*

Αποστολέας Θέμα: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20  (Αναγνώστηκε 212542 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tsipouro

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μην με ματιάξετε!
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #406 στις: Μάρτιος 18, 2007, 05:23:35 μμ »
Τhat's ok paphar! Δεν πειράζει καλέ! Και για τον φίλο tgram , εύγε για την πρωτοβουλία του , αλλά θα ήθελα περισσότερες λεπτομέρειες...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:57:56 »

Αποσυνδεδεμένος tsipouro

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μην με ματιάξετε!
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #407 στις: Μάρτιος 18, 2007, 05:34:34 μμ »
Απο το site του Στεμπ
Τα συμπεράσματα δικά σας...

15 Μαρτίου 2007 Εκδίκαση για το Π.Δ. 268/04 
18.03.07 
 Η δίκη για την αίτηση προσφυγής του Σ.ΤΕ.Μ.Π. κατά του προεδρικού διατάγματος 268/04, πήρε και πάλι αναβολή μετά από αίτηση του Υπουργείου Παιδείας, με το αιτιολογικό ότι προσανατολίζεται να ρυθμίσει το θέμα με ικανοποιητικούς για τους αιτούντες την προσφυγή όρους. Το δικαστήριο έκρινε αποδεκτή την αναβολή για τις 11 Οκτωβρίου 2007. Η θετική εξέλιξη για τον σύλλογο άρα και τα μέλη του, είναι ότι ο εισηγητής ανέφερε ότι αποδέχεται τον πρώτο λόγο της αίτησης προσφυγής και θα εκδίκαζε την υπόθεση εφόσον κάποια από τις αντίπαλες πλευρές δεν αιτούνταν αναβολή, γεγονός που δικαιώνει τις ενέργειες και αιτιάσεις του συλλόγου σχετικά με την καταπάτηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων του. 

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #408 στις: Μάρτιος 18, 2007, 05:53:06 μμ »
Παρακολουθώ το θέμα και θα ήθελα να πω τη γνώμη μου.
Μια απλή ανάγνωση στο πρόγραμμα σπουδών του κάθε τμήματος είναι αρκετή για
να αντιληφθούμε την συσχέτιση των σχολών αυτών με την επιστήμη της πληροφορικής.
Υπάρχουν τμήματα που όντως αξίζουν να βρίσκονται στο ΠΕ20 και ορισμένα που είναι
εντελώς άσχετα. Προσοχή λοιπόν στη δημιουργία του συλλόγου απ' αυτούς που όντος δικαιούνται το χαρακτηρισμο ΠΕ20.
Θα κάνετε ένα σύλλογο για να καταχυρώσετε το διορισμό σας χωρίς να σας ενδιαφέρει ότι
μπαίνετε στο ίδιο τσουβάλι με σχολές αρκετά χαμηλού επιπέδου σε σχέση πάντα με τη πληροφορική;
Πιστεύω ότι οφείλεται να σκεφτείτε και τους συναδέλφους που ακολουθούν που σίγουρα θα μείνουν έξω
αν συνεχίσουν να υπάρχουν αυτά τα τμήματα....
Καλή επιτυχία στον αγώνα σας!

Αποσυνδεδεμένος kotsiaris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • fuck the system
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #409 στις: Μάρτιος 18, 2007, 09:19:22 μμ »
Η δημιουργία νέου συλλόγου ΑΝΤΙ-ΣΤΕΜΠ θα είναι πολύ καλό βήμα για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας ως απόφοιτοι των 11 νέων τμημάτων. Συμφωνώ απόλυτα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:57:56 »

Αποσυνδεδεμένος tsipouro

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μην με ματιάξετε!
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #410 στις: Μάρτιος 18, 2007, 09:30:26 μμ »
Όχι και ΑΝΤΙ-ΣΤΕΜΠ , αυτά είναι μικρότητες. Υπάρχουν και καλά παιδιά στον Στεμπ... Απλά δεν μας θέλουν στον σύλλογό τους , οπότε εμείς οι απόφοιτοι των άλλων τμημάτων θα πρέπει να δημιουργήσουμε έναν δικό μας σύλλογο... Να εξασφαλιστούμε και να διεκδικούμε... Αλλά όχι ακρότητες...
Πάντως θα πρέπει να σκεφτούνε στον ΣΤΕΜΠ σε τι ψυχικό αναβρασμό μας υποβάλλουν...

Αποσυνδεδεμένος Rwtachu

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ρωτώντας πας στην πόλη ;)
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #411 στις: Μάρτιος 18, 2007, 10:25:43 μμ »
Τα τμήματα και οι σχολές έχουν ενημερωθεί όπως και οι Προϊστάμενοι Τμημάτων.


Εγώ σήμερα ενημερώθηκα για αυτή την ιστορία, δεν ήξερα ΤΙΠΟΤΑ. Δηλαδή αν δεν ψάχνεσαι από μόνος σου σε φέρνουν προ τετελεσμένων γεγονότων! Αλλά και από την αρχή να παρακολουθούσα το θέμα το μόνο που θα κέρδιζα θα ήταν κάποιοι επιπλέον μήνες αγωνίας. Ο,τι πείτε για σύλλογο εγώ είμαι μέσα. Αλλά νομίζω πρέπει να δώσουμε βάση στην ενημέρωση των υπόλοιπων.Όποιος δεν παρακολουθεί το σάιτ, αποκλείεται να έχει ακούσει κάτι..
Όλα είναι στο μυαλό!

Αποσυνδεδεμένος paphar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #412 στις: Μάρτιος 18, 2007, 11:27:17 μμ »
Η δίκη για την αίτηση προσφυγής του Σ.ΤΕ.Μ.Π. κατά του προεδρικού διατάγματος 268/04, πήρε και πάλι αναβολή μετά από αίτηση του Υπουργείου Παιδείας, με το αιτιολογικό ότι προσανατολίζεται να ρυθμίσει το θέμα με ικανοποιητικούς για τους αιτούντες την προσφυγή όρους.
Εγώ πάντως, που καθόμουν 4 σειρές πιο πίσω από τη δικηγόρο του ΥΠΕΠΘ, άλλο άκουσα να λέει. Και όχι μόνο εγώ... και θυμάμαι ακριβώς τα λόγια της επειδή ο Πρόεδρος την ρώτησε 2 φορές για τον λόγο της αναβολής. Τώρα, ή ξέρουν κάτι οι κύριοι του ΣΤΕΜΠ και δε μας το λένε, ή παίζουν σπασμένο τηλέφωνο ή με κάνουν πλάκα... Πάντως μια αιτησούλα στο ΣτΕ για το θέμα της αναβολής και έχετε έγγραφη απάντηση... Εγώ ξέρω τί άκουσα...

Παράθεση από: tsipouro
Η θετική εξέλιξη για τον σύλλογο άρα και τα μέλη του, είναι ότι ο εισηγητής ανέφερε ότι αποδέχεται τον πρώτο λόγο της αίτησης προσφυγής και θα εκδίκαζε την υπόθεση εφόσον κάποια από τις αντίπαλες πλευρές δεν αιτούνταν αναβολή, γεγονός που δικαιώνει τις ενέργειες και αιτιάσεις του συλλόγου σχετικά με την καταπάτηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων του.
Ο εισηγητής είπε ότι το ΥΠΕΠΘ δεν είχε την νομοθετική εξουσία λόγω του νόμου του 2003 να καθορίσει σχολές του ΠΕ20 με Προεδρικά Διατάγματα, αλλά έπρεπε να το είχε κάνει με Νομο. Αν δηλαδή το ΥΠΕΠΘ είχε κάνει νόμο, ο εισηγητής δε θα πρότεινε την ακύρωσή του.
Βλέπετε καμία επιβεβαίωση σε όσα έλεγαν κάποιοι κύριοι του ΣΤΕΜΠ?
Απορρίπτει ρητά και κατηγορηματικά τις αιτιάσεις για άσχετες ή ημιάσχετες σχολές, και το τεκμηριώνει με αποφάσεις του ΣτΕ που αναφέρει.
Παράθεση
Η θετική εξέλιξη για τον σύλλογο άρα και τα μέλη του
Θυμάστε κάποιον που έλεγε
 "κανείς ΣΤΕΜΠ δεν έχει πρόβλημα με κανένα απόφοιτο που καλώς ή κακώς ανήκει στην ΠΕ20"  
" ο ΣΤΕΜΠ δεν έχει τίποτα με την προσθήκη των περισσότερων τμημάτων στην ΠΕ20"
"Οι απόφοιτοι των υπόλοιπων τμημάτων πρέπει να το καταλάβουν αυτό και να βοηθήσουν την προσπάθεια του ΣΤΕΜΠ"
"Την Τηλεπληροφορική γιατί την αναφέρεις? Υποθέτω το κάνεις επίτηδες για να νομίσουν οι αντίστοιχοι απόφοιτοι ότι ο ΣΤΕΜΠ εναντιώνεται σε αυτούς"
"Φυσικά ο Σύλλογος των Αυτοματιστών για την πάρτη του έστειλε και κείμενα και διαμαρτυρηθηκε για το προσφυγή του ΣΤΕΜΠ κλπ. Χρόνο δεν είχε για κάτι άλλο εκτός από την πάρτη του...Ποιος τελικά σκέφτεται μόνο το συμφέρον του?....."
"Αν ο ΣΤΕΜΠ ενδιαφερόταν για να βολέψει τα μέλη του και μόνο, τότε δεν θα ενδιαφερόταν για τίποτα άλλο παρά για αυτό (αυτό κάνει ο σύλλογος των Αυτοματιστών). Με μια γρήγορη μιατιά στην σελίδα του ΣΤΕΜΠ (που είναι ανοικτή για όλους) θα δείτε τα δεκάδες υπομνήματα με μόνο σκοπό το καλό της Πληροφορικής"

Άρα, όλα αυτά ήτο νανουρίσματα για να κοιμίσουν τον κόσμο ΤΩΝ 10 ΤΜΗΜΑΤΩΝ (οι Αυτοματιστές είχαν ... αϋπνίες) και να τον φέρουν μπροστά σε τετελεσμένα γεγονότα... Εγώ σας τα 'λεγα...

Σκεφτόμουν να αρχίσω να γελάω με τα παραπάνω, αλλά μου έχουν κοπεί τα γέλια σήμερα που έμαθα ότι ένας από αυτούς που τα έγραφαν και υπογράφουν την αίτηση ακυρώσεως... προσελήφθη ώς έκτακτος (ωρομίσθιος) καθηγητής στο τμήμα Αυτοματισμού Θεσσαλονίκης. Κανένας δεν έχει βλάψει τους αυτοματιστές όσο αυτός, και η σχολή μου του έδωσε θέση εργασίας!!!!!!!!! Εγώ προτείνω να του δώσουμε και τον Σύλλογο Αυτοματιστών... και μια τιμητική πλακέτα... ίσως και δύο, τρείς...
Πιστεύω και νοιάζομαι, αφού...

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #413 στις: Μάρτιος 18, 2007, 11:54:07 μμ »
Η δημιουργία νέου συλλόγου ΑΝΤΙ-ΣΤΕΜΠ θα είναι πολύ καλό βήμα για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας ως απόφοιτοι των 11 νέων τμημάτων. Συμφωνώ απόλυτα.

Δεν πρόκειται για ΑΝΤΙ-ΣΤΕΜΠ, ξαναδιάβασε καλύτερα. Δεν υπάρχει λόγος για διασπαστικό χαρακτήρα παρά μόνο για ενωτικό!

Αποσυνδεδεμένος automation

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #414 στις: Μάρτιος 19, 2007, 12:08:52 πμ »
Παρακολουθώ το θέμα και θα ήθελα να πω τη γνώμη μου.Μια απλή ανάγνωση στο πρόγραμμα σπουδών του κάθε τμήματος είναι αρκετή για να αντιληφθούμε την συσχέτιση των σχολών αυτών με την επιστήμη της πληροφορικής. Υπάρχουν τμήματα που όντως αξίζουν να βρίσκονται στο ΠΕ20 και ορισμένα που είναι εντελώς άσχετα. Προσοχή λοιπόν στη δημιουργία του συλλόγου απ' αυτούς που όντος δικαιούνται το χαρακτηρισμο ΠΕ20. Θα κάνετε ένα σύλλογο για να καταχυρώσετε το διορισμό σας χωρίς να σας ενδιαφέρει ότι
μπαίνετε στο ίδιο τσουβάλι με σχολές αρκετά χαμηλού επιπέδου σε σχέση πάντα με τη πληροφορική; Πιστεύω ότι οφείλεται να σκεφτείτε και τους συναδέλφους που ακολουθούν που σίγουρα θα μείνουν έξω αν συνεχίσουν να υπάρχουν αυτά τα τμήματα.... Καλή επιτυχία στον αγώνα σας!
Στην Ελλάδα ο κάθε άσχετος έχει από μία γνώμη και μία κ.......δα. Επιτέλους πότε θα μάθετε να μιλάτε με επιχειρήματα και όχι με γενικότητες. Πες μας ξεκάθαρα για ποια τμήματα του Π.Δ. λες ότι είναι "αρκετά χαμηλού επιπέδου σε σχέση πάντα με τη πληροφορική". Με ποια γνώση αποφαίνεσαι ότι υπάρχουν τμήματα άσχετα με την πληροφορική; Ποια η σχέση σου με την πληροφορική; Ποιο τμήμα τελείωσες;  >:(

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #415 στις: Μάρτιος 19, 2007, 12:14:28 πμ »
http://pe20.pde.gr το link για όσους ενδιαφέρονται να το γνωστοποιήσουν σε ενδιαφερόμενους των 11 + 3 τμημάτων.

Αποσυνδεδεμένος anakin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #416 στις: Μάρτιος 19, 2007, 09:49:33 πμ »
Στην Ελλάδα ο κάθε άσχετος έχει από μία γνώμη και μία κ.......δα.
[\quote]

Μια και ζεις στην Ελλάδα προφανώς ισχύει το ίδιο και για σένα

Παράθεση
Επιτέλους πότε θα μάθετε να μιλάτε με επιχειρήματα και όχι με γενικότητες.
[\quote]

Πραγματικά τα δικά σου επιχειρήματα μας έχουν αποστομώσει όλους

Παράθεση
Πες μας ξεκάθαρα για ποια τμήματα του Π.Δ. λες ότι είναι "αρκετά χαμηλού επιπέδου σε σχέση πάντα με τη πληροφορική".
[\quote]

Θα σου πω εγώ. Και στα 11 τμήματα, και αν θες και επιχειρήματα μπορείς να ελέγξεις το εξής:
Ποια από τα τμήματα αυτά περιέχουν τα παρακάτω στοιχειώδη μαθήματα για την πληροφορική?
   Μεταγλωττιστές
   Θεωρία Υπολογισμού
   Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα (όχι εισαγωγικό μάθημα αλγορίθμων)
   Λογικός - Συναρτησιακός Προγραμματισμός

Αν υπάρχει τμήμα που δεν περιέχει κάποιο από τα παραπάνω τότε ο όρος πληροφορική έχει μπει κατά τύχη στον τίτλο του και πρέπει να αφαιρεθεί.

Παράθεση
Με ποια γνώση αποφαίνεσαι ότι υπάρχουν τμήματα άσχετα με την πληροφορική; Ποια η σχέση σου με την πληροφορική; Ποιο τμήμα τελείωσες;  >:(

Δεν ξέρω τι έχει τελειώσει αυτός που ξεκίνησε το θέμα, αλλά θα σου πω τι έχω τελειώσει εγώ, μια και είναι φανερό ότι έχεις ακόμα τη φοιτητική νοοτροπία "τι πτυχίο έχεις". Τέλειωσα τη σχολή ΗΜΜΥ του ΕΜΠ, έχω μεταπτυχιακό από πανεπιστήμιο του Εξωτερικού το οποίο δεν δέχεται απόφοιτους ΤΕΙ (γιατί είναι καλό πανεπιστήμιο), και τελειώνω το διδακτορικό μου στην πληροφορική.
    Οπότε κάποια σχέση με την πληροφορική την έχω. Τώρα μια και ρώτησες αλήθεια εσύ τι σχέση έχεις με την πληροφορική? Γιατί από ότι κατάλαβα η μόνη σχέση που έχεις είναι πως θέλεις να χωθείς στο δημόσιο και αφού χωθείς, στη συνέχεια να κάνεις προσφυγές σε όσα νέα τμήματα πληροφορικής θέλουν να κάνουν το ίδιο

Αποσυνδεδεμένος paphar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #417 στις: Μάρτιος 19, 2007, 10:32:59 πμ »
Παράθεση
Πες μας ξεκάθαρα για ποια τμήματα του Π.Δ. λες ότι είναι "αρκετά χαμηλού επιπέδου σε σχέση πάντα με τη πληροφορική".
Θα σου πω εγώ. Και στα 11 τμήματα, και αν θες και επιχειρήματα μπορείς να ελέγξεις το εξής:
Ποια από τα τμήματα αυτά περιέχουν τα παρακάτω στοιχειώδη μαθήματα για την πληροφορική?
   Μεταγλωττιστές
   Θεωρία Υπολογισμού
   Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα (όχι εισαγωγικό μάθημα αλγορίθμων)
   Λογικός - Συναρτησιακός Προγραμματισμός
Αν υπάρχει τμήμα που δεν περιέχει κάποιο από τα παραπάνω τότε ο όρος πληροφορική έχει μπει κατά τύχη στον τίτλο του και πρέπει να αφαιρεθεί.
Ερωτήσεις:
α) Στο τμήμα Ηλ.Υπολογιστικών Συστημάτων ΤΕΙ που δεν είναι ένα από τα 11 αλλά από τα 2, υπάρχει απόφοιτος με αυτά τα μαθήματα? 16 μήνες έχει που έβαλαν επιπλέον μαθήματα πληροφορικής στο πρόγραμμά τους.
β) Στα τμήματα ΗΜ των πολυτεχνείων τα παραπάνω μαθήματα τα έχουν παρακολουθήσει όλοι οι πτυχιούχοι των τελευταίων 20 ετών, ή μόνο όσοι παίρνουν συγκεκριμένη κατεύθυνση?

Μπράβο για τα πτυχία σου. Σου εύχομαι και εις ανώτερα. Μακάρι να είχα και εγώ τη δυνατότητα να μείνω έξω κι άλλο. Μια που είσαι εκεί πέρα, κοίτα να πάρεις και καμιά γνώση πάνω σε παιδοψυχολογία και σε παιδαγωγικά, διότι αν μπείς να διδάξεις σε κανένα Δημοτικό ή σε κανένα ΕΠΑΛ, και έχεις τα μισά παιδιά από χωρισμένες οικογένειες και τα άλλα μισά απογοητευμένα ή στραπατσαρισμένα από τον προηγούμενο "επιστήμονα" που τα ανέλαβε, εγώ με το ταπεινό πτυχίο του μηχανικού Αυτοματισμού μάλλον είμαι σε καλύτερη θέση από εσένα...
Παράθεση
Παράθεση
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 19, 2007, 10:35:08 πμ από paphar »
Πιστεύω και νοιάζομαι, αφού...

Αποσυνδεδεμένος anakin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #418 στις: Μάρτιος 19, 2007, 10:51:47 πμ »
Ερωτήσεις:
α) Στο τμήμα Ηλ.Υπολογιστικών Συστημάτων ΤΕΙ που δεν είναι ένα από τα 11 αλλά από τα 2, υπάρχει απόφοιτος με αυτά τα μαθήματα? 16 μήνες έχει που έβαλαν επιπλέον μαθήματα πληροφορικής στο πρόγραμμά τους.
β) Στα τμήματα ΗΜ των πολυτεχνείων τα παραπάνω μαθήματα τα έχουν παρακολουθήσει όλοι οι πτυχιούχοι των τελευταίων 20 ετών, ή μόνο όσοι παίρνουν συγκεκριμένη κατεύθυνση?
[\quote]

  Στα τμήματα ΗΜΜΥ τα παραπάνω μαθήματα τα παρακολουθούν μόνο όσοι έχουν πάρει τη συγκεκριμένη κατεύθυνση. Αυτοί που δεν τα έχουν πάρει και γίνονται ενεργειακοί ή τηλεπικοινωνιακοί ίσως να ξέρουν λιγότερα από κάποιον που έχει τελειώσει κάποιο ΤΕΙ και κακώς έχουν τα δικαιώματα που έχουν.
     Τα μαθήματα που ανέφερα είναι κατά ένα μέρος αρκετά θεωρητικά. Κάποια από αυτά δε διδάσκονται σε κανένα ΤΕΙ (ίσως μόνο στο ΤΕΙ Αθήνας) και εκεί είναι το θέμα. Ότι τα ΤΕΙ θέλουν να γίνουν ΑΕΙ και προσπαθούν με κακέκτυπα αντίγραφα προγραμμάτων σπουδών να ξεγελάσουν τους φοιτητές τους ότι είναι ΑΕΙ. Αντί να κάνουν εξειδικευμένα μαθήματα όπως php/mysql, asp ή οποιαδήποτε νέα τεχνολογία υπάρχει στην αγορά, αυτοί απλά βγάζουν περισσότερους ανέργους δίπλα σε αυτούς των ΑΕΙ, με λιγότερα προσόντα.
    Το τμήμα του Πειραιά που λες το έχει πιάσει το νόημα, ξέρουν ότι είναι ΤΕΙ και όχι ΑΕΙ έχει πολύ hardware και πολλά τεχνικά μαθήματα και για αυτό οι απόφοιτοί του βρίσκουν πολύ πιο εύκολα δουλειά από οποιοδήποτε απόφοιτο ΤΕΙ και πολλούς των ΑΕΙ.


Παράθεση
Μπράβο για τα πτυχία σου. Σου εύχομαι και εις ανώτερα. Μακάρι να είχα και εγώ τη δυνατότητα να μείνω έξω κι άλλο. Μια που είσαι εκεί πέρα, κοίτα να πάρεις και καμιά γνώση πάνω σε παιδοψυχολογία και σε παιδαγωγικά, διότι αν μπείς να διδάξεις σε κανένα Δημοτικό ή σε κανένα ΕΠΑΛ, και έχεις τα μισά παιδιά από χωρισμένες οικογένειες και τα άλλα μισά απογοητευμένα ή στραπατσαρισμένα από τον προηγούμενο "επιστήμονα" που τα ανέλαβε, εγώ με το ταπεινό πτυχίο του μηχανικού Αυτοματισμού μάλλον είμαι σε καλύτερη θέση από εσένα...

  Α ενδιαφέρον αυτό που λες, δηλαδή όσο καλύτερος επιστήμονας είσαι τόσο χειρότερος παιδαγωγός είσαι? Σε ποιο βιβλίο το διάβασες αυτό στου Μπόνια? Δηλαδή εσύ είσαι Αυτοματιστής - Παιδαγωγός? Το πόσο καλός είναι στην τάξη κάποιος δεν είναι θέμα ούτε διαβάσματος ούτε θέμα σπουδών ή το έχεις ή όχι. Επίσης η εμπειρία είναι πιο σημαντική από οποιεσδήποτε σπουδές πάνω σε παιδαγωγικά.

ΥΓ. Ως μηχανικοί υπογράφουν μόνο αυτοί που είναι γραμμένοι στο ΤΕΕ.


Αποσυνδεδεμένος Lenazagor

  • Συλλέκτης Παραστάσεων
  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 858
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Lenazagor
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #419 στις: Μάρτιος 19, 2007, 11:05:08 πμ »
Στην Ελλάδα ο κάθε άσχετος έχει από μία γνώμη και μία κ.......δα.
[\quote]

Μια και ζεις στην Ελλάδα προφανώς ισχύει το ίδιο και για σένα

Παράθεση
Επιτέλους πότε θα μάθετε να μιλάτε με επιχειρήματα και όχι με γενικότητες.
[\quote]

Πραγματικά τα δικά σου επιχειρήματα μας έχουν αποστομώσει όλους

Παράθεση
Πες μας ξεκάθαρα για ποια τμήματα του Π.Δ. λες ότι είναι "αρκετά χαμηλού επιπέδου σε σχέση πάντα με τη πληροφορική".
[\quote]

Θα σου πω εγώ. Και στα 11 τμήματα, και αν θες και επιχειρήματα μπορείς να ελέγξεις το εξής:
Ποια από τα τμήματα αυτά περιέχουν τα παρακάτω στοιχειώδη μαθήματα για την πληροφορική?
   Μεταγλωττιστές
   Θεωρία Υπολογισμού
   Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα (όχι εισαγωγικό μάθημα αλγορίθμων)
   Λογικός - Συναρτησιακός Προγραμματισμός

Αν υπάρχει τμήμα που δεν περιέχει κάποιο από τα παραπάνω τότε ο όρος πληροφορική έχει μπει κατά τύχη στον τίτλο του και πρέπει να αφαιρεθεί.

Παράθεση
Με ποια γνώση αποφαίνεσαι ότι υπάρχουν τμήματα άσχετα με την πληροφορική; Ποια η σχέση σου με την πληροφορική; Ποιο τμήμα τελείωσες;  >:(

Δεν ξέρω τι έχει τελειώσει αυτός που ξεκίνησε το θέμα, αλλά θα σου πω τι έχω τελειώσει εγώ, μια και είναι φανερό ότι έχεις ακόμα τη φοιτητική νοοτροπία "τι πτυχίο έχεις". Τέλειωσα τη σχολή ΗΜΜΥ του ΕΜΠ, έχω μεταπτυχιακό από πανεπιστήμιο του Εξωτερικού το οποίο δεν δέχεται απόφοιτους ΤΕΙ (γιατί είναι καλό πανεπιστήμιο), και τελειώνω το διδακτορικό μου στην πληροφορική.
    Οπότε κάποια σχέση με την πληροφορική την έχω. Τώρα μια και ρώτησες αλήθεια εσύ τι σχέση έχεις με την πληροφορική? Γιατί από ότι κατάλαβα η μόνη σχέση που έχεις είναι πως θέλεις να χωθείς στο δημόσιο και αφού χωθείς, στη συνέχεια να κάνεις προσφυγές σε όσα νέα τμήματα πληροφορικής θέλουν να κάνουν το ίδιο


Ερωτήσεις:
α) Στο τμήμα Ηλ.Υπολογιστικών Συστημάτων ΤΕΙ που δεν είναι ένα από τα 11 αλλά από τα 2, υπάρχει απόφοιτος με αυτά τα μαθήματα? 16 μήνες έχει που έβαλαν επιπλέον μαθήματα πληροφορικής στο πρόγραμμά τους.
β) Στα τμήματα ΗΜ των πολυτεχνείων τα παραπάνω μαθήματα τα έχουν παρακολουθήσει όλοι οι πτυχιούχοι των τελευταίων 20 ετών, ή μόνο όσοι παίρνουν συγκεκριμένη κατεύθυνση?
[\quote]

  Στα τμήματα ΗΜΜΥ τα παραπάνω μαθήματα τα παρακολουθούν μόνο όσοι έχουν πάρει τη συγκεκριμένη κατεύθυνση. Αυτοί που δεν τα έχουν πάρει και γίνονται ενεργειακοί ή τηλεπικοινωνιακοί ίσως να ξέρουν λιγότερα από κάποιον που έχει τελειώσει κάποιο ΤΕΙ και κακώς έχουν τα δικαιώματα που έχουν.
     Τα μαθήματα που ανέφερα είναι κατά ένα μέρος αρκετά θεωρητικά. Κάποια από αυτά δε διδάσκονται σε κανένα ΤΕΙ (ίσως μόνο στο ΤΕΙ Αθήνας) και εκεί είναι το θέμα. Ότι τα ΤΕΙ θέλουν να γίνουν ΑΕΙ και προσπαθούν με κακέκτυπα αντίγραφα προγραμμάτων σπουδών να ξεγελάσουν τους φοιτητές τους ότι είναι ΑΕΙ. Αντί να κάνουν εξειδικευμένα μαθήματα όπως php/mysql, asp ή οποιαδήποτε νέα τεχνολογία υπάρχει στην αγορά, αυτοί απλά βγάζουν περισσότερους ανέργους δίπλα σε αυτούς των ΑΕΙ, με λιγότερα προσόντα.
    Το τμήμα του Πειραιά που λες το έχει πιάσει το νόημα, ξέρουν ότι είναι ΤΕΙ και όχι ΑΕΙ έχει πολύ hardware και πολλά τεχνικά μαθήματα και για αυτό οι απόφοιτοί του βρίσκουν πολύ πιο εύκολα δουλειά από οποιοδήποτε απόφοιτο ΤΕΙ και πολλούς των ΑΕΙ.


Παράθεση
Μπράβο για τα πτυχία σου. Σου εύχομαι και εις ανώτερα. Μακάρι να είχα και εγώ τη δυνατότητα να μείνω έξω κι άλλο. Μια που είσαι εκεί πέρα, κοίτα να πάρεις και καμιά γνώση πάνω σε παιδοψυχολογία και σε παιδαγωγικά, διότι αν μπείς να διδάξεις σε κανένα Δημοτικό ή σε κανένα ΕΠΑΛ, και έχεις τα μισά παιδιά από χωρισμένες οικογένειες και τα άλλα μισά απογοητευμένα ή στραπατσαρισμένα από τον προηγούμενο "επιστήμονα" που τα ανέλαβε, εγώ με το ταπεινό πτυχίο του μηχανικού Αυτοματισμού μάλλον είμαι σε καλύτερη θέση από εσένα...

  Α ενδιαφέρον αυτό που λες, δηλαδή όσο καλύτερος επιστήμονας είσαι τόσο χειρότερος παιδαγωγός είσαι? Σε ποιο βιβλίο το διάβασες αυτό στου Μπόνια? Δηλαδή εσύ είσαι Αυτοματιστής - Παιδαγωγός? Το πόσο καλός είναι στην τάξη κάποιος δεν είναι θέμα ούτε διαβάσματος ούτε θέμα σπουδών ή το έχεις ή όχι. Επίσης η εμπειρία είναι πιο σημαντική από οποιεσδήποτε σπουδές πάνω σε παιδαγωγικά.

ΥΓ. Ως μηχανικοί υπογράφουν μόνο αυτοί που είναι γραμμένοι στο ΤΕΕ.


anakin θα σε παρακαλούσα να προσέξεις λίγο τον τρόπο με τον οποίο κάνεις παραθέσεις, γιατί ενσωματώνεις και τις απαντήσεις σου μέσα σε αυτές , οπότε είναι δυσκολο να καταλάβει κάποιος που κάνεις παράθεση και που απαντας.
Παράθεση
κείμενο παράθεσης
κείμενο απάντησης
 
Κώδικας: [Επιλογή]
[quote] κείμενο παράθεσης [/quote] κείμενο απάντησης
(Κάνεις λάθος στην φορά της καθέτου στον κώδικα και βάζεις  \quote αντι για  /quote)

Ευχαριστώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 19, 2007, 12:02:08 μμ από Lenazagor »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159833
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 361
Σύνολο: 370

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.