*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί Φυσικών 2022  (Αναγνώστηκε 21957 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος HaggyWaggy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« Απάντηση #98 στις: Αύγουστος 11, 2022, 10:35:14 πμ »
Θα πρέπει να μελετήσεις λίγο προτού πεις δεν έχουν τι να τους κάνουν. Σύμφωνα με τον υπολογισμό των οργανικών κενών του πίνακα Γ που αντιστοιχεί τους καθηγητές στις ώρες Α ανάθεσης της περιοχής ΟΛΟΙ οι Βιολόγοι αντιστοιχούν σε ώρες Βιολογίας αποκλειστικά. Δεν χρειάζεται να κάνουν β ανάθεση αρκεί να μετακινηθούν σταμσχολεια που έχει βιολογιες. Όμως αυτό πρακτικά δεν μπορεί να γίνει γιατί αρκετές ακόμα βιολογιες, ελάχιστες σε σχέση με παλιότερα, τις κάνουν φυσικοχημικοι, οπότε οι βιολόγοι θα πάρουν τις φυσικοχημείας που περισσεύουν. ΟΛΟΙ λοιπόν οι βιολόγοι αντιστοιχούν σε ώρες Βιολογίας που δεν έχουν δικαίωμα όμως να τις διδάξουν, με εξαίρεση δύο περιοχές όπου βγάζουν οργανικό πλεόνασμα, στην Πρέβεζα, και στην β Μαγνησίας. Εάν ήμουν φυσικός όμως δεν θα το έκανα θέμα ότι βγαίνει οργανικό πλεόνασμα σε μια ειδικότητα
Τα μηνύματα μου εμφανίζονται συνήθως μετά μια δυο μέρες επειδή είμαι τιμωρημένος.

Αυτό που λες νομίζω οτι δεν ισχύει πάντα. Στα χαρτιά μπορεί, στην πράξη όχι. Ποιος φτιάχνει αυτόν τον περιβόητο πίνακα Γ των οργανικών κενών;;; Στο  ένα σχολείο έβγαινε στη σύνταξη ο γεωλόγος κι ενώ με βάση το ωράριο έπρεπε να δοθεί οργανικό κενό γεωλόγου θεώρησαν ότι τα τμήματα της Α θα είναι πάρα πολλά και το δώσανε σε βιολόγο. Όταν τους ρώτησα γιατί μου είπαν ότι θέλουν βιολόγο για να εξυπηρετήσει και δίπλα στο ΓΕΛ την βιολογία κατεύθυνσης. Τα πάντα γίνονται όπως μας βολεύει! Όπως και να έχει ο χρόνος θα δείξει...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:19:26 »

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 427
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« Απάντηση #99 στις: Αύγουστος 11, 2022, 11:51:56 πμ »
προσωπικά εγώ (και πολλοί άλλοι συνάδλφοι που ξέρω και δεν με ενδιαφέρει αν θα φανεί κάπως) μπορώ να διδάξω σε εξαιρετικό επίπεδο όλα τα μαθήματα ΠΕ04 μέχρι την Β Λυκείου. Φυσικά διαβάζω και προετοιμαζομαι σπίτι για όλα το ίδιο (Α και Β ανάθεση). Φυσικά μελετάω εξωσχολικά βιβλία, πειράματα από το internet κλπ. Όλα όσα κάνει οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός που διδάσκει σε σχολείο. Τονίζω και πάλι ότι η διδασκαλία μαθημάτων κατεύθυνσης είναι άλλο πράγμα και εκεί (κυρίως λόγω τον θεμάτων) θέλει συνάδελφο κυρίως με μεγάλη φρονιστηριακή πείρα , ανέξάρτητα ειδικότητας. Δε νομίζω ότι ένας φυσικός που κάνει έρευνα (postdoc) σε ενα θεμα π.χ ημιαγωγοί και επιδρασή τους στο... μπορεί να διδάξει πιο επιτυχημένα φυσική στην κατευθυνση (αν δεν εχει ασχοληθεί εις βάθος με την γ λυκείου), από ένα χημικό ο οποίος κάνει το μαθημα χρόνια και έχει και τρια ιδιαίτερα φυσικής (πράγμα σπάνιο αλλά λέμε). Ούτε πιστεύω ότι ένας χημικός με postdoc στην κρυστάλλωση του NaCl μπορεί να διδάξει επιτυχημένα χημεία σε γ λυκείου (αν δεν έχει μεγάλη πείρα) ή τουλάχιστον καλύτερα από ένα φυσικό που το κάνει χρόνια.
Επίσης μου δημιουργείται η εξής απορία. Γιατί την μεγαλύτερη αντίδραση στην Β ανάθεση έχουν οι doc και postdoc και όχι οι απλοί καθηγητές; Θεωρητικά οι αυξημένων προσόντων έχουν την ικανότητα να ανταπεξέρχονται στις δυσκολίες του γνωστικού αντικειμένου και της διδακτικής πιο εύκολα από την "λαϊκάντζα" των απλών πτυχίων. 

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« Απάντηση #100 στις: Αύγουστος 11, 2022, 12:10:41 μμ »
προσωπικά εγώ (και πολλοί άλλοι συνάδλφοι που ξέρω και δεν με ενδιαφέρει αν θα φανεί κάπως) μπορώ να διδάξω σε εξαιρετικό επίπεδο όλα τα μαθήματα ΠΕ04 μέχρι την Β Λυκείου. Φυσικά διαβάζω και προετοιμαζομαι σπίτι για όλα το ίδιο (Α και Β ανάθεση). Φυσικά μελετάω εξωσχολικά βιβλία, πειράματα από το internet κλπ. Όλα όσα κάνει οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός που διδάσκει σε σχολείο. Τονίζω και πάλι ότι η διδασκαλία μαθημάτων κατεύθυνσης είναι άλλο πράγμα και εκεί (κυρίως λόγω τον θεμάτων) θέλει συνάδελφο κυρίως με μεγάλη φρονιστηριακή πείρα , ανέξάρτητα ειδικότητας. Δε νομίζω ότι ένας φυσικός που κάνει έρευνα (postdoc) σε ενα θεμα π.χ ημιαγωγοί και επιδρασή τους στο... μπορεί να διδάξει πιο επιτυχημένα φυσική στην κατευθυνση (αν δεν εχει ασχοληθεί εις βάθος με την γ λυκείου), από ένα χημικό ο οποίος κάνει το μαθημα χρόνια και έχει και τρια ιδιαίτερα φυσικής (πράγμα σπάνιο αλλά λέμε). Ούτε πιστεύω ότι ένας χημικός με postdoc στην κρυστάλλωση του NaCl μπορεί να διδάξει επιτυχημένα χημεία σε γ λυκείου (αν δεν έχει μεγάλη πείρα) ή τουλάχιστον καλύτερα από ένα φυσικό που το κάνει χρόνια.
Επίσης μου δημιουργείται η εξής απορία. Γιατί την μεγαλύτερη αντίδραση στην Β ανάθεση έχουν οι doc και postdoc και όχι οι απλοί καθηγητές; Θεωρητικά οι αυξημένων προσόντων έχουν την ικανότητα να ανταπεξέρχονται στις δυσκολίες του γνωστικού αντικειμένου και της διδακτικής πιο εύκολα από την "λαϊκάντζα" των απλών πτυχίων.
Είναι προφανές γιατί, απορώ που δεν έχεις την διαύγεια να το δεις, ενώ η ερώτηση δείχνει ότι το υποσυνείδητό σου το κατάλαβε.
Διότι δεν ήταν ποτέ θέμα ικανότητας, όπως τυφλά δικαιολογείς εδώ και χρόνια, και αρκετές εκατοντάδες άλλοι συνάδελφοι. Εθελοτυφλείτε. ήταν πάντα θέμα βολέματος

Αποσυνδεδεμένος nick1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« Απάντηση #101 στις: Αύγουστος 11, 2022, 02:51:16 μμ »
Το θέμα της ικανότητας το έθεσαν οι φυσικοί..παντού βγαίνουν και λένε ότι για εμάς είναι πιο εύκολο να διδάξουμε τα δικά σας 'θεωρητικα' μαθήματα ενώ εσείς όχι το δύσκολο και με μαθηματική σκέψη μάθημα μας...τώρα λοιπόν επανήλθε η τάξη και αποκαλύφθηκε το ότι οι φυσικοί είναι υπεράριθμοι και έκαναν πάρτυ στα σχολεία προσλαμβάνοντας πλήθος φυσικών τις προηγούμενες δεκαετιες. Μείωσαν τις ώρες βιολογίας και γεωγραφίας στην α γυμνασίου και μπήκε η φυσική που είναι μια αηδία ως προς το περιεχόμενο του βιβλίου και τρόπου διδασκαλίας. Μη μιλήσω για τη χημεία που είναι απαράδεκτο μόνοωρο στα Γυμνάσια και τα παιδιά το αντιμετωπίζουν σαν να είναι θρησκευτικά...ή Αγγλικά...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:19:26 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« Απάντηση #102 στις: Αύγουστος 11, 2022, 03:01:29 μμ »
Το θέμα της ικανότητας το έθεσαν οι φυσικοί..παντού βγαίνουν και λένε ότι για εμάς είναι πιο εύκολο να διδάξουμε τα δικά σας 'θεωρητικα' μαθήματα ενώ εσείς όχι το δύσκολο και με μαθηματική σκέψη μάθημα μας...
Αφού η γεωβιοχημεία είναι παπαγαλομάθημα. Και το διδάσκουν εύκολα οι φυσικοί. Πώς να το κάνουμε τώρα; Ν' αλλάξουμε την πραγματικότητα; Τα φυσικομαθηματικά είναι τα δύσκολα "σκληρά" μαθήματα. Κι οι γεωβιοχημικοί δε μπορούν, όχι β' λυκείου, ούτε στη β' γυμνασίου. Απλή ξάστερη κρυστάλλινη αλήθεια.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 11, 2022, 03:03:02 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« Απάντηση #103 στις: Αύγουστος 11, 2022, 03:14:22 μμ »
Επίσης μου δημιουργείται η εξής απορία. Γιατί την μεγαλύτερη αντίδραση στην Β ανάθεση έχουν οι doc και postdoc και όχι οι απλοί καθηγητές; Θεωρητικά οι αυξημένων προσόντων έχουν την ικανότητα να ανταπεξέρχονται στις δυσκολίες του γνωστικού αντικειμένου και της διδακτικής πιο εύκολα από την "λαϊκάντζα" των απλών πτυχίων.

Αντιπαρερχόμενος αυτού του είδους τον κίβδηλο διαχωρισμό μεταξύ "διδακτόρων" και... "λαϊκάντζας", θα απαντήσω στο παραπάνω ρητορικό "ερώτημα" ότι ο σκοπός του είναι καθαρά ο αντιπερισπασμός ("Κοίτα! Ένα ελικόπτερο!...") και ο αποπροσανατολισμός από την ουσία. Η οποία, κατά τη γνώμη μου, καθώς χρησιμοποίησα συγκεκριμένο και υπαρκτό παράδειγμα, είναι η εξής: πόσο παιδαγωγικές θεωρείτε ότι είναι, και κατά πόσον εξυπηρετούν το κριτήριο της αποτελεσματικότητας, οι δευτερότριτες αναθέσεις των εξειδικευμένων μαθημάτων κατεύθυνσης της Γ΄λυκείου μεταξύ τού, κατά τα άλλα, "ενιαίου κλάδου"; Και, εν τέλει, αυτό που νομίζω ότι πρέπει να απαντηθεί, είναι κατά πόσον κάθε εκπαιδευτικός προτάσσει την υποτιθέμενη συνείδηση που κανονικά θα του επέβαλλε να προσφέρει το μέγιστο δυνατό στους μαθητές του, διδάσκοντάς τους με επάρκεια ένα μάθημα σε υψηλό επίπεδο, ή αν απλά προτάσσουμε το βόλεμά μας για να μη συμπληρώνουμε ώρες σε όμορα σχολεία (χρησιμοποιώντας, βεβαίως βεβαίως, και την κατεστημένη φιλοσοφία "ο παλιός ειν' αλλιώς" προς τούτο). Αν η απάντηση είναι το πρώτο και όχι το δεύτερο, τότε η μόνη διεκδίκηση αυτοσεβασμού που θα έπρεπε να προβάλλει ο "ενιαίος κλάδος" είναι η μείωση του συνολικού διδακτικού ωραρίου.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 11, 2022, 03:19:49 μμ από Scout »

Αποσυνδεδεμένος anpapath86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« Απάντηση #104 στις: Αύγουστος 11, 2022, 03:50:22 μμ »
Το θέμα της ικανότητας το έθεσαν οι φυσικοί..παντού βγαίνουν και λένε ότι για εμάς είναι πιο εύκολο να διδάξουμε τα δικά σας 'θεωρητικα' μαθήματα ενώ εσείς όχι το δύσκολο και με μαθηματική σκέψη μάθημα μας...τώρα λοιπόν επανήλθε η τάξη και αποκαλύφθηκε το ότι οι φυσικοί είναι υπεράριθμοι και έκαναν πάρτυ στα σχολεία προσλαμβάνοντας πλήθος φυσικών τις προηγούμενες δεκαετιες. Μείωσαν τις ώρες βιολογίας και γεωγραφίας στην α γυμνασίου και μπήκε η φυσική που είναι μια αηδία ως προς το περιεχόμενο του βιβλίου και τρόπου διδασκαλίας. Μη μιλήσω για τη χημεία που είναι απαράδεκτο μόνοωρο στα Γυμνάσια και τα παιδιά το αντιμετωπίζουν σαν να είναι θρησκευτικά...ή Αγγλικά...
Για το ωρολόγιο πρόγραμμα, ουδείς πλην των φυσικών δικαιούται να ομιλει.
Μειώθηκε κάτι μια ώρα η φυσικη α λυκείου, κατά μία ώρα η κατεύθυνσης β λυκείου, καταργήθηκε η φυσική γενικής γ λυκείου, καταργήθηκε η τεχνολογική κατεύθυνση, οι ώρες στα ΕΠΑΛ από 3,2,3 έγιναν 2,1,2.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« Απάντηση #105 στις: Αύγουστος 11, 2022, 04:04:32 μμ »
Οι ώρες των μαθημάτων πρέπει να εξυπηρετούν τα μαθήματα, όχι τους διορισμούς και την δικαιολόγηση των υπεράριθμων. Στην εποχή μας, αν δείτε και τον υπόλοιπο κόσμο , εκτός από τα γλωσσικά μαθήμαται την γυμναστική και τις κατευθύνσεις, πάνω από δύο ώρες μάθημα είναι υπερβολή και κάτω από δύο αστοχία

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 427
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« Απάντηση #106 στις: Αύγουστος 11, 2022, 05:03:54 μμ »
ΔΕν καταλαβαίνω τίποτα από οτι λες και γι αυτό δεν απαντω.

Αποσυνδεδεμένος nick1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« Απάντηση #107 στις: Αύγουστος 11, 2022, 05:15:31 μμ »
Πλάκα κάνεις τώρα leon έτσι...;θες να σπουδάσεις γεωλογία να δεις τι αγγούρι είναι;....επιπλέον όντας φυσικός εσυ σίγουρα ούτε καν το γνωστικό σου γνωρίζεις από τότε που πήρες πτυχίο κι εγώ ως Διδάκτορας ΕΜΠ σε έχω άνετα... Αυτή η υπεροψία σας πρέπει να σταματήσει όμως γιατί οι θετικές επιστήμες δεν είναι μόνο μαθηματικα.  Άντε γεια λοιπόν δεν ξαναστελνω και θα γελάω από δω και πέρα για τον πόνο σας που δεν διοριστηκατε παρά το γεγονός ότι είσαι φωστήρες και παντογνώστες.

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« Απάντηση #108 στις: Αύγουστος 11, 2022, 06:09:12 μμ »
Η αρνητική κριτική είναι μια πρακτική διαδεδομένη και αποδεκτή στην Ελλάδα με σοβαρές πάντα συνέπειες.
Στο παράδειγμα της διακίνησης κατηγοριών απ’ την «Ένωση βιολόγων και βιοεπιστημόνων Ελλάδας» οι  συνέπειες ήταν να δεχθεί  επίθεση και να ξυλοκοπηθεί ο Τζέιμς Γουάτσον* στο βιολογικό της Πάτρας…
Και επειδή το μήλο κάτω απ’ την μηλιά θα πέσει, η καθαυτή δυσφημιστική ομάδα αναπληρωτών βιολόγων, με την επίμονα αρνητική κριτική, «κατάφερε» να εκτοπίσει τους φυσικούς απ’ τους διορισμούς παρόλο που έχουμε μείνει οι μισοί μετά απ’ τα 11 χρόνια μνημονίων. Και δεν περιορίστηκε μόνο σε αυτό συνεχίζει ακάθεκτη.
Διαστρεβλώνοντας με υποκειμενισμό και ιδιοτέλεια στοιχεία των μνημονιακών πεπραγμένων επέβαλε μια ισοπεδωτική κριτική με μεθοδεύσεις που θυμίζουν σταλινικό «διάλογο».
Και το χειρότερο η υπουργός (με περγαμηνές απ’ το Χάρβαρντ) ουδόλως ασχολήθηκε με το αυτονόητο. Να ελέγξει τα στοιχεία και να πάρει κάποιες πρωτοβουλίες.
Δεν την απασχολεί ο διασυρμός των φυσικών ούτε η εκμηδένισή τους η επαγγελματική. Έβγαλε τα συμπεράσματά της εκεί απ’ το γραφείο της κοιτώντας το FB , το pde και alfavita ,esos κλπ , τα σχόλια… το ίδιο φυσικά και οι σύμβουλοί της. Και θα έρθει με θρασύτητα τον Σεπτέμβριο υποτίθεται να αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς;
Με ποιο τρόπο ακριβώς; Με την τελετουργία του πρωτόκολλου της ιερής γραφειοκρατίας,  στην αποσαθρωμένη δημόσια διοίκηση που άγεται και φέρεται απ’ τον κομματισμό;

*Τζέιμς Γουάτσον είναι ο μεγαλύτερος εν ζωή επιστήμονας. Ο πατέρας του DNA που άλλαξε για πάντα  την αντίληψη του κόσμου που γνωρίζαμε… Μια εμβληματική μορφή  της επιστήμης ,ισότιμος του Δαρβίνου , Νεύτωνα και Αϊνστάιν…

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« Απάντηση #109 στις: Αύγουστος 11, 2022, 06:12:11 μμ »
περσινό το σχόλιο, το ξαναστέλνω μετά από ένα χρόνο γιατί τίποτα δεν έχει αλλάξει...
και φυσικά η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι ένα σαχλό ανέκδοτο από την νέα δημοκρατία που ενσαρκώνει "επάξια" την παράδοση του λαϊκισμού στην πολιτική...

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 427
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« Απάντηση #110 στις: Αύγουστος 11, 2022, 09:24:54 μμ »
Αν και θα συμφωνήσω μαζί σου συνάδελφε, θα διαφωνίσω ............... Περίεργο ε;
Γιατι θέλω να πω το εξής
Πού ήταν οι ενώσεις φυσικών , χημικών , γεωλόγων όταν οι αναπληρωτές βιολόγοι έλεγαν αυτά που έλεγαν και έβγαζαν λίστες με σχολεία που άλλες ειδικότητες δήθεν τους έπαιραν την θέση;
Ποιος ασχολήθηκε όταν ο ίδιος (εγώ) με αποδείξεις έλεγα ότι οι λίστες αυτές ήταν ψεύτικες και έπρεπε να επέμβει εισαγγελέας εφόσον εξέθεταν συναδέλφους αναφέροντας (όχι ονομαστικά αλλά τα σχολεία);
Πουν ήταν οι οι άλλες ενώσεις όταν οι αναπληρωτές βιολόγοι έστελναν μέρα απαρά μέρα επιστολές στο υπουργείο, ανακοινώσεις στν αλφαβητα και την εσος. Πόσες από αυτές απαντήθηκαν ή ελέχθηκαν (όχι από εμένα) αλλά από τις ενώσεις που αντιπροσωπεύουν τις άλλες ειδικότητες ΠΕ04;
Που ήταν οι άλλες ειδικότητες όταν ο γνωστός gv....is έλυνε και έδενε μέσα στο φόρουμ , αποκλείοντας ή τιμωρώντας (μέσω των βισματων που έχει με τους υπέυθυνους του φορουμ) όποιων τολμούσε να διαφωνήσει με τους αναπληρωτές βιολόγους;
Κανείς εδώ και χρόνια δεν έκανε τίποτα. Ας τα λουστουμε τώρα...

Αποσυνδεδεμένος Felicia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« Απάντηση #111 στις: Αύγουστος 11, 2022, 09:31:57 μμ »
Η αρνητική κριτική είναι μια πρακτική διαδεδομένη και αποδεκτή στην Ελλάδα με σοβαρές πάντα συνέπειες.
Στο παράδειγμα της διακίνησης κατηγοριών απ’ την «Ένωση βιολόγων και βιοεπιστημόνων Ελλάδας» οι  συνέπειες ήταν να δεχθεί  επίθεση και να ξυλοκοπηθεί ο Τζέιμς Γουάτσον* στο βιολογικό της Πάτρας…
Και επειδή το μήλο κάτω απ’ την μηλιά θα πέσει, η καθαυτή δυσφημιστική ομάδα αναπληρωτών βιολόγων, με την επίμονα αρνητική κριτική, «κατάφερε» να εκτοπίσει τους φυσικούς απ’ τους διορισμούς παρόλο που έχουμε μείνει οι μισοί μετά απ’ τα 11 χρόνια μνημονίων. Και δεν περιορίστηκε μόνο σε αυτό συνεχίζει ακάθεκτη.
Διαστρεβλώνοντας με υποκειμενισμό και ιδιοτέλεια στοιχεία των μνημονιακών πεπραγμένων επέβαλε μια ισοπεδωτική κριτική με μεθοδεύσεις που θυμίζουν σταλινικό «διάλογο».
Και το χειρότερο η υπουργός (με περγαμηνές απ’ το Χάρβαρντ) ουδόλως ασχολήθηκε με το αυτονόητο. Να ελέγξει τα στοιχεία και να πάρει κάποιες πρωτοβουλίες.
Δεν την απασχολεί ο διασυρμός των φυσικών ούτε η εκμηδένισή τους η επαγγελματική. Έβγαλε τα συμπεράσματά της εκεί απ’ το γραφείο της κοιτώντας το FB , το pde και alfavita ,esos κλπ , τα σχόλια… το ίδιο φυσικά και οι σύμβουλοί της. Και θα έρθει με θρασύτητα τον Σεπτέμβριο υποτίθεται να αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς;
Με ποιο τρόπο ακριβώς; Με την τελετουργία του πρωτόκολλου της ιερής γραφειοκρατίας,  στην αποσαθρωμένη δημόσια διοίκηση που άγεται και φέρεται απ’ τον κομματισμό;

*Τζέιμς Γουάτσον είναι ο μεγαλύτερος εν ζωή επιστήμονας. Ο πατέρας του DNA που άλλαξε για πάντα  την αντίληψη του κόσμου που γνωρίζαμε… Μια εμβληματική μορφή  της επιστήμης ,ισότιμος του Δαρβίνου , Νεύτωνα και Αϊνστάιν…
Θέλω πριν πω το οτιδήποτε γιατί σας διαβάζουν πολλοί και είδα και άλλα μηνύματα σας να ρωτήσω το εξής:
Βρισκόσασταν στην αίθουσα το 2011 και είδατε ξυλοδαρμό του Watson από φοιτητές βιολογους επηρεασμένους από τα λεγόμενα της ΠΕΒ;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 262
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 232
Σύνολο: 232

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.