0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όσα γράφεις είναι επικίνδυνα και ανεφάρμοστα. Μην υποτιμάς την νοημοσύνη, την αγωνία και την δικαιλογημένη ανασφάλεια των συναδέλφων. Αν δεν έχεις κάποια σημαντική πρόταση μη μας προκαλείς με δήθεν επαναστατικές λύσεις.
Γενικά το σχέδιο έχει ως εξής1) Επαναπροκήρυξη της απεργίας με νομότυπο τρόπο.2) Προσωπικό ασφαλείας για την απαξιολόγηση , όσο τον δυνατόν λιγότεροι. Είναι δυνατόν μόνο ένας σε όλη την Ελλάδα; Μόνο ένας. 3) Προσωπικό ασφαλείας για την απαξιολόγηση θα οριστούν από τις ΕΛΜΕ/Συλλόγους μόνο άτομα κατά της απαξιολόγησης, σαν και μένα.4) Στην πλατφόρμα του ΙΕΠ θα καταθέσουμε ο καθένας μας ΤΥΧΑΙΑ ημιτελή κομμάτια ενός ενιαίου συνόλου κειμένου που θα μας δοθεί από την ΟΛΜΕ/ΔΟΕ, και φυσικά δεν θα ολοκληρώσουμε σε καμιά περίπτωση την συμπλήρωση των αξόνων ώστε να μην μπορεί να εισπράξει το παραδάκι η καταστροφέως. Ταυτόχρονα επειδή έχουμε πολλές άλλες διδακτικές και εξωδιδακτικές δουλειές, θα ξεκινήσουμε αλλά δεν θα καταφέρουμε (μέσα στο ωράριό μας 8-2) να ολοκληρώσουμε το ανέβασμα της απαξιολόγησης στην πλατφόρμα. Έτσι δεν θα κατηγορηθούμε για μη συμμετοχή στην αξιολόγηση (ποινή ένας μισθός), αλλά για πλημμελή εκτέλεση καθηκόντων (αλλά εσύ θα επικαλεστείς πταίσμα, που έχει ποινή ποσοστό επί της συνολικής διδακτικής και εξωδιδακτικής εργασίας στο σχολείο, και ας τους να υπολογίζουν!!!!).5) Ταυτόχρονα, οργάνωση πορειών διαμαρτυρίας και καθιστικές διαμαρτυρίες έξω από το σπίτι της καταστροφέως, κάθε Σάββατο βράδυ.Πως το βλέπεις το σχέδιο;Θα την τρελάνουμε την καταστροφέως;
Οι καθηγητές θέλουν παραπάνω παιδιά στο σχολείο τους για γίνει το τμήμα από 27άρι 28άρι, να σπάσει σε δύο τμήματα των 14άρων, και να έχουν έτσι περισσότερες ώρες. Δεν θέλουν παραπάνω παιδιά στο σχολείο για να παραμείνει 30άρι το τμήμα!!!!
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/361590_axiologisi-ypaith-kalei-ta-sholeia-na-katebasoyn-apo-tin-platforma-toy-iep-eniaio«Η ανάρτηση στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης, το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη» σημειώνει Έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας προς τα σχολεία.Όλα τα σχολεία που συμπλήρωσαν τους δείκτες με το ενιαίο κείμενο που πρότεινε η ΔΟΕ έλαβαν σήμερα από το υπουργείο Παιδείας, με υπογραφή του γενικού γραμματέα, Αλέξανδρος Κόπτσης.Έγγραφο στο οποίο σημειώνεται ότι «Αναφορικά με το ζήτημα της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου και σχολικής μονάδας, θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως η ανάρτησή σας στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης, το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις και δεν έχει λάβει υπόψη τις ιδιαιτερότητες της σχολικής σας μονάδας, δεν πληροί τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θέτει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο εν συνόλω, συνεπώς δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη. Ως εκ τούτου, οφείλετε να αναρτήσετε στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΙΕΠ την εξατομικευμένη έκθεση αξιολόγησης της σχολικής σας μονάδας, σε πλήρη συμμόρφωση με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο (Νόμος και Υπουργική Απόφαση) έως τις 12 Νοεμβρίου, ημερομηνία κατά την οποία θα ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της αξιολόγησης».Το Έγγραφο του ΥΠΑΙΘ:ΠΡΟΣ: ----- ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣΘέμα: Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου Σχολικής ΜονάδαςΑναφορικά με το ζήτημα της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου και σχολικής μονάδας, θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως η ανάρτησή σας στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης, το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις και δεν έχει λάβει υπόψη τις ιδιαιτερότητες της σχολικής σας μονάδας, δεν πληροί τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θέτει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο εν συνόλω, συνεπώς δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη.Ως εκ τούτου, οφείλετε να αναρτήσετε στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΙΕΠ την εξατομικευμένη έκθεση αξιολόγησης της σχολικής σας μονάδας, σε πλήρη συμμόρφωση με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο (Νόμος και Υπουργική Απόφαση) έως τις 12 Νοεμβρίου, ημερομηνία κατά την οποία θα ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της αξιολόγησης.Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΠΤΣΗΣ
Τέλεια! Πάρτε το ενιαίο κείμενο της ΔΟΕ, κόψτε το στην μέση, και ανεβάστε το μισό.Έτσι δεν θα έχετε ανεβάσει ενιαίο κείμενο, και θα είσαστε σύμφωνοι με τις επιταγές της εγκυκλίου Κοπτση, ο οποίος πρέπει μετά να στείλει νέα εγκύκλιο ότι απαγορεύεται και το μισό κείμενο.Αν απαγορέψει και το μισό κείμενο, τότε θα στείλετε το ένα τέταρτο!
Στο μισό κείμενο, βάλτε ενδιάμεσα και κάποια σάλτσα, κάποια παραπάνω σημεία στίξης, ώστε να μην μπορεί να το εντοπίσει ο υπολογιστής.
Καλύτερα να το πάρουμε και να ανακατέψουμε τις παραγράφους.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...Μα μέχρι χτες το υπουργείο καμάρωνε ότι 8300 σχολεία πειθάρχησαν και έκαναν την έκθεση! Ξαφνικά θα πρέπει να αφαιρεθούν αυτές οι εκθέσεις από τον υπολογισμό τους; Μα τότε μηδενίζεται πάλι το κοντέρ; Περιμένω λοιπόν να μας ξαναπούν πόσα είναι τελικά τα πειθαρχημένα σχολεία! Αμ, δε! Δε συμφέρει πλέον!!!ΥΓ. Δεν πρόκειται φυσικά να κατέβουν αυτά τα αναρτημένα κείμενα. Ποιος μπορεί να αποδείξει ότι είναι αντίγραφα; Δεν είναι πανεύκολο να αλλάξουν μερικές λεξούλες - δόξα τω Θεώ, η ελληνική γλώσσα διαθέτει άπειρα συνώνυμα - και να μην μπορεί κανείς να στοιχειοθετήσει αδίκημα;ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...
Θα ήθελα να ρωτήσω τους επαΐοντες. Το έγγραφο αυτό μπορεί να θεωρηθεί ως έγκυρο, μιας και λείπει η υπογραφή και η σφραγίδα; Έστω, τουλάχιστον, η ηλεκτρονική; Ευχαριστώ πολύ.
...το να φτιάχνεις τμήματα των 14, είναι αισχρό.
Είναι προφανές ότι αγνοείς...απλώς. μην μιλάς για πράγματα που δεν ξέρεις. Το λέω ξανά, υπάρχουν αιτήματα σε διευθύνσεις για άδεια για πάνω από 27 παιδιά ανά τμήμα, από δημόσια αλλά και από ιδιωτικά σχολεία. Παιδιά πχ εκπαιδευτικών, θα τα διώξεις από το σχολείο, επειδή περισσεύουν; Όσον αφορά το βόλεμα των εκπαιδευτικών, αναφέρθηκα στο ότι πιέζουν για περισσότερες εγγραφές, αν και δεν έχουν χώρους, ώστε να καλυφθούν. Γνωστά τερτίπια...το να φτιάχνεις τμήματα των 14, είναι αισχρό. Μετά έρχεται το υπουργείο να μην εγκρίνει και μας φταίει το υπουργείο, όχι οι διευθυντάδες!!!Στην αξιολόγηση τώρα, σχεδόν όλα τα σχολεία έχουν μοιράσει άξονες...εσείς προφανώς δεν εργάζεστε σε σχολείο. Ή το παίζετε τρελίτσα...
Δεν μου είπες όμως, για την κατάθεση ημιτελούς κείμενου αξιολόγησης που θα είναι κομμάτι του ενιαίου κειμένου που προτείνουν ΟΛΜΕ/ΔΟΕ, ποια είναι η γνώμη σου;;;Γενικά σχέδιο (version 1) έχει ως εξής1) Επαναπροκήρυξη της απεργίας με νομότυπο τρόπο.2) Προσωπικό ασφαλείας για την απαξιολόγηση , όσο τον δυνατόν λιγότεροι. Είναι δυνατόν μόνο ένας σε όλη την Ελλάδα; Μόνο ένας. 3) Προσωπικό ασφαλείας για την απαξιολόγηση θα οριστούν από τις ΕΛΜΕ/Συλλόγους μόνο άτομα κατά της απαξιολόγησης, σαν και μένα.4) Στην πλατφόρμα του ΙΕΠ θα καταθέσει το προσωπικό ασφαλείας ΤΥΧΑΙΑ ημιτελή κομμάτια ενός ενιαίου συνόλου κειμένου που θα μας δοθεί από την ΟΛΜΕ/ΔΟΕ (ή την ελμε/σύλλογο), και φυσικά δεν θα ολοκληρώσουμε σε καμιά περίπτωση την συμπλήρωση των αξόνων ώστε να μην μπορεί να εισπράξει το παραδάκι η καταστροφέως. Ταυτόχρονα επειδή έχουμε πολλές άλλες διδακτικές και εξωδιδακτικές δουλειές, θα ξεκινήσουμε αλλά δεν θα καταφέρουμε (μέσα στο ωράριό μας 8-2) να ολοκληρώσουμε το ανέβασμα της απαξιολόγησης στην πλατφόρμα. Έτσι δεν θα κατηγορηθούμε για μη συμμετοχή στην αξιολόγηση (ποινή ένας μισθός), αλλά για πλημμελή εκτέλεση καθηκόντων (αλλά εσύ θα επικαλεστείς πταίσμα, που έχει ποινή ποσοστό επί της συνολικής διδακτικής και εξωδιδακτικής εργασίας στο σχολείο, και ας τους να υπολογίζουν!!!!).5) Ταυτόχρονα, οργάνωση πορειών διαμαρτυρίας και καθιστικές διαμαρτυρίες έξω από το σπίτι της καταστροφέως, κάθε Σάββατο βράδυ.Πως το βλέπεις το σχέδιο;Θα την τρελάνουμε την καταστροφέως;Καληνύχτα και σε σένα...
Έχεις ξεφύγει. Άφρισες πραγματικά. Εναντίον συναδέλφων εναντίον παιδιών εναντίον της δημόσιας εκπαίδευσης. Δεν έχω ματαδεί τέτοιο μίιιιιισος. Να χαραχτηρίζει κάποιος αισχρή τη δημιουργία τμημάτων με 14 παιδιά όπου και πολύ καλύτερο μάθημα γίνεται και τηρούνται άριστα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και πλήθος συνάδελφοι καλούνται αναπληρωτές στα σχολειά για την κάλυψη. Τι να πω. Δεν έχω λέξη πραγματικά. Κατάντια. Κρίμας.