*

Τελευταία νέα

  • Πρόσληψη 146 εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Γενικής Εκπαίδευσης, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο «Μεταλυκειακό έτος - Τάξη μαθητείας», περιόδου 2021 – 2022
  • Προσλήψεις 286 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μελών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, με συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας, για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Προσλήψεις 326 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Τελικοί Αξιολογικοί Πίνακες της Συμπληρωματικής Πρόσκλησης για Απόσπαση Εκπαιδευτικών στο εξωτερικό
  • Πρόσκληση υποβολής αίτησης για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Ψηφοφορία

    σαν σύλλογος τι έχετε αποφασίσει όσο αναφορά την αξιολόγηση ? Σε περίπτωση τελικής απόφασης του σχολείου να αλλάξετε τη ψήφο σας

    αποχή-απεργία
    θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση
    θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση  οριακά
    δεν έχουμε κάνει ακόμα σύλλογο
    ψηφίσαμε 50-50

    Αποστολέας Θέμα: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 112952 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος happiness

    • Moderator
    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2102
    • Φύλο: Γυναίκα
    • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #420 στις: Σεπτέμβριος 23, 2021, 08:26:12 μμ »
    Στα δικά μου σχολεία δεν έχει συζητηθεί κάτι ακόμα. Εγώ θα κάνω αποχή.
    Περί περικοπής μισθού: το θέμα εδώ δεν είναι ότι "θέλουν" οι εκπαιδευτικοί που απέχουν να αποφύγουν τις συνέπειες μίας απεργίας, αλλά το ότι για να προχωρήσει το υπουργείο σε περικοπή πρέπει πρώτα να προδιορίσει το ποσοστό του εργασιακού μας χρόνου στο οποίο αντιστοιχεί το "καθήκον" της αξιολόγησης, προκειμένου φυσικά ο μισθός να περικοπεί στο αντίστοιχο ποσοστό. Δεν μπορεί να μου κόψει όλο το μηνιάτικο εάν εγώ εκτελώ τα υπόλοιπα καθήκοντά μου. Πρέπει να πει ότι η αξιολόγηση "καταλαμβάνει" το πχ 20% του εργασιακού μου χρόνου. Και αυτό φυσικά δεν πρόκειται να το κάνει γιατί δεν το συμφέρει.

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:44:55 »

    Αποσυνδεδεμένος donkey

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 334
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #421 στις: Σεπτέμβριος 23, 2021, 08:36:36 μμ »
    Στα δικά μου σχολεία δεν έχει συζητηθεί κάτι ακόμα. Εγώ θα κάνω αποχή.
    Περί περικοπής μισθού: το θέμα εδώ δεν είναι ότι "θέλουν" οι εκπαιδευτικοί που απέχουν να αποφύγουν τις συνέπειες μίας απεργίας, αλλά το ότι για να προχωρήσει το υπουργείο σε περικοπή πρέπει πρώτα να προδιορίσει το ποσοστό του εργασιακού μας χρόνου στο οποίο αντιστοιχεί το "καθήκον" της αξιολόγησης, προκειμένου φυσικά ο μισθός να περικοπεί στο αντίστοιχο ποσοστό. Δεν μπορεί να μου κόψει όλο το μηνιάτικο εάν εγώ εκτελώ τα υπόλοιπα καθήκοντά μου. Πρέπει να πει ότι η αξιολόγηση "καταλαμβάνει" το πχ 20% του εργασιακού μου χρόνου. Και αυτό φυσικά δεν πρόκειται να το κάνει γιατί δεν το συμφέρει.

    Επίσης αν αποφασίσει ο σύλλογος διδασκόντων με ψηφοφορία και κατά πλειοψηφία ότι απέχει από την αξιολόγηση, πως μπορεί μετά να σου κόψει το μισθό το υπουργείο; Αν πάει να σου κόψει μισθό, θα ισχυρισθείς εσύ ότι ψήφισες υπέρ της αξιολόγησης μέσα στο σύλλογο, αλλά τελικά ο σύλλογος αποφάσισε αποχή και δεν συστάθηκαν  οι ομάδες αξιολόγησης (ή συστάθηκαν αλλά μια μέρα πριν την λήξη της προθεσμίας κατάθεσης των εγγράφων αποφάσισε ο σύλλογος να απέχει, ακόμα πιο έξυπνο γιατί προκαλεί μεγαλύτερη αναστάτωση σε όσους λιγούρηδες περιμένουν να φάνε από το ΕΣΠΑ με χρυσά κουτάλια).  Έτσι θα κομπλάρεις ακόμα περισσότερο το υπουργείο, μιας και δεν θα ξέρουν σε ποιόν πρέπει να κόψουν το μισθό και σε ποιόν όχι.

    Αλλά τι καθόμαστε και συζητάμε; Σιγά μην εφαρμοστεί κάτι από αυτά που σχεδιάζουν. Λίγα τα ψωμιά της κεραμέως και του κούλη, ούτως ή άλλως. Τυπικώς θα συμπληρώσουν κάποιοι ημέτεροι κάποια χαρτούρα να πάρουν κάποια από τα χρηματάκια του ΕΣΠΑ, και αυτό είναι όλο. Ουσία μηδέν δηλαδή.

    Γιατί η ουσία είναι μια.
    Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι, και σωστή αξιολόγηση δεν μπορεί να ξεκινήσει αν δεν αξιολογηθεί πρώτα η κεραμέως.
    Μην ξεχνάμε ότι η μόνη αξιολόγηση από την οποία έχει περάσει η κεραμέως, είναι οι 40 χιλιάδες θετικοί ψήφοι που έλαβε στην εκλογική της περιφέρεια, χωρίς μάλιστα να καταμετρηθούν και οι αρνητικές ψήφοι της ίδιας περιοχής. Ας πάει λοιπόν η κεραμέως για δήμαρχος στην Β Αθήνας βαριά-βαριά. Αν θέλει όμως αξιολόγηση η κεραμέως, ας αξιολογηθεί πανελλαδικώς ως υπουργός από όλη την Ελλάδα για τα έργα της, ας ακούσει πρώτα ποια γνώμη έχουν για αυτήν οι υπόλοιπες περιφέρειες πλην των "βορείων προαστίων", ας αξιολογηθούν στην συνέχεια με τον ίδιο τρόπο κατά τόπους και τα άσχετα διοικητικά στελέχη που διόρισε, και μετά ξανασυζητάμε για την αξιολόγηση.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 23, 2021, 09:04:17 μμ από donkey »

    Αποσυνδεδεμένος ernesto

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 397
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #422 στις: Σεπτέμβριος 23, 2021, 09:03:03 μμ »
     
    Στο δικό μου σχολείο (πρόκειται για μεγάλο σχολείο μεγάλης πόλης) η πλειοψηφία θα συμμετάσχει στην απεργία αποχή.
     Συνάδελφοι, όσοι θέλετε να συμμετάσχετε στην απεργία αλλά επιφυλάσσεσθε, προτείνω να παρακολουθήσετε τις συνελεύσεις των ελμε σας, όπως ακούστηκε και παραπάνω. Στη συνέλευση της ελμε που ανήκω μας ξεκαθάρισαν ότι αυτή τη χρονική στιγμή με τα μέχρι στιγμής δεδομένα η συμμετοχή στην απεργία-αποχή δεν έχει ουδεμία συνέπεια. Αν τυχόν αλλάξει κάτι πάνω σε αυτό, δεν μπορεί να ισχύσει αναδρομικά. Επομένως όσοι θέλετε να συμμετάσχετε αλλά έχετε μπερδευτεί με διάφορα που ακούγονται: παρακολουθήστε πρώτα τις συνελεύσεις των ελμέ σας. Ο φόβος (και μάλιστα χωρίς έρεισμα) είναι κακός σύμβουλος.
      ΥΓ: η αξιολόγηση που θεωρητικά ισχύει στο υπόλοιπο δημόσιο δεν έχει ουσιαστικές συνέπειες σε κανέναν. Ουσιαστικά έχει "παγώσει" γιατί κι εκεί υπάρχει συνδικαλισμός. Μας το τόνισε και ο πρόεδρος της ελμε αυτό.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 23, 2021, 09:05:13 μμ από ernesto »

    Αποσυνδεδεμένος ernesto

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 397
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #423 στις: Σεπτέμβριος 23, 2021, 09:06:37 μμ »
    Στα δικά μου σχολεία δεν έχει συζητηθεί κάτι ακόμα. Εγώ θα κάνω αποχή.
    Περί περικοπής μισθού: το θέμα εδώ δεν είναι ότι "θέλουν" οι εκπαιδευτικοί που απέχουν να αποφύγουν τις συνέπειες μίας απεργίας, αλλά το ότι για να προχωρήσει το υπουργείο σε περικοπή πρέπει πρώτα να προδιορίσει το ποσοστό του εργασιακού μας χρόνου στο οποίο αντιστοιχεί το "καθήκον" της αξιολόγησης, προκειμένου φυσικά ο μισθός να περικοπεί στο αντίστοιχο ποσοστό. Δεν μπορεί να μου κόψει όλο το μηνιάτικο εάν εγώ εκτελώ τα υπόλοιπα καθήκοντά μου. Πρέπει να πει ότι η αξιολόγηση "καταλαμβάνει" το πχ 20% του εργασιακού μου χρόνου. Και αυτό φυσικά δεν πρόκειται να το κάνει γιατί δεν το συμφέρει.

    Συμφωνώ happiness, αποκλείεται να συνδεθεί η συμμετοχή στην αυτοαξιολόγηση με ποσοστό επί του μισθού μας.

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:44:55 »

    Αποσυνδεδεμένος donkey

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 334
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #424 στις: Σεπτέμβριος 23, 2021, 09:11:24 μμ »
    Συμφωνώ happiness, αποκλείεται να συνδεθεί η συμμετοχή στην αυτοαξιολόγηση με ποσοστό επί του μισθού μας.

    Για τους εκπαιδευτικούς μάλλον όχι. Τα στελέχη όμως της διοίκησης μπορεί να τα τιμωρήσει.
    Ψήφισε νόμο η κεραμέως που λέει ότι μπορεί να κόψει μέχρι και ένα μισθό, το μέγιστο, σε όσους δεν συμμετέχουν.
    Αυτή η "απειλή" απευθύνεται κυρίως σε διευθυντές πυσδε/πυσπε και ίσως (αλλά μάλλον όχι) και σε διευθυντές σχολείων.

    Τι θα γίνει στην πράξη; Οι διευθυντές πυσδε/πυσπε, σε συνεργασία με κάποιους διευθυντές σχολείων, θα μαγειρέψουν τα στοιχεία και τα έγγραφα ώστε να ικανοποιηθούν οι προδιαγραφές του ΕΣΠΑ και να πέσει το παραδάκι, και εκεί θα τελειώσουν όλα.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 23, 2021, 09:15:13 μμ από donkey »

    Αποσυνδεδεμένος TimPap

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 764
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #425 στις: Σεπτέμβριος 23, 2021, 09:14:01 μμ »
    Θεσμικά κατοχυρωμένη είναι και η απεργία-αποχή. Και τι με αυτό;

    Αλλά δεν νομίζω να ενδιαφέρεται κάποιος στα σοβαρά για το τι ακριβώς λένε οι θεσμοί και ο νόμοι.

    Είναι γνωστό σε όλους ότι ένα σχολείο για να λειτουργήσει, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει είναι να αγνοήσει αρκετά από τα φιρμάνια των ασχέτων που αποφασίζουν. Έτσι απεργία-αποχή-ανυπακοή σε φιρμάνια του υπουργείου συμβαίνει ατύπως σχεδόν καθημερινά, για πάμπολλα θέματα, σε όλα τα σχολεία.

    Απλά αυτή η άτυπη απεργία-αποχή-ανυπακοή μένει μέσα στο σχολείο και δεν φανερώνεται στους απέξω.
    Ναι, έχεις δίκιο. Πολλοί χρόνια τώρα απέχουν από τα καθήκοντά τους χωρίς καμία συνέπεια. Έτσι έμαθαν οι άνθρωποι. Έτσι καλλιεργήθηκαν! Πώς τους ζητάς να αλλάξουν τώρα; Δεν είνι το σχολείο τσιφλίκι κανενός! Με τέτοιους εκπαιδευτικούς γιατί απορούμε για το είδος των «αγώνων» που επιλέγουν οι μαθητές μας. Ανέξοδα και εκ του ασφαλούς. Καλή συνέχεια, «συνάδελφοι».

    Αποσυνδεδεμένος donkey

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 334
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #426 στις: Σεπτέμβριος 23, 2021, 09:16:55 μμ »
    Ναι, έχεις δίκιο. Πολλοί χρόνια τώρα απέχουν από τα καθήκοντά τους χωρίς καμία συνέπεια. Έτσι έμαθαν οι άνθρωποι. Έτσι καλλιεργήθηκαν! Πώς τους ζητάς να αλλάξουν τώρα; Δεν είνι το σχολείο τσιφλίκι κανενός! Με τέτοιους εκπαιδευτικούς γιατί απορούμε για το είδος των «αγώνων» που επιλέγουν οι μαθητές μας. Ανέξοδα και εκ του ασφαλούς. Καλή συνέχεια, «συνάδελφοι».

    Δεν κατάλαβες τι είπα μου φαίνεται.
    Δεν απέχουν από τα καθήκοντά τους οι εκπαιδευτικοί.
    Απέχουν από τις εκατοντάδες ηλίθιες εντολές του υπουργείου, γιατί αν τις εφάρμοζαν κατά γράμμα τότε το σχολείο απλά δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει.
    Καθήκον του κάθε εκπαιδευτικού είναι να βοηθάει στο να λειτουργεί το σχολείο προς όφελος των μαθητών, δεν είναι καθήκον των εκπαιδευτικών το να κάνουν πλούσιο τον καθένα που θέλει να ροκανίσει πακέτα ΕΣΠΑ.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 23, 2021, 09:27:44 μμ από donkey »

    Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2588
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #427 στις: Σεπτέμβριος 23, 2021, 09:28:44 μμ »
    Αυτή είναι μια πολύ καλή επιλογή αλλά πρέπει να τρέξει άμεσα (και ίσως γίνει έτσι, αν τραβηχτεί το σκοινί). Αλλά όλοι το ίδιο κείμενο. Δεν είναι απλά τα πράγματα, να γράψουμε τα κακώς κείμενα κλπ , δεν περνάει αυτό. Δεν παλεύεται με τη λογική και την ευσυνειδησία πλέον αυτό.

    Σαφώς μιλάμε για κοινό κείμενο, όχι έκθεση ιδεών. Κ αν κατά τόπους υπάρχουν ευθύνες ΤΑ για θέματα κτιρίου, ειδική μνεία κ σ αυτό. Εκτελούμε τα καθήκοντά μας και ταυτόχρονα τους το γυρνάμε εις βάρος τους. Αλλά φυσικά αυτό να γίνει από όλους. Σιγά μη γίνει όμως. Πόσοι θα βρουν ευκαιρία να εκθειάσουν το σχολείο τους, πόσοι θα φοβηθούν να εκθέσουν τον κολλητό τους δήμαρχο κλπ… Οπότε δεν μένει άλλη λύση, αναγκαστικά αυτό το ημίμετρο που δεν κάνει καλό στον κλάδο.

    Και για όποιον θεωρεί ότι κινδυνολογούμε. Δείτε μια αμερικανική ταινία με θέμα νεολαία, σχολείο ή φτωχογειτονιές. Σχολεία γκετο από τα οποία οι «καλοι» μαθητες φεύγουν. σχολεία που τρέμουν μην πέσουν οι επιδόσεις κ αλλάξουν κατηγορία, κ τους φύγουν οι καλοί μαθητες. δεν είναι κινδυνολογία κ φαντασία. είναι η αλήθεια. η φαντασίωση του μικροαστού γονιού που νομίζει ότι είναι μεσαία τάξη κ τον έχουν στα ωπα-ωπα: ένα καλό σχολείο για το ΔΙΚΟ ΜΟΥ παιδί. όχι καλά σχολεία για όλα τα παιδιά. απλώς να ξέρουμε ότι το δικό μας θα πάει σε καλό κ να μπορούμε να διαλέξουμε. Οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να γίνουν συνεργοί σε τέτοιες απόψεις.

    Αποσυνδεδεμένος donkey

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 334
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #428 στις: Σεπτέμβριος 23, 2021, 09:38:01 μμ »
    Σαφώς μιλάμε για κοινό κείμενο, όχι έκθεση ιδεών. Κ αν κατά τόπους υπάρχουν ευθύνες ΤΑ για θέματα κτιρίου, ειδική μνεία κ σ αυτό. Εκτελούμε τα καθήκοντά μας και ταυτόχρονα τους το γυρνάμε εις βάρος τους. Αλλά φυσικά αυτό να γίνει από όλους. Σιγά μη γίνει όμως. Πόσοι θα βρουν ευκαιρία να εκθειάσουν το σχολείο τους, πόσοι θα φοβηθούν να εκθέσουν τον κολλητό τους δήμαρχο κλπ… Οπότε δεν μένει άλλη λύση, αναγκαστικά αυτό το ημίμετρο που δεν κάνει καλό στον κλάδο.

    Και για όποιον θεωρεί ότι κινδυνολογούμε. Δείτε μια αμερικανική ταινία με θέμα νεολαία, σχολείο ή φτωχογειτονιές. Σχολεία γκετο από τα οποία οι «καλοι» μαθητες φεύγουν. σχολεία που τρέμουν μην πέσουν οι επιδόσεις κ αλλάξουν κατηγορία, κ τους φύγουν οι καλοί μαθητες. δεν είναι κινδυνολογία κ φαντασία. είναι η αλήθεια. η φαντασίωση του μικροαστού γονιού που νομίζει ότι είναι μεσαία τάξη κ τον έχουν στα ωπα-ωπα: ένα καλό σχολείο για το ΔΙΚΟ ΜΟΥ παιδί. όχι καλά σχολεία για όλα τα παιδιά. απλώς να ξέρουμε ότι το δικό μας θα πάει σε καλό κ να μπορούμε να διαλέξουμε. Οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να γίνουν συνεργοί σε τέτοιες απόψεις.

    Ένα σχολείο είναι 2 πράγματα. Οι εκπαιδευτικοί, και το κτίριο.

    Δεν νομίζω ότι πρέπει εμείς, ως εκπαιδευτικοί, να  κάτσουμε να ασχοληθούμε και να αξιολογήσουμε θέματα κτιρίων και υλικών υποδομών. Δεν είναι αρμοδιότητα και δουλειά μας αυτό, αυτά είναι θέματα του δήμου, των γονέων και των πολιτών. Ας ασχοληθούν οι γονείς και οι πολίτες (και εμείς μαζί με την ιδιότητα του γονέα-πολίτη) με το αν το ένα σχολείο καταρρέει ενώ το διπλανό έχει χρυσά πόμολα, με το αν στο ένα σχολείο στριμώχνονται 100 παιδιά σε μια αίθουσα 10τμ ενώ στο διπλανό έχουν 10 παιδιά σε αίθουσα 100τμ, και ας αξιολογήσουν τον δήμαρχο και την κυβέρνηση που ψηφίσαν.

    Η αξιολόγηση για τις κτιριακές υποδομές δεν πρέπει λοιπόν να αφορά εμάς τους εκπαιδευτικούς. Εμάς μας αφορά η αξιολόγηση εκπαιδευτικών θεμάτων. Εκπαιδευτικό θέμα π.χ. είναι η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων που μας στέλνει το ΙΕΠ. Αλήθεια, αξιολόγηση στα σχολικά βιβλία που στέλνει το ΙΕΠ προβλέπεται από την τρέχουσα εγκύκλιο αξιολόγησης;

    Να απαντήσω; Φυσικά και δεν προβλέπεται. Σιγά μη βάλουν τα χεράκια τους οι ΕΣΠΑτρεφόμενοι εκεί στο ΙΕΠ και βγάλουν τα ματάκια τους! Αξιολόγηση σε όλους και σε όλα, μας κουνάει το δάχτυλο το ΙΕΠ. Προσοχή όμως, τζιζ,  αξιολόγηση του ΙΕΠ ποτέ!

    « Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 23, 2021, 10:21:46 μμ από donkey »

    Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2588
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #429 στις: Σεπτέμβριος 23, 2021, 10:36:45 μμ »
    Ένα σχολείο είναι 2 πράγματα. Οι εκπαιδευτικοί, και το κτίριο.

    Δεν νομίζω ότι πρέπει εμείς, ως εκπαιδευτικοί, να  κάτσουμε να ασχοληθούμε και να αξιολογήσουμε θέματα κτιρίων και υλικών υποδομών. Δεν είναι αρμοδιότητα και δουλειά μας αυτό, αυτά είναι θέματα του δήμου, των γονέων και των πολιτών. Ας ασχοληθούν οι γονείς και οι πολίτες (και εμείς μαζί με την ιδιότητα του γονέα-πολίτη) με το αν το ένα σχολείο καταρρέει ενώ το διπλανό έχει χρυσά πόμολα, με το αν στο ένα σχολείο στριμώχνονται 100 παιδιά σε μια αίθουσα 10τμ ενώ στο διπλανό έχουν 10 παιδιά σε αίθουσα 100τμ, και ας αξιολογήσουν τον δήμαρχο και την κυβέρνηση που ψηφίσαν.

    Η αξιολόγηση για τις κτιριακές υποδομές δεν πρέπει λοιπόν να αφορά εμάς τους εκπαιδευτικούς. Εμάς μας αφορά η αξιολόγηση εκπαιδευτικών θεμάτων. Εκπαιδευτικό θέμα π.χ. είναι η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων που μας στέλνει το ΙΕΠ. Αλήθεια, αξιολόγηση στα σχολικά βιβλία που στέλνει το ΙΕΠ προβλέπεται από την τρέχουσα εγκύκλιο αξιολόγησης;

    Να απαντήσω; Φυσικά και δεν προβλέπεται. Σιγά μη βάλουν τα χεράκια τους οι ΕΣΠΑτρεφόμενοι εκεί στο ΙΕΠ και βγάλουν τα ματάκια τους! Αξιολόγηση σε όλους και σε όλα, μας κουνάει το δάχτυλο το ΙΕΠ. Προσοχή όμως, τζιζ,  αξιολόγηση του ΙΕΠ ποτέ!

    και τα κτίρια μας αφορούν. πρώτον γιατί επηρεάζουν το μάθημα μας. δευτερον γιατί αναδεικνύουν τις ευθύνες της πολιτείας. δεν μπορεί να σε πρήζουν με τις καινοτομίες κ τα σενάρια κ στο σχολείο σου να εχεις προβολέα μόνο στο εργαστήριο.

    Αποσυνδεδεμένος English

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 983
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #430 στις: Σεπτέμβριος 23, 2021, 11:22:03 μμ »
    και τα κτίρια μας αφορούν. πρώτον γιατί επηρεάζουν το μάθημα μας. δευτερον γιατί αναδεικνύουν τις ευθύνες της πολιτείας. δεν μπορεί να σε πρήζουν με τις καινοτομίες κ τα σενάρια κ στο σχολείο σου να εχεις προβολέα μόνο στο εργαστήριο.
    Συμφωνώ ότι μας αφορούν οι κτηριακές υποδομές αλλά και ο διαθέσιμος ή μη εξοπλισμός. Είναι τραγικό να μην υπάρχει διαθέσιμος υπολογιστής και προβολέας σε κάθε τάξη όταν μας ζητούν καινοτομίες. Πώς θα κάνουμε εργαστήρια δεξιοτήτων με ανύπαρκτο εξοπλισμό; Για να μην αναφέρω πόσες φορές σε σχολεία δεν είχα καν cd-player για να δουλέψουμε listening με τους μαθητές ή υπήρχε ένα και τρέχαμε να το προλάβουμε.

    Αποσυνδεδεμένος donkey

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 334
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #431 στις: Σεπτέμβριος 23, 2021, 11:29:49 μμ »
    Συμφωνώ ότι μας αφορούν οι κτηριακές υποδομές αλλά και ο διαθέσιμος ή μη εξοπλισμός. Είναι τραγικό να μην υπάρχει διαθέσιμος υπολογιστής και προβολέας σε κάθε τάξη όταν μας ζητούν καινοτομίες. Πώς θα κάνουμε εργαστήρια δεξιοτήτων με ανύπαρκτο εξοπλισμό; Για να μην αναφέρω πόσες φορές σε σχολεία δεν είχα καν cd-player για να δουλέψουμε listening με τους μαθητές ή υπήρχε ένα και τρέχαμε να το προλάβουμε.

    Για να έχεις διαθέσιμο υπολογιστή και προβολέα σε κάθε τάξη πρέπει πρώτα να έχεις:

    1) Ηλεκτρολογική εγκατάσταση
    2) Επαρκές δίκτυο ίντερνετ, δομημένη καλωδίωση σε όλες τις τάξεις.
    3) Συναγερμό σε περίπτωση κλοπής.
    4) Βραδινό φύλακα στο σχολείο να φυλάει τα βράδια από κλέφτες η/υ και προβολέων.
    5) Δημοτική αστυνομία γύρω από το σχολείο σε περίπτωση κατάληψης για αποφυγή βανδαλισμών, και άμεση επέμβαση αυτής σε περίπτωση που χτυπήσει συναγερμός.

    Τα έχεις όλα αυτά , και ζητάς προτζέκτορα και η/υ σε κάθε τάξη; Το να ζητάς προτζέκτορα  και η/υ ενώ δεν έχεις τα παραπάνω πέντε, είναι σαν να ζητάς κιμωλία ενώ δεν έχεις πίνακα.

    Τα παραπάνω 5 είναι αρμοδιότητες του Δήμου, όχι δικές μας, και αυτοί που καλούνται να αξιολογήσουν την έλλειψή τους είναι οι δημότες που πρέπει να πάνε στο δήμο και να τα απαιτήσουν. Και αν υλοποιηθούν τα 5, τότε ας έρθεις και εσύ και ας ζητήσεις για εκπαιδευτικούς σκοπούς προτζέκτορα και η/υ σε κάθε τάξη.

    Δηλαδή τι; Μπορείς να αξιολογείς το design και τους χρωματισμούς, χωρίς πρώτα να έχεις αξιολογήσεις αν υπάρχουν τοίχοι και πατώματα στο σπίτι;

    ΠIPIKΛIΣ!!!!!
    Ήταν μια φορά ένας μπογιατζής και έβαφε μια πολυκατοικία ανεβασμένος σε μια σκάλα. Περνάει ένας βλάχος από κάτω και του φωνάζει:
    - ΠΙΡΙΚΛΙΣ!
    - Δεν με λένε Περικλή κύριε μου του απαντάει φωνάζοντας ο μπογιατζής!
    - ΠΙΡΙΚΛΙΣ! συνεχίζει ο βλάχος...
    - Μα σας είπα λέει ο μπογιατζής, δεν με λένε Περικλή. Δεν προλαβαίνει καλά καλά να τελειώσει τη φράση του και πέφτει κάτω με τη σκάλα και τις μπογιές.
    - Ε στο πα 'γω λέει ο βλάχος, Πιρεκλίς! (πήρε κλίση η σκάλα)!

    « Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 23, 2021, 11:42:57 μμ από donkey »

    Αποσυνδεδεμένος harac

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2045
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #432 στις: Σεπτέμβριος 23, 2021, 11:38:44 μμ »
    Συμφωνώ και εγώ. Εργαστήρια δεξιοτήτων χωρίς πρόσβαση σε εργαστήρια (σήμερα ο διευθυντής-πληροφορικός ξίνισε  μόλις του είπα ότι θα χρειαστώ 2-3 φορές το εργαστήριο πληροφορικής, όταν δεν έχει μάθημα για να κάνω αυτό που έχω σχεδιάσει με τους μαθητές) και  προτζέκτορες έστω και κουβαλητούς σε κατάλληλο χώρο, δεν γίνεται. Αυγά με χορδές δεν βάφονται... >:( Μετά, τι να αξιολογήσουμε;

    Αποσυνδεδεμένος donkey

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 334
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #433 στις: Σεπτέμβριος 23, 2021, 11:54:45 μμ »
    ... και  προτζέκτορες έστω και κουβαλητούς σε κατάλληλο χώρο, δεν γίνεται.

    Προτζέκτορες κουβαλητούς; Δεν αρκούν, χρειάζεσαι και laptop. Και δίκτυο ίσως.

    Και χωρίς κατάληλη ηλεκτρολογική εγκατάσταση, τι θα κάνεις, θα απλώσεις μπαλαντέζα στην τάξη από την πρίζα στο διάδρομο ή από την διπλανή τάξη που τυγχάνει να έχει;  Φαντάζομαι το γνωρίζεις ότι μπαλαντέζα δεν προβλέπεται και αν κάποιος πάθει ηλεκτροπληξία είσαι υπέθυνος.

    Επίσης για να έχεις προτζέκτορες κουβαλητούς και λαπτοπς κουβαλητά, θα πρέπει να έχεις και χώρο με συναγερμό όπου αυτοί οι προτζέκτορες και λαπτοπ θα αποθηκεύονται, θα φυλάσσονται και θα χρεώνεται από κάποιον υπεύθυνο ο δανεισμός τους.

    Όλα αυτές τις (αυτονόητες) ελλείψεις δεν είναι δική μας αρμοδιότητα να τις αξιολογήσουμε, είναι ευθύνη του δήμου και του υπουργείου να τις καταγράψει. Η υλοποίηση ή μη υλοποίησή τους μπορεί να αξιολογηθεί μόνο από αυτόν που ελέγχει και ρυθμίζει τον προϋπολογισμό και γνωρίζει κατά πόσο αυτές οι υποδομές είναι εφικτό να φτιαχτούν με τα υπάρχοντα χρήματα. Γιαυτό το λόγο οι δημότες πρέπει να αποκτήσουν λόγο για το που πάνε τα χρήματα του δήμου τους.



    « Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2021, 12:02:04 πμ από donkey »

     

    Pde.gr, © 2005 - 2021

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 30857
    • Τελευταία: echrysis
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 1091969
    • Σύνολο θεμάτων: 18318
    • Σε σύνδεση σήμερα: 516
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
    • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 13
    Επισκέπτες: 401
    Σύνολο: 414

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.