0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα πρέπει να μελετήσεις λίγο προτού πεις δεν έχουν τι να τους κάνουν. Σύμφωνα με τον υπολογισμό των οργανικών κενών του πίνακα Γ που αντιστοιχεί τους καθηγητές στις ώρες Α ανάθεσης της περιοχής ΟΛΟΙ οι Βιολόγοι αντιστοιχούν σε ώρες Βιολογίας αποκλειστικά. Δεν χρειάζεται να κάνουν β ανάθεση αρκεί να μετακινηθούν σταμσχολεια που έχει βιολογιες. Όμως αυτό πρακτικά δεν μπορεί να γίνει γιατί αρκετές ακόμα βιολογιες, ελάχιστες σε σχέση με παλιότερα, τις κάνουν φυσικοχημικοι, οπότε οι βιολόγοι θα πάρουν τις φυσικοχημείας που περισσεύουν. ΟΛΟΙ λοιπόν οι βιολόγοι αντιστοιχούν σε ώρες Βιολογίας που δεν έχουν δικαίωμα όμως να τις διδάξουν, με εξαίρεση δύο περιοχές όπου βγάζουν οργανικό πλεόνασμα, στην Πρέβεζα, και στην β Μαγνησίας. Εάν ήμουν φυσικός όμως δεν θα το έκανα θέμα ότι βγαίνει οργανικό πλεόνασμα σε μια ειδικότητα Τα μηνύματα μου εμφανίζονται συνήθως μετά μια δυο μέρες επειδή είμαι τιμωρημένος.
προσωπικά εγώ (και πολλοί άλλοι συνάδλφοι που ξέρω και δεν με ενδιαφέρει αν θα φανεί κάπως) μπορώ να διδάξω σε εξαιρετικό επίπεδο όλα τα μαθήματα ΠΕ04 μέχρι την Β Λυκείου. Φυσικά διαβάζω και προετοιμαζομαι σπίτι για όλα το ίδιο (Α και Β ανάθεση). Φυσικά μελετάω εξωσχολικά βιβλία, πειράματα από το internet κλπ. Όλα όσα κάνει οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός που διδάσκει σε σχολείο. Τονίζω και πάλι ότι η διδασκαλία μαθημάτων κατεύθυνσης είναι άλλο πράγμα και εκεί (κυρίως λόγω τον θεμάτων) θέλει συνάδελφο κυρίως με μεγάλη φρονιστηριακή πείρα , ανέξάρτητα ειδικότητας. Δε νομίζω ότι ένας φυσικός που κάνει έρευνα (postdoc) σε ενα θεμα π.χ ημιαγωγοί και επιδρασή τους στο... μπορεί να διδάξει πιο επιτυχημένα φυσική στην κατευθυνση (αν δεν εχει ασχοληθεί εις βάθος με την γ λυκείου), από ένα χημικό ο οποίος κάνει το μαθημα χρόνια και έχει και τρια ιδιαίτερα φυσικής (πράγμα σπάνιο αλλά λέμε). Ούτε πιστεύω ότι ένας χημικός με postdoc στην κρυστάλλωση του NaCl μπορεί να διδάξει επιτυχημένα χημεία σε γ λυκείου (αν δεν έχει μεγάλη πείρα) ή τουλάχιστον καλύτερα από ένα φυσικό που το κάνει χρόνια. Επίσης μου δημιουργείται η εξής απορία. Γιατί την μεγαλύτερη αντίδραση στην Β ανάθεση έχουν οι doc και postdoc και όχι οι απλοί καθηγητές; Θεωρητικά οι αυξημένων προσόντων έχουν την ικανότητα να ανταπεξέρχονται στις δυσκολίες του γνωστικού αντικειμένου και της διδακτικής πιο εύκολα από την "λαϊκάντζα" των απλών πτυχίων.
Το θέμα της ικανότητας το έθεσαν οι φυσικοί..παντού βγαίνουν και λένε ότι για εμάς είναι πιο εύκολο να διδάξουμε τα δικά σας 'θεωρητικα' μαθήματα ενώ εσείς όχι το δύσκολο και με μαθηματική σκέψη μάθημα μας...
Επίσης μου δημιουργείται η εξής απορία. Γιατί την μεγαλύτερη αντίδραση στην Β ανάθεση έχουν οι doc και postdoc και όχι οι απλοί καθηγητές; Θεωρητικά οι αυξημένων προσόντων έχουν την ικανότητα να ανταπεξέρχονται στις δυσκολίες του γνωστικού αντικειμένου και της διδακτικής πιο εύκολα από την "λαϊκάντζα" των απλών πτυχίων.
Το θέμα της ικανότητας το έθεσαν οι φυσικοί..παντού βγαίνουν και λένε ότι για εμάς είναι πιο εύκολο να διδάξουμε τα δικά σας 'θεωρητικα' μαθήματα ενώ εσείς όχι το δύσκολο και με μαθηματική σκέψη μάθημα μας...τώρα λοιπόν επανήλθε η τάξη και αποκαλύφθηκε το ότι οι φυσικοί είναι υπεράριθμοι και έκαναν πάρτυ στα σχολεία προσλαμβάνοντας πλήθος φυσικών τις προηγούμενες δεκαετιες. Μείωσαν τις ώρες βιολογίας και γεωγραφίας στην α γυμνασίου και μπήκε η φυσική που είναι μια αηδία ως προς το περιεχόμενο του βιβλίου και τρόπου διδασκαλίας. Μη μιλήσω για τη χημεία που είναι απαράδεκτο μόνοωρο στα Γυμνάσια και τα παιδιά το αντιμετωπίζουν σαν να είναι θρησκευτικά...ή Αγγλικά...
Η αρνητική κριτική είναι μια πρακτική διαδεδομένη και αποδεκτή στην Ελλάδα με σοβαρές πάντα συνέπειες.Στο παράδειγμα της διακίνησης κατηγοριών απ’ την «Ένωση βιολόγων και βιοεπιστημόνων Ελλάδας» οι συνέπειες ήταν να δεχθεί επίθεση και να ξυλοκοπηθεί ο Τζέιμς Γουάτσον* στο βιολογικό της Πάτρας…Και επειδή το μήλο κάτω απ’ την μηλιά θα πέσει, η καθαυτή δυσφημιστική ομάδα αναπληρωτών βιολόγων, με την επίμονα αρνητική κριτική, «κατάφερε» να εκτοπίσει τους φυσικούς απ’ τους διορισμούς παρόλο που έχουμε μείνει οι μισοί μετά απ’ τα 11 χρόνια μνημονίων. Και δεν περιορίστηκε μόνο σε αυτό συνεχίζει ακάθεκτη.Διαστρεβλώνοντας με υποκειμενισμό και ιδιοτέλεια στοιχεία των μνημονιακών πεπραγμένων επέβαλε μια ισοπεδωτική κριτική με μεθοδεύσεις που θυμίζουν σταλινικό «διάλογο».Και το χειρότερο η υπουργός (με περγαμηνές απ’ το Χάρβαρντ) ουδόλως ασχολήθηκε με το αυτονόητο. Να ελέγξει τα στοιχεία και να πάρει κάποιες πρωτοβουλίες.Δεν την απασχολεί ο διασυρμός των φυσικών ούτε η εκμηδένισή τους η επαγγελματική. Έβγαλε τα συμπεράσματά της εκεί απ’ το γραφείο της κοιτώντας το FB , το pde και alfavita ,esos κλπ , τα σχόλια… το ίδιο φυσικά και οι σύμβουλοί της. Και θα έρθει με θρασύτητα τον Σεπτέμβριο υποτίθεται να αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς;Με ποιο τρόπο ακριβώς; Με την τελετουργία του πρωτόκολλου της ιερής γραφειοκρατίας, στην αποσαθρωμένη δημόσια διοίκηση που άγεται και φέρεται απ’ τον κομματισμό;*Τζέιμς Γουάτσον είναι ο μεγαλύτερος εν ζωή επιστήμονας. Ο πατέρας του DNA που άλλαξε για πάντα την αντίληψη του κόσμου που γνωρίζαμε… Μια εμβληματική μορφή της επιστήμης ,ισότιμος του Δαρβίνου , Νεύτωνα και Αϊνστάιν…