0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
μα πως θα το επιλέξει αφού θεωρείται ότι ειναι νέος κι άπειρος στα παιδαγωγικά, την γενική και ειδική διδακτική;
Θα το επιλέξει με βάση την σχέση εμπιστοσύνης που θα έχει αποκτήσει με έναν παλαιότερο συνάδελφό του.Δηλαδή αν βάλεις έναν "μέντορα" σε έναν νεοδιόριστο , με τον οποίο "μέντορα" δεν υπάρχει καλή συνεργασία λόγω π.χ. διαφοράς χαρακτήρων, νομίζεις ότι ο νεοδιόριστος θα βελτιωθεί; Μάλλον θα χειροτερεύσει.Η εμπιστοσύνη είναι το Α και το Ω της μεντορικής (και της διδασκαλίας-παιδαγωγικής-διδακτικής γενικότερα).
ναι αλλά μπορεί να φταίει ο νεοδιόριστος γιατί ειναι δύστροπος
κοίταξε, όταν μπαίνεις στο σχολείο , είτε νέος είσαι είτε παλιός με μια νοοτροπία του τύπου τα ξέρω όλα, αυτό λειτουργεί αυτοκαταστροφικά...δεν ξέρω δηλαδή αν και ο μέντορας ειναι κατάλληλος για να σε καθοδηγήσει, αν δεν ειναι πληροφορημένος στις νέες διδακτικές μεθόδους πχ. ή αν δεν συμφωνεί με νέα προγράμματα
Ενημέρωση για νέες διδακτικές μεθόδους ή για νέα προγράμματα σπουδών μπορεί κάλλιστα να τα διαβάσει ο νεοδιόριστος από μόνος του.Αυτό που ενδεχομένως χρειάζεται ένας νεοδιόριστος είναι κάποιος να τον εισάγει στην ψυχολογία που κάνει ένα σχολείο και μια τάξη να λειτουργεί, με πρώτο μάθημα αυτό της εμπιστοσύνης.
μα τι λέμε τώρα; δεν βλέπεις τι γινεται στα σχολεία; λιντσάρουν τους εκπ/κους οι μαθητές...ποιος θα εισάγει στην ψυχολογία που κάνει ένα σχολείο και μια τάξη να λειτουργεί, με πρώτο μάθημα αυτό της εμπιστοσύνης;
Σε κάποια ελάχιστα σχολεία, εκπαιδευτικοί λιντσάρονται από μαθητές. Τόσο ελάχιστα, που το λιντσάρισμα εκπαιδευτικού αποτελεί είδηση.Μην παρουσιάζεις την απειροελάχιστη εξαίρεση, ως κανόνα. Ο νεοδιόριστος θα μπορούσε να μπαίνει στις τάξεις όλων των εκπαιδευτικών, να παρακολουθεί την διδασκαλία τους, και να επιλέγει (αν θέλει) τον μέντορά του.
δεν είναι ελάχιστα, αλλά αρκετά, στα άλλα διαπλέκονται με τις τοπικές κοινωνίες και μαθητοπατερίζουν..μην τα εξωραΐζουμε
Διαφωνώ, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα μας. Εδώ μιλάμε για τον μέντορα.Δεν απάντησες στην ουσία του μηνύματός μου. Ο νεοδιόριστος θα μπορούσε να μπαίνει στις τάξεις όλων των εκπαιδευτικών, να παρακολουθεί την διδασκαλία τους, και να επιλέγει (αν θέλει) τον μέντορά του.Τι γνώμη έχεις για αυτό;
δεν στέκει πρακτικά αυτό που λες
Γιατί δεν στέκει;
κατ' αρχήν λες να μην έχει μέντορα αν δεν θέλει, πράγμα που δεν μπορεί να γινει θες δεν θες θα έχεις
Μετά λες να διαλέξει...ειμαι σε ένα σχολείο νεοδιόριστος με έναν παλιό της ειδικότητάς μου ...τι να επιλέξω;
Δεν διαλέγεις για μέντορα απαραίτητα κάποιον της ειδικότητάς σου.Η βοήθεια του μέντορα είναι στα παιδαγωγικά, όχι στο γνωστικό αντικείμενο (στο οποίο κατά πάσα πιθανότητα ο νεοδιόριστος είναι καλύτερος από τον παλιό)