0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
https://www.edweek.gr/atomiki-axiologisi-ti-einai-afti-i-ekthesi-aftoaxiologisis-ton-ekpaideftikon/ εδω
Ευχαριστώ πολύ!
Δεν ξέρω να είναι το ίδιο αλλά δες και αυτό:https://www.especial.gr/ti-einai-h-ekthesi-autoa3iologhshs-tou-ekpaideutikou-h-toy-melous-eep-ebp/Δεν είναι κάτι δύσκολο να συμπληρωθεί.
β) στόχους που τέθηκαν, αντίστοιχες δράσεις που προγραμματίστηκαν και διδακτικά μέσα που προετοιμάστηκαν, καθώς και χρήση σύγχρονων τεχνικών και μεθοδολογιών, γ) ροή και σύνδεση διδακτικών, μαθησιακών και αξιολογικών δράσεων, δ) προσαρμογές που έγιναν κατά την υλοποίηση του προγραμματισμένου εκπαιδευτικού ή υποστηρικτικού έργου, ε) αποτίμηση και αντιπροτάσεις επί στόχων, δράσεων και μέσων, αυτά αφορούν την διδασκαλία που θα δει ο σύμβουλος ή γενικά τι κάνουμε όλη την χρονιά;
Καλημέρα παιδιά, μια ερώτηση: στην έκθεση αυτοξιολογησης από ότι κατάλαβα από τα όσα ειπώθηκαν θα αναφέρονται στοχοθεσια,παρεμβάσεις, συνεργασία με γονείς κ.λπ κατά τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς;
Καλησπέρα παιδιά, εγώ πάντως πιστεύω ότι πρέπει να σκεφτούν πολύ καλά όσοι θέλουν να κάνουν αίτηση μετάθεσης.Εγώ το εγκαταλείπω το άθλημα για φέτος και βλέπουμε...Θα καθίσω στο νησί και καλά κουραγιά.
Οτιδήποτε λέει το ΦΕΚ ότι περιμένουν να δουν από εσένα, το γράφεις, αν το έκανες ή αν δεν το έκανες, τι σε εμπόδισε να το κανεις, τι δυσκολίες συνάντησες στην υλοποίηση του κλπ. Θεωρώ ότι θα ήταν καλό να το δομήσεις ακριβώς στους άξονες που «αξιολογούνται», για να μην χαθείς στις σκέψεις σου.
Δεν είναι νεοδιόριστος ο συνάδελφος. Προφανώς το ρωτάει για να ενημερώσει κάποιον άλλον. θα του πρότεινα λοιπόν αντί να το παίζει σπασμένο τηλέφωνο, να πει σε αυτόν τον άλλον να γραφτεί εδώ στο pde και να ρωτήσει από μόνος του.