0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε κρεσέντο προεκλογικού αγώνα βρίσκεσαι...καταλάβαμε ότι όλη η αναστάτωση είχε αυτό και μόνο το στόχο: κέρδη μικροπολιτικά!!! Μην ελπίζεις όμως...η λογική επικρατεί την ώρα της κάλπης, μετά από όσα έχουμε περάσει ως κλάδος και ως λαός (και ας μην ψηφίζω στην ΕΛΜΕ/ΟΛΜΕ).Το "καταχρηστική" δεν έχει νόημα να ειπωθεί, εφόσον κρίθηκε "παράνομη"!!! Για άτομο που διορίστηκε με δικαστική απόφαση, μας κάνει εντύπωση να μην αντιλαμβάνεσαι απλές νομικές έννοιες...Λειτούργησαν προς όφελος των εκπαιδευτικών οι παρατάξεις που ανέφερες...οι άλλες το παίζουν τρελίτσα!!! Ξέρουν φυσικά ότι κανέναν δεν μπορούν να καλύψουν, στηρίξουν...είναι ανήθικο να οδηγείς έναν κλάδο στον γκρεμό, για ίδιον όφελος!!!!
Γενικότερα, η έννοια της αξιολόγησης υποτίθεται εμπεριέχει την έννοια της βελτίωσης. Σε ό,τι αφορά την ατομική αξιολόγηση, δε νομίζω να είναι κάποιος αντίθετος. Είμαστε από τον πιο προσοντούχο κλάδο και οι πιο αξιοκρατικά διορισμένοι. Αν γίνει σωστά, και το τονίζω το ΣΩΣΤΑ, η πλειοψηφία δεν έχει να φοβηθεί κάτι. Από εκεί και πέρα, όμως, μην έχοντας κάποιο ιδιαίτερο IQ, απλώς μια στοιχειώδη νοημοσύνη, όταν μιλάμε για αξιολόγηση σχολικής μονάδας και αξιολόγηση του έργου που θα παράξει, δε θα έπρεπε να προηγηθεί αξιολόγηση του Υπουργείου πρώτα; Πώς θέτεις ίδιους άξονες, όταν τα μέσα και οι συνθήκες είναι διαφορετικές; Υπάρχουν σχολεία που κάνουν μάθημα σε λυόμενα.Υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν προτζέκτορες και υπολογιστές ή τουλάχιστον δε φτάνουν για όλους. Υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν γυμναστήρια ή αν έχουν, φοβάσαι μη σου πέσει ο σοβάς στο κεφάλι. Υπάρχουν σχολεία που φτάνει Νοέμβρης μήνας και λείπουν βασικές (δε μου αρέσει ο χαρακτηρισμός, αλλά τέλος πάντων) ειδικότητες, ειδικότητες κάθε είδους γενικά και όμως κάποιοι υπερασπίζονται την τράπεζα θεμάτων. Υπάρχουν δημοτικά που δε είναι εξαθέσια.Υπάρχουν σχολεία που έχουν ένα φωτοτυπικό, κάνοντας το σταυρό σου μην χαλάσει, και δεν ξέρει ποιος να πρωτοπάρει σειρά.Υπάρχουν πόσα ακόμα που δεν μου έρχονται στο μυαλό.Δε θα έπρεπε όλα αυτά πρώτα να τακτοποιηθούν, να λυθούν και μετά πολύ ευχαρίστως όλοι, ξεκινώντας από την ίδια βάση, να μπούμε στη διαδικασία της αξιολόγησης; Απλά ερωτήματα που προβληματίζουν το φτωχό μυαλό μου!!!
Κακώς προβληματίζεσαι. Τίποτα από τα παραπάνω δεν απασχολεί τον κούλη και την καταστροφέως.Η πορτοφόλα τους απασχολεί, το πως θα προλάβουν να τσεπώσουν όσο περισσότερα κονδύλια ΕΣΠΑ μπορούν, στον λίγο χρόνο που τους απομένει.Τόσο απλά.
Και κάτι άλλο που με απασχολεί, διαβάζοντας σχόλια κάποιων συναδέλφων σχετικά με την τράπεζα θεμάτων. Δεν γνωρίζουν αυτοί που την υπερασπίζονται ότι όλα τα σχολεία δε στελεχώνονται την ίδια χρονική στιγμή; Πέρυσι σε λύκειο χωριού του Ηρακλείου Κρήτης φιλόλογος για Γλώσσα Α' και
Ενδόμυχα, ίσως και όχι, τα παραπάνω ερωτήματα-προβληματισμοί απευθύνονται στην ουσία στους συναδέλφους-υπερασπιστές της αξιολόγησης.Ναι, το εκπαιδευτικό σύστημα θέλει αναβάθμιση.Πώς όμως απαιτείς ως Υπουργείο κάτι τέτοιο τη στιγμή που υπάρχουν σχολεία τρώγλες;Δε με ενδιαφέρει αν είναι πολλά ή λίγα. Και 5 να είναι δεν μπορεί αυτά τα σχολεία να αξιολογηθούν συγκριτικά με όλα τα υπόλοιπα, σε περίπτωση, βέβαια, που υποθέσουμε πως όλα τα υπόλοιπα έχουν τα πάντα όλα.Θες ως Υπουργείο να αξιολογήσεις; Μεγιά σου με χαρά σου. Πρώτα, όμως, θα μας φτιάξεις σχολεία ανθρώπινα και θα μας εξοπλίσεις με ό,τι χρειαζόμαστε και μετά έλα να δεις αν είμαστε άξιοι, συνεπείς, ορεξάτοι, δημιουργικοί. Εκεί ναι, έχοντας όλοι τα ίδια μέσα μπορείς να ξεχωρίσεις ποιος και τι.Και κάτι άλλο που με απασχολεί, διαβάζοντας σχόλια κάποιων συναδέλφων σχετικά με την τράπεζα θεμάτων. Δεν γνωρίζουν αυτοί που την υπερασπίζονται ότι όλα τα σχολεία δε στελεχώνονται την ίδια χρονική στιγμή; Πέρυσι σε λύκειο χωριού του Ηρακλείου Κρήτης φιλόλογος για Γλώσσα Α' και
Το παράνομη δεν περιέχει το καταχρηστική αγαπητέ/ή JURE. Για τούτο μιλούμε για παράνομη κ α ι καταχρηστική εδώ και δεκαετίες. Για τούτο και ζήτησε το υπουργείο να κηρυχθεί και καταχρηστική στο εφετείο. Δεν του αρκούσε το παράνομη καθώς η απεργία επαναπροκηρύσσεται. Τα 'χομε χιλιοπεί και χιλιοαναλύσει. Και τη διατύπωση του εφετείου που επικαλείται ένα βιβλίο (κι όχι νομολογία) κι όλα τα σχετικά. Διάβασέ τα μερικές σελίδες πίσω για να μην ξαναλέμε τα ίδια και κουράζομε τους αναγνώστας.
Συνάδελφοι, καλησπέρα.Είμαι νηπιαγωγός και σήμερα η πλειοψηφία (οι 2 δηλαδή από τις 3 νηπιαγωγούς) αποφάσισε τη συμμετοχή στην αξιολόγηση(όχι με τα πλαφόν κείμενα της ΔΟΕ αλλά με "κανονικά" κείμενα).Τι συνέπειες θα έχω εγώ προσωπικά.Γνωρίζει κανείς;
Αν ίσχυε αυτό που λες, φίλε, θα την επαναπροκήρυσσαν τα σωματεία...αποδεικνύεται ότι ΔΕΝ μπορούν....μάζεψε παρά το ταμείο μια Δευτέρα του Οκτωβρίου...