*

Αποστολέας Θέμα: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα  (Αναγνώστηκε 136309 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Vagg91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #700 στις: Ιούλιος 21, 2022, 07:51:00 μμ »
Εσυ εχεις την τιμια πτυχιαρα σου ikc...οπως και αλλοι χιλθαδες υποψηφιοι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:44:30 »

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #701 στις: Ιούλιος 21, 2022, 07:51:38 μμ »
1. Δεν είμαι υπερασπιστής του προσοντολογιου όμως παρά το ότι είμαι ασχολούμαι περισσότερο με τη δευτεροβάθμια σε σχέση με έναν συνάδελφο με διδακτορικό που διορίστηκε πέρσι μόνιμος, χάρηκα πάρα πολύ για τον διορισμό του. Το θεωρώ εντάξει. Το διδακτορικό του ήταν Πολυτεχνείου. Δεν είναι όλα τα προσόντα Βουλγαρίας για αυτό κόψτε αυτή την καραμέλα.
Αν είναι έτσι να λέω και γω ότι από κάπου έχω ακούσει ότι και ο γραπτός δεν είναι απαραίτητα αδιάβλητου.

2.  Είμαι υπέρ αυστηρής παιδαγωγικής κατάρτισης. Αυτό σου είπα. Όχι συστήματος με την μορφή κόφτη. Αλλά ναι, θεωρώ ότι οι μικροδιδασκαλιες στην ΑΣΠΑΙΤΕ έπρεπε να εξετάζονται πιο αυστηρά.  Η επιεικια είναι σκανδαλωδώς μεγάλη. Τι θα συνέβαινε αν είχαμε κάτι τέτοιο; Δεν θα είχαμε εκπαιδευτικούς που θα θεωρούσαν ότι αν κάποιος γράψει ένα γραπτό διαγωνισμό στο γνωστικό του, αυτό σημαίνει ότι είναι κατάλληλος. Το γεγονός ότι υπάρχουν τέτοιοι εκπαιδευτικοί και τέτοιο νήμα σαν αυτό υπέρ του γραπτού σημαίνει ότι τα προγράμματα παιδαγωγικής κατάρτισης δεν σας έμαθαν ότι για να είσαι καλός εκπαιδευτικός πρέπει να ξέρεις το αντικείμενο, να αγαπάς τα παιδιά και να έχεις παιδεία. Και τα δύο τελευταία δεν εξετάζονται σε γραπτό διαγωνισμό αλλά θα μπορούσαν να αξιολογηθούν σε πρακτικές ασκήσεις διδασκαλίας όπου θα αποθαρρύνονται για εκπαιδευτικοί όσοι νομίζουν ότι γράφοντας σε ένα γραπτό διαγωνισμό είναι αυτομάτως καταλληλότεροι.

3. Το να γράψεις σε ένα γραπτό διαγωνισμό και να μπεις σε έναν πίνακα που είσαι ήδη για να πας αναπληρωτής και να το επιζητας κιόλας με προβληματίζει. Δεν θα αλλάξει κάτι. Όσοι το υποστηρίζετε είτε έχετε λανθασμένη γνώση και αντίληψη για το τι σημαίνει εκπαιδευτικός, είτε έχετε αυταπάτες ότι θα γράψετε καλύτερα. Διαφορετικά κανείς δεν σας εμποδίζει από το να πάτε αναπληρωτές. Φυσικά όχι δίπλα στο σπίτι σας. Υπάρχουμε άνθρωποι που έχουμε πάει σε διάφορα μέρη και δεν είμαστε πλούσιοι.

4. Και εκτός των άλλων ζητάτε ανακατανομή της τράπουλας και αυτό δεν είναι καθόλου συναδελφικο. Μόλις πρόσφατα αλλάξανε σύστημα.

Θα απαντήσω αναλυτικά αργότερα, γιατί είμαι εκτός.

Μόνο ένα όμως:

από τη στιγμή που το υπάρχον σύστημα επιτρέπει τη μοριοδοτηση ενός Χ αριθμού σκάρτων μεταπτυχιακών / διδακτορικών / πιστοποιήσεων γνώσης ξένης γλώσσας, το σύστημα είναι καταπτυστο, γιατί κάποιοι χάνουν τη θέση και τη σειρά τους ΑΔΙΚΑ.

Δηλαδή κατά τη λογική σου, επειδή διορίζεται ένας με διδακτορικό από το ΕΜΠ, είναι δεκτό να διοριστεί και κάποιος που του το έγραψαν άλλοι;

Πληροφορίες για το πώς κανονίζονται τα διδακτορικά στη Βουλγαρία υπάρχουν πολλές.. Όπως και για το πόσα μεταπτυχιακα από συγκεκριμένο πανεπιστήμιο της Ιταλίας αναγνωρίζονται σωρηδόν από τις διευθύνσεις κάθε χρόνο (βλ. Διαύγεια).

Κάποια απόδειξη περί του διαβλητού του γραπτού ΑΣΕΠ υπάρχει; Ή μόνο φήμες;

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 21, 2022, 08:28:26 μμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1346
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #702 στις: Ιούλιος 21, 2022, 08:30:49 μμ »
ενώ ας πούμε αν πας να δώσεις ασεπ σε εξεταστέα ύλη άσχετη με τα μαθηματα που έχεις διδαχθεί σε προπτυχιακό επίπεδο ειναι μέσα στο αδιάβλητο και την αξιοκρατία

Αποσυνδεδεμένος ikc

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 465
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • Γραπτος.Εκπαιδευτικων
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #703 στις: Ιούλιος 21, 2022, 09:03:11 μμ »
Eνω αν διοριστείς με μεταπτυχιακό η διδακτορικό άσχετο με το πτυχίο σου είναι αξιοκρατία...?

ενώ ας πούμε αν πας να δώσεις ασεπ σε εξεταστέα ύλη άσχετη με τα μαθηματα που έχεις διδαχθεί σε προπτυχιακό επίπεδο ειναι μέσα στο αδιάβλητο και την αξιοκρατία

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:44:30 »

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1346
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #704 στις: Ιούλιος 21, 2022, 09:10:09 μμ »
Eνω αν διοριστείς με μεταπτυχιακό η διδακτορικό άσχετο με το πτυχίο σου είναι αξιοκρατία...?
  πρωτα σας φταίνε τα αγορασμένα, μετά τα βουλγαρικά και ιταλικά,  ύστερα τα γραμμένα από άλλους και τώρα τα άσχετα με το αντικείμενό σου..μεγαλωνει η λίστα...

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #705 στις: Ιούλιος 21, 2022, 09:20:10 μμ »
ενώ ας πούμε αν πας να δώσεις ασεπ σε εξεταστέα ύλη άσχετη με τα μαθηματα που έχεις διδαχθεί σε προπτυχιακό επίπεδο ειναι μέσα στο αδιάβλητο και την αξιοκρατία

Πόσο άσχετη είναι αυτή η ύλη; Εκτός από τους ΠΕ04 με τα πολλαπλά αντικείμενα, τι συζητάμε? για «φιλολόγους» που δεν ξέρουν αρχαία; είναι δυνατόν άνθρωπος που θέλει να γίνει εκπαιδευτικός να αρνείται να διαβάσει για εξετάσεις; έλεος δλδ.

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #706 στις: Ιούλιος 21, 2022, 09:36:54 μμ »
  πρωτα σας φταίνε τα αγορασμένα, μετά τα βουλγαρικά και ιταλικά,  ύστερα τα γραμμένα από άλλους και τώρα τα άσχετα με το αντικείμενό σου..μεγαλωνει η λίστα...

Ενώ εσένα σου αρέσουν δηλαδή τα παραπάνω και τα θεωρείς αξιόπιστα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών.

Έλεος.

Τι από τα παραπάνω δεν ισχύει; Τα φαντάζομαι δηλαδή; Δεν έχει βουήξει ο τόπος; Δεν υπάρχουν παντού αγγελίες για τα παραπάνω και σχετικές ερωτήσεις στις ομάδες του facebook;

Σε αυτό εδώ το φόρουμ δεν είχε εμφανιστεί πριν λίγο καιρό κάποιος "συνάδελφος" και ρωτούσε ποιος μπορεί να του κάνει τις εργασίες με αμοιβή;;;

Δεν έχουν κατατεθεί τέτοια σκουπίδια ως προσόντα στο προσοντολόγιο, διαστρεβλώνοντας την κατάταξη των υποψηφίων;


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 21, 2022, 09:39:10 μμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος serton

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 512
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #707 στις: Ιούλιος 21, 2022, 11:23:58 μμ »
Ενώ εσένα σου αρέσουν δηλαδή τα παραπάνω και τα θεωρείς αξιόπιστα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών.

Έλεος.

Τι από τα παραπάνω δεν ισχύει; Τα φαντάζομαι δηλαδή; Δεν έχει βουήξει ο τόπος; Δεν υπάρχουν παντού αγγελίες για τα παραπάνω και σχετικές ερωτήσεις στις ομάδες του facebook;

Σε αυτό εδώ το φόρουμ δεν είχε εμφανιστεί πριν λίγο καιρό κάποιος "συνάδελφος" και ρωτούσε ποιος μπορεί να του κάνει τις εργασίες με αμοιβή;;;

Δεν έχουν κατατεθεί τέτοια σκουπίδια ως προσόντα στο προσοντολόγιο, διαστρεβλώνοντας την κατάταξη των υποψηφίων;


νομιζω χωρις αμοιβη ζηητουσε "βοηθεια"..

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #708 στις: Ιούλιος 21, 2022, 11:56:52 μμ »

νομιζω χωρις αμοιβη ζηητουσε "βοηθεια"..

Γεια σου serton.

Ναι, έχεις δίκιο. Δεν έλεγε ρητά για αμοιβή, έλεγε "να αναλάβει κάποιος μια δυο εργασίες του". Και φυσικά από κάτω πολύ γρήγορα εμφανίσθηκε ο συνηθισμένος καλοθελητής, λέγοντάς του "σου έχω στείλει pm".

Έτσι γίνεται και όταν κάποιος ρώτα στο facebook αν ξέρει κανείς για διδακτορικό στη Βουλγαρία ή για κανένα "φθηνό και χωρίς πολλές απαιτήσεις μεταπτυχιακό" στην ίδια χώρα.

Έρχονται οι μεσάζοντες και λένε "στείλε pm".

Και όμως, serton, κάποιοι σχολιαστές εδώ έχουν βαλθεί να μας πείσουν πως όλα αυτά είναι νορμάλ και δίκαια και πως εμείς που ζητάμε γραπτό διαγωνισμό είμαστε οι παράλογοι.

Ιδού, το βρήκα:

https://www.pde.gr/index.php?topic=35743.msg1142559#msg1142559

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 22, 2022, 12:10:46 πμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #709 στις: Ιούλιος 21, 2022, 11:58:47 μμ »
.

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1346
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #710 στις: Ιούλιος 22, 2022, 07:58:55 πμ »
Ενώ εσένα σου αρέσουν δηλαδή τα παραπάνω και τα θεωρείς αξιόπιστα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών.

Έλεος.

Τι από τα παραπάνω δεν ισχύει; Τα φαντάζομαι δηλαδή; Δεν έχει βουήξει ο τόπος; Δεν υπάρχουν παντού αγγελίες για τα παραπάνω και σχετικές ερωτήσεις στις ομάδες του facebook;

Σε αυτό εδώ το φόρουμ δεν είχε εμφανιστεί πριν λίγο καιρό κάποιος "συνάδελφος" και ρωτούσε ποιος μπορεί να του κάνει τις εργασίες με αμοιβή;;;

Δεν έχουν κατατεθεί τέτοια σκουπίδια ως προσόντα στο προσοντολόγιο, διαστρεβλώνοντας την κατάταξη των υποψηφίων;
μας αρεσει ή όχι τα ακαδημαϊκά πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν....για πολλούς λόγους
α) απόδειξη εξέλιξης επιστημονικής (δεν έμεινα σε ένα πτυχίο που το πήρα πριν 40 χρόνια...)
β)είναι αναγκαίο για την βαθμολογική διαφοροποίηση των υποψηφίων
γ) αναγκαίο για κατάληψη θέσεων ευθύνης ή σχολείων προτύπων και πειραματικών
δ) το δημόσιο σχολείο έχει προσοντούχο προσωπικό

Τα ''σκουπίδια''΄ που λες ας φροντίσει το πανεπιστήμιο που τα χορηγεί να τα ξεσκαρταρίσει....

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #711 στις: Ιούλιος 22, 2022, 09:40:09 πμ »
menandros,τα μεταπτυχιακά έδειχναν κάποτε επιστημονική εξέλιξη, τώρα όμως είναι απλα ένα έξτρα χαρτι. Όταν κάτι το έχουν σχεδον όλοι από μια ηλικία και κάτω, δεν αποτελεί κριτήριο διαχωρισμού. Έχει χάσει την αξία του. Αφού έχει χάσει αξία και το διδακτορικό, ρωτάει ο κόσμος τι και πώς σαν να μην ξέρει τι είναι και πώς γίνεται και αποφασίζει αν θα το κάνει με κριτήριο τα μόρια. Όταν έκανα εγω μεταπτυχιακό, που ήταν δωρεάν και έμπαινες με εξετάσεις, και τα είχαν λίγοι, ήταν όντως επιστημονική εξέλιξη και πολλοί το κάναμε ως αναγκαίο βήμα για το διδακτορικό που το θέλαμε για έρευνα. Αυτή η εποχή πέρασε δυστυχώς. Τώρα έγινε βιομηχανία. (βρβαια το μάστερ τξς φιλοσοφικής του εκπα που έκανα εγω ήταν άθλιου επιπέδου σαν σύνολο και πολύ χειρότερης οργάνωσης από τα μεταπτυχιακά εξαποστασεως της Κύπρου που πολλοί περιφρονούν). Επειδή έχει γίνει εκμετάλλευση και γελοίο όλο αυτό, ειλικρινα εγω η ίδια που ως φοιτήτρια διάλεγα παρέες με κριτήριο αν θέλουν μεταπτυχιακό, τώρα πια λέω να μην μοριοδοτείται για προσλήψεις…

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1346
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #712 στις: Ιούλιος 22, 2022, 09:54:00 πμ »
menandros,τα μεταπτυχιακά έδειχναν κάποτε επιστημονική εξέλιξη, τώρα όμως είναι απλα ένα έξτρα χαρτι. Όταν κάτι το έχουν σχεδον όλοι από μια ηλικία και κάτω, δεν αποτελεί κριτήριο διαχωρισμού. Έχει χάσει την αξία του. Αφού έχει χάσει αξία και το διδακτορικό, ρωτάει ο κόσμος τι και πώς σαν να μην ξέρει τι είναι και πώς γίνεται και αποφασίζει αν θα το κάνει με κριτήριο τα μόρια. Όταν έκανα εγω μεταπτυχιακό, που ήταν δωρεάν και έμπαινες με εξετάσεις, και τα είχαν λίγοι, ήταν όντως επιστημονική εξέλιξη και πολλοί το κάναμε ως αναγκαίο βήμα για το διδακτορικό που το θέλαμε για έρευνα. Αυτή η εποχή πέρασε δυστυχώς. Τώρα έγινε βιομηχανία. (βρβαια το μάστερ τξς φιλοσοφικής του εκπα που έκανα εγω ήταν άθλιου επιπέδου σαν σύνολο και πολύ χειρότερης οργάνωσης από τα μεταπτυχιακά εξαποστασεως της Κύπρου που πολλοί περιφρονούν). Επειδή έχει γίνει εκμετάλλευση και γελοίο όλο αυτό, ειλικρινα εγω η ίδια που ως φοιτήτρια διάλεγα παρέες με κριτήριο αν θέλουν μεταπτυχιακό, τώρα πια λέω να μην μοριοδοτείται για προσλήψεις…
και ο γραπτός ασεπ εκφυλισμένος ειναι.. φροντιστηρια και λυσάρια.. σα να δίνεις πανελλήνιες

Αποσυνδεδεμένος Lilykol

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #713 στις: Ιούλιος 22, 2022, 11:20:53 πμ »
Όσοι λέτε ότι τα μεταπτυχιακά είναι ταξικά κι όποιος έχει λεφτά παίρνει μόρια σε αντίθεση με κάποιον που δεν έχει και περιμένει τον γραπτό για να διαβάσει μόνος του και να περάσει,σας διαβεβαιώνω πως τα πάντα είναι ταξικά.Πεντακόσιους γραπτούς να περάσεις σκέψου ότι τα κενά διορισμού  μπορεί να είναι μόνο σε νησιά όπως Μύκονος  και Σαντορίνη πώς θα ανταπεξέρθεις;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 367
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 401
Σύνολο: 408

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.