0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εσυ δεν εχεις τελειωσει καν τη σχολη σου... προσπαθεις να δημιουργησεις εντυπωσεις
Λυπάμαι πολύ για την ιστορία σου manpan και εύχομαι ό,τι καλύτερο.Δυστυχώς τα ίδια κατά αναλογία συμβαίνουν και σήμερα. Όσοι δεν προλάβαμε τους γραπτούς διαγωνισμούς, σε πολλές ειδικότητες μείναμε αποκλεισμένοι όλη τη δεκαετίας της κρίσης στους πίνακες μηδενικής και δεν μπορέσαμε να αποκτήσουμε ούτε μια ώρα προϋπηρεσία.Επομένως, ακόμα και με το ανακάτωμα του νόμου Γαβρόγλου, και πάλι δεν έχουμε καμιά ελπίδα, γιατί δεν έχουμε προϋπηρεσία και ούτε είμαστε 25 χρονών, ώστε να "περιμένουμε τη σειρά μας", όπως λένε κάποιοι σχολιαστές εδώ...Ακόμα χειρότερα, βλέπουμε πως ακόμα και τα τυπικά προσόντα που αποκτήσαμε εκείνα τα δέκα χρόνια πλέον ευτελίζονται, λόγω του εμπορίου που έχει αναπτυχθεί και της συλλογής αμφιβόλου ποιότητας μεταπτυχιακών τίτλων, πιστοποιητικών ξένων γλωσσών κτλ.Μακάρι να επιστρέψει ο γραπτός...ΥΓ. Δυστυχώς, νομίζω πως το πραγματικό σύστημα επιλογής εκπαιδευτικών που ισχύει τα τελευταία 15 και βάλε χρόνια στην Ελλάδα είναι το "όποιος πρόλαβε να καβαντζωθεί, καβαντζώθηκε και έπειτα υπερασπίζεται τα κεκτημένα του, ασκώντας πίσω από κλειστές πόρτες πιέσεις στο υπουργείο..."Μακάρι να σπάσει το απόστημα αυτό κάποια στιγμή.
Αυτά που λες δεν ισχύουν. Με το νέο σύστημα διορίστηκαν αρκετοί μηδενικής και δουλεύουν αναπληρωτές ακόμα περισσότεροι.Το προηγούμενο σύστημα με τους δύο πίνακες, που αν κάποιος έκανε μισό μήνα ενισχυτική ανέβαινε πίνακα ήταν ότι πιο άδικο έχει υπάρξει.
δε τα έχουν ζήσειτι τους εξηγείς ?τι μισό μήνα? μια ώρα έκαναν και αλλάζανε
Και εγώ μηδενικής ήμουν μέχρι το 2020. Δεν πρόλαβα ΑΣΕΠ. Γνωρίζω όμως ότι το 2013 η ενισχυτική βγήκε τον μήνα Μάιο. Όσοι δεν δούλευαν σε φροντιστήρια, δήλωσαν, τους πήραν, μάζεψαν 0,3 μόρια και ανέβηκαν πίνακα. Και οι οπαδοί της προϋπηρεσίας ζητούσαν να διοριστούν πρώτα όλοι αυτοί, και μετά οι διδάκτορες μηδενικής.
Δεν τους πήραν όλους. Πήραν όσους είχαν γνωστούς διευθυντές.
Εσύ μιλάς για εποχές πριν το 2010. Το 2013 η επιλογή γινόταν από τους πίνακες αναπληρωτών.Επίσης στις περισσότερες ειδικότητες, με τους νέους πίνακες, με 50 μόρια κάποια στιγμή μέσα στην χρονιά κάποιος δουλεύει.
Μιλάω για αργότερα και ξέρω καλά τι λέω.Με τους νέους πίνακες, σε ελάχιστες ειδικότητες θα δουλεύει κανείς με 50 μόρια. Θα θέλει 70 με 90.Επιπλέον, για έναν άνθρωπο 30 με 35 ή και παραπάνω, δίχως άλλους οικονομικούς πόρους/περιουσία, είναι μάλλον δύσκολο να δηλώνει όλη την Ελλάδα για 3 ή 5 μήνες, γιατί να τον πάρουν στις πρώτες φάσεις αποκλείεται.Μη μπορώντας να το κάνει όμως, μένει πίσω στον αδυσώπητο ανταγωνισμό για μόρια, ο οποίος πέραν των άλλων είναι απολύτως ταξικός (=βάζεις από την τσέπη σου για να πας αναπληρωτής στις εσχατιές για τα μόρια) και πολύ πιο τοξικός από έναν πιθανό γραπτό διαγωνισμό.
@pasas123Όσον αφορά τα αίσχη με το πώς έβγαινε κανείς από τους μηδενικής, φυσικά και τα ξέρω. Ναι, αυτά τα αίσχη τα τερμάτισε ο ν. Γαβρόγλου. Ωστόσο δημιούργησε νέα.Επιπλέον, πολλοί που εκμεταλλεύτηκαν τα κολπάκια που υπήρχαν για να φύγουν από τους μηδενικής, τώρα έχουν προϋπηρεσία που τη μετέφεραν στους πίνακες Γαβρόγλου, την οποία εγώ και άλλοι ποτέ δεν θα φτάσουμε.Με άλλα λόγια, ο ν. Γαβρόγλου νομιμοποίησε, αποκρυστάλλωσε και φυσικά μοριοδότησε όλη εκείνη τη νοσηρή κατάσταση.
Γινόταν από τους πίνακες το 2013. Αν δήλωνε κάποιος ψηλότερα στον πίνακα θα την έπαιρνε την θέση.Αυτός που έχει 50 μόρια στους τωρινούς, θα ανέβει στους επόμενους και θα συνεχίσει να δουλεύει.Αλλά το θέμα είναι ότι αυτοι που βρισκόταν στον πίνακα μηδενικής την προηγούμενη δεκαετία, αν είχαν ασχοληθεί σοβαρά με τις σπουδές τους, βγάζοντας έναν αξιοπρεπές βαθμό πτυχίου, κάνοντας ένα μεταπτυχιακό, τα περισσότερα ειναι δωρεαν, και με κάποια γλώσσα θα είχαν τη δυνατότητα να δουλεύουν τα τελευταία δύο χρόνια αναπληρωτές.Με το προηγούμενο σύστημα δεν θα έβλεπαν σχολείο πότε.
Δεν διαφωνώ πως το σύστημα Γαβρόγλου έδωσε τη (λειψή) ευκαιρία σε κάποιους μηδενικής να εργαστούν ως αναπληρωτές.Ωστόσο, σε πολλές ειδικότητες χρειάστηκε κατ' ελάχιστο 50 με 55 μόρια, δηλαδή καλό βαθμό πτυχίου, μεταπτυχιακό, ξένη γλώσσα, ecdl και κάτι ακόμα (πχ. δεύτερη γλώσσα, δεύτερο μεταπτυχιακό, χρυσοπληρωμένο σεμινάριο της πλάκας).Επιπλέον, ακόμα και αν είχε κανείς τα παραπάνω, απλώς θα τον καλούσαν ως αναπληρωτή σε μεταγενέστερη φάση, για 3 με 5 μήνες δηλαδή και πιθανότατα κάπου μακριά από την κατοικία του.Κάτι που προϋποθέτει σε πολλές περιπτώσεις να προϋπάρχει οικονομική δυνατότητα να πάει κανείς λόγω του κόστους ενοικίων κτλ. Επιπλέον, η πλειοψηφία αυτών των νέων αναπληρωτών μηδενικής είναι νέοι μόνο κατ' όνομα στις περισσότερες ειδικότητες. Κυρίως είναι 30 με 40 ετών. Γεγονός που συνεπάγεται πιθανές οικογενειακές και άλλες υποχρεώσεις.Δεν μιλάμε επομένως για φρέσκους αποφοίτους 25 ετών δίχως δεσμεύσεις και σε εντελώς άλλη οικονομική συγκυρία, όπως τη δεκαετία του 2000. Αλλά για ανθρώπους 30 έως 40, πολλοί εκ των οποίων δεν αντέχουν οικονομικά να είναι αναπληρωτές για 3 μήνες στην άλλη άκρη, επειδή εδέησε ο ν. Γαβρόγλου επιτέλους να τους δώσει αυτή τη μικρή ευκαιρία. Έτσι, η ανισότητα συνεχίζεται.Αυτό θα το δούμε και φέτος, νομίζω, όταν και ένας ακόμα μεγαλύτερος αριθμός υποψηφίων δεν θα μπορεί να αντέξει το κόστος της αναπλήρωσης, λόγω του πληθωρισμού. Αυτοί οι άνθρωποι θα πεταχθούν εκτός, καθώς κάποιοι άλλοι, πιθανότατα οικονομικά πιο εύρωστοι, θα πάνε αναπληρωτές στη θέση τους και θα τους ξεπεράσουν στα μόρια.Έτσι, παρά το γεγονός πως μια, δυο χρονιές μπορεί να κουτσοπήγαν αναπληρωτές, πλέον θα είναι game over και για αυτούς.Επίσης, θα το δούμε και του χρόνου - με τους νέους πίνακες. Και πάλι θα αρχίσουν να στοιβάζονται χιλιάδες απόφοιτοι και πτυχιούχοι, όπως ακριβώς τη δεκαετία του 2010 και των κλειστών πινάκων.Γιατί πλέον θα χρειάζονται 70 plus μόρια και κανείς δεν θα μπορεί να τα φθάσει δίχως προϋπηρεσία, παρεκτός και αν έχει διδακτορικό.Έτσι, κανείς τους δεν θα μπορεί να αρχίσει να μαζεύει προϋπηρεσία. Θα είναι de facto εκτός.(εκτός βέβαια και αν εμφανισθούν νέα κόλπα και παραθυράκια στυλ τρίμηνα covid-19, οπότε και οι πλέον απελπισμένοι θα σπεύδουν να αδράξουν την ευκαιρία)Και έτσι θα ξαναρχίσει η ίδια αδικία που υποτίθεται θεράπευσε ο ν. Γαβρόγλου....Όλα τα παραπάνω θεωρώ α. πως υποτιμούν εντελώς τα πτυχία μας, καθώς το πτυχίο δεν αρκεί για τίποτα, β. διαιωνίζουν το καταστροφικό θεσμό των αναπληρωτών, γ. θέτουν τους εκπαιδευτικούς σε απόλυτη επαγγελματική ομηρία και στρώνουν το έδαφος για όλο και πιο ελαστικές σχέσεις εργασίας, δ. πολυδιασπούν περαιτέρω την εκπαιδευτική κοινότητα, καθώς ο καθένας έχει και ένα λίγο διαφορετικό συμφέρον, ε. κάνουν ακόμα πιο πλούσια τα κυπριακά, βουλγάρικα κτλ. πανεπιστήμια, στ. δίνουν αθέμιτο πλεονέκτημα στους πιο άνετους οικονομικά εκπαιδευτικούς.
Έγραψες όλα αυτά για να πεις μετά ότι ο γραπτός διαγωνισμός είναι προτιμότερος; Είναι δυνατόν; Δηλαδή τι να πω.. Αν πρέπει απλώς να δοθούν ευκαιρίες σε νεότερους και κάπως να διακρίνουμε τον έναν από τον άλλον, τότε ας κάνουμε και διαγωνισμό τριπόντων. Είναι δυνατόν συνάδελφοι; Ο γραπτός διαγωνισμός είναι ο ορισμός της υποτίμησης του πτυχίου.