0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
1. Δεν είμαι υπερασπιστής του προσοντολογιου όμως παρά το ότι είμαι ασχολούμαι περισσότερο με τη δευτεροβάθμια σε σχέση με έναν συνάδελφο με διδακτορικό που διορίστηκε πέρσι μόνιμος, χάρηκα πάρα πολύ για τον διορισμό του. Το θεωρώ εντάξει. Το διδακτορικό του ήταν Πολυτεχνείου. Δεν είναι όλα τα προσόντα Βουλγαρίας για αυτό κόψτε αυτή την καραμέλα.Αν είναι έτσι να λέω και γω ότι από κάπου έχω ακούσει ότι και ο γραπτός δεν είναι απαραίτητα αδιάβλητου. 2. Είμαι υπέρ αυστηρής παιδαγωγικής κατάρτισης. Αυτό σου είπα. Όχι συστήματος με την μορφή κόφτη. Αλλά ναι, θεωρώ ότι οι μικροδιδασκαλιες στην ΑΣΠΑΙΤΕ έπρεπε να εξετάζονται πιο αυστηρά. Η επιεικια είναι σκανδαλωδώς μεγάλη. Τι θα συνέβαινε αν είχαμε κάτι τέτοιο; Δεν θα είχαμε εκπαιδευτικούς που θα θεωρούσαν ότι αν κάποιος γράψει ένα γραπτό διαγωνισμό στο γνωστικό του, αυτό σημαίνει ότι είναι κατάλληλος. Το γεγονός ότι υπάρχουν τέτοιοι εκπαιδευτικοί και τέτοιο νήμα σαν αυτό υπέρ του γραπτού σημαίνει ότι τα προγράμματα παιδαγωγικής κατάρτισης δεν σας έμαθαν ότι για να είσαι καλός εκπαιδευτικός πρέπει να ξέρεις το αντικείμενο, να αγαπάς τα παιδιά και να έχεις παιδεία. Και τα δύο τελευταία δεν εξετάζονται σε γραπτό διαγωνισμό αλλά θα μπορούσαν να αξιολογηθούν σε πρακτικές ασκήσεις διδασκαλίας όπου θα αποθαρρύνονται για εκπαιδευτικοί όσοι νομίζουν ότι γράφοντας σε ένα γραπτό διαγωνισμό είναι αυτομάτως καταλληλότεροι.3. Το να γράψεις σε ένα γραπτό διαγωνισμό και να μπεις σε έναν πίνακα που είσαι ήδη για να πας αναπληρωτής και να το επιζητας κιόλας με προβληματίζει. Δεν θα αλλάξει κάτι. Όσοι το υποστηρίζετε είτε έχετε λανθασμένη γνώση και αντίληψη για το τι σημαίνει εκπαιδευτικός, είτε έχετε αυταπάτες ότι θα γράψετε καλύτερα. Διαφορετικά κανείς δεν σας εμποδίζει από το να πάτε αναπληρωτές. Φυσικά όχι δίπλα στο σπίτι σας. Υπάρχουμε άνθρωποι που έχουμε πάει σε διάφορα μέρη και δεν είμαστε πλούσιοι. 4. Και εκτός των άλλων ζητάτε ανακατανομή της τράπουλας και αυτό δεν είναι καθόλου συναδελφικο. Μόλις πρόσφατα αλλάξανε σύστημα.
ενώ ας πούμε αν πας να δώσεις ασεπ σε εξεταστέα ύλη άσχετη με τα μαθηματα που έχεις διδαχθεί σε προπτυχιακό επίπεδο ειναι μέσα στο αδιάβλητο και την αξιοκρατία
Eνω αν διοριστείς με μεταπτυχιακό η διδακτορικό άσχετο με το πτυχίο σου είναι αξιοκρατία...?
πρωτα σας φταίνε τα αγορασμένα, μετά τα βουλγαρικά και ιταλικά, ύστερα τα γραμμένα από άλλους και τώρα τα άσχετα με το αντικείμενό σου..μεγαλωνει η λίστα...
Ενώ εσένα σου αρέσουν δηλαδή τα παραπάνω και τα θεωρείς αξιόπιστα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών.Έλεος.Τι από τα παραπάνω δεν ισχύει; Τα φαντάζομαι δηλαδή; Δεν έχει βουήξει ο τόπος; Δεν υπάρχουν παντού αγγελίες για τα παραπάνω και σχετικές ερωτήσεις στις ομάδες του facebook; Σε αυτό εδώ το φόρουμ δεν είχε εμφανιστεί πριν λίγο καιρό κάποιος "συνάδελφος" και ρωτούσε ποιος μπορεί να του κάνει τις εργασίες με αμοιβή;;;Δεν έχουν κατατεθεί τέτοια σκουπίδια ως προσόντα στο προσοντολόγιο, διαστρεβλώνοντας την κατάταξη των υποψηφίων;
νομιζω χωρις αμοιβη ζηητουσε "βοηθεια"..
menandros,τα μεταπτυχιακά έδειχναν κάποτε επιστημονική εξέλιξη, τώρα όμως είναι απλα ένα έξτρα χαρτι. Όταν κάτι το έχουν σχεδον όλοι από μια ηλικία και κάτω, δεν αποτελεί κριτήριο διαχωρισμού. Έχει χάσει την αξία του. Αφού έχει χάσει αξία και το διδακτορικό, ρωτάει ο κόσμος τι και πώς σαν να μην ξέρει τι είναι και πώς γίνεται και αποφασίζει αν θα το κάνει με κριτήριο τα μόρια. Όταν έκανα εγω μεταπτυχιακό, που ήταν δωρεάν και έμπαινες με εξετάσεις, και τα είχαν λίγοι, ήταν όντως επιστημονική εξέλιξη και πολλοί το κάναμε ως αναγκαίο βήμα για το διδακτορικό που το θέλαμε για έρευνα. Αυτή η εποχή πέρασε δυστυχώς. Τώρα έγινε βιομηχανία. (βρβαια το μάστερ τξς φιλοσοφικής του εκπα που έκανα εγω ήταν άθλιου επιπέδου σαν σύνολο και πολύ χειρότερης οργάνωσης από τα μεταπτυχιακά εξαποστασεως της Κύπρου που πολλοί περιφρονούν). Επειδή έχει γίνει εκμετάλλευση και γελοίο όλο αυτό, ειλικρινα εγω η ίδια που ως φοιτήτρια διάλεγα παρέες με κριτήριο αν θέλουν μεταπτυχιακό, τώρα πια λέω να μην μοριοδοτείται για προσλήψεις…