0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
"Από το να μην υπάρχει καθόλου αξιολόγηση, ας ξεκινήσουμε από κάπου και μετά το διορθώνουμε στην πορεία".Εν τω μεταξύ, μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού τα πράγματα που έχουν διορθωθεί στην πορεία, αντί να χειροτερέψουν. Αλλά ας είμαστε αισιόδοξοι. Ε κι αν χειροτερέψουν, νόμος του κράτους είναι. Να μην τον εφαρμόσουμε; Άλλωστε είπαμε. Ο καλός εκπαιδευτικός δε φοβάται τίποτα...
εδώ και πολλά πολλά χρόνια ΔΟΕ και ΟΛΜΕ σε οτιδήποτε προτείνει η εκάστοτε πολιτική ηγεσία απαντούν με ένα "οχι" και νομίζουν ότι ξεμπέρδεψαν. Στο τέλος το βάρος πέφτει στην συνείδηση και στη πλάτη κάθε εκπαιδευτικού.
Όσο για την ελεύθερη επιλογή σχολείου, αλήθεια δεν γνωρίζετε ότι δια της πλαγίας ισχύει εδω και χρόνια; Πόσοι παρουσιάζουν δήθεν διευθύνσεις διαμονής για επιλογή ή αλλαγή σχολείου; Τίποτε δεν γνωρίζετε.....
https://www.flynews.gr/olme-den-fovomaste-tin-axiologisi/Οι εκπαιδευτικοί, που πραγματικά νοιαζόμαστε και αγωνιζόμαστε για την ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης, όχι μόνο δεν είμαστε «αρνητές» μεταρρυθμίσεων,όπως μας παρουσιάζουν, αλλά συνεχώς καταθέτουμε προτάσεις, επιστημονικά τεκμηριωμένες και επιζητούμε τον εποικοδομητικό διάλογο προς όφελος των μαθητώνκαι των μαθητριών μας. Είναι το υπουργείο και η κυβέρνηση που είναι αρνητές κάθε διαλόγου αλλά και κάθε επιστημονικού παιδαγωγικού πορίσματος που δεν συμφωνεί μετο ιδεοληπτικό αφήγημά τους.Εμείς, γνωρίζοντας ότι τόσο τα επιστημονικά μας αντικείμενα όσο και η παιδαγωγική επιστήμη συνεχώς εξελίσσονται ζητάμε εδώ και δεκαετίες να υπάρχει συνεχήςεπιμόρφωση που θα επικαιροποιεί τις γνώσεις μας και θα μας βελτιώνει συνεχώς και ως επιστήμονες και ως παιδαγωγούς. Το υπουργείο όμως αρνείται να υλοποιήσει μίακαθολική, ουσιαστική και επιστημονική επιμόρφωση. Χχμμμ...ναι, και; Αυτό τι σημαίνει; "Α γίνεται ούτως ή άλλως άρα τώρα ας γίνει και δια της ευθείας οδού;" Σοβαρά τώρα;
Δεν είναι το αγγλικό μοντέλο το πρότυπο. Είναι τα ευρωπαϊκά κράτη.
Η αξιολόγηση στην Αττική ΔΕΝ προχωράει. Άφαντοι οι επιθεωρητές, ελάχιστοι συνάδελφοι έχουν ανταποκριθεί όπου, ούτε καν κάποιες Δνσεις δεν έχουν ενημερώσει τους νεοδιόριστους για τα ζευγάρια αξιολογουμενου-επιθεωρητη...Όσο και αν κάποιοι παίζουν το χαρτί του Υπουργείου νομίζοντας ότι θα παρασύρουν συναδελφους, οι μέρες πια είναι ελάχιστες για την καμμένη πλέον αξιολόγηση!
Η Ν.Δ στο πρόγραμμά της περιγράφει ξεκάθαρα τις προθέσεις της.Θα δίνει κουπόνια στους γονείς (ως επιδότηση) ώστε να επιλέγει ο γονέας το σχολείο της αρεσκείας του. Με λίγα λόγια (ή όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι) το δημόσιο σχολείο σιγά-σιγά θα πάψει να υπάρχει.Τουλάχιστον, το λένε ανοιχτά πια. Μην πει κανείς οτι δεν άκουσε...Υ.Γ Η αξιολογηση θα οδηγησει στη διαλυση. Ας γινει, λοιπον, το θελημα του jure και καποιων ανωτερων του.Αυτοι βεβαια ειναι φτιαγμενοι ετσι. Οι άλλοι τι κανουμε, ειναι το θεμα.YΓ2: Προφανως, στην Αττικη ΔΕΝ προχωραει η αξιολογηση. Για την αποκατασταση της αληθειας.
Θα απαντήσω στο τελευταίο. Ναι σοβαρά ... Ο,τι γινόταν δια της πλαγίας εδώ και χρόνια θα γίνει δυστυχώς δια της ευθείας!! Ξέρεις πόσα σχολεία στην επαρχία υποβιβάστηκαν εξ αιτίας αυτής της μεθόδου; Ξέρεις πόσοι εκπαιδευτικοί υποβοηθούσαν αυτή την τακτική; Η μήπως αγνοείς ότι η εκάστοτε ηγεσία του υπουργείου δεν γνώριζε αυτά τα κόλπα. Πολύ αργά για δάκρυα.