*

Ψηφοφορία

σαν σύλλογος τι έχετε αποφασίσει όσο αναφορά την αξιολόγηση ? Σε περίπτωση τελικής απόφασης του σχολείου να αλλάξετε τη ψήφο σας

αποχή-απεργία
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση  οριακά
δεν έχουμε κάνει ακόμα σύλλογο
ψηφίσαμε 50-50

Αποστολέας Θέμα: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 181090 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1302 στις: Οκτώβριος 26, 2021, 09:41:41 μμ »
Όσα γράφεις είναι επικίνδυνα και ανεφάρμοστα. Μην υποτιμάς την νοημοσύνη, την αγωνία και την δικαιλογημένη ανασφάλεια των συναδέλφων. Αν δεν έχεις κάποια σημαντική πρόταση μη μας προκαλείς με δήθεν επαναστατικές λύσεις.

Τι από τα παρακάτω είναι ανεφάρμοστο; Απολύτως εφαρμόσιμα και νόμιμα μου φαίνονται, και η καταστροφέως δεν θα ξέρει που να κρυφτεί.


Γενικά το σχέδιο έχει ως εξής

1) Επαναπροκήρυξη της απεργίας με νομότυπο τρόπο.
2) Προσωπικό ασφαλείας για την απαξιολόγηση , όσο τον δυνατόν λιγότεροι. Είναι δυνατόν μόνο ένας σε όλη την Ελλάδα; Μόνο ένας.
3) Προσωπικό ασφαλείας για την απαξιολόγηση θα οριστούν από τις ΕΛΜΕ/Συλλόγους μόνο άτομα κατά της απαξιολόγησης, σαν και μένα.
4) Στην πλατφόρμα του ΙΕΠ θα καταθέσουμε ο καθένας μας ΤΥΧΑΙΑ ημιτελή κομμάτια ενός ενιαίου συνόλου κειμένου που θα μας δοθεί από την ΟΛΜΕ/ΔΟΕ, και φυσικά δεν θα ολοκληρώσουμε σε καμιά περίπτωση την συμπλήρωση των αξόνων ώστε να μην μπορεί να εισπράξει το παραδάκι η καταστροφέως. Ταυτόχρονα επειδή έχουμε πολλές άλλες διδακτικές και εξωδιδακτικές δουλειές, θα ξεκινήσουμε αλλά δεν θα καταφέρουμε (μέσα στο ωράριό μας 8-2) να ολοκληρώσουμε το ανέβασμα της απαξιολόγησης στην πλατφόρμα. Έτσι δεν θα κατηγορηθούμε για μη συμμετοχή στην αξιολόγηση  (ποινή ένας μισθός), αλλά για πλημμελή εκτέλεση καθηκόντων (αλλά εσύ θα επικαλεστείς πταίσμα, που έχει ποινή ποσοστό επί της συνολικής διδακτικής και εξωδιδακτικής εργασίας στο σχολείο, και ας τους να υπολογίζουν!!!!).
5) Ταυτόχρονα, οργάνωση πορειών διαμαρτυρίας και καθιστικές διαμαρτυρίες έξω από το σπίτι της καταστροφέως, κάθε Σάββατο βράδυ.

Πως το βλέπεις το σχέδιο;
Θα την τρελάνουμε την καταστροφέως;


Το παραπάνω σχέδιο μπορεί να ισχύσει και σε επίπεδο ελμε, απλά όπου απεργία βάλε στάση εργασίας.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 31, 2021, 10:05:06 μμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:02:59 »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1303 στις: Οκτώβριος 26, 2021, 10:20:40 μμ »
Οι καθηγητές θέλουν παραπάνω παιδιά στο σχολείο τους για γίνει το τμήμα από 27άρι 28άρι, να σπάσει σε δύο τμήματα των 14άρων, και να έχουν έτσι περισσότερες ώρες.  Δεν θέλουν παραπάνω παιδιά στο σχολείο για να παραμείνει 30άρι το τμήμα!!!!
Βρες μου ένα καθηγητή που θέλει τμήματα πάνω από 27άρια, και εγώ θα φάω την ουρά μου!

Είσαι σε εκπαιδευτικό σάιτ, μπαρούφες τέτοιου τύπου να πας να τις πεις σε ανίδεους στο σκάι. Εδώ δεν περνάνε.
Είναι προφανές ότι αγνοείς...απλώς. μην μιλάς για πράγματα που δεν ξέρεις.
Το λέω ξανά, υπάρχουν αιτήματα σε διευθύνσεις για άδεια για πάνω από 27 παιδιά ανά τμήμα, από δημόσια αλλά και από ιδιωτικά σχολεία. Παιδιά πχ εκπαιδευτικών, θα τα διώξεις από το σχολείο, επειδή περισσεύουν; Όσον αφορά το βόλεμα των εκπαιδευτικών, αναφέρθηκα στο ότι πιέζουν για περισσότερες εγγραφές, αν και δεν έχουν χώρους, ώστε να καλυφθούν. Γνωστά τερτίπια...το να φτιάχνεις τμήματα των 14, είναι αισχρό. Μετά έρχεται το υπουργείο να μην εγκρίνει και μας φταίει το υπουργείο, όχι οι διευθυντάδες!!!

Στην αξιολόγηση τώρα, σχεδόν όλα τα σχολεία έχουν μοιράσει άξονες...εσείς προφανώς δεν εργάζεστε σε σχολείο. Ή το παίζετε τρελίτσα...

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1304 στις: Οκτώβριος 26, 2021, 10:39:27 μμ »

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/361590_axiologisi-ypaith-kalei-ta-sholeia-na-katebasoyn-apo-tin-platforma-toy-iep-eniaio

«Η ανάρτηση στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης, το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη» σημειώνει Έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας προς τα σχολεία.
Όλα τα σχολεία που συμπλήρωσαν τους δείκτες με το ενιαίο κείμενο που πρότεινε η ΔΟΕ έλαβαν σήμερα από το υπουργείο Παιδείας, με υπογραφή του γενικού γραμματέα, Αλέξανδρος Κόπτσης.

Έγγραφο στο οποίο σημειώνεται ότι «Αναφορικά με το ζήτημα της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου και σχολικής μονάδας, θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως η ανάρτησή σας στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης, το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις και δεν έχει λάβει υπόψη τις ιδιαιτερότητες της σχολικής σας μονάδας, δεν πληροί τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θέτει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο εν συνόλω, συνεπώς δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη. Ως εκ τούτου, οφείλετε να αναρτήσετε στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΙΕΠ την εξατομικευμένη έκθεση αξιολόγησης της σχολικής σας μονάδας, σε πλήρη συμμόρφωση με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο (Νόμος και Υπουργική Απόφαση) έως τις 12 Νοεμβρίου, ημερομηνία κατά την οποία θα ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της αξιολόγησης».

Το Έγγραφο του ΥΠΑΙΘ:

ΠΡΟΣ: ----- ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Θέμα: Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου Σχολικής Μονάδας

Αναφορικά με το ζήτημα της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου και σχολικής μονάδας, θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως η ανάρτησή σας στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης, το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις και δεν έχει λάβει υπόψη τις ιδιαιτερότητες της σχολικής σας μονάδας, δεν πληροί τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θέτει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο εν συνόλω, συνεπώς δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη.

Ως εκ τούτου, οφείλετε να αναρτήσετε στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΙΕΠ την εξατομικευμένη έκθεση αξιολόγησης της σχολικής σας μονάδας, σε πλήρη συμμόρφωση με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο (Νόμος και Υπουργική Απόφαση) έως τις 12 Νοεμβρίου, ημερομηνία κατά την οποία θα ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της αξιολόγησης.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΠΤΣΗΣ
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1305 στις: Οκτώβριος 26, 2021, 11:22:11 μμ »
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/361590_axiologisi-ypaith-kalei-ta-sholeia-na-katebasoyn-apo-tin-platforma-toy-iep-eniaio

«Η ανάρτηση στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης, το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη» σημειώνει Έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας προς τα σχολεία.
Όλα τα σχολεία που συμπλήρωσαν τους δείκτες με το ενιαίο κείμενο που πρότεινε η ΔΟΕ έλαβαν σήμερα από το υπουργείο Παιδείας, με υπογραφή του γενικού γραμματέα, Αλέξανδρος Κόπτσης.

Έγγραφο στο οποίο σημειώνεται ότι «Αναφορικά με το ζήτημα της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου και σχολικής μονάδας, θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως η ανάρτησή σας στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης, το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις και δεν έχει λάβει υπόψη τις ιδιαιτερότητες της σχολικής σας μονάδας, δεν πληροί τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θέτει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο εν συνόλω, συνεπώς δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη. Ως εκ τούτου, οφείλετε να αναρτήσετε στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΙΕΠ την εξατομικευμένη έκθεση αξιολόγησης της σχολικής σας μονάδας, σε πλήρη συμμόρφωση με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο (Νόμος και Υπουργική Απόφαση) έως τις 12 Νοεμβρίου, ημερομηνία κατά την οποία θα ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της αξιολόγησης».

Το Έγγραφο του ΥΠΑΙΘ:

ΠΡΟΣ: ----- ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Θέμα: Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου Σχολικής Μονάδας

Αναφορικά με το ζήτημα της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου και σχολικής μονάδας, θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως η ανάρτησή σας στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης, το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις και δεν έχει λάβει υπόψη τις ιδιαιτερότητες της σχολικής σας μονάδας, δεν πληροί τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θέτει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο εν συνόλω, συνεπώς δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη.

Ως εκ τούτου, οφείλετε να αναρτήσετε στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΙΕΠ την εξατομικευμένη έκθεση αξιολόγησης της σχολικής σας μονάδας, σε πλήρη συμμόρφωση με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο (Νόμος και Υπουργική Απόφαση) έως τις 12 Νοεμβρίου, ημερομηνία κατά την οποία θα ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της αξιολόγησης.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΠΤΣΗΣ

Τα σχόλια των συναδέλφων από κάτω, είναι όλα τα λεφτά

Παράθεση
Τέλεια! Πάρτε το ενιαίο κείμενο της ΔΟΕ, κόψτε το στην μέση, και ανεβάστε το μισό.

Έτσι δεν θα έχετε ανεβάσει ενιαίο κείμενο, και θα είσαστε σύμφωνοι με τις επιταγές της εγκυκλίου Κοπτση, ο οποίος πρέπει μετά να στείλει νέα εγκύκλιο ότι απαγορεύεται και το μισό κείμενο.

Αν απαγορέψει και το μισό κείμενο, τότε θα στείλετε το ένα τέταρτο!

Παράθεση
Στο μισό κείμενο, βάλτε ενδιάμεσα και κάποια σάλτσα, κάποια παραπάνω σημεία στίξης, ώστε να μην μπορεί να το εντοπίσει ο υπολογιστής.

Παράθεση
Καλύτερα να το πάρουμε και να ανακατέψουμε τις παραγράφους.

Παράθεση
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...
Μα μέχρι χτες το υπουργείο καμάρωνε ότι 8300 σχολεία πειθάρχησαν και έκαναν την έκθεση! Ξαφνικά θα πρέπει να αφαιρεθούν αυτές οι εκθέσεις από τον υπολογισμό τους; Μα τότε μηδενίζεται πάλι το κοντέρ; Περιμένω λοιπόν να μας ξαναπούν πόσα είναι τελικά τα πειθαρχημένα σχολεία! Αμ, δε! Δε συμφέρει πλέον!!!
ΥΓ. Δεν πρόκειται φυσικά να κατέβουν αυτά τα αναρτημένα κείμενα. Ποιος μπορεί να αποδείξει ότι είναι αντίγραφα; Δεν είναι πανεύκολο να αλλάξουν μερικές λεξούλες - δόξα τω Θεώ, η ελληνική γλώσσα διαθέτει άπειρα συνώνυμα - και να μην μπορεί κανείς να στοιχειοθετήσει αδίκημα;
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...

Παράθεση
Θα ήθελα να ρωτήσω τους επαΐοντες. Το έγγραφο αυτό μπορεί να θεωρηθεί ως έγκυρο, μιας και λείπει η υπογραφή και η σφραγίδα; Έστω, τουλάχιστον, η ηλεκτρονική; Ευχαριστώ πολύ.
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:02:59 »

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1306 στις: Οκτώβριος 26, 2021, 11:39:40 μμ »
Συνάδελφοι... μετά από όλη αυτή την αναστάτωση που προκαλεί η επιβολή από πλευράς κυβέρνησης την εφαρμογή της διαδικασίας της εσωτερικής αξιολόγησης ίσως πρέπει να αναθεωρήσουμε κάποια δεδομένα. Η κυβέρνηση δεν θα κάνει πίσω και εμείς ότι κάνουμε από πλευράς μας θα είναι το μέγιστο δυνατό καθώς μετά από 4-5 ώρες μάθημα ειδικά σε 20άρια ή 25άρια τμήματα το μυαλό κουδουνίζει... Δεν υπάρχει διάλογος, δεν υπάρχει στήριξη από πλευράς κοινωνίας... Το όλο εγχείρημα δεν βελτιώνει τις δομές-υποδομές, την αποδοτικότητα των εκπαιδευτικών - μαθητών... δεν λύνει κανένα απολύτως πρόβλημα ουσιαστικό που αντιμετωπίζουμε στην πραγματικότητα μας...
Υ.Γ... Arbeit macht frei... Αυτός είναι ο πυρήνας του όλου νομοσχεδίου για την παιδεία... δυστυχώς λυπάμαι ειλικρινά που η παρούσα πολιτική ηγεσία μου το θύμισε... χωρίς διάλογο, χωρίς καμία ενημέρωση, χωρίς συμβιβασμούς και πραγματικές προσεγγίσεις αποφασίστηκε και πρέπει από εμάς να εφαρμοστεί... Arbeit macht frei... και το κακό δεν είναι τόσο στο περιεχόμενο της εγκυκλίου όσο στον τρόπου που επιβάλλεται να εφαρμοστεί από πλευράς ηγεσίας... Καληνύχτα σε όλους και επειδή ακολουθεί ο εορτασμός της επετείου της 28ης Οκτωβρίου να ευχηθώ όχι άλλο Arbeit macht frei αλλά ποιοτική εργασία στους εκπαιδευτικούς... ΟΧΙ ΠΟΣΟΤΙΚΗ... γιατί από αυτό που διακρίνω δεν επιχειρείται παράλληλα με τους εκπαιδευτικούς και οι μαθητές να αυξήσουν τον χρόνο ενασχόλησης με τα μαθήματα τους ΟΣΟ οι εκπαιδευτικοί να αυξήσουν τον χρόνο ενασχόλησης τους και με διαδικασίες που ουδεμίαν σχέση έχουν στο σύνολο τους με τις μαθητικές επιδόσεις... Καλό βράδυ σε όλες και όλους... Ζήτω το ΟΧΙ... "λέμε ΝΑΙ" στην εργασία... "γιατί η εργασία απελευθερώνει"... η παιδεία σε κρατά ελεύθερο κάθε μέρα... ας συνεχίσουμε στο μοτίβο στο οποίο η πολιτική ηγεσία επιδιώκει... αυτό ξέρουν από παιδεία και αυτό επιβάλλουν... "βάρα πέτρες να περνά η ώρα αλλά τα παιδιά δεν είναι τόσο ντουβάρια όσο νομίζουμε και οι εκπαιδευτικοί δεν είναι σφυριά"... 
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2021, 11:43:16 μμ από AshenOne »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1307 στις: Οκτώβριος 26, 2021, 11:53:03 μμ »
...το να φτιάχνεις τμήματα των 14, είναι αισχρό.
Έχεις ξεφύγει. Άφρισες πραγματικά. Εναντίον συναδέλφων εναντίον παιδιών εναντίον της δημόσιας εκπαίδευσης. Δεν έχω ματαδεί τέτοιο μίιιιιισος. Να χαραχτηρίζει κάποιος αισχρή τη δημιουργία τμημάτων με 14 παιδιά όπου και πολύ καλύτερο μάθημα γίνεται και τηρούνται άριστα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και πλήθος συνάδελφοι καλούνται αναπληρωτές στα σχολειά για την κάλυψη. Τι να πω. Δεν έχω λέξη πραγματικά. Κατάντια. Κρίμας.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2021, 12:14:45 πμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2832
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1308 στις: Οκτώβριος 27, 2021, 12:58:17 πμ »
Είναι προφανές ότι αγνοείς...απλώς. μην μιλάς για πράγματα που δεν ξέρεις.
Το λέω ξανά, υπάρχουν αιτήματα σε διευθύνσεις για άδεια για πάνω από 27 παιδιά ανά τμήμα, από δημόσια αλλά και από ιδιωτικά σχολεία. Παιδιά πχ εκπαιδευτικών, θα τα διώξεις από το σχολείο, επειδή περισσεύουν; Όσον αφορά το βόλεμα των εκπαιδευτικών, αναφέρθηκα στο ότι πιέζουν για περισσότερες εγγραφές, αν και δεν έχουν χώρους, ώστε να καλυφθούν. Γνωστά τερτίπια...το να φτιάχνεις τμήματα των 14, είναι αισχρό. Μετά έρχεται το υπουργείο να μην εγκρίνει και μας φταίει το υπουργείο, όχι οι διευθυντάδες!!!

Στην αξιολόγηση τώρα, σχεδόν όλα τα σχολεία έχουν μοιράσει άξονες...εσείς προφανώς δεν εργάζεστε σε σχολείο. Ή το παίζετε τρελίτσα...

Ενω΄εσύ εργάζεσαι σε σχολείο ; Ουτε απ' έξωδεν δεν έχεις περάσει μο φάινεται. Ήμαστε  καθόλου με τα καλά μας εδω μέσα; Δλδ η ποιότητα της εκπαίδευσης την οποία κατα τα άλλα υπερασπίζεσαι , πως εξασφαλιζεται, με όσο περισσότερα παιδιά μέσα στην τάξη;  Αισχρά είναι αυτά που γράφεις και μόνο.  Αν και μερικοί εδω κάνετε άλλου είδους "δουλειά", οπότε αυτό δικαιολογεί πολλά.

Αποσυνδεδεμένος "Αισιόδοξη" εκπαιδευτικός

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
  • Γέλα, πουλί μου, γέλα, είναι η ζωή μια τρέλα!!!
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1309 στις: Οκτώβριος 27, 2021, 02:53:28 πμ »
Δεν ξέρω, αν για κάποιους η τακτική των 14 μαθητών ανά τμήμα είναι αισχρή, αυτό που ξέρω πάντως είναι πως εποχή μετά 1ης καραντίνας, όπου τα τμήματα έσπασαν, κάναμε το πιο ωραίο μάθημα.
Σκέτη απόλαυση. Χαιρόσουν να είσαι στην τάξη.
Ίσως από τις σημαντικότερες διεκδικήσεις που θα έπρεπε να απαιτήσουμε ως κλάδος, με κάθε μέσο και κάθε τίμημα, θα ήταν αυτή.
Επιπλέον, η αξιολόγηση σε ανθρώπινες και ίδιες για όλους συνθήκες θα ήταν πιο ουσιαστική. Εκεί θα ξεκαθάριζε ποιος παράγει τι, ενώ τα μέσα είναι ίδια. Μόνο έτσι θα μπορούσε να γίνει ΚΑΙ ξεσκατάρισμα εκπαιδευτικού δυναμικού, που σε κάποιες περιπτώσεις, μη γελιόμαστε, χρειάζεται.
Η εν λόγω αξιολόγηση, μόνο αυτό δεν έχει στόχο.
Γονείς και λοιποί, εκτός εκπαιδευτικού χώρου, πιστεύουν πως χαμηλή αξιολόγηση=απόλυση. Αυτό έχουν στο μυαλό τους και μόνο γι' αυτόν τον λόγο είναι τόσο υπέρμαχοι του νομοσχεδίου.
 
 
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2021, 03:22:05 πμ από "Αισιόδοξη" εκπαιδευτικός »

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1310 στις: Οκτώβριος 27, 2021, 09:54:33 πμ »
Δεν μου είπες όμως, για την κατάθεση ημιτελούς κείμενου αξιολόγησης που θα είναι κομμάτι του ενιαίου κειμένου που προτείνουν ΟΛΜΕ/ΔΟΕ, ποια είναι η γνώμη σου;;;

Γενικά σχέδιο (version 1) έχει ως εξής

1) Επαναπροκήρυξη της απεργίας με νομότυπο τρόπο.
2) Προσωπικό ασφαλείας για την απαξιολόγηση , όσο τον δυνατόν λιγότεροι. Είναι δυνατόν μόνο ένας σε όλη την Ελλάδα; Μόνο ένας.
3) Προσωπικό ασφαλείας για την απαξιολόγηση θα οριστούν από τις ΕΛΜΕ/Συλλόγους μόνο άτομα κατά της απαξιολόγησης, σαν και μένα.
4) Στην πλατφόρμα του ΙΕΠ θα καταθέσει το προσωπικό ασφαλείας ΤΥΧΑΙΑ ημιτελή κομμάτια ενός ενιαίου συνόλου κειμένου που θα μας δοθεί από την ΟΛΜΕ/ΔΟΕ (ή την ελμε/σύλλογο), και φυσικά δεν θα ολοκληρώσουμε σε καμιά περίπτωση την συμπλήρωση των αξόνων ώστε να μην μπορεί να εισπράξει το παραδάκι η καταστροφέως. Ταυτόχρονα επειδή έχουμε πολλές άλλες διδακτικές και εξωδιδακτικές δουλειές, θα ξεκινήσουμε αλλά δεν θα καταφέρουμε (μέσα στο ωράριό μας 8-2) να ολοκληρώσουμε το ανέβασμα της απαξιολόγησης στην πλατφόρμα. Έτσι δεν θα κατηγορηθούμε για μη συμμετοχή στην αξιολόγηση  (ποινή ένας μισθός), αλλά για πλημμελή εκτέλεση καθηκόντων (αλλά εσύ θα επικαλεστείς πταίσμα, που έχει ποινή ποσοστό επί της συνολικής διδακτικής και εξωδιδακτικής εργασίας στο σχολείο, και ας τους να υπολογίζουν!!!!).
5) Ταυτόχρονα, οργάνωση πορειών διαμαρτυρίας και καθιστικές διαμαρτυρίες έξω από το σπίτι της καταστροφέως, κάθε Σάββατο βράδυ.

Πως το βλέπεις το σχέδιο;
Θα την τρελάνουμε την καταστροφέως;

Καληνύχτα και σε σένα...

Έκανα κάποιες αλλαγές στο σχέδιο δράσης.

Το σχέδιο (version 2) έχει ως εξής.
5+1 βήματα.

1) Επαναπροκήρυξη της απεργίας (ή στάσεων εργασίας) με νομότυπο τρόπο από ολμε/δοε (ή ελμε/συλλόγους)
2) Προσωπικό ασφαλείας για την απαξιολόγηση , όσο τον δυνατόν λιγότεροι. Είναι δυνατόν μόνο ένας; Μόνο ένας.
3) Προσωπικό ασφαλείας για την απαξιολόγηση θα οριστούν από τις ΕΛΜΕ/Συλλόγους μόνο άτομα κατά της απαξιολόγησης.
4) Το προσωπικό ασφαλείας θα καταθέσει στην πλατφόρμα του ΙΕΠ κάποια ΤΥΧΑΙΑ ημιτελή κομμάτια ενός ενιαίου συνόλου κειμένου που θα δοθεί από την ΟΛΜΕ/ΔΟΕ (ή την ΕΛΜΕ/Σύλλογο), και φυσικά δεν θα ολοκληρώσει σε καμιά περίπτωση την συμπλήρωση των αξόνων ώστε να μην μπορεί να εισπράξει το παραδάκι ΕΣΠΑ η καταστροφέως. Ταυτόχρονα επειδή έχουμε πολλές άλλες διδακτικές και εξωδιδακτικές εργασίες, θα ξεκινήσουμε αλλά δυστυχώς δεν θα καταφέρουμε (μέσα στο ωράριό μας 8-2) να ολοκληρώσουμε το ανέβασμα της απαξιολόγησης στην πλατφόρμα. Έτσι δεν θα κατηγορηθούμε για μη συμμετοχή στην αξιολόγηση  (ποινή ένας μισθός), αλλά για πλημμελή εκτέλεση καθηκόντων (αλλά εσύ θα επικαλεστείς πταίσμα, που έχει ποινή ποσοστό επί της συνολικής διδακτικής και εξωδιδακτικής εργασίας στο σχολείο, και ας τους να υπολογίζουν!!!!).
5) Απεργιακό ταμείο που θα καλύψει ενδεχόμενη απώλεια εισοδήματος όσων συμμετέχουν ως προσωπικό ασφαλείας στην απαξιολόγηση.
5+1) Ταυτόχρονα, οργάνωση πορειών διαμαρτυρίας και καθιστικές διαμαρτυρίες έξω από το σπίτι της καταστροφέως, κάθε Σάββατο βράδυ.

Πως το βλέπετε το σχέδιο δράσης;
Θα την τρελάνουμε την καταστροφέως;

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 31, 2021, 10:05:51 μμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος LiK

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1311 στις: Οκτώβριος 27, 2021, 10:03:19 πμ »
Έχεις ξεφύγει. Άφρισες πραγματικά. Εναντίον συναδέλφων εναντίον παιδιών εναντίον της δημόσιας εκπαίδευσης. Δεν έχω ματαδεί τέτοιο μίιιιιισος. Να χαραχτηρίζει κάποιος αισχρή τη δημιουργία τμημάτων με 14 παιδιά όπου και πολύ καλύτερο μάθημα γίνεται και τηρούνται άριστα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και πλήθος συνάδελφοι καλούνται αναπληρωτές στα σχολειά για την κάλυψη. Τι να πω. Δεν έχω λέξη πραγματικά. Κατάντια. Κρίμας.
Κάποιοι είναι του "Δεν είμαστε όλοι ίδιοι, δεν είμαστε όλοι ίσοι".  Σπάνε αυγά.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1312 στις: Οκτώβριος 27, 2021, 10:16:55 πμ »
Donkey για να γίνουν όλ' αυτά απαιτείται σύμπνοια κι ομοθυμία. Δεν υπάρχει. Βλέπεις ότι κυκλοφορούν αρκετοί πρόθυμοι συνεργάτες κι απεργοσπάστες. Πάντως αν έβαζες υποψήφιος αιρετός εγώ θα σε ψήφιζα.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1313 στις: Οκτώβριος 27, 2021, 10:25:28 πμ »
http://doe.gr/%cf%83%cf%85%ce%bd%cf%84%ce%bf%ce%bd%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%b7-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%80%ce%ac%ce%b8%ce%b5%ce%b9%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%bf%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%ce%b1%ce%bd%ce%b1%cf%84/

Θέμα: Συντονισμένη προσπάθεια αποπροσανατολισμού των εκπαιδευτικών. Απάντηση, η συντεταγμένη στάση τους και η ομοψυχία τους στα σχολεία και τους συλλόγους διδασκόντων. Η επιχείρηση εκφοβισμού δεν θα περάσει

Συνάδελφοι,

τις τελευταίες ημέρες, είναι όλο και πιο έντονη η προσπάθεια, της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. να τρομοκρατήσει τους εκπαιδευτικούς και να τους αναγκάσει να εφαρμόσουν την αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση των νόμων 4692/20, 4823/21 καθώς και της Υ.Α.  108906/ΓΔ/7-9-2021 (ΦΕΚ 4189Α/10-9-21) για την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων.

Ένθερμοι συμπαραστάτες της αρκετά Μ.Μ.Ε. γνωστά για την πολεμική τους απέναντι στους αγώνες των εκπαιδευτικών, μέσω άρθρων, ραδιοτηλεοπτικών σχολιασμών και αναρτήσεων σε ιστοσελίδες. Στόχος τους ένας και μοναδικός. Η απόκρυψη της αλήθειας ότι το Υ.ΠΑΙ.Θ. το οποίο αντιμετωπίζει τη δημόσια εκπαίδευση ως βάρος που πρέπει να ξεφορτωθεί, απεργάζεται την κατηγοριοποίηση των σχολείων και την αποψίλωση του δημόσιου σχολείου. Βασικό μέσον  σε αυτή την προσπάθεια η κατασυκοφάντηση των θέσεων και των δράσεων της Δ.Ο.Ε.

Έτσι, μετά την αξιοποίηση των δικαστικών αποφάσεων για να καταστείλει, η κυβέρνηση, τη μαζικότατη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην απεργία-αποχή ήρθαν οι απειλές κατά των συλλόγων διδασκόντων πως αν τολμήσουν να χρησιμοποιήσουν τα κείμενα που εστάλησαν από το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα παρανομούν και θα τιμωρηθούν ανάλογα. Απειλές κενές περιεχομένου αφού είναι αδιαμφισβήτητο ότι δεν μπορεί να «ποινικοποιηθεί» η ελεύθερη έκφραση της γνώμης. Πέρα από τα παραπάνω, δήθεν, «αθώα» ερωτήματα και «πηγαίοι» προβληματισμοί και διαπιστώσεις  διοχετεύονται προς τους εκπαιδευτικούς- μέλη των συλλόγων διδασκόντων, μέσω «καλοθελητών συναδέλφων» και ιστοσελίδων που κερδοφορούν εκμεταλλευόμενες την ενασχόλησή τους με την εκπαίδευση, προκειμένου να καμφθεί το φρόνημα των εκπαιδευτικών και να επιβληθεί το πλέγμα των ρυθμίσεων της κυβέρνησης για την «αξιολόγηση».

Ταυτόχρονα βρίσκεται εν εξελίξει συντονισμένο σχέδιο βάσει του οποίου διευθυντές/ντριες προσπαθούν να παρακάμψουν τους Συλλόγους Διδασκόντων, ώστε να προβούν σε απ’ ευθείας αναθέσεις, με στόχο να  υποκύψουν στην αξιολογική διαδικασία και στην τρομοκρατία που εξασκείται μέσω των υπουργικών εγγράφων. Για αυτές τις περιπτώσεις επισυνάπτεται η δεύτερη γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τόσο μέσα από τα επισυναπτόμενα γνωμοδοτικά σημειώματα της νομικής του συμβούλου όσο και με την αποδόμηση των κακόβουλων «προβληματισμών», απαντά σε βασικά ζητήματα που έχουν τεθεί και  ενισχύει τον αγώνα του κλάδου.

Ζήτημα 1ο: Η χρήση των κειμένων της Δ.Ο.Ε. από τους Συλλόγους Διδασκόντων «συνιστά παραβίαση και του κανονιστικού́ πλαισίου και της τελεσίδικης δικαστικής απόφασης.»;

Ο ισχυρισμός αυτός αναπτύσσεται στα εκφοβιστικά mail που στέλνει το Υπουργείο στα σχολεία που ανάρτησαν στην πλατφόρμα του Ι.Ε.Π. την αποτίμηση της σχολικής χρονιάς 2020-2021 και φέρει την υπογραφή του                      Γενικού Γραμματέα κ. Κόπτση. Ο ίδιος ισχυρισμός συμπληρωμένος με το ανυπόστατο επιχείρημα ότι παραβιάζεται τελεσίδικη απόφαση δικαστηρίου αναφέρεται σε ανυπόγραφο κείμενο ερωταπαντήσεων που εστάλη στα σχολεία  και το οποίο δεν μπορεί να έχει καμιά διοικητική και υπηρεσιακή υπόσταση. Το Υ.ΠΑΙ.Θ. δεν μπορεί ούτε διοικητικά ούτε νομικά να τεκμηριώσει τους ισχυρισμούς του. Ουσιαστικά τα έγγραφα αυτά αποτελούν άλλη μια απόπειρα εκφοβισμού και απειλών, όπως εκείνο που είχε στείλει πριν ένα περίπου μήνα για την υποτιθέμενη παρανομία όσων μετέχουν στην απεργία-αποχή. Αναγκάστηκε όμως να προσφύγει τρεις φορές στα δικαστήρια για να την ακυρώσει.

Σε επίπεδο περιεχομένου τα έγγραφα θέτουν δύο ζητήματα:

Α. Την υποτιθέμενη παραβίαση του κανονιστικού πλαισίου.

Ας θυμίσουμε στην έγκριτη νομικό και τις υπηρεσίες της ότι το κανονιστικό πλαίσιο βάσει του οποίου κρίνεται τυπικά η νομιμότητα, δεν αποφασίζεται από έναν υπουργό, δημοσιογράφο ή ανώνυμο συντάκτη, αλλά από τις αρμόδιες θεσμικές εξουσίες.

Υπενθυμίζουμε στην κυρία Υπουργό ότι οποιαδήποτε ενέργειά της στην κατεύθυνση να θέσει σε παρανομία γραπτό λόγο και συγκεκριμένα κείμενα, δημόσια και ανοιχτά, συνιστά λογοκρισία, παραβιάζει την ελευθερία του λόγου και της σκέψης και, τελικά, τη δημοκρατία.

Β. Την υποτιθέμενη παραβίαση τελεσίδικης δικαστικής απόφασης.

Η απόφαση του Εφετείου έκρινε παράνομη τη διαδικασία κήρυξης της απεργίας-αποχής και τίποτε άλλο. Η προσπάθεια σύνδεσης των τεκμηριωμένων ενιαίων κειμένων με αυτή την απόφαση ΔΕΝ ΤΕΚΜΑΙΡΕΤΑΙ από πουθενά. Αποτελεί άλλη μία ατομική ερμηνεία ενός «αγνώστου» συντάκτη, που λειτουργεί στα πλαίσια του εκφοβισμού, χωρίς καμία νομική ή διοικητική εγκυρότητα. Ως εκ τούτου είναι έωλη. Όσοι επικαλούνται αυτό το «επιχείρημα» σε συνεδριάσεις Συλλόγων Διδασκόντων, εκτρέπονται του ρόλου τους, παραβαίνουν τις κείμενες διατάξεις και εκτίθενται σε νομικές ευθύνες.

Σε κάθε περίπτωση η Διδασκαλική Ομοσπονδία θα χρησιμοποιήσει όλα τα διαθέσιμα νομικά μέσα ώστε να ανακόψει την επιχείρηση τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών που αναπτύσσει η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.

 

Ζήτημα 2ο: Κάθε παράβαση της εφετειακής απόφασης, μπορεί να επιφέρει ποινή 3.000 ευρώ για κάθε εκπαιδευτικό;

Η απάντηση δίνεται σε επισυναπτόμενο γνωμοδοτικό σημείωμα της νομικής συμβούλου με το οποίο γίνεται σαφές ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να συμβεί μόνο σε βάρος της Δ.Ο.Ε. και μόνο εφόσον συνεχιζόταν η από 16-9-2021 απεργία αποχή. Σε καμία άλλη περίπτωση.

Ζήτημα 3ο : Οι σύλλογοι διδασκόντων μπορούν να συνεδριάζουν ως τις 12 Νοεμβρίου ή «ο διευθυντής δε νομιμοποιείται να συγκαλέσει πλέον ειδική συνεδρίαση» (όπως αναφέρει γνωστή ιστοσελίδα) εξ αιτίας του γεγονότος ότι παρήλθαν οι σχετικές ημερομηνίες που έθεταν ο ν.4692 και η Υ.Α. 108906/ΓΔ/7-9-2021 (ΦΕΚ 4189Α/10-9-21);

Εκτός από το γεγονός ότι στην εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ 4120/21-10-21, η οποία φέρει την υπογραφή του Γεν. Γραμματέα, αναφέρεται ότι «…η πλατφόρμα του Ι.Ε.Π….θα παραμείνει ανοικτή έως την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου προκειμένου να υλοποιηθούν οι διαδικασίες που ορίζονται στην υπό στοιχεία 108906/ΓΔ4/10.09.2021 «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων» Υ.Α, το επισυναπτόμενο γνωμοδοτικό σημείωμα της νομικής συμβούλου ξεκαθαρίζει ότι οι σύλλογοι διδασκόντων μπορούν να συνεδριάζουν ελεύθερα και δεν μπορεί η βούληση του ενός (διευθυντής) να τους στερήσει το δικαίωμα αυτό αλλά ούτε και να τους υποκαταστήσει.

Ζήτημα 40: Στις ομάδες δράσης είναι δυνατό να συμμετέχουν 2 ώς 5 άτομα, αυστηρά;

            Η όποια, σκόπιμη, σύγχυση δημιουργείται από τη σύνδεση του αριθμού των ατόμων που συμμετέχουν στις ομάδες δράσης με τα όσα προβλέπονται από την παράγραφο 4 του άρθρου 33 του ν.4692/20 όπου αναφέρεται ότι «Κατά τον ετήσιο προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου…συγκροτούνται, επίσης, ομάδες δράσεων κοινού ενδιαφέροντος, σε κάθε μία από τις οποίες συμμετέχουν δύο (2) έως και πέντε (5) εκπαιδευτικοί». Όπως αναφέρεται στη συνέχεια «Σκοπός των ομάδων αυτών είναι η πιο στοχευμένη οργάνωση και διεξαγωγή εκπαιδευτικών δράσεων που αποβλέπουν στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών…». Οι ομάδες αυτές είναι άλλες από τις Ομάδες Δράσεις για τις οποίες δεν προβλέπεται περιορισμός ούτε στον νόμο ούτε στην Υ.Α.

Συνάδελφοι, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους συλλόγους διδασκόντων να προγραμματίσουν τις ενέργειές τους χωρίς να υποκύπτουν σε πιέσεις και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο δημόσιο σχολείο να χρησιμοποιήσουν τα «ενιαία κείμενα» που αποτελούν απόφαση και επιστημονική συνδρομή του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1314 στις: Οκτώβριος 27, 2021, 11:36:52 πμ »
Έχεις ξεφύγει. Άφρισες πραγματικά. Εναντίον συναδέλφων εναντίον παιδιών εναντίον της δημόσιας εκπαίδευσης. Δεν έχω ματαδεί τέτοιο μίιιιιισος. Να χαραχτηρίζει κάποιος αισχρή τη δημιουργία τμημάτων με 14 παιδιά όπου και πολύ καλύτερο μάθημα γίνεται και τηρούνται άριστα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και πλήθος συνάδελφοι καλούνται αναπληρωτές στα σχολειά για την κάλυψη. Τι να πω. Δεν έχω λέξη πραγματικά. Κατάντια. Κρίμας.
Για να μην απορείτε πώς περνούν τα δικά μου μηνύματα από έγκριση, με τα οποία ΠΟΤΕ δεν προσέβαλα κανέναν...

Πανδημία δεν υπήρχε και δεν θα υπάρχει για πάντα. Αποκαλύπτεις το κριτήριο με το οποίο κάποιοι απλώνουν παρανόμως τα τμήματα, για να βολεύονται εκπαιδευτικοί, πόσα κενά δεν εμφανίζονται για συγκεκριμένα πρόσωπα, αναπληρωτές πολυτελείας!!! Ξέρεις τα χρήματα για την πρόσληψη συμβασιούχων δεν χαρίζονται...όποιοι παρανομούν, για να κάνουν τους καλούς, να πληρώνουν από την τσέπη τους.

Τμήματα σπάνε σε περιπτώσεις παιδιών με μαθησιακές ανάγκες - ζήτημα πόσα είναι πραγματικά- και καλώς!!!! Ως εκεί όμως...όλα τα υπόλοιπα είναι λαϊκισμός!!! Και παιδαγωγικά να το πάρουμε, μπορεί εσύ κι εγώ να βολευόμαστε με 14, μη σου πω και με 1 καλύτερα, μαθητές στην τάξη, αλλά δεν αποτελεί σωστό μάθημα αυτό για τους εφήβους. Δεν θα κληθούν να ανταπεξέλθουν στην κοινωνία σε έναν μικρόκοσμο, όπου αποτελούν το κέντρο της γης, αλλά σε ένα χ ά ο ς, το οποίο θα πρέπει να τακτοποιούν με τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους.

Όσοι, ωστόσο, δηλώνετε ανίκανοι να ανταποκριθείτε στο έργο σας σε πολυπληθή τμήματα, υπάρχει η επιλογή του φροντιστηρίου ή των ιδιαίτερων μαθημάτων...γιατί και στα ιδιωτικά να θέλετε να πάτε, 30άρια θα συναντήσετε!!! Επιστροφή στην πραγματικότητα, φίλε!!! Κατανοώ τον προεκλογικό σου αγώνα, το αντιπολιτευτικό σου μένος, αλλά υπάρχουν και όρια...

Τα περί ντροπής σου επιστρέφονται, όπως και όλες οι άλλες ύβρεις...και να μην το πω, πίσω στον πομπό τους καταλήγουν.

Για την αξιολόγηση: είναι σημαντικό και ίδιον των αξιοπρεπών ανθρώπων να παραδέχονται τα λάθη και τις ήττες τους. Το να επιμένετε σε μια υπόθεση χαμένη είναι ...αχαρακτήριστο...όσο για το συνεκ, έκανε μια ακόμη κωλοτούμπα. Όπως έχει αποδείξει η ιστορία, στις κωλοτούμπες του ήταν καλό και τις έκανε όταν αντιλαμβανόταν το σωστό...το ποιοι έχουν μείνει να κραυγάζουν, φανερώνει το άτοπο αυτού του δήθεν "αγώνα"... ακόμη ψάχνω έναν να έκανε στάση εργασίας...βρήκατε εσείς;;;

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1315 στις: Οκτώβριος 27, 2021, 12:03:51 μμ »
Στο σχολείο που εργάζομαι φέτος (που είναι το ίδιο με το περσινό), η φετινή Δ/ντρια μάς είπε σήμερα πως πρέπει μέχρι τις 12/11 να έχουμε ετοιμάσει τις δράσεις μας πάνω στους τρεις άξονες και τους δείκτες (διοικητικοί, παιδαγωγικοί κλπ.) που έχει δώσει το Υπουργείο κι ότι αυτές οι δράσεις πρέπει να καλύπτουν όλη τη φετινή χρονιά. Ότι μπορεί να είναι δράσεις πολιτιστικές π.χ. ή οτιδήποτε άλλο κι ότι την Παρασκευή έχουμε να συγκροτήσουμε υποομάδες των 4-5 ατόμων, ώστε να δουλέψουμε σε επιμέρους θέματα ή προβλήματα κι ότι καλό είναι να εργαζόμαστε και τα Σαβ/κα γι' αυτές τις δράσεις...!!!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158560
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 520
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 525
Σύνολο: 536

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.