*

Ψηφοφορία

σαν σύλλογος τι έχετε αποφασίσει όσο αναφορά την αξιολόγηση ? Σε περίπτωση τελικής απόφασης του σχολείου να αλλάξετε τη ψήφο σας

αποχή-απεργία
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση  οριακά
δεν έχουμε κάνει ακόμα σύλλογο
ψηφίσαμε 50-50

Αποστολέας Θέμα: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 227623 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3514
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1232 στις: Οκτωβρίου 24, 2021, 07:56:51 pm »
Το παράνομη δεν περιέχει το καταχρηστική αγαπητέ/ή JURE. Για τούτο μιλούμε για παράνομη κ α ι καταχρηστική εδώ και δεκαετίες. Για τούτο και ζήτησε το υπουργείο να κηρυχθεί και καταχρηστική στο εφετείο. Δεν του αρκούσε το παράνομη καθώς η απεργία επαναπροκηρύσσεται. Τα 'χομε χιλιοπεί και χιλιοαναλύσει. Και τη διατύπωση του εφετείου που επικαλείται ένα βιβλίο (κι όχι νομολογία) κι όλα τα σχετικά. Διάβασέ τα μερικές σελίδες πίσω για να μην ξαναλέμε τα ίδια και κουράζομε τους αναγνώστας.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 24, 2021, 08:16:18 pm από leon. »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:46:58 »

Αποσυνδεδεμένος spuros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1233 στις: Οκτωβρίου 24, 2021, 08:12:46 pm »
Σε κρεσέντο προεκλογικού αγώνα βρίσκεσαι...καταλάβαμε ότι όλη η αναστάτωση είχε αυτό και μόνο το στόχο: κέρδη μικροπολιτικά!!! Μην ελπίζεις όμως...η λογική επικρατεί την ώρα της κάλπης, μετά από όσα έχουμε περάσει ως κλάδος και ως λαός (και ας μην ψηφίζω στην ΕΛΜΕ/ΟΛΜΕ).

Το "καταχρηστική" δεν έχει νόημα να ειπωθεί, εφόσον κρίθηκε "παράνομη"!!! Για άτομο που διορίστηκε με δικαστική απόφαση, μας κάνει εντύπωση να μην αντιλαμβάνεσαι απλές νομικές έννοιες...

Λειτούργησαν προς όφελος των εκπαιδευτικών οι παρατάξεις που ανέφερες...οι άλλες το παίζουν τρελίτσα!!! Ξέρουν φυσικά ότι κανέναν δεν μπορούν να καλύψουν, στηρίξουν...είναι ανήθικο να οδηγείς έναν κλάδο στον γκρεμό, για ίδιον όφελος!!!!

Αποσυνδεδεμένος "Αισιόδοξη" εκπαιδευτικός

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
  • Γέλα, πουλί μου, γέλα, είναι η ζωή μια τρέλα!!!
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1234 στις: Οκτωβρίου 24, 2021, 11:15:56 pm »
Γενικότερα, η έννοια της αξιολόγησης υποτίθεται εμπεριέχει την έννοια της βελτίωσης. Σε ό,τι αφορά την ατομική αξιολόγηση, δε νομίζω να είναι κάποιος αντίθετος. Είμαστε από τον πιο προσοντούχο κλάδο και οι πιο αξιοκρατικά διορισμένοι. Αν γίνει σωστά, και το τονίζω το ΣΩΣΤΑ, η πλειοψηφία δεν έχει να φοβηθεί κάτι. 
Από εκεί και πέρα, όμως, μην έχοντας κάποιο ιδιαίτερο IQ, απλώς μια στοιχειώδη νοημοσύνη, όταν μιλάμε για αξιολόγηση σχολικής μονάδας και αξιολόγηση του έργου που θα παράξει, δε θα έπρεπε να προηγηθεί αξιολόγηση του Υπουργείου πρώτα; Πώς θέτεις ίδιους άξονες, όταν τα μέσα και οι συνθήκες είναι διαφορετικές;
Υπάρχουν σχολεία που κάνουν μάθημα σε λυόμενα.
Υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν προτζέκτορες και υπολογιστές ή τουλάχιστον δε φτάνουν για όλους.
Υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν γυμναστήρια ή αν έχουν, φοβάσαι μη σου πέσει ο σοβάς στο κεφάλι.
Υπάρχουν σχολεία που φτάνει Νοέμβρης μήνας και λείπουν βασικές (δε μου αρέσει ο χαρακτηρισμός, αλλά τέλος πάντων) ειδικότητες, ειδικότητες κάθε είδους γενικά και όμως κάποιοι υπερασπίζονται την τράπεζα θεμάτων.
Υπάρχουν δημοτικά που δε είναι εξαθέσια.
Υπάρχουν σχολεία που έχουν ένα φωτοτυπικό, κάνοντας το σταυρό σου μην χαλάσει, και δεν ξέρει ποιος να πρωτοπάρει σειρά.
Υπάρχουν πόσα ακόμα που δεν μου έρχονται στο μυαλό.
Δε θα έπρεπε όλα αυτά πρώτα να τακτοποιηθούν, να λυθούν και μετά πολύ ευχαρίστως όλοι, ξεκινώντας από την ίδια βάση, να μπούμε στη διαδικασία της αξιολόγησης;
Απλά ερωτήματα που προβληματίζουν το φτωχό μυαλό μου!!!

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1235 στις: Οκτωβρίου 25, 2021, 12:20:44 am »
Γενικότερα, η έννοια της αξιολόγησης υποτίθεται εμπεριέχει την έννοια της βελτίωσης. Σε ό,τι αφορά την ατομική αξιολόγηση, δε νομίζω να είναι κάποιος αντίθετος. Είμαστε από τον πιο προσοντούχο κλάδο και οι πιο αξιοκρατικά διορισμένοι. Αν γίνει σωστά, και το τονίζω το ΣΩΣΤΑ, η πλειοψηφία δεν έχει να φοβηθεί κάτι. 
Από εκεί και πέρα, όμως, μην έχοντας κάποιο ιδιαίτερο IQ, απλώς μια στοιχειώδη νοημοσύνη, όταν μιλάμε για αξιολόγηση σχολικής μονάδας και αξιολόγηση του έργου που θα παράξει, δε θα έπρεπε να προηγηθεί αξιολόγηση του Υπουργείου πρώτα; Πώς θέτεις ίδιους άξονες, όταν τα μέσα και οι συνθήκες είναι διαφορετικές;
Υπάρχουν σχολεία που κάνουν μάθημα σε λυόμενα.
Υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν προτζέκτορες και υπολογιστές ή τουλάχιστον δε φτάνουν για όλους.
Υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν γυμναστήρια ή αν έχουν, φοβάσαι μη σου πέσει ο σοβάς στο κεφάλι.
Υπάρχουν σχολεία που φτάνει Νοέμβρης μήνας και λείπουν βασικές (δε μου αρέσει ο χαρακτηρισμός, αλλά τέλος πάντων) ειδικότητες, ειδικότητες κάθε είδους γενικά και όμως κάποιοι υπερασπίζονται την τράπεζα θεμάτων.
Υπάρχουν δημοτικά που δε είναι εξαθέσια.
Υπάρχουν σχολεία που έχουν ένα φωτοτυπικό, κάνοντας το σταυρό σου μην χαλάσει, και δεν ξέρει ποιος να πρωτοπάρει σειρά.
Υπάρχουν πόσα ακόμα που δεν μου έρχονται στο μυαλό.
Δε θα έπρεπε όλα αυτά πρώτα να τακτοποιηθούν, να λυθούν και μετά πολύ ευχαρίστως όλοι, ξεκινώντας από την ίδια βάση, να μπούμε στη διαδικασία της αξιολόγησης;
Απλά ερωτήματα που προβληματίζουν το φτωχό μυαλό μου!!!

Κακώς προβληματίζεσαι. Τίποτα από τα παραπάνω δεν απασχολεί τον κούλη και την καταστροφέως.

Η πορτοφόλα τους απασχολεί, το πως θα προλάβουν να τσεπώσουν όσο περισσότερα κονδύλια ΕΣΠΑ μπορούν, στον λίγο χρόνο που τους απομένει.

Τόσο απλά.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 25, 2021, 12:23:09 am από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:46:58 »

Αποσυνδεδεμένος "Αισιόδοξη" εκπαιδευτικός

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
  • Γέλα, πουλί μου, γέλα, είναι η ζωή μια τρέλα!!!
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1236 στις: Οκτωβρίου 25, 2021, 01:02:02 am »
Κακώς προβληματίζεσαι. Τίποτα από τα παραπάνω δεν απασχολεί τον κούλη και την καταστροφέως.

Η πορτοφόλα τους απασχολεί, το πως θα προλάβουν να τσεπώσουν όσο περισσότερα κονδύλια ΕΣΠΑ μπορούν, στον λίγο χρόνο που τους απομένει.

Τόσο απλά.
Ενδόμυχα, ίσως και όχι, τα παραπάνω ερωτήματα-προβληματισμοί απευθύνονται στην ουσία στους συναδέλφους-υπερασπιστές της αξιολόγησης.
Ναι, το εκπαιδευτικό σύστημα θέλει αναβάθμιση.
Πώς όμως απαιτείς ως Υπουργείο κάτι τέτοιο τη στιγμή που υπάρχουν σχολεία τρώγλες;
Δε με ενδιαφέρει αν είναι πολλά ή λίγα. Και 5 να είναι δεν μπορεί αυτά τα σχολεία να αξιολογηθούν συγκριτικά με όλα τα υπόλοιπα, σε περίπτωση, βέβαια, που υποθέσουμε πως όλα τα υπόλοιπα έχουν τα πάντα όλα.
Θες ως Υπουργείο να αξιολογήσεις; Μεγιά σου με χαρά σου. Πρώτα, όμως, θα μας φτιάξεις σχολεία ανθρώπινα και θα μας εξοπλίσεις με ό,τι χρειαζόμαστε και μετά έλα να δεις αν είμαστε άξιοι, συνεπείς, ορεξάτοι, δημιουργικοί. Εκεί ναι, έχοντας όλοι τα ίδια μέσα μπορείς να ξεχωρίσεις ποιος και τι.
Και κάτι άλλο που με απασχολεί, διαβάζοντας σχόλια κάποιων συναδέλφων σχετικά με την τράπεζα θεμάτων. Δεν γνωρίζουν αυτοί που την υπερασπίζονται ότι όλα τα σχολεία δε στελεχώνονται την ίδια χρονική στιγμή; Πέρυσι σε λύκειο χωριού του Ηρακλείου Κρήτης φιλόλογος για Γλώσσα Α' και
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 25, 2021, 01:06:53 am από "Αισιόδοξη" εκπαιδευτικός »

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1237 στις: Οκτωβρίου 25, 2021, 01:54:07 am »
Και κάτι άλλο που με απασχολεί, διαβάζοντας σχόλια κάποιων συναδέλφων σχετικά με την τράπεζα θεμάτων. Δεν γνωρίζουν αυτοί που την υπερασπίζονται ότι όλα τα σχολεία δε στελεχώνονται την ίδια χρονική στιγμή; Πέρυσι σε λύκειο χωριού του Ηρακλείου Κρήτης φιλόλογος για Γλώσσα Α' και
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 25, 2021, 01:56:04 am από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1238 στις: Οκτωβρίου 25, 2021, 11:39:22 am »
Ενδόμυχα, ίσως και όχι, τα παραπάνω ερωτήματα-προβληματισμοί απευθύνονται στην ουσία στους συναδέλφους-υπερασπιστές της αξιολόγησης.
Ναι, το εκπαιδευτικό σύστημα θέλει αναβάθμιση.
Πώς όμως απαιτείς ως Υπουργείο κάτι τέτοιο τη στιγμή που υπάρχουν σχολεία τρώγλες;
Δε με ενδιαφέρει αν είναι πολλά ή λίγα. Και 5 να είναι δεν μπορεί αυτά τα σχολεία να αξιολογηθούν συγκριτικά με όλα τα υπόλοιπα, σε περίπτωση, βέβαια, που υποθέσουμε πως όλα τα υπόλοιπα έχουν τα πάντα όλα.
Θες ως Υπουργείο να αξιολογήσεις; Μεγιά σου με χαρά σου. Πρώτα, όμως, θα μας φτιάξεις σχολεία ανθρώπινα και θα μας εξοπλίσεις με ό,τι χρειαζόμαστε και μετά έλα να δεις αν είμαστε άξιοι, συνεπείς, ορεξάτοι, δημιουργικοί. Εκεί ναι, έχοντας όλοι τα ίδια μέσα μπορείς να ξεχωρίσεις ποιος και τι.
Και κάτι άλλο που με απασχολεί, διαβάζοντας σχόλια κάποιων συναδέλφων σχετικά με την τράπεζα θεμάτων. Δεν γνωρίζουν αυτοί που την υπερασπίζονται ότι όλα τα σχολεία δε στελεχώνονται την ίδια χρονική στιγμή; Πέρυσι σε λύκειο χωριού του Ηρακλείου Κρήτης φιλόλογος για Γλώσσα Α' και

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1239 στις: Οκτωβρίου 25, 2021, 11:41:27 am »
Το παράνομη δεν περιέχει το καταχρηστική αγαπητέ/ή JURE. Για τούτο μιλούμε για παράνομη κ α ι καταχρηστική εδώ και δεκαετίες. Για τούτο και ζήτησε το υπουργείο να κηρυχθεί και καταχρηστική στο εφετείο. Δεν του αρκούσε το παράνομη καθώς η απεργία επαναπροκηρύσσεται. Τα 'χομε χιλιοπεί και χιλιοαναλύσει. Και τη διατύπωση του εφετείου που επικαλείται ένα βιβλίο (κι όχι νομολογία) κι όλα τα σχετικά. Διάβασέ τα μερικές σελίδες πίσω για να μην ξαναλέμε τα ίδια και κουράζομε τους αναγνώστας.
Αν ίσχυε αυτό που λες, φίλε, θα την επαναπροκήρυσσαν τα σωματεία...αποδεικνύεται ότι ΔΕΝ μπορούν....μάζεψε παρά το ταμείο μια Δευτέρα του Οκτωβρίου...

Αποσυνδεδεμένος arloumpa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1240 στις: Οκτωβρίου 25, 2021, 02:27:13 pm »
Συνάδελφοι, καλησπέρα.
Είμαι νηπιαγωγός και σήμερα η πλειοψηφία (οι 2 δηλαδή από τις 3 νηπιαγωγούς) αποφάσισε τη συμμετοχή στην αξιολόγηση(όχι με τα πλαφόν κείμενα της ΔΟΕ αλλά με "κανονικά" κείμενα).
Τι συνέπειες θα έχω εγώ προσωπικά.Γνωρίζει κανείς;

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3514
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1241 στις: Οκτωβρίου 25, 2021, 02:57:38 pm »
Συνάδελφοι, καλησπέρα.
Είμαι νηπιαγωγός και σήμερα η πλειοψηφία (οι 2 δηλαδή από τις 3 νηπιαγωγούς) αποφάσισε τη συμμετοχή στην αξιολόγηση(όχι με τα πλαφόν κείμενα της ΔΟΕ αλλά με "κανονικά" κείμενα).
Τι συνέπειες θα έχω εγώ προσωπικά.Γνωρίζει κανείς;
Καμμιά. Καταθέτεις το κείμενο της ΔΟΕ στο τριαξονικό σχέδιο βράσης που επιλέξατε κι είσαι κομπλέ.


Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3514
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1243 στις: Οκτωβρίου 25, 2021, 03:06:51 pm »
Αν ίσχυε αυτό που λες, φίλε, θα την επαναπροκήρυσσαν τα σωματεία...αποδεικνύεται ότι ΔΕΝ μπορούν....μάζεψε παρά το ταμείο μια Δευτέρα του Οκτωβρίου...
Γίνουνται διεργασίες επαναπροκήρυξης, αλλά λογικό να μην το γνωρίζεις ως απεργοσπάστης.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 27, 2021, 08:15:32 pm από happiness »

Αποσυνδεδεμένος arloumpa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1244 στις: Οκτωβρίου 25, 2021, 03:11:24 pm »
Μάλλον δεν κατάλαβα την απάντηση σου.
Οι δυο συναδέλφισσες θα καταθέσουν κανονικά την αξιολόγηση, και εγώ που διαφωνώ θα ανεβάσω στην πλατφόρμα τα κείμενα της ΔΟΕ;
Αναφέρομαι στην απάντηση του LEON.
Είμαι σχετικά καινούρια και δεν χειρίζομαι εύκολα την σελίδα.
Ήθελα να κάνω παράθεση στην απάντηση του.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 25, 2021, 03:17:14 pm από arloumpa »

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1318
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1245 στις: Οκτωβρίου 25, 2021, 03:25:52 pm »
Αν ίσχυε αυτό που λες, φίλε, θα την επαναπροκήρυσσαν τα σωματεία...αποδεικνύεται ότι ΔΕΝ μπορούν....μάζεψε παρά το ταμείο μια Δευτέρα του Οκτωβρίου...

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/360974_elme-irakleioy-staseis-ergasias-kamia-symmetohi-stin-axiologisi

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/361382_axiologisi-nees-staseis-ergasias-apo-elme-kai-sepe

https://www.politica.gr/kriti/elme-hrakleiou-elme-xanion-o-agona-enantia-stin-axiologisi-sunechizetai/

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182548
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 551
Σύνολο: 567

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.