*

Αποστολέας Θέμα: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!  (Αναγνώστηκε 62553 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #322 στις: Μάιος 18, 2023, 07:30:41 πμ »
 Οι πολιτικοί, όπως και οι εκπαιδευτικοί, ΔΕΝ έχουν στόχο να είναι αρεστοί και ευχάριστοι. Επιδίωξή τους πρέπει να είναι να είναι αποτελεσματικοί στο έργο τους, γιατί αυτό είναι πολύ πολύ σημαντικό!!

Η αξιολόγηση δεν είναι ευχάριστη διαδικασία...είναι όμως σημαντική. Να εστιάσουμε στο πώς μπορεί να γίνει όσο το δυνατόν καλύτερα και αποτελεσματικότερα. Μορφωμένοι άνθρωποι είμαστε, μπορούμε να συμφωνήσουμε στο ότι η κριτική οδηγεί σε βελτιωτικές κινήσεις.
Βέβαια, αν ανάμεσά μας υπάρχουν άτομα που πήραν το πτυχίο με αντιγραφή ή με συμφωνίες με παρατάξεις...σιωπώ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:58:44 »

Αποσυνδεδεμένος vstrom

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 568
  • Impossible is nothing
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #323 στις: Μάιος 18, 2023, 11:11:27 πμ »
ΝΟΜΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ "ΧΑΡΤΙΑ"....

Μία διαφορετική συνέντευξη έδωσε η Νίκη Κεραμέως στον Ιάσονα Τσόλη και στο T-live. Η Υπουργός Παιδείας «συστήθηκε», πριν τις εκλογές της 21ης Μαΐου ως κόρη, σύζυγος και μητέρα: «…..Ο 7χρονος μου ασκεί σκληρή κριτική και στις ώρες που λείπω από το σπίτι και στο ότι δεν πάω μαζί του τις ώρες που θα ήθελε στην παιδική χαρά, σε δραστηριότητες, σε πάρτι…» από https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/416666_niki-kerameos-o-7hronos-gios-moy-akoyei-ti-lexi-ekloges-kai-trelainetai

ΤΙ ΑΔΙΚΙΑ!!!
Να μην μπορεί η κ. Κεραμέως να βγει και να ενημερώσει την κοινή γνώμη για την τεράστια επιτυχία της «ατομικής αξιολόγησης» των νεοδιόριστων. Θα μπορούσε να κάνει μια συγκέντρωση με τους ευτυχισμένους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς που επιτέλους τους δόθηκε το δικαίωμα να αξιολογηθούν και φυσικά οι υπόλοιποι μόνιμοι εκπαιδευτικοί να την παρακαλούν να αξιολογήσει και αυτούς, γιατί βγαίνουν στο δρόμο και όλοι τους ρωτούν αν είναι "αξιολογημένοι" ….

…… η πραγματικότητα όμως είναι αμείλικτη!

Για λίγες στάλες θετικής δημοσιότητας έβγαλε στη γύρα το 7χρονο!!!
Καλά οι νεοδιοριστοι δεν είναι στην ίδια μοίρα με τους μόνιμους στο θέμα της ατομικής αξιολόγησης. Ο νεοδιοριστος πρέπει να περασει από τη διαδικασία για να μονιμοποιηθεί σύμφωνα με το τελευταίο νόμο. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει για το μόνιμο.

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1345
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #324 στις: Μάιος 18, 2023, 05:25:38 μμ »
με αυτά που λέει ο Κατρούγκαλος, δεν θα  ζήσουμε … να τη θυμόμαστε! ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #325 στις: Μάιος 18, 2023, 07:40:59 μμ »
με αυτά που λέει ο Κατρούγκαλος, δεν θα  ζήσουμε … να τη θυμόμαστε! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ψηφίστε ΝΔ επειδή ο Κατρούγκαλος είπε ότι θα φορολογήσει τους ελεύθερους επαγγελματίες (οι οποίοι δηλώνουν ελάχιστα εξ όσων βγάζουν και φορολογούνται) και μετά μη μου σκούζετε επειδή η Κεραμέως δε θα σας μονιμοποιεί διατηρώντας δυο ταχύτητες εργαζομένων δημοσίου δικαίου με τη διαθεσιμότητα και την απόλυση ante portas.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:58:44 »

Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #326 στις: Μάιος 18, 2023, 10:05:54 μμ »
Καλά οι νεοδιοριστοι δεν είναι στην ίδια μοίρα με τους μόνιμους στο θέμα της ατομικής αξιολόγησης.

Πάντως οφείλουμε να συγχαρούμε την μεγάλη πλειοψηφία των νεοδιόριστων που παρά την τρομοκρατία συμμετέχουν στην απεργία-αποχή της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ από την ατομική αξιολόγηση και οδήγησαν τον νόμο 4823/2021 στον ... κουβά!

Αποσυνδεδεμένος domaria

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #327 στις: Μάιος 19, 2023, 09:27:27 πμ »
Εκτός από εκπαιδευτικός, είμαι και μητέρα παιδιού στο δημοτικό σχολείο. Το σχολείο του παιδιού μου είναι κεντρικό, σε μεγάλη πόλη της επαρχίας. Στην ενημέρωση γονέων ρωτώ για το παιδί μου και συχνά παίρνω απαντήσεις, όπως: "πολύ καλό παιδί", "δεν ενοχλεί στην τάξη". Ρωτώ πώς τα πάει με το μάθημά τους και τότε επίσης πολύ συχνά παίρνω απαντήσεις, όπως "δεν έχει κανένα πρόβλημα", "κάνει ό,τι ζητώ την ώρα του μαθήματος". Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που μου δίνουν την εντύπωση ότι δεν γνωρίζουν τι θα έπρεπε να ξέρει και τι κατάφερε να μάθει το παιδί μου. Εγώ ας πούμε γνωρίζω ότι π.χ. 2 χρόνια στο μαθημα των ΤΠΕ το παιδί μου δεν έχει γράψει ούτε μία λέξη στον Η/Υ, αν και ο εκπαιδευτικος τους βάζει καθε φορά "εκπαιδευτικά παιχνίδια". Αυτό ίσως ήταν το πιο εξόφθαλμο παράδειγμα.

Ως εκπαιδευτικός έχω ακούσει αρκετές φορές συναδέλφους εκπαιδευτικούς "ειδικοτήτων" να λένε ευθέως ότι στο μάθημά τους δεν έχουν και πολλές απαιτήσεις από τους μαθητές. Παλιά απορούσα πως γίνεται ένας μαθητής να κανει κοντά 10 χρόνια αγγλικά στο σχολείο και να μην μπορεί να πάρει το λοουερ χωρίς φροντιστήριο. Τώρα δεν απορώ, απλά συμμετέχω στην ατομική αξιολόγηση. Πίνω το πικρό ποτήρι της αξιολόγησης (τα κριτήρια είναι οντως πολύ απαιτητικά) γιατί απλά αυτή η κατάσταση δεν θα μας βγει ως κοινωνία σε καλό.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #328 στις: Μάιος 19, 2023, 10:09:54 πμ »
Εκτός από εκπαιδευτικός, είμαι και μητέρα παιδιού στο δημοτικό σχολείο. Το σχολείο του παιδιού μου είναι κεντρικό, σε μεγάλη πόλη της επαρχίας. Στην ενημέρωση γονέων ρωτώ για το παιδί μου και συχνά παίρνω απαντήσεις, όπως: "πολύ καλό παιδί", "δεν ενοχλεί στην τάξη". Ρωτώ πώς τα πάει με το μάθημά τους και τότε επίσης πολύ συχνά παίρνω απαντήσεις, όπως "δεν έχει κανένα πρόβλημα", "κάνει ό,τι ζητώ την ώρα του μαθήματος". Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που μου δίνουν την εντύπωση ότι δεν γνωρίζουν τι θα έπρεπε να ξέρει και τι κατάφερε να μάθει το παιδί μου. Εγώ ας πούμε γνωρίζω ότι π.χ. 2 χρόνια στο μαθημα των ΤΠΕ το παιδί μου δεν έχει γράψει ούτε μία λέξη στον Η/Υ, αν και ο εκπαιδευτικος τους βάζει καθε φορά "εκπαιδευτικά παιχνίδια". Αυτό ίσως ήταν το πιο εξόφθαλμο παράδειγμα.

Ως εκπαιδευτικός έχω ακούσει αρκετές φορές συναδέλφους εκπαιδευτικούς "ειδικοτήτων" να λένε ευθέως ότι στο μάθημά τους δεν έχουν και πολλές απαιτήσεις από τους μαθητές. Παλιά απορούσα πως γίνεται ένας μαθητής να κανει κοντά 10 χρόνια αγγλικά στο σχολείο και να μην μπορεί να πάρει το λοουερ χωρίς φροντιστήριο. Τώρα δεν απορώ, απλά συμμετέχω στην ατομική αξιολόγηση. Πίνω το πικρό ποτήρι της αξιολόγησης (τα κριτήρια είναι οντως πολύ απαιτητικά) γιατί απλά αυτή η κατάσταση δεν θα μας βγει ως κοινωνία σε καλό.
Λέτε ότι συμμετέχετε στην ατομική αξιολόγηση. Άρα είστε νεοδιόριστη δόκιμη δασκάλα. Και φυσικά απεργοσπάστρια αφού δε συμμετέχετε στην απεργία-αποχή. Λυπάμαι που θα σας το πω αλλά δεν ξεκινήσατε καλά την πορεία σας στο δημόσιο σχολείο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 19, 2023, 10:11:38 πμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #329 στις: Μάιος 19, 2023, 10:47:12 πμ »
Ως εκπαιδευτικός έχω ακούσει αρκετές φορές συναδέλφους εκπαιδευτικούς "ειδικοτήτων" να λένε ευθέως ότι στο μάθημά τους δεν έχουν και πολλές απαιτήσεις από τους μαθητές. Παλιά απορούσα πως γίνεται ένας μαθητής να κανει κοντά 10 χρόνια αγγλικά στο σχολείο και να μην μπορεί να πάρει το λοουερ χωρίς φροντιστήριο. Τώρα δεν απορώ, απλά συμμετέχω στην ατομική αξιολόγηση. Πίνω το πικρό ποτήρι της αξιολόγησης (τα κριτήρια είναι οντως πολύ απαιτητικά) γιατί απλά αυτή η κατάσταση δεν θα μας βγει ως κοινωνία σε καλό.

Καταλαβαίνω απολύτως τον προβληματισμό σας, ο οποίος πιστεύω ότι χαρακτηρίζει κάθε ευσυνείδητο εκπαιδευτικό που, προσεγγίζοντας το όλο θέμα και από τη σκοπιά του γονέα, δικαιολογημένα ανησυχεί για το πού πάει αυτή η κοινωνία και κατά πόσον θα δημιουργήσει χρήσιμους πολίτες. Ωστόσο, επιτρέψτε μου να σας απευθύνω το εξής ερώτημα: πιστεύετε ειλικρινά ότι όλη αυτή η ιστορία της "αξιολόγησης", έτσι όπως στήθηκε, έχει ως αποκλειστικό απώτερο στόχο τη βελτίωση του επιπέδου κάθε εκπαιδευτικού, ή έστω το να διαχωριστεί η ήρα από το στάρι και να απορριφθούν οι πραγματικά ανεπαρκείς; Αν θέλετε τη δική μου απάντηση, αυτή είναι όχι. Στόχος του συστήματος "αξιολόγησης", έτσι όπως στήθηκε, είναι να συνδυαστεί σε δεύτερο χρόνο με την (ήδη εξαγγελθείσα) "ελεύθερη επιλογή σχολείου" και το σύστημα των vouchers, δηλαδή καθαρά με το κλείσιμο σχολικών μονάδων, την άκριτη μείωση του πλήθους των εκπαιδευτικών και γενικότερα την περιστολή των δαπανών για τη δημόσια εκπαίδευση.

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #330 στις: Μάιος 19, 2023, 11:55:02 πμ »
Λέτε ότι συμμετέχετε στην ατομική αξιολόγηση. Άρα είστε νεοδιόριστη δόκιμη δασκάλα. Και φυσικά απεργοσπάστρια αφού δε συμμετέχετε στην απεργία-αποχή.

Αν κάποιοι παλαιότεροι θεωρούν ότι η αξιολόγηση έχει ως "εύκολα θύματα" μόνο τους νεοδιόριστους (που χωρίς αυτή δεν θα μονιμοποιηθούν) και όχι τους ίδιους, ας σκεφτούν το εξής απλό. Εμποδίζει κάτι την κυβέρνηση, εάν επανεκλεγεί, να βγάλει του χρόνου ένα νέο Προεδρικό Διάταγμα, ή να νομοθετήσει με (ν)τροπολογία, όπου θα ορίζεται ότι οι αρνούμενοι την αξιολόγηση στερούνται του δικαιώματος υποβολής αίτησης για μετάθεση, βελτίωση ή οριστική τοποθέτηση από διάθεση; Πρώτα θύματα θα είναι οι διαθεσίτες και αμέσως επόμενα όσοι κατέχουν μεν οργανική, αλλά θα ήθελαν βελτίωση σε ένα βραχυμεσοπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα. Για να μην πούμε καν για όσους θα έχουν φάει καμιά τριετία-τετραετία στα μικρονήσια (γιατί εκεί διορίστηκαν και δεν κατάφεραν να μετατεθούν μετά τη διετία). Το λέω αυτό, γιατί παρατηρώ μια σαφή απουσία ενσυναίσθησης από την πλευρά των παλαιότερων, που στοχοποιούν τους νεοδιόριστους και καταφέρονται εναντίον τους με ανοίκειους χαρακτηρισμούς, επειδή κάποιοι από τους δεύτερους υπέκυψαν και δέχτηκαν την αξιολόγηση.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 19, 2023, 11:58:06 πμ από Scout »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #331 στις: Μάιος 19, 2023, 01:40:42 μμ »
Αν κάποιοι παλαιότεροι θεωρούν ότι η αξιολόγηση έχει ως "εύκολα θύματα" μόνο τους νεοδιόριστους (που χωρίς αυτή δεν θα μονιμοποιηθούν) και όχι τους ίδιους, ας σκεφτούν το εξής απλό. Εμποδίζει κάτι την κυβέρνηση, εάν επανεκλεγεί, να βγάλει του χρόνου ένα νέο Προεδρικό Διάταγμα, ή να νομοθετήσει με (ν)τροπολογία, όπου θα ορίζεται ότι οι αρνούμενοι την αξιολόγηση στερούνται του δικαιώματος υποβολής αίτησης για μετάθεση, βελτίωση ή οριστική τοποθέτηση από διάθεση; Πρώτα θύματα θα είναι οι διαθεσίτες και αμέσως επόμενα όσοι κατέχουν μεν οργανική, αλλά θα ήθελαν βελτίωση σε ένα βραχυμεσοπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα. Για να μην πούμε καν για όσους θα έχουν φάει καμιά τριετία-τετραετία στα μικρονήσια (γιατί εκεί διορίστηκαν και δεν κατάφεραν να μετατεθούν μετά τη διετία). Το λέω αυτό, γιατί παρατηρώ μια σαφή απουσία ενσυναίσθησης από την πλευρά των παλαιότερων, που στοχοποιούν τους νεοδιόριστους και καταφέρονται εναντίον τους με ανοίκειους χαρακτηρισμούς, επειδή κάποιοι από τους δεύτερους υπέκυψαν και δέχτηκαν την αξιολόγηση.
Αυτά τ' απευθύνετε σ' εμένα που κάνω απεργία-αποχή ως παλιός ή στους παλιούς που δεν κάνουν απεργία-αποχή ως απεργοσπάστες;

Και μιαν ακόμη ερώτηση. Εσείς κάνετε απεργία-αποχή ή είστε "κάπου αλλού..." και δεν κάνετε τίποτα (εκτός απ' το να γράφετε στο pde);

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #332 στις: Μάιος 19, 2023, 01:45:01 μμ »
Εκτός από εκπαιδευτικός, είμαι και μητέρα παιδιού στο δημοτικό σχολείο. Το σχολείο του παιδιού μου είναι κεντρικό, σε μεγάλη πόλη της επαρχίας. Στην ενημέρωση γονέων ρωτώ για το παιδί μου και συχνά παίρνω απαντήσεις, όπως: "πολύ καλό παιδί", "δεν ενοχλεί στην τάξη". Ρωτώ πώς τα πάει με το μάθημά τους και τότε επίσης πολύ συχνά παίρνω απαντήσεις, όπως "δεν έχει κανένα πρόβλημα", "κάνει ό,τι ζητώ την ώρα του μαθήματος". Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που μου δίνουν την εντύπωση ότι δεν γνωρίζουν τι θα έπρεπε να ξέρει και τι κατάφερε να μάθει το παιδί μου. Εγώ ας πούμε γνωρίζω ότι π.χ. 2 χρόνια στο μαθημα των ΤΠΕ το παιδί μου δεν έχει γράψει ούτε μία λέξη στον Η/Υ, αν και ο εκπαιδευτικος τους βάζει καθε φορά "εκπαιδευτικά παιχνίδια". Αυτό ίσως ήταν το πιο εξόφθαλμο παράδειγμα.

Ως εκπαιδευτικός έχω ακούσει αρκετές φορές συναδέλφους εκπαιδευτικούς "ειδικοτήτων" να λένε ευθέως ότι στο μάθημά τους δεν έχουν και πολλές απαιτήσεις από τους μαθητές. Παλιά απορούσα πως γίνεται ένας μαθητής να κανει κοντά 10 χρόνια αγγλικά στο σχολείο και να μην μπορεί να πάρει το λοουερ χωρίς φροντιστήριο. Τώρα δεν απορώ, απλά συμμετέχω στην ατομική αξιολόγηση. Πίνω το πικρό ποτήρι της αξιολόγησης (τα κριτήρια είναι οντως πολύ απαιτητικά) γιατί απλά αυτή η κατάσταση δεν θα μας βγει ως κοινωνία σε καλό.

Θα σου πω μόνο το εξής: χωρίς "εκπαιδευτικά παιχνίδια" (εντός ή εκτός εισαγωγικών) ικανοποιητικός δεν βγαίνεις. Δες λίγο τη ρουμπρίκα με τα κριτήρια και θα καταλάβεις. Πουθενά δεν αναφέρεται αν τα παιδιά μαθαίνουν κάτι ή όχι. Οπότε αν περιμένεις την αξιολόγηση για να έχει καλύτερους δασκάλους το παιδί σου, μάλλον θα απογοητευτείς.

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #333 στις: Μάιος 19, 2023, 10:29:54 μμ »
Αυτά τ' απευθύνετε σ' εμένα που κάνω απεργία-αποχή ως παλιός ή στους παλιούς που δεν κάνουν απεργία-αποχή ως απεργοσπάστες;

Και μιαν ακόμη ερώτηση. Εσείς κάνετε απεργία-αποχή ή είστε "κάπου αλλού..." και δεν κάνετε τίποτα (εκτός απ' το να γράφετε στο pde);
Τα απευθύνω σε όσους παλαιότερους, από την ασφάλεια της κατακτημένης μονιμότητάς τους, κουνάνε το δάχτυλο και απειλούν εμμέσως νεοδιόριστους ότι "δεν ξεκινάνε καλά..." επειδή οι δεύτεροι για τους δικούς τους λόγους, που δεν έχω κανένα δικαίωμα να (επι)κρίνω, υπέκυψαν και δέχτηκαν να αξιολογηθούν. Και τα απευθύνω, για να τους υπενθυμίσω πως ό,τι ίσως θεωρούμε κατακτημένο, αν το αφήσουμε να μαραζώσει, πολύ εύκολα πέφτει. Και χάνεται. Την προσεχή τετραετία θα δούμε, δυστυχώς, πολλά...

Όσο για τις δικές μου... ενασχολήσεις, προς το παρόν τουλάχιστον δεν αισθάνομαι ότι οφείλω λογοδοσία σε κανέναν. Αν κάποιοι ορέγονται μια Volkspolizei που θα ελέγχει ακόμα και τι ώρα πηγαίνουμε προς νερού μας, νομίζω ότι ζουν σε λάθος εποχή. Το Τείχος έχει πέσει από τις 9/11/1989, ξέρετε.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #334 στις: Μάιος 19, 2023, 10:58:04 μμ »
Τα απευθύνω σε όσους παλαιότερους, από την ασφάλεια της κατακτημένης μονιμότητάς τους, κουνάνε το δάχτυλο και απειλούν εμμέσως νεοδιόριστους ότι "δεν ξεκινάνε καλά..." επειδή οι δεύτεροι για τους δικούς τους λόγους, που δεν έχω κανένα δικαίωμα να (επι)κρίνω, υπέκυψαν και δέχτηκαν να αξιολογηθούν. Και τα απευθύνω, για να τους υπενθυμίσω πως ό,τι ίσως θεωρούμε κατακτημένο, αν το αφήσουμε να μαραζώσει, πολύ εύκολα πέφτει. Και χάνεται. Την προσεχή τετραετία θα δούμε, δυστυχώς, πολλά...

Όσο για τις δικές μου... ενασχολήσεις, προς το παρόν τουλάχιστον δεν αισθάνομαι ότι οφείλω λογοδοσία σε κανέναν. Αν κάποιοι ορέγονται μια Volkspolizei που θα ελέγχει ακόμα και τι ώρα πηγαίνουμε προς νερού μας, νομίζω ότι ζουν σε λάθος εποχή. Το Τείχος έχει πέσει από τις 9/11/1989, ξέρετε.
Κατάλαβα. Φύγατε απ' τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως μεταταχθείς, δε συμμετέχετε σε καμμιά απεργία-αποχή εννοείται, αλλά κρίνετε τους απεργούς υπερασπιζόμενος τους απεργοσπάστες (δεν είναι ανήλικα, ξέρετε...). Συγχαρητήρια για την ατομική σας πρόοδο καθώς η φροντίδα του εαυτού κι η επιλογή πλαγιοδρομήσεων προς άλλη βαθμίδα είναι σύμφωνη με την παρτακίστικη ιδεολογία του νεοέλληνος. Από μένα εύγε. Αλλιώς, πράγματι, δεν προκόβει κάποιος.

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #335 στις: Μάιος 20, 2023, 01:01:19 πμ »
Κατάλαβα. Φύγατε απ' τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως μεταταχθείς
(...)
Συγχαρητήρια για την ατομική σας πρόοδο

Σας ευχαριστώ. Ως boomer -καταπώς μας αποκαλούν και τα παιδιά- που εικάζω ότι είστε κι εσείς, υποθέτω ότι θα θυμάστε μια παλιά διαφήμιση των 80s, που στην κατακλείδα της έλεγε "κι αφήστε τους άλλους ν' αναρωτιούνται...".

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159432
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 362
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 324
Σύνολο: 348

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.