0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πρέπει να τα ζητήσουν και θεωρώ ότι θα το κάνουν. Πώς αλλιώς θα φανεί η απεργία; Επειδή κάποιος υπέγραψε ένα χαρτί και το έβαλε ο διευθυντής στο συρτάρι του είναι καλυμμένος; Θα σταλούν ώστε να διαπιστωθεί αν απέχει το 99% ! Από όσα βλέπω τριγύρω οι απέχοντες διπλομετρώνται οι ακολουθούντες τον νόμο καταδιώκονται και δέχονται εκφοβισμό. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Αθεράπευτα υπερβολικός!!!! Δηλαδή όλα τα στοιχεία είναι πλαστά.Και σε ξαναρωτώ αν και απάντηση δεν θα λάβω. Αν η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δήλωνε ότι δεν έχει κατάλληλη σύνδεση στο διαδίκτυο το σεβαστό υπουργείο μας τι θα έκανε; Τ σχολεία έχουν τον κατάλληλο εξοπλισμό για να εξυπηρετήσουν τον κύριο όγκο των εκπαιδευτικών και της τηλεκπαίδευσης;
Ο συναδελφικός τιμπαπ της ημέρας. Καλημέρα φίλε, τι άλλο λέει το σημερινό χαρτάκι που σου έδωσαν;Το συμπέρασμα είναι ότι αν δεν σου έχουν τάξει κάτι, είναι πρόβλημα αυτά που γράφεις τόσο καιρό εδώ μέσα.
Να μία πρακτική λύση για παράδειγμα να διορίζεις κόσμο... https://www.esos.gr/arthra/72086/neo-systima-diorismon-ekpaideytikon-megalyteri-emfasi-kai-varytita-sta-koinonika... δεν μας ενδιαφέρει τι και πως και αλλά αν είναι κατάλληλοι για την σχολική αίθουσα... αρκεί να έχει πολλά παιδιά και πολλά "κοινωνικά κριτήρια"... μετά θα τον αξιολογήσουμε και θα τον επιμορφώσουμε... Υ.Γ... Ειλικρινά... αυτοί θέλουν να ανοίξουν ένα νέο τοπίο και ορίζοντες στην Ελληνική Παιδεία και εκπαίδευση; Με όρους της δεκαετίας του 60΄ ;;;;
Ναι γιατί το σύστημα το τωρινό που δίνει μόρια για πληρωμένα προφισιενσι κ μεταπτυχιακά διδακτορικά απο κατι τυχάρπαστα γειτονικά πανεπιστημια είναι καλύτερο θα μας τρελάνετε όλους εδω μέσα. Με προυπηρεσία που δεν έχει αξιολογηθεί ΠΟΤΕ κ 120 μόρια ταβάνι που δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ!?, με μεταπτυχιακά κ διδακτορικά -ο θεος να τα κάνει- με ερωτηματολόγια που τα βγαζουν στο FB?! να τραβας τα μαλλια σου , με μηδεν δημοσιεύσεις, το πρόβλημα είναι οι πολυτεκνοι?! ΑΛΛΟ ΠΑΛΙ!!! και ΔΕΝ είμαι πολυτεκνη!!!Αλλά οκ πιο τιμιο είναι να κάνεις παιδιά ΠΑΡΑ αυτό το ΧΑΛΙ το τωρινό με το παρά σου να γυρνας να ψάχνεις ποιο παραμαγαζο θα στο δωσει φτηνοτερα ΕΛΕΟΣ! Το τωρινό σύστημα είναι ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ πλέον με τα πιο άδικα κριτηρια που έχουν υπάρξει . Να μπει γραπτός ΑΣΕΠ κ όποιος γράψει να μετράνε ΟΛΑ τα υπόλοιπα ΜΕΤΑ.
Σε τι ακριβώς αφορά αυτό το ερώτημα; Ποια είναι η υπερβολή μου; Μπορείς να μου εξηγήσεις; Εγώ μιλώ με δεδομένα. Έχουν μετρηθεί πέντε φορές ως αρνητές συνάδελφοί μου. Εγώ μια θετική ψήφο οι συνάδελφοί μου από μία, μετρήθηκε μόνο στον σύλλογο του σχολείου όπου έχουν περισσότερες ώρες. Δεν είμαστε οι ακολουθούντες τον νόμο η πλειοψηφία. Αλλά δεν είναι η πλειοψηφία τόσο συντριπτική όσο επιμένετε να την παρουσιάζετε. Έχω βρεθεί μπροστά σε απειλές, σε εκβιασμό συναδέλφων! Αλλά ας είναι. Αυτό μερικοί το θεωρούν συναδελφικότητα και αλληλεγγύη στον αγωνιζόμενο εκπαιδευτικό! Έχουν χάσει το νόημά τους οι λέξεις!
Μιας που το αναφέρεις, η διαδικασία για την αποχή από τον σύλλογο για την αξιολόγηση έλεγε πως ένας εκπαιδευτικός υποχρεούται να συμμετέχει σε ΟΛΑ τα σχολεία που υπηρετεί (εκτός εάν ο σύλλογος γινόταν ίδια μέρα και ώρα), άρα εάν κάποιος έχει επιλέξει να απέχει, τότε θα προσμετρηθεί ως απέχοντας σε όλους τους συλλόγους. Μήπως έγινε κάτι τέτοιο;
Συναδελφοι,θα ηθελα να ρωτησω τα εξης:-όσα σχολεια ψηφισαν υπερ της αυτοαξιολογησης θα την εφαρμοσουν φετος;θεωρειτε οτι ειναι κατι τετοιο εφικτο δεδομενων των συνθηκων που βιωνουμε;-οσα σχολεια (η πλειοψηφια δηλαδη)απειχαν απο την αυτοαξιολογηση,ειναι εφικτο να προχωρησουν απο Σεπτεμβρη στην ατομικη εφοσον το προαπαιτουμενο αυτης εκκρεμει;Επειδη δεν εχω σαφη εικονα για αυτα στο μυαλο μου,θα ηθελα πολυ να ακουσω τις αποψεις σας.Ευχαριστω!
Δεν κάθεται κανείς να μετρήσει τη συμμετοχή στην αποχή ατομικά οπότε δεν έχουν καμία σημασία οι κραυγές για εκπαιδευτικούς που δηλώνουν αποχή σε πολλούς συλλόγους.Αυτό που μετριέται και είναι συντριπτικό, 90%, είναι το πόσοι σύλλογοι διαπίστωσαν ότι δεν ήταν σε απαρτία λόγω της αποχής των συναδέλφων και κατά συνέπεια δεν προχώρησαν στη διαδικασία.
Να σταλούν στο Υπουργείο να φανεί η πραγματική αποχή. Γιατί υπεγράφησαν εξάλλου τότε αν δεν ήταν σκοπός να σταλούν στο υπουργείο; Δεν δηλώνουν οι εκπαιδευτικοί από μόνοι τους. Τους αναγκάζουν οι διευθυντές.
Με ποια λογική δηλαδή; Μόνο για να φανεί ότι υπήρχε συμμετοχή. Ο σύλλοφος γίνεται για να ανατεθούν άξονες. Αυτοί θα πάρουν λοιπόν σε όλα τα σχολεία με αυτή τη λογική! Ξέρεις, η δυναμική του αγώνα φαίνεται στις απεργίες και στις στάσεις. Προκηρύχθηκαν δεκάδες για το ζήτημα της αξιολόγησης. Ποσοστό συμμετοχής; 2%! Αυτοί είνι οι αγωνιστές. Οι υπόλοιποι δεν διάβασαν τίποτα.