0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η δίκη για την αίτηση προσφυγής του Σ.ΤΕ.Μ.Π. κατά του προεδρικού διατάγματος 268/04, πήρε και πάλι αναβολή μετά από αίτηση του Υπουργείου Παιδείας, με το αιτιολογικό ότι προσανατολίζεται να ρυθμίσει το θέμα με ικανοποιητικούς για τους αιτούντες την προσφυγή όρους.
Η θετική εξέλιξη για τον σύλλογο άρα και τα μέλη του, είναι ότι ο εισηγητής ανέφερε ότι αποδέχεται τον πρώτο λόγο της αίτησης προσφυγής και θα εκδίκαζε την υπόθεση εφόσον κάποια από τις αντίπαλες πλευρές δεν αιτούνταν αναβολή, γεγονός που δικαιώνει τις ενέργειες και αιτιάσεις του συλλόγου σχετικά με την καταπάτηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων του.
Η δημιουργία νέου συλλόγου ΑΝΤΙ-ΣΤΕΜΠ θα είναι πολύ καλό βήμα για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας ως απόφοιτοι των 11 νέων τμημάτων. Συμφωνώ απόλυτα.
Παρακολουθώ το θέμα και θα ήθελα να πω τη γνώμη μου.Μια απλή ανάγνωση στο πρόγραμμα σπουδών του κάθε τμήματος είναι αρκετή για να αντιληφθούμε την συσχέτιση των σχολών αυτών με την επιστήμη της πληροφορικής. Υπάρχουν τμήματα που όντως αξίζουν να βρίσκονται στο ΠΕ20 και ορισμένα που είναι εντελώς άσχετα. Προσοχή λοιπόν στη δημιουργία του συλλόγου απ' αυτούς που όντος δικαιούνται το χαρακτηρισμο ΠΕ20. Θα κάνετε ένα σύλλογο για να καταχυρώσετε το διορισμό σας χωρίς να σας ενδιαφέρει ότιμπαίνετε στο ίδιο τσουβάλι με σχολές αρκετά χαμηλού επιπέδου σε σχέση πάντα με τη πληροφορική; Πιστεύω ότι οφείλεται να σκεφτείτε και τους συναδέλφους που ακολουθούν που σίγουρα θα μείνουν έξω αν συνεχίσουν να υπάρχουν αυτά τα τμήματα.... Καλή επιτυχία στον αγώνα σας!
Στην Ελλάδα ο κάθε άσχετος έχει από μία γνώμη και μία κ.......δα. [\quote]Μια και ζεις στην Ελλάδα προφανώς ισχύει το ίδιο και για σέναΠαράθεσηΕπιτέλους πότε θα μάθετε να μιλάτε με επιχειρήματα και όχι με γενικότητες. [\quote]Πραγματικά τα δικά σου επιχειρήματα μας έχουν αποστομώσει όλουςΠαράθεσηΠες μας ξεκάθαρα για ποια τμήματα του Π.Δ. λες ότι είναι "αρκετά χαμηλού επιπέδου σε σχέση πάντα με τη πληροφορική". [\quote]Θα σου πω εγώ. Και στα 11 τμήματα, και αν θες και επιχειρήματα μπορείς να ελέγξεις το εξής:Ποια από τα τμήματα αυτά περιέχουν τα παρακάτω στοιχειώδη μαθήματα για την πληροφορική? Μεταγλωττιστές Θεωρία Υπολογισμού Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα (όχι εισαγωγικό μάθημα αλγορίθμων) Λογικός - Συναρτησιακός ΠρογραμματισμόςΑν υπάρχει τμήμα που δεν περιέχει κάποιο από τα παραπάνω τότε ο όρος πληροφορική έχει μπει κατά τύχη στον τίτλο του και πρέπει να αφαιρεθεί.ΠαράθεσηΜε ποια γνώση αποφαίνεσαι ότι υπάρχουν τμήματα άσχετα με την πληροφορική; Ποια η σχέση σου με την πληροφορική; Ποιο τμήμα τελείωσες; Δεν ξέρω τι έχει τελειώσει αυτός που ξεκίνησε το θέμα, αλλά θα σου πω τι έχω τελειώσει εγώ, μια και είναι φανερό ότι έχεις ακόμα τη φοιτητική νοοτροπία "τι πτυχίο έχεις". Τέλειωσα τη σχολή ΗΜΜΥ του ΕΜΠ, έχω μεταπτυχιακό από πανεπιστήμιο του Εξωτερικού το οποίο δεν δέχεται απόφοιτους ΤΕΙ (γιατί είναι καλό πανεπιστήμιο), και τελειώνω το διδακτορικό μου στην πληροφορική. Οπότε κάποια σχέση με την πληροφορική την έχω. Τώρα μια και ρώτησες αλήθεια εσύ τι σχέση έχεις με την πληροφορική? Γιατί από ότι κατάλαβα η μόνη σχέση που έχεις είναι πως θέλεις να χωθείς στο δημόσιο και αφού χωθείς, στη συνέχεια να κάνεις προσφυγές σε όσα νέα τμήματα πληροφορικής θέλουν να κάνουν το ίδιο
Επιτέλους πότε θα μάθετε να μιλάτε με επιχειρήματα και όχι με γενικότητες. [\quote]Πραγματικά τα δικά σου επιχειρήματα μας έχουν αποστομώσει όλουςΠαράθεσηΠες μας ξεκάθαρα για ποια τμήματα του Π.Δ. λες ότι είναι "αρκετά χαμηλού επιπέδου σε σχέση πάντα με τη πληροφορική". [\quote]Θα σου πω εγώ. Και στα 11 τμήματα, και αν θες και επιχειρήματα μπορείς να ελέγξεις το εξής:Ποια από τα τμήματα αυτά περιέχουν τα παρακάτω στοιχειώδη μαθήματα για την πληροφορική? Μεταγλωττιστές Θεωρία Υπολογισμού Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα (όχι εισαγωγικό μάθημα αλγορίθμων) Λογικός - Συναρτησιακός ΠρογραμματισμόςΑν υπάρχει τμήμα που δεν περιέχει κάποιο από τα παραπάνω τότε ο όρος πληροφορική έχει μπει κατά τύχη στον τίτλο του και πρέπει να αφαιρεθεί.ΠαράθεσηΜε ποια γνώση αποφαίνεσαι ότι υπάρχουν τμήματα άσχετα με την πληροφορική; Ποια η σχέση σου με την πληροφορική; Ποιο τμήμα τελείωσες; Δεν ξέρω τι έχει τελειώσει αυτός που ξεκίνησε το θέμα, αλλά θα σου πω τι έχω τελειώσει εγώ, μια και είναι φανερό ότι έχεις ακόμα τη φοιτητική νοοτροπία "τι πτυχίο έχεις". Τέλειωσα τη σχολή ΗΜΜΥ του ΕΜΠ, έχω μεταπτυχιακό από πανεπιστήμιο του Εξωτερικού το οποίο δεν δέχεται απόφοιτους ΤΕΙ (γιατί είναι καλό πανεπιστήμιο), και τελειώνω το διδακτορικό μου στην πληροφορική. Οπότε κάποια σχέση με την πληροφορική την έχω. Τώρα μια και ρώτησες αλήθεια εσύ τι σχέση έχεις με την πληροφορική? Γιατί από ότι κατάλαβα η μόνη σχέση που έχεις είναι πως θέλεις να χωθείς στο δημόσιο και αφού χωθείς, στη συνέχεια να κάνεις προσφυγές σε όσα νέα τμήματα πληροφορικής θέλουν να κάνουν το ίδιο
Πες μας ξεκάθαρα για ποια τμήματα του Π.Δ. λες ότι είναι "αρκετά χαμηλού επιπέδου σε σχέση πάντα με τη πληροφορική". [\quote]Θα σου πω εγώ. Και στα 11 τμήματα, και αν θες και επιχειρήματα μπορείς να ελέγξεις το εξής:Ποια από τα τμήματα αυτά περιέχουν τα παρακάτω στοιχειώδη μαθήματα για την πληροφορική? Μεταγλωττιστές Θεωρία Υπολογισμού Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα (όχι εισαγωγικό μάθημα αλγορίθμων) Λογικός - Συναρτησιακός ΠρογραμματισμόςΑν υπάρχει τμήμα που δεν περιέχει κάποιο από τα παραπάνω τότε ο όρος πληροφορική έχει μπει κατά τύχη στον τίτλο του και πρέπει να αφαιρεθεί.ΠαράθεσηΜε ποια γνώση αποφαίνεσαι ότι υπάρχουν τμήματα άσχετα με την πληροφορική; Ποια η σχέση σου με την πληροφορική; Ποιο τμήμα τελείωσες; Δεν ξέρω τι έχει τελειώσει αυτός που ξεκίνησε το θέμα, αλλά θα σου πω τι έχω τελειώσει εγώ, μια και είναι φανερό ότι έχεις ακόμα τη φοιτητική νοοτροπία "τι πτυχίο έχεις". Τέλειωσα τη σχολή ΗΜΜΥ του ΕΜΠ, έχω μεταπτυχιακό από πανεπιστήμιο του Εξωτερικού το οποίο δεν δέχεται απόφοιτους ΤΕΙ (γιατί είναι καλό πανεπιστήμιο), και τελειώνω το διδακτορικό μου στην πληροφορική. Οπότε κάποια σχέση με την πληροφορική την έχω. Τώρα μια και ρώτησες αλήθεια εσύ τι σχέση έχεις με την πληροφορική? Γιατί από ότι κατάλαβα η μόνη σχέση που έχεις είναι πως θέλεις να χωθείς στο δημόσιο και αφού χωθείς, στη συνέχεια να κάνεις προσφυγές σε όσα νέα τμήματα πληροφορικής θέλουν να κάνουν το ίδιο
Με ποια γνώση αποφαίνεσαι ότι υπάρχουν τμήματα άσχετα με την πληροφορική; Ποια η σχέση σου με την πληροφορική; Ποιο τμήμα τελείωσες;
ΠαράθεσηΠες μας ξεκάθαρα για ποια τμήματα του Π.Δ. λες ότι είναι "αρκετά χαμηλού επιπέδου σε σχέση πάντα με τη πληροφορική". Θα σου πω εγώ. Και στα 11 τμήματα, και αν θες και επιχειρήματα μπορείς να ελέγξεις το εξής:Ποια από τα τμήματα αυτά περιέχουν τα παρακάτω στοιχειώδη μαθήματα για την πληροφορική? Μεταγλωττιστές Θεωρία Υπολογισμού Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα (όχι εισαγωγικό μάθημα αλγορίθμων) Λογικός - Συναρτησιακός ΠρογραμματισμόςΑν υπάρχει τμήμα που δεν περιέχει κάποιο από τα παραπάνω τότε ο όρος πληροφορική έχει μπει κατά τύχη στον τίτλο του και πρέπει να αφαιρεθεί.
Πες μας ξεκάθαρα για ποια τμήματα του Π.Δ. λες ότι είναι "αρκετά χαμηλού επιπέδου σε σχέση πάντα με τη πληροφορική".
Ερωτήσεις:α) Στο τμήμα Ηλ.Υπολογιστικών Συστημάτων ΤΕΙ που δεν είναι ένα από τα 11 αλλά από τα 2, υπάρχει απόφοιτος με αυτά τα μαθήματα? 16 μήνες έχει που έβαλαν επιπλέον μαθήματα πληροφορικής στο πρόγραμμά τους. β) Στα τμήματα ΗΜ των πολυτεχνείων τα παραπάνω μαθήματα τα έχουν παρακολουθήσει όλοι οι πτυχιούχοι των τελευταίων 20 ετών, ή μόνο όσοι παίρνουν συγκεκριμένη κατεύθυνση?[\quote] Στα τμήματα ΗΜΜΥ τα παραπάνω μαθήματα τα παρακολουθούν μόνο όσοι έχουν πάρει τη συγκεκριμένη κατεύθυνση. Αυτοί που δεν τα έχουν πάρει και γίνονται ενεργειακοί ή τηλεπικοινωνιακοί ίσως να ξέρουν λιγότερα από κάποιον που έχει τελειώσει κάποιο ΤΕΙ και κακώς έχουν τα δικαιώματα που έχουν. Τα μαθήματα που ανέφερα είναι κατά ένα μέρος αρκετά θεωρητικά. Κάποια από αυτά δε διδάσκονται σε κανένα ΤΕΙ (ίσως μόνο στο ΤΕΙ Αθήνας) και εκεί είναι το θέμα. Ότι τα ΤΕΙ θέλουν να γίνουν ΑΕΙ και προσπαθούν με κακέκτυπα αντίγραφα προγραμμάτων σπουδών να ξεγελάσουν τους φοιτητές τους ότι είναι ΑΕΙ. Αντί να κάνουν εξειδικευμένα μαθήματα όπως php/mysql, asp ή οποιαδήποτε νέα τεχνολογία υπάρχει στην αγορά, αυτοί απλά βγάζουν περισσότερους ανέργους δίπλα σε αυτούς των ΑΕΙ, με λιγότερα προσόντα. Το τμήμα του Πειραιά που λες το έχει πιάσει το νόημα, ξέρουν ότι είναι ΤΕΙ και όχι ΑΕΙ έχει πολύ hardware και πολλά τεχνικά μαθήματα και για αυτό οι απόφοιτοί του βρίσκουν πολύ πιο εύκολα δουλειά από οποιοδήποτε απόφοιτο ΤΕΙ και πολλούς των ΑΕΙ.ΠαράθεσηΜπράβο για τα πτυχία σου. Σου εύχομαι και εις ανώτερα. Μακάρι να είχα και εγώ τη δυνατότητα να μείνω έξω κι άλλο. Μια που είσαι εκεί πέρα, κοίτα να πάρεις και καμιά γνώση πάνω σε παιδοψυχολογία και σε παιδαγωγικά, διότι αν μπείς να διδάξεις σε κανένα Δημοτικό ή σε κανένα ΕΠΑΛ, και έχεις τα μισά παιδιά από χωρισμένες οικογένειες και τα άλλα μισά απογοητευμένα ή στραπατσαρισμένα από τον προηγούμενο "επιστήμονα" που τα ανέλαβε, εγώ με το ταπεινό πτυχίο του μηχανικού Αυτοματισμού μάλλον είμαι σε καλύτερη θέση από εσένα... Α ενδιαφέρον αυτό που λες, δηλαδή όσο καλύτερος επιστήμονας είσαι τόσο χειρότερος παιδαγωγός είσαι? Σε ποιο βιβλίο το διάβασες αυτό στου Μπόνια? Δηλαδή εσύ είσαι Αυτοματιστής - Παιδαγωγός? Το πόσο καλός είναι στην τάξη κάποιος δεν είναι θέμα ούτε διαβάσματος ούτε θέμα σπουδών ή το έχεις ή όχι. Επίσης η εμπειρία είναι πιο σημαντική από οποιεσδήποτε σπουδές πάνω σε παιδαγωγικά.ΥΓ. Ως μηχανικοί υπογράφουν μόνο αυτοί που είναι γραμμένοι στο ΤΕΕ.
Μπράβο για τα πτυχία σου. Σου εύχομαι και εις ανώτερα. Μακάρι να είχα και εγώ τη δυνατότητα να μείνω έξω κι άλλο. Μια που είσαι εκεί πέρα, κοίτα να πάρεις και καμιά γνώση πάνω σε παιδοψυχολογία και σε παιδαγωγικά, διότι αν μπείς να διδάξεις σε κανένα Δημοτικό ή σε κανένα ΕΠΑΛ, και έχεις τα μισά παιδιά από χωρισμένες οικογένειες και τα άλλα μισά απογοητευμένα ή στραπατσαρισμένα από τον προηγούμενο "επιστήμονα" που τα ανέλαβε, εγώ με το ταπεινό πτυχίο του μηχανικού Αυτοματισμού μάλλον είμαι σε καλύτερη θέση από εσένα...
Παράθεση από: automation στις Μαρτίου 19, 2007, 12:08:52 amΣτην Ελλάδα ο κάθε άσχετος έχει από μία γνώμη και μία κ.......δα. [\quote]Μια και ζεις στην Ελλάδα προφανώς ισχύει το ίδιο και για σέναΠαράθεσηΕπιτέλους πότε θα μάθετε να μιλάτε με επιχειρήματα και όχι με γενικότητες. [\quote]Πραγματικά τα δικά σου επιχειρήματα μας έχουν αποστομώσει όλουςΠαράθεσηΠες μας ξεκάθαρα για ποια τμήματα του Π.Δ. λες ότι είναι "αρκετά χαμηλού επιπέδου σε σχέση πάντα με τη πληροφορική". [\quote]Θα σου πω εγώ. Και στα 11 τμήματα, και αν θες και επιχειρήματα μπορείς να ελέγξεις το εξής:Ποια από τα τμήματα αυτά περιέχουν τα παρακάτω στοιχειώδη μαθήματα για την πληροφορική? Μεταγλωττιστές Θεωρία Υπολογισμού Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα (όχι εισαγωγικό μάθημα αλγορίθμων) Λογικός - Συναρτησιακός ΠρογραμματισμόςΑν υπάρχει τμήμα που δεν περιέχει κάποιο από τα παραπάνω τότε ο όρος πληροφορική έχει μπει κατά τύχη στον τίτλο του και πρέπει να αφαιρεθεί.ΠαράθεσηΜε ποια γνώση αποφαίνεσαι ότι υπάρχουν τμήματα άσχετα με την πληροφορική; Ποια η σχέση σου με την πληροφορική; Ποιο τμήμα τελείωσες; Δεν ξέρω τι έχει τελειώσει αυτός που ξεκίνησε το θέμα, αλλά θα σου πω τι έχω τελειώσει εγώ, μια και είναι φανερό ότι έχεις ακόμα τη φοιτητική νοοτροπία "τι πτυχίο έχεις". Τέλειωσα τη σχολή ΗΜΜΥ του ΕΜΠ, έχω μεταπτυχιακό από πανεπιστήμιο του Εξωτερικού το οποίο δεν δέχεται απόφοιτους ΤΕΙ (γιατί είναι καλό πανεπιστήμιο), και τελειώνω το διδακτορικό μου στην πληροφορική. Οπότε κάποια σχέση με την πληροφορική την έχω. Τώρα μια και ρώτησες αλήθεια εσύ τι σχέση έχεις με την πληροφορική? Γιατί από ότι κατάλαβα η μόνη σχέση που έχεις είναι πως θέλεις να χωθείς στο δημόσιο και αφού χωθείς, στη συνέχεια να κάνεις προσφυγές σε όσα νέα τμήματα πληροφορικής θέλουν να κάνουν το ίδιο
Παράθεση από: paphar στις Μαρτίου 19, 2007, 10:32:59 amΕρωτήσεις:α) Στο τμήμα Ηλ.Υπολογιστικών Συστημάτων ΤΕΙ που δεν είναι ένα από τα 11 αλλά από τα 2, υπάρχει απόφοιτος με αυτά τα μαθήματα? 16 μήνες έχει που έβαλαν επιπλέον μαθήματα πληροφορικής στο πρόγραμμά τους. β) Στα τμήματα ΗΜ των πολυτεχνείων τα παραπάνω μαθήματα τα έχουν παρακολουθήσει όλοι οι πτυχιούχοι των τελευταίων 20 ετών, ή μόνο όσοι παίρνουν συγκεκριμένη κατεύθυνση?[\quote] Στα τμήματα ΗΜΜΥ τα παραπάνω μαθήματα τα παρακολουθούν μόνο όσοι έχουν πάρει τη συγκεκριμένη κατεύθυνση. Αυτοί που δεν τα έχουν πάρει και γίνονται ενεργειακοί ή τηλεπικοινωνιακοί ίσως να ξέρουν λιγότερα από κάποιον που έχει τελειώσει κάποιο ΤΕΙ και κακώς έχουν τα δικαιώματα που έχουν. Τα μαθήματα που ανέφερα είναι κατά ένα μέρος αρκετά θεωρητικά. Κάποια από αυτά δε διδάσκονται σε κανένα ΤΕΙ (ίσως μόνο στο ΤΕΙ Αθήνας) και εκεί είναι το θέμα. Ότι τα ΤΕΙ θέλουν να γίνουν ΑΕΙ και προσπαθούν με κακέκτυπα αντίγραφα προγραμμάτων σπουδών να ξεγελάσουν τους φοιτητές τους ότι είναι ΑΕΙ. Αντί να κάνουν εξειδικευμένα μαθήματα όπως php/mysql, asp ή οποιαδήποτε νέα τεχνολογία υπάρχει στην αγορά, αυτοί απλά βγάζουν περισσότερους ανέργους δίπλα σε αυτούς των ΑΕΙ, με λιγότερα προσόντα. Το τμήμα του Πειραιά που λες το έχει πιάσει το νόημα, ξέρουν ότι είναι ΤΕΙ και όχι ΑΕΙ έχει πολύ hardware και πολλά τεχνικά μαθήματα και για αυτό οι απόφοιτοί του βρίσκουν πολύ πιο εύκολα δουλειά από οποιοδήποτε απόφοιτο ΤΕΙ και πολλούς των ΑΕΙ.ΠαράθεσηΜπράβο για τα πτυχία σου. Σου εύχομαι και εις ανώτερα. Μακάρι να είχα και εγώ τη δυνατότητα να μείνω έξω κι άλλο. Μια που είσαι εκεί πέρα, κοίτα να πάρεις και καμιά γνώση πάνω σε παιδοψυχολογία και σε παιδαγωγικά, διότι αν μπείς να διδάξεις σε κανένα Δημοτικό ή σε κανένα ΕΠΑΛ, και έχεις τα μισά παιδιά από χωρισμένες οικογένειες και τα άλλα μισά απογοητευμένα ή στραπατσαρισμένα από τον προηγούμενο "επιστήμονα" που τα ανέλαβε, εγώ με το ταπεινό πτυχίο του μηχανικού Αυτοματισμού μάλλον είμαι σε καλύτερη θέση από εσένα... Α ενδιαφέρον αυτό που λες, δηλαδή όσο καλύτερος επιστήμονας είσαι τόσο χειρότερος παιδαγωγός είσαι? Σε ποιο βιβλίο το διάβασες αυτό στου Μπόνια? Δηλαδή εσύ είσαι Αυτοματιστής - Παιδαγωγός? Το πόσο καλός είναι στην τάξη κάποιος δεν είναι θέμα ούτε διαβάσματος ούτε θέμα σπουδών ή το έχεις ή όχι. Επίσης η εμπειρία είναι πιο σημαντική από οποιεσδήποτε σπουδές πάνω σε παιδαγωγικά.ΥΓ. Ως μηχανικοί υπογράφουν μόνο αυτοί που είναι γραμμένοι στο ΤΕΕ.
κείμενο παράθεσης
[quote] κείμενο παράθεσης [/quote] κείμενο απάντησης