*

Ψηφοφορία

σαν σύλλογος τι έχετε αποφασίσει όσο αναφορά την αξιολόγηση ? Σε περίπτωση τελικής απόφασης του σχολείου να αλλάξετε τη ψήφο σας

αποχή-απεργία
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση  οριακά
δεν έχουμε κάνει ακόμα σύλλογο
ψηφίσαμε 50-50

Αποστολέας Θέμα: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 183593 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2891
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1232 στις: Οκτώβριος 24, 2021, 07:56:51 μμ »
Το παράνομη δεν περιέχει το καταχρηστική αγαπητέ/ή JURE. Για τούτο μιλούμε για παράνομη κ α ι καταχρηστική εδώ και δεκαετίες. Για τούτο και ζήτησε το υπουργείο να κηρυχθεί και καταχρηστική στο εφετείο. Δεν του αρκούσε το παράνομη καθώς η απεργία επαναπροκηρύσσεται. Τα 'χομε χιλιοπεί και χιλιοαναλύσει. Και τη διατύπωση του εφετείου που επικαλείται ένα βιβλίο (κι όχι νομολογία) κι όλα τα σχετικά. Διάβασέ τα μερικές σελίδες πίσω για να μην ξαναλέμε τα ίδια και κουράζομε τους αναγνώστας.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 24, 2021, 08:16:18 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:31:28 »

Αποσυνδεδεμένος spuros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1233 στις: Οκτώβριος 24, 2021, 08:12:46 μμ »
Σε κρεσέντο προεκλογικού αγώνα βρίσκεσαι...καταλάβαμε ότι όλη η αναστάτωση είχε αυτό και μόνο το στόχο: κέρδη μικροπολιτικά!!! Μην ελπίζεις όμως...η λογική επικρατεί την ώρα της κάλπης, μετά από όσα έχουμε περάσει ως κλάδος και ως λαός (και ας μην ψηφίζω στην ΕΛΜΕ/ΟΛΜΕ).

Το "καταχρηστική" δεν έχει νόημα να ειπωθεί, εφόσον κρίθηκε "παράνομη"!!! Για άτομο που διορίστηκε με δικαστική απόφαση, μας κάνει εντύπωση να μην αντιλαμβάνεσαι απλές νομικές έννοιες...

Λειτούργησαν προς όφελος των εκπαιδευτικών οι παρατάξεις που ανέφερες...οι άλλες το παίζουν τρελίτσα!!! Ξέρουν φυσικά ότι κανέναν δεν μπορούν να καλύψουν, στηρίξουν...είναι ανήθικο να οδηγείς έναν κλάδο στον γκρεμό, για ίδιον όφελος!!!! Βαρεθήκαμε να λαμβάνουμε κηδεόχαρτα από αγωνιστικές κινήσεις, παρεμβάσεις και άλλα τέτοια νούμερα...
Φυσικά και έχει νόημα να κριθεί και καταχρηστική. Αυτό άλλωστε επεδίωξε το υπουργείο οπότε μη λέμε ότι θέλουμε και πράγματα που δεν ισχύουν...Η απεργία κρίθηκε παράνομη μόνο. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να επαναπροκυρηχθει με νέους όρους ώστε να είναι νόμιμη. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού...

Αποσυνδεδεμένος "Αισιόδοξη" εκπαιδευτικός

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
  • Γέλα, πουλί μου, γέλα, είναι η ζωή μια τρέλα!!!
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1234 στις: Οκτώβριος 24, 2021, 11:15:56 μμ »
Γενικότερα, η έννοια της αξιολόγησης υποτίθεται εμπεριέχει την έννοια της βελτίωσης. Σε ό,τι αφορά την ατομική αξιολόγηση, δε νομίζω να είναι κάποιος αντίθετος. Είμαστε από τον πιο προσοντούχο κλάδο και οι πιο αξιοκρατικά διορισμένοι. Αν γίνει σωστά, και το τονίζω το ΣΩΣΤΑ, η πλειοψηφία δεν έχει να φοβηθεί κάτι. 
Από εκεί και πέρα, όμως, μην έχοντας κάποιο ιδιαίτερο IQ, απλώς μια στοιχειώδη νοημοσύνη, όταν μιλάμε για αξιολόγηση σχολικής μονάδας και αξιολόγηση του έργου που θα παράξει, δε θα έπρεπε να προηγηθεί αξιολόγηση του Υπουργείου πρώτα; Πώς θέτεις ίδιους άξονες, όταν τα μέσα και οι συνθήκες είναι διαφορετικές;
Υπάρχουν σχολεία που κάνουν μάθημα σε λυόμενα.
Υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν προτζέκτορες και υπολογιστές ή τουλάχιστον δε φτάνουν για όλους.
Υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν γυμναστήρια ή αν έχουν, φοβάσαι μη σου πέσει ο σοβάς στο κεφάλι.
Υπάρχουν σχολεία που φτάνει Νοέμβρης μήνας και λείπουν βασικές (δε μου αρέσει ο χαρακτηρισμός, αλλά τέλος πάντων) ειδικότητες, ειδικότητες κάθε είδους γενικά και όμως κάποιοι υπερασπίζονται την τράπεζα θεμάτων.
Υπάρχουν δημοτικά που δε είναι εξαθέσια.
Υπάρχουν σχολεία που έχουν ένα φωτοτυπικό, κάνοντας το σταυρό σου μην χαλάσει, και δεν ξέρει ποιος να πρωτοπάρει σειρά.
Υπάρχουν πόσα ακόμα που δεν μου έρχονται στο μυαλό.
Δε θα έπρεπε όλα αυτά πρώτα να τακτοποιηθούν, να λυθούν και μετά πολύ ευχαρίστως όλοι, ξεκινώντας από την ίδια βάση, να μπούμε στη διαδικασία της αξιολόγησης;
Απλά ερωτήματα που προβληματίζουν το φτωχό μυαλό μου!!!

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1235 στις: Οκτώβριος 25, 2021, 12:20:44 πμ »
Γενικότερα, η έννοια της αξιολόγησης υποτίθεται εμπεριέχει την έννοια της βελτίωσης. Σε ό,τι αφορά την ατομική αξιολόγηση, δε νομίζω να είναι κάποιος αντίθετος. Είμαστε από τον πιο προσοντούχο κλάδο και οι πιο αξιοκρατικά διορισμένοι. Αν γίνει σωστά, και το τονίζω το ΣΩΣΤΑ, η πλειοψηφία δεν έχει να φοβηθεί κάτι. 
Από εκεί και πέρα, όμως, μην έχοντας κάποιο ιδιαίτερο IQ, απλώς μια στοιχειώδη νοημοσύνη, όταν μιλάμε για αξιολόγηση σχολικής μονάδας και αξιολόγηση του έργου που θα παράξει, δε θα έπρεπε να προηγηθεί αξιολόγηση του Υπουργείου πρώτα; Πώς θέτεις ίδιους άξονες, όταν τα μέσα και οι συνθήκες είναι διαφορετικές;
Υπάρχουν σχολεία που κάνουν μάθημα σε λυόμενα.
Υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν προτζέκτορες και υπολογιστές ή τουλάχιστον δε φτάνουν για όλους.
Υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν γυμναστήρια ή αν έχουν, φοβάσαι μη σου πέσει ο σοβάς στο κεφάλι.
Υπάρχουν σχολεία που φτάνει Νοέμβρης μήνας και λείπουν βασικές (δε μου αρέσει ο χαρακτηρισμός, αλλά τέλος πάντων) ειδικότητες, ειδικότητες κάθε είδους γενικά και όμως κάποιοι υπερασπίζονται την τράπεζα θεμάτων.
Υπάρχουν δημοτικά που δε είναι εξαθέσια.
Υπάρχουν σχολεία που έχουν ένα φωτοτυπικό, κάνοντας το σταυρό σου μην χαλάσει, και δεν ξέρει ποιος να πρωτοπάρει σειρά.
Υπάρχουν πόσα ακόμα που δεν μου έρχονται στο μυαλό.
Δε θα έπρεπε όλα αυτά πρώτα να τακτοποιηθούν, να λυθούν και μετά πολύ ευχαρίστως όλοι, ξεκινώντας από την ίδια βάση, να μπούμε στη διαδικασία της αξιολόγησης;
Απλά ερωτήματα που προβληματίζουν το φτωχό μυαλό μου!!!

Κακώς προβληματίζεσαι. Τίποτα από τα παραπάνω δεν απασχολεί τον κούλη και την καταστροφέως.

Η πορτοφόλα τους απασχολεί, το πως θα προλάβουν να τσεπώσουν όσο περισσότερα κονδύλια ΕΣΠΑ μπορούν, στον λίγο χρόνο που τους απομένει.

Τόσο απλά.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2021, 12:23:09 πμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:31:28 »

Αποσυνδεδεμένος "Αισιόδοξη" εκπαιδευτικός

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
  • Γέλα, πουλί μου, γέλα, είναι η ζωή μια τρέλα!!!
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1236 στις: Οκτώβριος 25, 2021, 01:02:02 πμ »
Κακώς προβληματίζεσαι. Τίποτα από τα παραπάνω δεν απασχολεί τον κούλη και την καταστροφέως.

Η πορτοφόλα τους απασχολεί, το πως θα προλάβουν να τσεπώσουν όσο περισσότερα κονδύλια ΕΣΠΑ μπορούν, στον λίγο χρόνο που τους απομένει.

Τόσο απλά.
Ενδόμυχα, ίσως και όχι, τα παραπάνω ερωτήματα-προβληματισμοί απευθύνονται στην ουσία στους συναδέλφους-υπερασπιστές της αξιολόγησης.
Ναι, το εκπαιδευτικό σύστημα θέλει αναβάθμιση.
Πώς όμως απαιτείς ως Υπουργείο κάτι τέτοιο τη στιγμή που υπάρχουν σχολεία τρώγλες;
Δε με ενδιαφέρει αν είναι πολλά ή λίγα. Και 5 να είναι δεν μπορεί αυτά τα σχολεία να αξιολογηθούν συγκριτικά με όλα τα υπόλοιπα, σε περίπτωση, βέβαια, που υποθέσουμε πως όλα τα υπόλοιπα έχουν τα πάντα όλα.
Θες ως Υπουργείο να αξιολογήσεις; Μεγιά σου με χαρά σου. Πρώτα, όμως, θα μας φτιάξεις σχολεία ανθρώπινα και θα μας εξοπλίσεις με ό,τι χρειαζόμαστε και μετά έλα να δεις αν είμαστε άξιοι, συνεπείς, ορεξάτοι, δημιουργικοί. Εκεί ναι, έχοντας όλοι τα ίδια μέσα μπορείς να ξεχωρίσεις ποιος και τι.
Και κάτι άλλο που με απασχολεί, διαβάζοντας σχόλια κάποιων συναδέλφων σχετικά με την τράπεζα θεμάτων. Δεν γνωρίζουν αυτοί που την υπερασπίζονται ότι όλα τα σχολεία δε στελεχώνονται την ίδια χρονική στιγμή; Πέρυσι σε λύκειο χωριού του Ηρακλείου Κρήτης φιλόλογος για Γλώσσα Α' και Β' Λυκείου ήρθε λίγο πριν τα Χριστούγεννα. Αν εφαρμοζόταν η τράπεζα θεμάτων πώς αυτά τα παιδιά θα μπορούσαν να αξιολογηθούν επί ίσοις όροις με μαθητές άλλων σχολείων που διδάσκονταν το εν λόγω μάθημα από Σεπτέμβρη;
Τέλος πάντων, ελπίζω στο τέλος να γίνει το καλύτερο για όλους!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2021, 01:06:53 πμ από "Αισιόδοξη" εκπαιδευτικός »

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1237 στις: Οκτώβριος 25, 2021, 01:54:07 πμ »
Και κάτι άλλο που με απασχολεί, διαβάζοντας σχόλια κάποιων συναδέλφων σχετικά με την τράπεζα θεμάτων. Δεν γνωρίζουν αυτοί που την υπερασπίζονται ότι όλα τα σχολεία δε στελεχώνονται την ίδια χρονική στιγμή; Πέρυσι σε λύκειο χωριού του Ηρακλείου Κρήτης φιλόλογος για Γλώσσα Α' και Β' Λυκείου ήρθε λίγο πριν τα Χριστούγεννα. Αν εφαρμοζόταν η τράπεζα θεμάτων πώς αυτά τα παιδιά θα μπορούσαν να αξιολογηθούν επί ίσοις όροις με μαθητές άλλων σχολείων που διδάσκονταν το εν λόγω μάθημα από Σεπτέμβρη;

Ομοίως και για την τράπεζα θεμάτων, ποσώς τους ενδιαφέρει. Να τσεπώσουν τα 834.000 ευρώ από το ΕΣΠΑ τους νοιάζει.

Μάλιστα οι αθεόφοβοι, επειδή γνωρίζουν ότι στην Ελλάδα δεν έχουμε πολλούς εφιάλτες, έχουν βάλει στον νόμο "έως 590 εξωτερικοί συνεργάτες" να βρεθούν.  Οπότε με αυτή την διατύπωση και ένας εξωτερικός συνεργάτης να βρεθεί να δουλέψει για την τράπεζα θεμάτων, αυτοί τα 834.000 ευρώ θα τα τσεπώσουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2021, 01:56:04 πμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1238 στις: Οκτώβριος 25, 2021, 11:39:22 πμ »
Ενδόμυχα, ίσως και όχι, τα παραπάνω ερωτήματα-προβληματισμοί απευθύνονται στην ουσία στους συναδέλφους-υπερασπιστές της αξιολόγησης.
Ναι, το εκπαιδευτικό σύστημα θέλει αναβάθμιση.
Πώς όμως απαιτείς ως Υπουργείο κάτι τέτοιο τη στιγμή που υπάρχουν σχολεία τρώγλες;
Δε με ενδιαφέρει αν είναι πολλά ή λίγα. Και 5 να είναι δεν μπορεί αυτά τα σχολεία να αξιολογηθούν συγκριτικά με όλα τα υπόλοιπα, σε περίπτωση, βέβαια, που υποθέσουμε πως όλα τα υπόλοιπα έχουν τα πάντα όλα.
Θες ως Υπουργείο να αξιολογήσεις; Μεγιά σου με χαρά σου. Πρώτα, όμως, θα μας φτιάξεις σχολεία ανθρώπινα και θα μας εξοπλίσεις με ό,τι χρειαζόμαστε και μετά έλα να δεις αν είμαστε άξιοι, συνεπείς, ορεξάτοι, δημιουργικοί. Εκεί ναι, έχοντας όλοι τα ίδια μέσα μπορείς να ξεχωρίσεις ποιος και τι.
Και κάτι άλλο που με απασχολεί, διαβάζοντας σχόλια κάποιων συναδέλφων σχετικά με την τράπεζα θεμάτων. Δεν γνωρίζουν αυτοί που την υπερασπίζονται ότι όλα τα σχολεία δε στελεχώνονται την ίδια χρονική στιγμή; Πέρυσι σε λύκειο χωριού του Ηρακλείου Κρήτης φιλόλογος για Γλώσσα Α' και Β' Λυκείου ήρθε λίγο πριν τα Χριστούγεννα. Αν εφαρμοζόταν η τράπεζα θεμάτων πώς αυτά τα παιδιά θα μπορούσαν να αξιολογηθούν επί ίσοις όροις με μαθητές άλλων σχολείων που διδάσκονταν το εν λόγω μάθημα από Σεπτέμβρη;
Τέλος πάντων, ελπίζω στο τέλος να γίνει το καλύτερο για όλους!!!
Δηλώνω ευθαρσώς ότι και στην Αφρική, σε σχολεία χωρίς στέγη, τουαλέτες, βιβλία..., θα αποζητούσα να αξιολογηθεί το έργο μου!!! Και η εσωτερική αξιολόγηση με τους δείκτες της υπό προϋποθέσεις, θα μπορούσε να βοηθήσει ...με φασόν κείμενα σίγουρα όχι, με άτομα που ούτε καν μπήκαν στον κόπο να διαβάσουν το φεκ που βρίζουν, σίγουρα όχι, με άτομα που βλέπουν σαν πάρεργο το σχολείο και δίνουν την ενέργειά τους αλλού...όχι!! Με άτομα που υβρίζουν για να αποσπάσουν ψηφαλάκια...ΟΧΙΙΙ!!!

Και στη Ζανζιβάρη αξιολόγηση υπάρχει...και σε σχολεία με 1000+ μαθητές και 50-60 άτομα στην τάξη, αξιολογούνται....εδώ όμως ένα όχι πάντα...εύγε στην κα Κεραμέως λοιπόν...θα περπατήσει η αξιολόγηση και εκείνη θα γίνει ηρωίδα, ενώ ο κλάδος θα φαίνεται για άλλη μια φορά ανάξιος και κατώτερος των περιστάσεων...

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1239 στις: Οκτώβριος 25, 2021, 11:41:27 πμ »
Το παράνομη δεν περιέχει το καταχρηστική αγαπητέ/ή JURE. Για τούτο μιλούμε για παράνομη κ α ι καταχρηστική εδώ και δεκαετίες. Για τούτο και ζήτησε το υπουργείο να κηρυχθεί και καταχρηστική στο εφετείο. Δεν του αρκούσε το παράνομη καθώς η απεργία επαναπροκηρύσσεται. Τα 'χομε χιλιοπεί και χιλιοαναλύσει. Και τη διατύπωση του εφετείου που επικαλείται ένα βιβλίο (κι όχι νομολογία) κι όλα τα σχετικά. Διάβασέ τα μερικές σελίδες πίσω για να μην ξαναλέμε τα ίδια και κουράζομε τους αναγνώστας.
Αν ίσχυε αυτό που λες, φίλε, θα την επαναπροκήρυσσαν τα σωματεία...αποδεικνύεται ότι ΔΕΝ μπορούν....μάζεψε παρά το ταμείο μια Δευτέρα του Οκτωβρίου...

Αποσυνδεδεμένος arloumpa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1240 στις: Οκτώβριος 25, 2021, 02:27:13 μμ »
Συνάδελφοι, καλησπέρα.
Είμαι νηπιαγωγός και σήμερα η πλειοψηφία (οι 2 δηλαδή από τις 3 νηπιαγωγούς) αποφάσισε τη συμμετοχή στην αξιολόγηση(όχι με τα πλαφόν κείμενα της ΔΟΕ αλλά με "κανονικά" κείμενα).
Τι συνέπειες θα έχω εγώ προσωπικά.Γνωρίζει κανείς;

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2891
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1241 στις: Οκτώβριος 25, 2021, 02:57:38 μμ »
Συνάδελφοι, καλησπέρα.
Είμαι νηπιαγωγός και σήμερα η πλειοψηφία (οι 2 δηλαδή από τις 3 νηπιαγωγούς) αποφάσισε τη συμμετοχή στην αξιολόγηση(όχι με τα πλαφόν κείμενα της ΔΟΕ αλλά με "κανονικά" κείμενα).
Τι συνέπειες θα έχω εγώ προσωπικά.Γνωρίζει κανείς;
Καμμιά. Καταθέτεις το κείμενο της ΔΟΕ στο τριαξονικό σχέδιο βράσης που επιλέξατε κι είσαι κομπλέ.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2891
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2891
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1243 στις: Οκτώβριος 25, 2021, 03:06:51 μμ »
Αν ίσχυε αυτό που λες, φίλε, θα την επαναπροκήρυσσαν τα σωματεία...αποδεικνύεται ότι ΔΕΝ μπορούν....μάζεψε παρά το ταμείο μια Δευτέρα του Οκτωβρίου...
Γίνουνται διεργασίες επαναπροκήρυξης, αλλά λογικό να μην το γνωρίζεις ως απεργοσπάστης.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2021, 08:15:32 μμ από happiness »

Αποσυνδεδεμένος arloumpa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1244 στις: Οκτώβριος 25, 2021, 03:11:24 μμ »
Μάλλον δεν κατάλαβα την απάντηση σου.
Οι δυο συναδέλφισσες θα καταθέσουν κανονικά την αξιολόγηση, και εγώ που διαφωνώ θα ανεβάσω στην πλατφόρμα τα κείμενα της ΔΟΕ;
Αναφέρομαι στην απάντηση του LEON.
Είμαι σχετικά καινούρια και δεν χειρίζομαι εύκολα την σελίδα.
Ήθελα να κάνω παράθεση στην απάντηση του.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2021, 03:17:14 μμ από arloumpa »

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1245 στις: Οκτώβριος 25, 2021, 03:25:52 μμ »
Αν ίσχυε αυτό που λες, φίλε, θα την επαναπροκήρυσσαν τα σωματεία...αποδεικνύεται ότι ΔΕΝ μπορούν....μάζεψε παρά το ταμείο μια Δευτέρα του Οκτωβρίου...

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/360974_elme-irakleioy-staseis-ergasias-kamia-symmetohi-stin-axiologisi

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/361382_axiologisi-nees-staseis-ergasias-apo-elme-kai-sepe

https://www.politica.gr/kriti/elme-hrakleiou-elme-xanion-o-agona-enantia-stin-axiologisi-sunechizetai/

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 430
Σύνολο: 437

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.