0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
"Από το να μην υπάρχει καθόλου αξιολόγηση, ας ξεκινήσουμε από κάπου και μετά το διορθώνουμε στην πορεία".Εν τω μεταξύ, μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού τα πράγματα που έχουν διορθωθεί στην πορεία, αντί να χειροτερέψουν. Αλλά ας είμαστε αισιόδοξοι. Ε κι αν χειροτερέψουν, νόμος του κράτους είναι. Να μην τον εφαρμόσουμε; Άλλωστε είπαμε. Ο καλός εκπαιδευτικός δε φοβάται τίποτα...
Αν πίστευες πραγματικά αυτό που λες θα το έγραφες με ονοματεπώνυμο σε κάποια σελίδα ενημέρωσης εκπαιδευτικών ή στο σύλλογο εκπαιδευτικών που ανήκεις.Το λες ανώνυμα διότι γνωρίζεις ότι είναι ελάχιστοι που πιστεύουν το ίδιο.
Αν πίστευες πραγματικά αυτό
Πάντως ούτε στην Αττική δεν "προχωράει" άνετα η αξιολόγηση...https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/415399_ta-ekpaideytika-somateia-tis-attikis-mplokaroyn-tin-axiologisi-pantoy
Τι χολοσκάς; Γράφουμε τα ίδια και τα ίδια. Αν κάποιος που έχει μπει έστω και ΜΙΑ ώρα ως παρατηρητής σε ελληνικό σχολείο (μεγάλης πόλης , όχι κανένα μικρό χαλαρό) , δεν μπορεί να καταλάβει ότι δεν ξεκινάμε με την αξιολόγηση μετά από τόσα δεινά/παθογένειες – εξάλλου, όλοι ξέρουν σε κάθε υπηρεσία/σχολείο ποιος έχει θέμα και χωρίς τη θεσμοθετημένη αξιολόγηση - αλλά στρώνουμε λίγο την κατάσταση και την εξορθολογίζουμε με αναλυτικά, βιβλία, ωράριο, ουσία , μηχανοργάνωση , πάταξη της ηλίθιας γραφειοκρατίας, κανόνες βασικούς και λογικούς για τη συνύπαρξη στο σχολείο (χωρίς βρωμιά και φωνές αχαχαχα, ναι καλά…), υπηρεσιακές μεταβολές σοβαρές και διαφάνεια (αχαχαχα) , τι να του πούμε; Μερικά δε πράγματα μπορούν να γίνουν πολύ απλά και χωρίς πολλά λεφτά. Δεν είναι θέμα γνώμης, είναι θέμα λειτουργικότητας των σχολείων. Απλώς κάποιοι δεν χρειάζονται χρόνο να δουν το πείραμα να αποτυγχάνει, το βλέπουν από την αρχή, για οικονομία χρόνου το λέμε.Αν δεν καταλαβαίνουν κάποιοι (ίσως δεν έχουν δεδομένα) ποιοι προβάλλουν ποια αξιολόγηση («μη φοβάστε, τυπικό είναι –τότε ΓΙΑΤΙ να γίνει το τυπικό;;;;- αυτοί που βάλανε με fast track το 2020 «αξιολόγηση» προσωρινά στελέχη – και βγάλαμε και σε διαθεσιμότητα παλιότερα με τι αξιολόγηση τόσο κόσμο που δουλεύει σήμερα σε ειδικότητες που είναι οι πιο ήσυχες στα ΕΠΑΛ). Αξιολόγηση από αξιολόγηση από τους ίδιους εισηγητές έχει διαφορά ε; Άλλο αν απευθύνεται σε φίλους , άλλου στους πλεμπαίους ! Άνθρωποι πάντως χρόνια εκτός τάξης πάλι εκτός τάξης είναι με την άριστη αξιολόγηση συμβουλατόρων ! (θα ξαναπώ : έτρεξαν όλοι προς την έξοδο και καλά έκαναν , με ό,τι χαρτί βρέθηκε από δημοσίευση, «έρευνα με ΑΕΙ (;;;» , ταξιδάκι εράσμους χωρίς να έχουν γράψει ΜΙΑ γραμμή ή ασχοληθεί με τα γραφειοκρατικά οι πιο τυχεροί)Και το ερώτημα για 10% μισθού νεοδιόριστου δοκίμου : γιατί τόση αξιολόγηση και αριστεία και να βγαίνει από την τάξη οέο; Ας τους κρατάγαμε με μειωμένο ωράριο να κάνουν δειγματικές στους «άσχετους δοκίμους», πριν σπεύσουμε να τους αξιολογήσουμε.Αναφορικά με τα «δεν είναι το αγγλικό μοντέλο», είναι το ευρωπαϊκό κλπ, ασχολίαστο , όποιος έχει διαβάσει ξένη βιβλιογραφία (μερικά και μεταφρασμένα στα ελληνικά ήδη, μπορείτε να τα βρείτε) ή ξέρει λίγα πράματα από ευρώπη, βλέπει ότι είναι ακριβώς στοιχεία του αγγλικού μοντέλου ατάκτως ερριμμένα στην ελληνική μπαχαλοτοπία (έχουν και αλλού εφαρμοστεί φυσικά, αλλά τα σοβαρά κράτη λειτουργούν αλλιώς με «δοκιμασμένες αλλού συνταγές» ). Καλή αξιολόγηση σε όλους (μέχρι να βρεθούν τα φράγκα να χτιστούν τα σχολεία για 1.000 μαθητές που λένε κάποιοι , γιατί με το voucher θα έχουμε πρόβλημα, Χιούστον ! Σχολειά χτίστε να εξαργυρώσουν οι γονιοί , ρε ! Τα έλεγε ο Παλαμάς , θα τα κάνει πράξη άλλος, κάτι είναι και αυτό.Πάντως , χαίρομαι και λίγο που ο κλάδος έχει μεταξύ άλλων και ιδεαλιστές που (δείχνουν ότι) πορπατάνε στα σύννεφα…
"Αναφορικά με τα «δεν είναι το αγγλικό μοντέλο», είναι το ευρωπαϊκό κλπ, ασχολίαστο , όποιος έχει διαβάσει ξένη βιβλιογραφία (μερικά και μεταφρασμένα στα ελληνικά ήδη, μπορείτε να τα βρείτε) ή ξέρει λίγα πράματα από ευρώπη, βλέπει ότι είναι ακριβώς στοιχεία του αγγλικού μοντέλου ατάκτως ερριμμένα στην ελληνική μπαχαλοτοπία (έχουν και αλλού εφαρμοστεί φυσικά, αλλά τα σοβαρά κράτη λειτουργούν αλλιώς με «δοκιμασμένες αλλού συνταγές» )."
JURE μας τα έκανες τσουρέκια .
λίγος σεβασμός σε όσους κάνουν ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ και παίρνουν πάνω τους το χάλι του σχολείου (δεν τα διαβάζεις όλα. αφού σου λέει το "έχει διαλύσει από μέσα", κοίτα δύναμη μέρος του κλάδου; αλλά για διάλυση, αφού έχουν τέτοια δύναμη , γιατί δεν την χρησιμοποιούν για τη βελτίωση , να πάρει εύσημα και η υπουργάρα; ).κυρά-Νικη, κόψε την αξιολόγηση, έχουμε νικητή με την αυτοαξιολόγηση, έχουμε ανάληψη ευθύνης ! Στείλτους σε επιμορφωση (εσαεί ) αυτούς που το παραδεχτηκαν μπας και δούμε πώς θα φτιαχτεί το συστηματάκι ! (με άλλον υπουργό , γιατί αν είναι να προτείνουν μόνο οι συνδικάλες και οι εκπαιδευτικοί αλλά να μην παίρνουν τα φράγκα και την εξουσία, εγώ δεν μιλάω , αν δεν πάρω υπουργικό θώκο, ξηγημένα ! )
δουλειά να' χουμε
αυτός είναι ένας τρόπος να γίνονται όλα τα σχολεία καλύτερα.