ να διακρίνω διαδρομή που δεν οδηγεί στο ένα ή στο άλλο και, νομοτελειακά, στη μεταξύ μας πόλωση.