*

Αποστολέας Θέμα: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!  (Αναγνώστηκε 62872 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος katanomi2020

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #266 στις: Μάιος 04, 2023, 04:43:05 πμ »
"Από το να μην υπάρχει καθόλου αξιολόγηση, ας ξεκινήσουμε από κάπου και μετά το διορθώνουμε στην πορεία".

Εν τω μεταξύ, μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού τα πράγματα που έχουν διορθωθεί στην πορεία, αντί να χειροτερέψουν. Αλλά ας είμαστε αισιόδοξοι. Ε κι αν χειροτερέψουν, νόμος του κράτους είναι. Να μην τον εφαρμόσουμε; Άλλωστε είπαμε. Ο καλός εκπαιδευτικός δε φοβάται τίποτα...
Αν πίστευες πραγματικά αυτό που λες θα το έγραφες με ονοματεπώνυμο σε κάποια σελίδα ενημέρωσης εκπαιδευτικών ή στο σύλλογο εκπαιδευτικών που ανήκεις.Το λες ανώνυμα διότι γνωρίζεις ότι είναι ελάχιστοι που πιστεύουν το ίδιο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:15:14 »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #267 στις: Μάιος 04, 2023, 08:04:54 πμ »
Αν πίστευες πραγματικά αυτό που λες θα το έγραφες με ονοματεπώνυμο σε κάποια σελίδα ενημέρωσης εκπαιδευτικών ή στο σύλλογο εκπαιδευτικών που ανήκεις.Το λες ανώνυμα διότι γνωρίζεις ότι είναι ελάχιστοι που πιστεύουν το ίδιο.
ειρωνεία θηλυκό

λόγος που χαρακτηρίζεται από δηκτική διάθεση και συνήθως λέει το αντίθετο από αυτό που εννοεί


Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #268 στις: Μάιος 04, 2023, 09:25:15 πμ »
Αν πίστευες πραγματικά αυτό

Τι χολοσκάς; Γράφουμε τα ίδια και τα ίδια. Αν κάποιος που έχει μπει έστω και ΜΙΑ ώρα ως παρατηρητής σε ελληνικό σχολείο (μεγάλης πόλης , όχι κανένα μικρό χαλαρό) , δεν μπορεί να καταλάβει ότι δεν ξεκινάμε με την αξιολόγηση μετά από τόσα δεινά/παθογένειες – εξάλλου, όλοι ξέρουν σε κάθε υπηρεσία/σχολείο ποιος έχει θέμα και χωρίς τη θεσμοθετημένη αξιολόγηση - αλλά στρώνουμε λίγο την κατάσταση και την εξορθολογίζουμε με αναλυτικά, βιβλία, ωράριο, ουσία , μηχανοργάνωση , πάταξη της ηλίθιας γραφειοκρατίας, κανόνες βασικούς και λογικούς για τη συνύπαρξη στο σχολείο (χωρίς βρωμιά και φωνές αχαχαχα, ναι καλά…), υπηρεσιακές μεταβολές σοβαρές και διαφάνεια (αχαχαχα) , τι να του πούμε; Μερικά δε πράγματα μπορούν να γίνουν πολύ απλά και χωρίς πολλά λεφτά. Δεν είναι θέμα γνώμης, είναι θέμα λειτουργικότητας των σχολείων. Απλώς κάποιοι δεν χρειάζονται χρόνο να δουν το πείραμα να αποτυγχάνει, το βλέπουν από την αρχή, για οικονομία χρόνου το λέμε.

Αν δεν καταλαβαίνουν κάποιοι (ίσως δεν έχουν δεδομένα) ποιοι προβάλλουν ποια αξιολόγηση («μη φοβάστε, τυπικό είναι –τότε ΓΙΑΤΙ να γίνει το τυπικό;;;;- αυτοί που βάλανε με fast track το 2020  «αξιολόγηση» προσωρινά στελέχη – και βγάλαμε και σε διαθεσιμότητα παλιότερα με τι αξιολόγηση τόσο κόσμο που δουλεύει σήμερα σε ειδικότητες που είναι οι πιο ήσυχες στα ΕΠΑΛ). Αξιολόγηση από αξιολόγηση από τους ίδιους εισηγητές έχει διαφορά ε; Άλλο αν απευθύνεται σε φίλους , άλλου στους πλεμπαίους !
Άνθρωποι πάντως χρόνια εκτός τάξης πάλι εκτός τάξης είναι με την άριστη αξιολόγηση συμβουλατόρων ! (θα ξαναπώ : έτρεξαν όλοι προς την έξοδο και καλά έκαναν , με ό,τι χαρτί βρέθηκε από δημοσίευση, «έρευνα με ΑΕΙ  (;;;;)» , ταξιδάκι εράσμους χωρίς να έχουν γράψει ΜΙΑ γραμμή ή ασχοληθεί με τα γραφειοκρατικά οι πιο τυχεροί)
Και το ερώτημα για 10% μισθού νεοδιόριστου δοκίμου : γιατί τόση αξιολόγηση και αριστεία και να βγαίνει από την τάξη οέο; Ας τους κρατάγαμε με μειωμένο ωράριο να κάνουν δειγματικές στους «άσχετους δοκίμους», πριν σπεύσουμε να τους αξιολογήσουμε.

Αναφορικά με τα «δεν είναι το αγγλικό μοντέλο», είναι το ευρωπαϊκό κλπ, ασχολίαστο , όποιος έχει διαβάσει ξένη βιβλιογραφία (μερικά και μεταφρασμένα στα ελληνικά ήδη, μπορείτε να τα βρείτε) ή ξέρει λίγα πράματα από ευρώπη, βλέπει ότι είναι ακριβώς στοιχεία του αγγλικού μοντέλου ατάκτως ερριμμένα στην ελληνική μπαχαλοτοπία (έχουν και αλλού εφαρμοστεί φυσικά, αλλά τα σοβαρά κράτη λειτουργούν αλλιώς με «δοκιμασμένες αλλού συνταγές» ).

Καλή αξιολόγηση σε όλους (μέχρι να βρεθούν τα φράγκα να χτιστούν τα σχολεία για 1.000 μαθητές που λένε κάποιοι , γιατί με το voucher θα έχουμε πρόβλημα, Χιούστον ! Σχολειά  χτίστε να εξαργυρώσουν οι γονιοί , ρε ! Τα έλεγε ο Παλαμάς , θα τα κάνει πράξη άλλος,  κάτι είναι και αυτό.

Πάντως , χαίρομαι και λίγο που ο κλάδος έχει μεταξύ άλλων και ιδεαλιστές που (δείχνουν ότι) πορπατάνε στα σύννεφα…
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2023, 09:27:54 πμ από asta napane »

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #269 στις: Μάιος 04, 2023, 02:02:17 μμ »
Πάντως ούτε στην Αττική δεν "προχωράει" άνετα η αξιολόγηση...
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/415399_ta-ekpaideytika-somateia-tis-attikis-mplokaroyn-tin-axiologisi-pantoy

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:15:14 »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #270 στις: Μάιος 04, 2023, 07:21:03 μμ »
Πάντως ούτε στην Αττική δεν "προχωράει" άνετα η αξιολόγηση...
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/415399_ta-ekpaideytika-somateia-tis-attikis-mplokaroyn-tin-axiologisi-pantoy
Για τη φωτογράφιση γίνονται όλα...
Το "αλφαβήτα" θεωρείται αξιόπιστο;
Ας ελπίσουμε ότι στις εκλογές θα πράξουν οι πολίτες με σύνεση. Σύνεση και φρονιμάδα. Πάντα με γνώμονα το κοινό καλό! Το τονίζω: στα εκπαιδευτικά ζητήματα, η αξιολόγηση ΔΕΝ είναι πρόβλημα, είναι λύση υπό προϋποθέσεις. Πρέπει να αγωνιστούμε για τα κτήρια, τα προγράμματα, την αναβάθμιση του λυκείου, τον εκσυγχρονισμό των αναλυτικών προγραμμάτων, την ενίσχυση των σχέσεων καθηγητών - γονέων, την ίδρυση σχολών γονέων και τόσα άλλα. Η μάχη των μαχών ΔΕΝ μπορεί να είναι να μην αξιολογηθούμε. Ποιος δεν το κατανοεί αυτό!!!

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #271 στις: Μάιος 04, 2023, 07:25:09 μμ »
"Αναφορικά με τα «δεν είναι το αγγλικό μοντέλο», είναι το ευρωπαϊκό κλπ, ασχολίαστο , όποιος έχει διαβάσει ξένη βιβλιογραφία (μερικά και μεταφρασμένα στα ελληνικά ήδη, μπορείτε να τα βρείτε) ή ξέρει λίγα πράματα από ευρώπη, βλέπει ότι είναι ακριβώς στοιχεία του αγγλικού μοντέλου ατάκτως ερριμμένα στην ελληνική μπαχαλοτοπία (έχουν και αλλού εφαρμοστεί φυσικά, αλλά τα σοβαρά κράτη λειτουργούν αλλιώς με «δοκιμασμένες αλλού συνταγές» )."

Η ΝΔ δεν μπορεί...είναι όλοι ανίκανοι εκεί μέσα και ό,τι κάνουν το κάνουν επικοινωνιακά και μόνο και με στόχο να "φάνε" όσα πιο πολλά μπορούν...το μοντέλο, το πρότυπο είναι το ευρωπαϊκό!! Πάντα αυτό είναι. Δεν είμαστε Αγγλοσάξωνες, δεν έχουμε καμία σχέση με τις ΗΠΑ. Ανήκουμε στην ΕΕ, προσπαθούμε να συνυπάρξουμε με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους. Δεν είναι όλα ρόδινα στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, αλλά υπάρχουν πολύ καλά παραδείγματα. Στα περισσότερα από αυτά όσα επιχειρήθηκαν να εφαρμοστούν: συντονιστές, μέντορες κλπ υπάρχουν, αλλά όχι βέβαια με τον τρόπο που επιχειρήθηκε να εφαρμοστούν ΕΔΩ. Είναι ανίκανοι!

Όλα αυτά είναι χρήσιμα, ωραία και καλά...αλλά χρειάζεται ΟΡΓΑΝΩΣΗ! ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ!! ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ!! Μόνο τότε θα φέρουν αποτελέσματα...θετικά.

Αποσυνδεδεμένος Lucifer

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #272 στις: Μάιος 04, 2023, 08:17:02 μμ »
Τι χολοσκάς; Γράφουμε τα ίδια και τα ίδια. Αν κάποιος που έχει μπει έστω και ΜΙΑ ώρα ως παρατηρητής σε ελληνικό σχολείο (μεγάλης πόλης , όχι κανένα μικρό χαλαρό) , δεν μπορεί να καταλάβει ότι δεν ξεκινάμε με την αξιολόγηση μετά από τόσα δεινά/παθογένειες – εξάλλου, όλοι ξέρουν σε κάθε υπηρεσία/σχολείο ποιος έχει θέμα και χωρίς τη θεσμοθετημένη αξιολόγηση - αλλά στρώνουμε λίγο την κατάσταση και την εξορθολογίζουμε με αναλυτικά, βιβλία, ωράριο, ουσία , μηχανοργάνωση , πάταξη της ηλίθιας γραφειοκρατίας, κανόνες βασικούς και λογικούς για τη συνύπαρξη στο σχολείο (χωρίς βρωμιά και φωνές αχαχαχα, ναι καλά…), υπηρεσιακές μεταβολές σοβαρές και διαφάνεια (αχαχαχα) , τι να του πούμε; Μερικά δε πράγματα μπορούν να γίνουν πολύ απλά και χωρίς πολλά λεφτά. Δεν είναι θέμα γνώμης, είναι θέμα λειτουργικότητας των σχολείων. Απλώς κάποιοι δεν χρειάζονται χρόνο να δουν το πείραμα να αποτυγχάνει, το βλέπουν από την αρχή, για οικονομία χρόνου το λέμε.

Αν δεν καταλαβαίνουν κάποιοι (ίσως δεν έχουν δεδομένα) ποιοι προβάλλουν ποια αξιολόγηση («μη φοβάστε, τυπικό είναι –τότε ΓΙΑΤΙ να γίνει το τυπικό;;;;- αυτοί που βάλανε με fast track το 2020  «αξιολόγηση» προσωρινά στελέχη – και βγάλαμε και σε διαθεσιμότητα παλιότερα με τι αξιολόγηση τόσο κόσμο που δουλεύει σήμερα σε ειδικότητες που είναι οι πιο ήσυχες στα ΕΠΑΛ). Αξιολόγηση από αξιολόγηση από τους ίδιους εισηγητές έχει διαφορά ε; Άλλο αν απευθύνεται σε φίλους , άλλου στους πλεμπαίους !
Άνθρωποι πάντως χρόνια εκτός τάξης πάλι εκτός τάξης είναι με την άριστη αξιολόγηση συμβουλατόρων ! (θα ξαναπώ : έτρεξαν όλοι προς την έξοδο και καλά έκαναν , με ό,τι χαρτί βρέθηκε από δημοσίευση, «έρευνα με ΑΕΙ  (;;;;)» , ταξιδάκι εράσμους χωρίς να έχουν γράψει ΜΙΑ γραμμή ή ασχοληθεί με τα γραφειοκρατικά οι πιο τυχεροί)
Και το ερώτημα για 10% μισθού νεοδιόριστου δοκίμου : γιατί τόση αξιολόγηση και αριστεία και να βγαίνει από την τάξη οέο; Ας τους κρατάγαμε με μειωμένο ωράριο να κάνουν δειγματικές στους «άσχετους δοκίμους», πριν σπεύσουμε να τους αξιολογήσουμε.

Αναφορικά με τα «δεν είναι το αγγλικό μοντέλο», είναι το ευρωπαϊκό κλπ, ασχολίαστο , όποιος έχει διαβάσει ξένη βιβλιογραφία (μερικά και μεταφρασμένα στα ελληνικά ήδη, μπορείτε να τα βρείτε) ή ξέρει λίγα πράματα από ευρώπη, βλέπει ότι είναι ακριβώς στοιχεία του αγγλικού μοντέλου ατάκτως ερριμμένα στην ελληνική μπαχαλοτοπία (έχουν και αλλού εφαρμοστεί φυσικά, αλλά τα σοβαρά κράτη λειτουργούν αλλιώς με «δοκιμασμένες αλλού συνταγές» ).

Καλή αξιολόγηση σε όλους (μέχρι να βρεθούν τα φράγκα να χτιστούν τα σχολεία για 1.000 μαθητές που λένε κάποιοι , γιατί με το voucher θα έχουμε πρόβλημα, Χιούστον ! Σχολειά  χτίστε να εξαργυρώσουν οι γονιοί , ρε ! Τα έλεγε ο Παλαμάς , θα τα κάνει πράξη άλλος,  κάτι είναι και αυτό.

Πάντως , χαίρομαι και λίγο που ο κλάδος έχει μεταξύ άλλων και ιδεαλιστές που (δείχνουν ότι) πορπατάνε στα σύννεφα…
+++++

Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #273 στις: Μάιος 04, 2023, 08:28:23 μμ »
"Αναφορικά με τα «δεν είναι το αγγλικό μοντέλο», είναι το ευρωπαϊκό κλπ, ασχολίαστο , όποιος έχει διαβάσει ξένη βιβλιογραφία (μερικά και μεταφρασμένα στα ελληνικά ήδη, μπορείτε να τα βρείτε) ή ξέρει λίγα πράματα από ευρώπη, βλέπει ότι είναι ακριβώς στοιχεία του αγγλικού μοντέλου ατάκτως ερριμμένα στην ελληνική μπαχαλοτοπία (έχουν και αλλού εφαρμοστεί φυσικά, αλλά τα σοβαρά κράτη λειτουργούν αλλιώς με «δοκιμασμένες αλλού συνταγές» )."

Στην Αγγλία και στη Γερμανία όποιος ξέρει πέντε κολυβογράμματα ή είναι μετανάστης από χώρα του "τρίτου" κόσμου (της Ελλάδας συμπεριλαμβανομένης...) γίνεται νηπιαγωγός ή δάσκαλος με μια "ελαφρά" ταχύρρυθμη επιμόρφωση, γιατί από την πολύ "αξιολόγηση" οι ντόπιοι εκπαιδευτικοί τους .... τελείωσαν!! Όλοι έχουμε από έναν γνωστό που διαπρέπει στα αγγλοσαξωνικά εκπαιδευτικά συστήματα....

Αποσυνδεδεμένος diamand

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
  • Λετ εμ καμ!
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #275 στις: Μάιος 05, 2023, 12:56:10 μμ »
JURE μας τα έκανες τσουρέκια .

λίγος σεβασμός σε όσους κάνουν ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ και παίρνουν πάνω τους το χάλι του σχολείου (δεν τα διαβάζεις όλα. αφού σου λέει το "έχει διαλύσει από μέσα", κοίτα δύναμη μέρος του κλάδου; αλλά για διάλυση, αφού έχουν τέτοια δύναμη , γιατί δεν την χρησιμοποιούν για τη βελτίωση , να πάρει εύσημα και η υπουργάρα;  ).

κυρά-Νικη, κόψε την αξιολόγηση, έχουμε νικητή με την αυτοαξιολόγηση, έχουμε ανάληψη ευθύνης ! Στείλτους σε επιμορφωση (εσαεί ) αυτούς που το παραδεχτηκαν μπας και δούμε πώς θα φτιαχτεί το συστηματάκι ! (με άλλον υπουργό , γιατί αν είναι να προτείνουν μόνο οι συνδικάλες και οι εκπαιδευτικοί αλλά να μην παίρνουν τα φράγκα και την εξουσία, εγώ δεν μιλάω , αν δεν πάρω υπουργικό θώκο, ξηγημένα ! )

Αποσυνδεδεμένος Mack77

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #276 στις: Μάιος 05, 2023, 01:10:32 μμ »
λίγος σεβασμός σε όσους κάνουν ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ και παίρνουν πάνω τους το χάλι του σχολείου (δεν τα διαβάζεις όλα. αφού σου λέει το "έχει διαλύσει από μέσα", κοίτα δύναμη μέρος του κλάδου; αλλά για διάλυση, αφού έχουν τέτοια δύναμη , γιατί δεν την χρησιμοποιούν για τη βελτίωση , να πάρει εύσημα και η υπουργάρα;  ).

κυρά-Νικη, κόψε την αξιολόγηση, έχουμε νικητή με την αυτοαξιολόγηση, έχουμε ανάληψη ευθύνης ! Στείλτους σε επιμορφωση (εσαεί ) αυτούς που το παραδεχτηκαν μπας και δούμε πώς θα φτιαχτεί το συστηματάκι ! (με άλλον υπουργό , γιατί αν είναι να προτείνουν μόνο οι συνδικάλες και οι εκπαιδευτικοί αλλά να μην παίρνουν τα φράγκα και την εξουσία, εγώ δεν μιλάω , αν δεν πάρω υπουργικό θώκο, ξηγημένα ! )

Η κατάσταση με αυτή την κυβέρνηση έχει ξεφύγει και δεν είναι κομματικό το πρόβλημα μου . Δυστυχώς κάποιοι υποστηρίζουν κόμμα όπως ομάδα . Θα ψηφίζω ότι και να κάνει . Δείχνει ένα χαμηλό επίπεδο .

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #277 στις: Μάιος 05, 2023, 01:32:01 μμ »
δουλειά να' χουμε

Μήπως την εγγυάται κανείς, όταν τα σχολεία της "ελεύθερης επιλογής" θα είναι "αυτοχρημστοδοτούμενα";

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #278 στις: Μάιος 05, 2023, 01:41:52 μμ »
https://www.esos.gr/arthra/83066/n-kerameos-ti-simainei-eleytheri-epilogi-sholeioy-foitisis-ton-mathiton-apo-toys-goneis
"Ν. Κεραμέως:Υπάρχουν φυσικά όροι   και φυσικά αυτός είναι ένας τρόπος να γίνονται όλα τα σχολεία καλύτερα. Θα υπάρξει ένα συγκεκριμένο πλαίσιο σχετικά με  αυτό, συγκεκριμένοι όροι , συγκεκριμένες προϋποθέσεις."
Μάλλον θα ρωτάει τον γονιό ο Διευθυντής τι ψήφησε στις τελευταίες εκλογές. Κάτι παρόμοιο με τους υποψηφίους διευθυντές που ήταν στελέχη της ΔΑΚΕ και αρίστευσαν στις συνεντεύξεις!!!

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #279 στις: Μάιος 05, 2023, 01:46:57 μμ »
αυτός είναι ένας τρόπος να γίνονται όλα τα σχολεία καλύτερα.

Για να μας πει η υπουργός πώς η "ελεύθερη επιλογή" θα κάνει "όλα τα σχολεία καλύτερα" σε περιοχές όπως π.χ. το Μενίδι ή το Ζεφύρι, που θέλω να δω κάτι.

Πάντως, όσοι διαβάζουν "πίσω από τις γραμμές", νομίζω ότι μπορούν να καταλάβουν τον τρόπο με τον οποίο ένα "αυτοχρηματοδοτούμενο" σχολείο θα "γίνει καλύτερο". Οι "όροι και προϋποθέσεις" θα αρχίσουν να ξεδιπλώνονται μετά την απομάκρυνσιν εκ του ταμείου... εεε, συγνώμη, εκ της κάλπης ήθελα να γράψω.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 247
Σύνολο: 248

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.12 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.