*

Αποστολέας Θέμα: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!  (Αναγνώστηκε 62870 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Lucifer

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #308 στις: Μάιος 09, 2023, 04:26:52 μμ »
επομένως, γιατί δεν επιβάλλεται αξιολόγηση; υπάρχει άτυπη εκεχειρία, ας πούμε;
Κάτι τέτοιο, προφανώς εν όψει εκλογών και φυσικά της λήξης πλέον του διδακτικού έτους...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:27:29 »

Αποσυνδεδεμένος Lucifer

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #309 στις: Μάιος 09, 2023, 07:32:08 μμ »
Κάτι τέτοιο, προφανώς εν όψει εκλογών και φυσικά της λήξης πλέον του διδακτικού έτους...
Να και ο λόγος που έχουν παγώσει σε Αττική, Στερεά, Θεσσαλία, Δυτική Ελλάδα οι αξιολογήσεις:

https://e-wall.net/38369/apokalypsi-ston-aera-i-axiologisi-den-echoun-systathei-dioikitika-oi-domes-ton-symvoulon-ekpaidefsis-kai-den-echoun-kan-dikaioma-ypografis

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #310 στις: Μάιος 09, 2023, 08:00:14 μμ »
Να και ο λόγος που έχουν παγώσει σε Αττική, Στερεά, Θεσσαλία, Δυτική Ελλάδα οι αξιολογήσεις:

https://e-wall.net/38369/apokalypsi-ston-aera-i-axiologisi-den-echoun-systathei-dioikitika-oi-domes-ton-symvoulon-ekpaidefsis-kai-den-echoun-kan-dikaioma-ypografis
Για εντυπωσιασμό και μόνο την έτρεξε την αξιολόγηση όπως όπως. Κάθε εκκρεμότητα καλό είναι να κλείνει. Αναμένουμε ακόμη την ολοκληρωμένη πρόταση της ΟΛΜΕ για τον θεμιτό τρόπο αξιολόγησης. Οι αρλούμπες ότι αξιολογούμαστε καθημερινά από τα παιδιά και τους γονείς, ελπίζω να σταματήσουν, γιατί θα μας εκθέσουν περισσότερο.

Στα λύκεια έχουν μείνει 5 ημέρες μόνο μαθημάτων. Πώς να γίνουν οι συναντήσεις; Καλό Σεπτέμβριο πια...

Αποσυνδεδεμένος ernie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 581
  • Φύλο: Άντρας
  • gunga galunga
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #311 στις: Μάιος 09, 2023, 08:31:12 μμ »
θανξ!
τουτέστιν δύο τινά συμβαίνουν, τα εξής τρία,
είτε μας ζαλίζουν περί ικανότητας, αριστείας και λοιπών αρετών άνθρωποι που απλά δεν μπορούν (για να το θέσω κομψά) - θέλουν αλλά δεν μπορούν,
είτε ποτέ δεν υπήρχε πρόθεση αξιολόγησης και μεθοδευμένα υπήρξε μέριμνα να μετατεθεί το ζήτημα στα χέρια των επόμενων και ό,τι θέλει ας γίνει - μπορούν να κάνουν ότι θέλουν ενώ δεν θέλουν
είτε εδώ είναι Ελλάδα και για να γίνει δουλίτσα πρέπει να ικανοποιούνται τα αυτάκια των μεν όσο κλείνεται το μάτι στους υπόλοιπους επειδή έτσι το βρήκαμε από τους παππούδες μας - δεν έχει σημασία ούτε αν θέλουν ούτε αν μπορούν, σε κουβέντα να βρισκόμαστε
αν βγούμε από την κρίση σε λιγότερο από 100 χρόνια, εμένα να μην με λένε ernie

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:27:29 »

Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #312 στις: Μάιος 09, 2023, 10:42:16 μμ »
Αναμένουμε ακόμη την ολοκληρωμένη πρόταση της ΟΛΜΕ για τον θεμιτό τρόπο αξιολόγησης.

Κάθε δυο χρόνια η ΟΛΜΕ έχει συνέδριο, όπου εκλέγεται το Διοικητικό Συμβούλιο για τα επόμενα δύο χρόνια και παίρνονται αποφάσεις για τον κλάδο.

Το τελευταίο συνέδριο της ΟΛΜΕ έγινε τον Ιούλιο του 2022 και οι αποφάσεις του βρίσκονται εύκολα, αν κάνεις τον κόπο και πατήσεις στο https://www.olme.gr/2022/07/06/06-07-2022-%ce%b1%cf%80%ce%bf%cf%86%ce%ac%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-20%ce%bf%cf%85-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%b5%ce%b4%cf%81%ce%af%ce%bf%cf%85-%ce%bf%ce%bb%ce%bc%ce%b5-%ce%b9%ce%bf%cf%8d%ce%bb/

Για το θέμα της αξιολόγησης οι αποφάσεις του συνεδρίου της ΟΛΜΕ (ΙΟΥΛΙΟΣ 2022) έχουν ως εξής:

3.5) Προγραμματισμός και αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου

Το 20ο  Συνέδριο της ΟΛΜΕ ανταποκρινόμενο στις  προκλήσεις των καιρών και τις ανάγκες του κόσμου της εκπαίδευσης προβαίνει στην επικαιροποίηση των σχετικών αποφάσεων αλλά  και των επιστημονικών συμπερασμάτων προηγούμενων Συνεδρίων (4ο, 5ο , 6ο, 7ο, 8ο). 
Λαμβάνοντας δε υπόψη τα πορίσματα της ειδικής μελέτης των Ευρωπαϊκών Συνδικάτων και του Συμβουλίου της Ευρώπης, τις διεθνείς παιδαγωγικές μελέτες και την απόφαση του 19ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ , αποφασίζει:

Εκφράζουμε την πλήρη αντίθεσή μας σε οποιαδήποτε αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου  που  αποσκοπεί στη διαμόρφωση συνθηκών που θα οδηγήσουν στην χειραγώγηση αλλά και τον ασφυκτικό έλεγχο των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων, ενώ δημιουργεί  ταυτόχρονα ένα περιβάλλον ανταγωνισμού εκτός παιδαγωγικών πλαισίων μεταξύ εκπαιδευτικών και σχολείων, αυξάνει  υπέρμετρα την γραφειοκρατία  και τον διοικητισμό σε βάρος του παιδαγωγικού ρόλου του σχολείου και του εκπαιδευτικού και οδηγεί στην κατηγοριοποίηση των σχολείων και την εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης.

Η διδασκαλία και η εκπαιδευτική διαδικασία στο σύνολό της είναι μία σύνθετη και συλλογική λειτουργία, που συνδέεται με παράγοντες όπως οι σκοποί της εκπαίδευσης, τα μέσα που διατίθενται, τα προγράμματα σπουδών, τα σχολικά εγχειρίδια, οι συνθήκες εργασίας, η διοικητική δομή, το κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον κλπ. Κάθε προσπάθεια να απομονωθεί το έργο των εκπαιδευτικών από τους παράγοντες αυτούς επιδιώκει να διαιωνίσει τα οξυμένα προβλήματα της Παιδείας και να μετακυλήσει τις ευθύνες για τα προβλήματα αυτά στις πλάτες των εκπαιδευτικών.

Σύμφωνα με τις διεθνείς παιδαγωγικές μελέτες:
1.   Το εκπαιδευτικό έργο και το προϊόν της εκπαιδευτικής διαδικασίας δεν διαμορφώνεται ως ένα μονοσήμαντο μέγεθος ούτε λαμβάνει χώρα ανεξάρτητα της επίδρασης της κοινωνικής, οικονομικής και πολιτισμικής πραγματικότητας. Δεν υπάρχει, συνεπώς, ένας γενικός κώδικας διδασκαλίας που να μπορεί να εφαρμοστεί  a priori παντού και με τα ίδια αποτελέσματα. Δεν μπορεί να εξακριβωθεί επιστημονικά ποια διδακτική και παιδαγωγική μέθοδος αποδίδει περισσότερο ως αποκλειστικό σημείο αναφοράς και εξαγωγής συμπερασμάτων, καθώς τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα επηρεάζονται από τις κοινωνικές, τοπικές και οικονομικές συνθήκες και την ασκούμενη εκπαιδευτική πολιτική.
2.   Οι εκπαιδευτικοί, ως εργαζόμενες/οι,-όπως και κάθε κατηγορία εργαζομένων- ενεργοποιούνται περισσότερο με εσωτερικά κίνητρα βελτίωσης -για τη διαμόρφωση των οποίων απαιτείται εργασιακή ασφάλεια, υποστηρικτικές δομές, συνεχείς επιμορφώσεις και δίκαιο σύστημα αμοιβών- και όχι με εξωτερικά ανταγωνιστικά κίνητρα. Η παιδαγωγική ελευθερία των εκπαιδευτικών είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την βελτίωση της εκπαιδευτικής πραγματικότητας και της μαθησιακής διαδικασίας αλλά και για την επίτευξη των μαθησιακών και παιδαγωγικών αποτελεσμάτων, ενώ η κυριαρχία ενός ανταγωνισμού με όρους και περιεχόμενο ξένους στην αποστολή του εκπαιδευτικού έργου, παραγκωνίζει τον παιδαγωγικό τους ρόλο και δημιουργεί κλίμα ανασφάλειας που δυσχεραίνει την επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων.
3.   Οι μέθοδοι αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων πρέπει να σέβονται την επαγγελματική ελευθερία, την πρωτοβουλία και την υπευθυνότητα των εκπαιδευτικών, να μην προκαλούν τον μεταξύ τους ανταγωνισμό και να μην επηρεάζουν σε καμία περίπτωση την επαγγελματική και μισθολογική τους εξέλιξη.
Σύμφωνα με τις πάγιες θέσεις της ΟΛΜΕ:

   Απαιτείται ουσιαστικός διάλογος σε εθνικό επίπεδο, με μακροπρόθεσμο ορίζοντα σχεδιασμού και υλοποίησης αλλά  και διαδικασίες που εξασφαλίζουν την συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο σχεδιασμό και τη χάραξη της εκπαιδευτικής πολιτικής.
   Στη δική μας θεώρηση η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου στοχεύει στην αναμόρφωση της σχολικής ζωής, στην ανάδειξη των στοιχείων εκείνων που θα οδηγήσουν το σχολείο του αύριο στη μετάβαση στη 4η βιομηχανική επανάσταση με όρους επάρκειας, ισοτιμίας και δικαιοσύνης,   στην κατεύθυνση του εκδημοκρατισμού του εκπαιδευτικού συστήματος, της μορφωτικής-παιδαγωγικής ενίσχυσης της εκπαιδευτικής πράξης, της διαρκούς επιστημονικής ανανέωσης του γνωστικού περιεχομένου, της κοινωνιολογικής αποτίμησης της εκπαιδευτικής λειτουργίας, της προώθησης των στόχων του κλάδου μας. Είναι μία ενεργός διαδικασία α) αποτίμησης των εκάστοτε εκπαιδευτικών πολιτικών και των αποτελεσμάτων τους, καθώς και β) ανάλυσης και ανάδειξης των ουσιαστικών προβλημάτων του δημόσιου σχολείου, σε μία κατεύθυνση προώθησης και επίλυσής τους με βάση τις αποφάσεις και τις προτάσεις του κλάδου.
   Ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών πρέπει να είναι το κυρίαρχο όργανο σε όλα τα θέματα που αφορούν τη σχολική μονάδα, καθώς η δημοκρατική λειτουργία σε όλες τις εκπαιδευτικές διαδικασίες προάγει την παιδαγωγική αναβάθμιση των σχολείων και διαμορφώνει τις συνθήκες για ένα πιο ενεργό ρόλο των εκπαιδευτικών στις πολλαπλές απαιτήσεις της μάθησης, της γνώσης, της διαπαιδαγώγησης.
   Η ποιοτική αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου προϋποθέτει:
αύξηση των δαπανών για την Παιδεία, μαζικούς μόνιμους διορισμούς σε όλα τα πάγια κενά, πλήρη στελέχωση όλων των δομών εκπαίδευσης, βελτίωση των όρων και των συνθηκών άσκησης του παιδαγωγικού έργου, εκσυγχρονισμό προγραμμάτων σπουδών, σχολικών βιβλίων και διδακτικών μεθόδων, αντισταθμιστικά μέτρα στήριξης των μαθητών/τριών,  στελέχωση των σχολείων με το απαραίτητο διοικητικό και επιστημονικό προσωπικό, ουσιαστική στήριξη σε επίπεδο υποδομών και επικουρικού προσωπικού καθώς και διαμόρφωση σχεδιασμού για νέα «πράσινα» σχολικά κτίρια.
   Επιπλέον, για την βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης απαιτείται ουσιαστική επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών και μέτρα παιδαγωγικής και διδακτικής στήριξης των εκπαιδευτικών και του έργου τους, σε συνθήκες εργασιακής ασφάλειας, παιδαγωγικής ελευθερίας και συλλογικότητας σε ένα δημοκρατικό σχολείο.
   Η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου στοχεύει στην αναμόρφωση της σχολικής ζωής σε μία κατεύθυνση χειραφέτησης των δρωσών κοινωνικών δυνάμεων, στον εκδημοκρατισμό του εκπαιδευτικού συστήματος, στη μορφωτική – παιδαγωγική ενίσχυση της εκπαιδευτικής πράξης, στη διαρκή επιστημονική ανανέωση του γνωστικού περιεχομένου, στην κοινωνιολογική αποτίμηση της εκπαιδευτικής λειτουργίας, στην προώθηση των στόχων του κλάδου μας.  H αξιολόγηση είναι μία δυναμική διαδικασία, που πρέπει να συνδεθεί με ένα σύνολο θεσμικών αλλαγών, με γενναία χρηματοδότηση, με ουσιαστική επιμόρφωση, με ευελιξία στα αναλυτικά προγράμματα, με αλλαγές στο σύστημα διοίκησης και εποπτείας της εκπαίδευσης, με συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο σχεδιασμό και τη χάραξη της εκπαιδευτικής πολιτικής, με συνεργασία του ΙΕΠ, με τους συνδικαλιστικούς φορείς και το KE.ME.TE.
Σύμφωνα με τα παραπάνω δεδομένα, το σύστημα προγραμματισμού και αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου των σχολείων που προτείνουμε βασίζεται στις παρακάτω αρχές:
Οι διαδικασίες προγραμματισμού και αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου των σχολείων ως εσωτερική, δημοκρατική και συλλογική διαδικασία του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών μπορούν να εξελιχθούν  σε εργαλεία θετικής ανατροφοδότησης του εκπαιδευτικού έργου μόνο εφόσον διασφαλίζεται ότι θα είναι μία αποκλειστικά εσωτερική διαδικασία, χωρίς αποτύπωση σε υποχρεωτικές φόρμες, ποσοτικούς δείκτες και δημοσιοποίηση των τελικών εκθέσεων, ώστε να μην οδηγούν στη σύγκριση, την κατηγοριοποίηση και την διαφοροποιημένη χρηματοδότηση των σχολείων. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να επιφέρουν οποιαδήποτε συνέπεια στην επαγγελματική και μισθολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών, ώστε να μην δημιουργείται ανταγωνιστικό κλίμα που θα δυσχεραίνει την συνεργασία μεταξύ τους.
Σκοπός του συστήματος αποτίμησης είναι η βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης και όχι ο διοικητικός έλεγχος και η πειθάρχηση των εκπαιδευτικών και των σχολείων. Η όλη διαδικασία πρέπει να καταλήγει στην εξασφάλιση της απαραίτητης υποστήριξης των σχολικών μονάδων και του εκπαιδευτικού συστήματος από την Πολιτεία, στην διάχυση των καλών πρακτικών των σχολείων και την κεντρική παιδαγωγική αξιοποίησή τους από το ΙΕΠ.
Η αποτίμηση έχει δυναμικό χαρακτήρα, συνδέεται με τους στόχους μας για Δημόσια και Δωρεάν Παιδείας, με το αξιακό φορτίο μιας  ουμανιστικής εκπαίδευσης, με τις εξελίξεις στην επιστήμη και στη μάθηση. Απορρίπτει με απόλυτο τρόπο κάθε προσπάθεια σύνδεσής της με άλλες στοχεύσεις – ομολογημένες ή μη – που δεν σχετίζονται με τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και που δεν έχουν στηρικτικό και μόνο περιεχόμενο στο εκπαιδευτικό έργο. 
Κατά την διαδικασία της αποτίμησης πρέπει να αναλύεται διεξοδικά το κοινωνικό και πολιτισμικό  συγκείμενο, το θεσμικό πλαίσιο, η εκπαιδευτική πολιτική, το εκπαιδευτικό περιβάλλον, οι υποδομές και το γενικό στάτους του επαγγέλματός μας (εργασιακό, συνθήκες διαβίωσης, επιμόρφωση κλπ), βασικά στοιχεία που διαμορφώνουν τη σχολική λειτουργία και να καταγράφονται τα προβλήματα των σχολικών μονάδων από την ίδια την εκπαιδευτική κοινότητα. Έμφαση πρέπει να δίνεται στην άμβλυνση των ανισοτήτων τόσο των «παραδοσιακών» όσο και των σύγχρονων με συνδέονται με τις νέες τεχνολογίες και τον ψηφιακό κόσμο. Η στήριξη των μαθητών/τριών, που πλήττονται από πολύμορφες ανισότητες και διακρίσεις, είναι κρίσιμο ηθικό ζήτημα της παιδαγωγικής και της κοινωνικής μας ευθύνης.
 Κατά τις διαδικασίες προγραμματισμού και αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου δύνανται να καταθέτουν στον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών τις απόψεις και τις προτάσεις τους για όσα θέματα τους αφορούν: τα Μαθητικά Συμβούλια, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, το Σχολικό Συμβούλιο και ο Σύμβουλος Παιδαγωγικής Ευθύνης της σχολικής μονάδας. Τις τελικές αποφάσεις τόσο για τις διαδικασίες του προγραμματισμού (επιλογή θεματικών αξόνων, δράσεων κλπ) όσο και για την τελική αποτίμηση λαμβάνει αποκλειστικά ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών, αφού μελετήσει τις κατατεθείσες απόψεις και λάβει υπόψη του τις ιδιαίτερες συνθήκες του σχολείου. Επομένως, το τελικό εξαγόμενο της αποτίμησης είναι αποτέλεσμα μόνο της σχετικής αποτύπωσης του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών ο οποίος και αναδεικνύεται ως το όχημα διαμόρφωσης των τελικών προτάσεων για τη βελτίωση της σχολικής πραγματικότητας.
Όλες οι σχετικές διαδικασίες γίνονται αποκλειστικά εντός του εργασιακού ωραρίου των εκπαιδευτικών.
Ο προγραμματισμός και οι δράσεις που αποφασίζονται δύνανται να μεταβάλλονται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, αν ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών το κρίνει απαραίτητο.
Στις εκθέσεις αποτίμησης οι Σύλλογοι Διδασκόντων/ουσών δύνανται να καταθέτουν προτάσεις εκπαιδευτικής πολιτικής για την βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και την επίλυση των προβλημάτων που εντόπισαν.
Ο προγραμματισμός και η αποτίμηση κάθε σχολείου δεν δημοσιοποιούνται, αλλά αποστέλλονται στους Συμβούλους Παιδαγωγικής Ευθύνης.
Οι Σύμβουλοι στο τέλος της σχολικής χρονιάς, αφού μελετήσουν τις εκθέσεις αποτίμησης των σχολείων της ευθύνης τους, αποστέλλουν τις απόψεις και τις προτάσεις τους για τον προγραμματισμό της επόμενης σχολικής χρονιάς στους Συλλόγους Διδασκόντων/ουσών. Επίσης, εκπονούν συνολική γενική αναφορά για τα προβλήματα, τις δράσεις και τις καλές πρακτικές των σχολείων ευθύνης τους στο ΙΕΠ, χωρίς να υπάρχει ονομαστική αναφορά στα σχολεία προέλευσης, και καταθέτουν προτάσεις βελτίωσης του εκπαιδευτικού συστήματος. Στις προτάσεις αυτές επισυνάπτονται υποχρεωτικά και οι προτάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων/ουσών,  χωρίς να υπάρχει ονομαστική αναφορά στα σχολεία προέλευσης.
Το ΙΕΠ με βάση τις αναφορές των Συμβούλων εντοπίζει τα προβλήματα και τις προτεινόμενες λύσεις που καταγράφηκαν, φροντίζει για την διάχυση των καλών πρακτικών με την έκδοση παιδαγωγικών οδηγιών και εκπαιδευτικού υλικού και αξιοποιεί τόσο τις καλές πρακτικές όσο και τις προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας κατά την χάραξη της εκπαιδευτικής  πολιτικής και εισηγείται αναλόγως στο ΥΠΑΙΘ.
Σε κάθε περίπτωση, οι όποιες διαδικασίες πρέπει να είναι αποτέλεσμα εξαντλητικού διαλόγου και συμφωνίας μεταξύ ΥΠΑΙΘ, ΙΕΠ και Εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών και να βασίζονται στα σύγχρονα επιστημονικά και παιδαγωγικά δεδομένα, προκειμένου να απολαύουν  της εμπιστοσύνης της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη διαλόγου είναι η άμεση κατάργηση των νόμων 4692/20 και 4823/21.
Η εφαρμογή της πρότασης μας, αρχικά, πρέπει να γίνει πιλοτικά και εθελοντικά, προκειμένου να εξαχθούν ουσιαστικά συμπεράσματα για την αποτελεσματικότητά της, πριν εφαρμοσθεί στο σύνολο των σχολικών μονάδων.
Προτείνουμε τα τελικά πορίσματα να αποτελέσουν στοιχείο μίας συνολικής “Σχολικής Χάρτας”, η οποία στη συνέχεια να γίνει αντικείμενο μελέτης και έρευνας, ως βασική πηγή αντιλήψεων και πρακτικών από τη ζώσα σχολική πραγματικότητα και θα αποτελεί δυναμικό στοιχείο διεκδίκησης, έρευνας  και πρωτοβουλιών του εκπαιδευτικού μας κινήματος. Για το λόγο αυτό πρέπει να εξασφαλίζεται η πρόσβαση του ΚΕΜΕΤΕ της ΟΛΜΕ στα εξαχθέντα συμπεράσματα και πορίσματα.





Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #313 στις: Μάιος 10, 2023, 01:44:22 μμ »

Αποσυνδεδεμένος To be or not to be

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #314 στις: Μάιος 10, 2023, 07:45:16 μμ »
Η γελοιότητά τους δεν έχει όρια...

https://www.kavalapost.gr/top-news/298581/elme-kavalas-neos-thiramenis-i-ypoyrgos-paideias-niki-kerameos/

Πραγματικά μεγάλη θλίψη...διδάσκουμε στα παιδιά δημοκρατία και την ίδια στιγμή βιώνουμε τρομοκρατία πανταχόθεν... αρκεί να σκεφτούμε πόσοι σύλλογοι διδασκόντων λειτουργούν με πραγματικά δημοκρατικές διαδικασίες [...] Για γέλια και για κλάματα

Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #315 στις: Μάιος 11, 2023, 08:01:51 μμ »

Μπράβο στις ΕΛΜΕ της Θεσσαλονίκης!

ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12/5 ΣΤΙΣ 2.30μμ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΞΩΔΙΚΟΥ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΣΤΗ ΔΔΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ

ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ

Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #316 στις: Μάιος 13, 2023, 11:21:57 πμ »
Πραγματικά μεγάλη θλίψη...διδάσκουμε στα παιδιά δημοκρατία και την ίδια στιγμή βιώνουμε τρομοκρατία πανταχόθεν...

«Η συμμετοχή στην ατομική αξιολόγηση είναι υποχρεωτική και η άρνηση αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα που φέρει κυρώσεις, όπως η παρακράτηση μισθού», δήλωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως

ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ! Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ 17/2/2023 (…. λέμε και καμιά μ@λ@κι@ να περνάει η ώρα!)

βλ. https://www.kathimerini.gr/society/562282834/kerameos-gia-axiologisi-parakratisi-misthoy-stoys-arnites/

Αποσυνδεδεμένος vstrom

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 575
  • Impossible is nothing
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #317 στις: Μάιος 13, 2023, 10:47:13 μμ »
Πάντως το τραγικό είναι - και δεν τέθηκε από καμια συνδικαλιστική οργάνωση προς το Υπουργείο - ότι πες ότι αξιολογησε ατομικά από τον Συμβουλο καθώς άνοιξε η πλατφόρμα. Αν συνεχιστεί αυτή η ιστορία και του χρόνου τότε θα ανοίξει η πλατφόρμα για τους διευθυντές των σχολείων και τους συμβούλους παιδαγωγικής ευθύνης. Προφανώς οι διευθυντές θα υπογράψουν / αξιολογήσουν το διοικητικό σκέλος στα τέλη της επόμενης χρονιάς. Οι σύμβουλοι παιδ. Ευθύνης - αν προλάβουν - θα ολοκληρώσουν την αξιολγηση τους και αυτοί στο τέλος της άλλης χρονιάς λόγω πληθώρας νεοδιοριστων σε κάθε νομό. Οπότε οι μονιμοποιήσεις θα γίνουν κάπου στο 2024; Επίσης θα γίνουν μαζικά όταν ολοκληρωθεί και η τελευταία αξιολόγηση του νεοδιοριστου κάποιας "φουρνιάς" νεοδιοριστων ή οποίος ολοκληρώνει τους 3 αξιολογητές μονιμοποειται; Θέλω να πω ότι το θέμα μονιμοποίησης νεοδιοριστου και αξιολόγησης είναι πολύ πιο πολύπλοκο στην εφαρμογή του από ότι το υπολόγισαν - αν το υπολόγισαν - σε σχέση με την εξέλιξη του. Ή απλά ήταν ένα πυροτέχνημα για εκλογικούς λόγους, ή μια διαδικασία με κακή σχεδίαση ή πονταρανε σε κάτι άλλο που απλά ήθελε να βάλει με πλάγιο τρόπο την αξιολόγηση στα σχολεία

Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #318 στις: Μάιος 14, 2023, 11:21:36 πμ »
Θέλω να πω ότι το θέμα μονιμοποίησης νεοδιοριστου και αξιολόγησης είναι πολύ πιο πολύπλοκο στην εφαρμογή του από ότι το υπολόγισαν - αν το υπολόγισαν - σε σχέση με την εξέλιξη του. Ή απλά ήταν ένα πυροτέχνημα για εκλογικούς λόγους, ή μια διαδικασία με κακή σχεδίαση ή πονταρανε σε κάτι άλλο που απλά ήθελε να βάλει με πλάγιο τρόπο την αξιολόγηση στα σχολεία

Το να εξηγήσει κανείς τι έχει στο μυαλό της η κ. Κεραμέως, η πιο μισητή, με βάση ΟΛΕΣ τις δημοσκοπήσεις και φυσικά τη γνώμη όλων των εκπαιδευτικών (μηδέ όσων στηρίζουν ή κάνουν ότι στηρίζουν τον Μητσοτάκη εξαιρουμένων) υπουργός Παιδείας της μεταπολίτευσης, δεν είναι τόσο εύκολο.

Θα εισφέρω δύο στοιχεία στη συζήτηση:

Α. https://www.zougla.gr/image.ashx?fid=3387923  - είναι το σημερινό πρωτοσέλιδο της δεξιάς εφημερίδας «ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» με θέμα τον εμφύλιο πόλεμο που μαίνεται στη ΝΔ για μια θέση στη Βουλή.

Υπενθυμίζω πως είσοδος στη Βουλή σημαίνει για την κ. Κεραμέως βουλευτική ασυλία: Μην ξεχνάμε πως εκκρεμεί στη δικαιοσύνη και το θέμα των συμβάσεων με την CISCO (που στην αρχή έλεγαν ότι ήταν «δωρεάν» και τελικά στοίχισαν 2 εκατομμύρια ευρώ…) και της διαρροής των προσωπικών μας δεδομένων και των ανήλικων μαθητριών και μαθητών μας

Β. Με την έναρξη της «ατομικής αξιολόγησης έπειτα από 41 χρόνια» στρέφει τη συζήτηση (άσχετα ότι δεν κουνιέται φύλλο στα σχολεία – η επικοινωνία είναι το πάν) αλλού, με την ελπίδα να πλασαριστεί ως μεγάλη μεταρρυθμίστρια και να πάρει την πολυπόθητη βουλευτική έδρα στη Β1 Βορείου Τομέα Αθηνών. Σκεπάζεται έτσι η πλήρης αποτυχία του «επιτελικού κράτους» π.χ. στη στελέχωση των σχολείων καθώς στις 31/7/2020 έληξε η θητεία όλων των διευθυντών σχολείων και αναμένεται οι νέοι να τοποθετηθούν στις 1/7/2023. Τι έκανε τρία χρόνια; Ούτε τη στοιχειώδη λειτουργία των σχολείων δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει …..

Αποσυνδεδεμένος vstrom

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 575
  • Impossible is nothing
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #319 στις: Μάιος 14, 2023, 10:12:46 μμ »
Προφανώς από τα λεγόμενα των μελών παραπάνω προκύπτει (ο καθένας το έθεσε με τον τρόπο του) ότι η συνέχεια της ατομικής αξιολόγησης θα κριθεί μετά τις εκλογές. Ως προς τη μορφή. Κακα τα ψέματα υπάρχει ένας νόμος , ο 4823 ο οποίος είναι κάθετος ως προς το θέμα της ατομικής αξιολογησης και μάλιστα τη συνδεει πλέον με τη μονιμοποίηση του νεοδιοριστου. Πάντως δεν ακούγονται και τα καλύτερα αν ανανεώσει η κυβέρνηση τη θητεία της. Βλέπω να βγαίνει κανένας νόμος - επέκταση του 4823 που θα συνδέει και την αξιολόγηση με το μισθό (τύπου μπόνους παραγωγικότητας) και τότε βλέπω να γίνεται το σώσε στον κλάδο μας.

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #320 στις: Μάιος 15, 2023, 05:23:29 μμ »
Προφανώς από τα λεγόμενα των μελών παραπάνω προκύπτει (ο καθένας το έθεσε με τον τρόπο του) ότι η συνέχεια της ατομικής αξιολόγησης θα κριθεί μετά τις εκλογές. Ως προς τη μορφή. Κακα τα ψέματα υπάρχει ένας νόμος , ο 4823 ο οποίος είναι κάθετος ως προς το θέμα της ατομικής αξιολογησης και μάλιστα τη συνδεει πλέον με τη μονιμοποίηση του νεοδιοριστου. Πάντως δεν ακούγονται και τα καλύτερα αν ανανεώσει η κυβέρνηση τη θητεία της. Βλέπω να βγαίνει κανένας νόμος - επέκταση του 4823 που θα συνδέει και την αξιολόγηση με το μισθό (τύπου μπόνους παραγωγικότητας) και τότε βλέπω να γίνεται το σώσε στον κλάδο μας.
Όπως είπαν οι μόνες αυξήσεις που θα δοθούν θα είναι στους νεοδιοριστους και τους διευθυντές. Για τους υπόλοιπους άντε κάνα 30ευρω έτσι για να μην κλαίγονται. Λεφτά για όλους τους εκπαιδευτικούς δεν υπάρχουν....

Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #321 στις: Μάιος 17, 2023, 11:23:38 μμ »
.Κακα τα ψέματα υπάρχει ένας νόμος , ο 4823 ο οποίος είναι κάθετος ως προς το θέμα της ατομικής αξιολογησης και μάλιστα τη συνδεει πλέον με τη μονιμοποίηση του νεοδιοριστου.

ΝΟΜΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ "ΧΑΡΤΙΑ"....

Μία διαφορετική συνέντευξη έδωσε η Νίκη Κεραμέως στον Ιάσονα Τσόλη και στο T-live. Η Υπουργός Παιδείας «συστήθηκε», πριν τις εκλογές της 21ης Μαΐου ως κόρη, σύζυγος και μητέρα: «…..Ο 7χρονος μου ασκεί σκληρή κριτική και στις ώρες που λείπω από το σπίτι και στο ότι δεν πάω μαζί του τις ώρες που θα ήθελε στην παιδική χαρά, σε δραστηριότητες, σε πάρτι…» από https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/416666_niki-kerameos-o-7hronos-gios-moy-akoyei-ti-lexi-ekloges-kai-trelainetai

ΤΙ ΑΔΙΚΙΑ!!!
Να μην μπορεί η κ. Κεραμέως να βγει και να ενημερώσει την κοινή γνώμη για την τεράστια επιτυχία της «ατομικής αξιολόγησης» των νεοδιόριστων. Θα μπορούσε να κάνει μια συγκέντρωση με τους ευτυχισμένους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς που επιτέλους τους δόθηκε το δικαίωμα να αξιολογηθούν και φυσικά οι υπόλοιποι μόνιμοι εκπαιδευτικοί να την παρακαλούν να αξιολογήσει και αυτούς, γιατί βγαίνουν στο δρόμο και όλοι τους ρωτούν αν είναι "αξιολογημένοι" ….

…… η πραγματικότητα όμως είναι αμείλικτη!

Για λίγες στάλες θετικής δημοσιότητας έβγαλε στη γύρα το 7χρονο!!!

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 17, 2023, 11:37:01 μμ από lodo »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 319
Σύνολο: 320

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.