0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
1) Στην Ελλάδα υπάρχει η λέξη Συνάφειακαι 2) Ότι η πληροφορική χωρίζεται: α) στο Hardware όπου εντασσόμαστε οι Αυτοματιστες και των Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων, χώρος που από το πρόγραμμα σπουδών των Πληροφορικάριων δεν γίνεται να ενταχθούν. Και αυτό για τον έξης απλό λόγο: δεν κάνουν κανένα μάθημα ηλεκτροτεχνίας, ηλεκτρονικής κ.π.λ. και β) στο software όπου σαφώς εντάσσονται τα τμήματα πληροφορικήςΟ καθένας στον τομέα του λοιπόν (εννοώ στο hardware και στο software για να μην παρεξηγηθώ) και όλοι μαζί για το καλό της πληροφορικής
Drj... Αν δεν καταλαβαίνεις ότι μαθήματα όπως Ψηφιακή Επεξεργασία Σήματος, Μεταφορά και Απεικόνιση Δεδομένων,Ψηφιακά Κυκλώματα, ΣΑΕ, Ψηφιακά ΣΑΕ, Βέλτιστος - Στοχαστικός έλεγχος έχουν σχέση με την πληροφορική τότε τι να πώ...όπως είπες και εσύ "ο κάθε ένας με βάση τις γνώσεις που έχει και τη δουλειά που κάνει θα πάρει αυτό που του αξίζει". Θα ήθελα πολύ να μάθω που δουλέυεις...
Ο θυμός και η δικαιολογημένη αγανάκτησή σου (είναι δύσκολο να παραδεχθείς ότι δεν έχεις σπουδάσει πληροφορική ή κάτι άλλο, το καταλαβαίνω) σε κάνουν να μη μιλάς με καθαρό μυαλό ούτε διάβασες το post μου προσεκτικά. Εσύ μιλάς για μαθήματα που έχουν σχέση με την πληροφορική, ενώ εγώ μιλάω για μαθήματα που είναι πληροφορική, δηλαδή βασικά μαθήματα πληροφορικής. Τέτοια μαθήματα η σχολή σου δεν έχει, τώρα αν εσύ δεν το παραδέχεσαι αυτό είναι άλλο θέμα, επίσης για ποιο hardware μιλάς όταν όπως προείπα δεν έχετε ένα μάθημα αρχιτεκτονικής υπολογιστών, άσε που στο μάθημα μικροεπεξεργαστές κάνετε κάτι παρωχημένους επεξεργαστές της εποχής του Motorolla και του PDP-11. Αν ήταν κάθε τμήμα που έχει μαθήματα που έχουν σχέση με την πληροφορική να το βαφτίζαμε τμήμα πληροφορικής τότε τα μισά τμήματα στην ελλάδα θα ήταν τμήματα πληροφορικής. Και επειδή κατηγορείτε τους μαθηματικούς φυσικούς κλπ ότι διδάσκουν πληροφορική να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα, ότι οι απόφοιτοι των τμημάτων Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών έχουν περισσότερες γνώσεις στην πληροφορική από έναν απόφοιτο ΑυτοματισμούΛες ότι τα ΣΑΕ είναι μάθημα πληροροφορικής έτσι? Στην ελλάδα έχουμε καμιά 15αριά ΑΕΙ πληροφορικής για πες μου σε ποια από αυτά διδάσκεται?Παράθεση από: imaq στις Μάρτιος 23, 2007, 04:45:41 πμDrj... Αν δεν καταλαβαίνεις ότι μαθήματα όπως Ψηφιακή Επεξεργασία Σήματος, Μεταφορά και Απεικόνιση Δεδομένων,Ψηφιακά Κυκλώματα, ΣΑΕ, Ψηφιακά ΣΑΕ, Βέλτιστος - Στοχαστικός έλεγχος έχουν σχέση με την πληροφορική τότε τι να πώ...όπως είπες και εσύ "ο κάθε ένας με βάση τις γνώσεις που έχει και τη δουλειά που κάνει θα πάρει αυτό που του αξίζει". Θα ήθελα πολύ να μάθω που δουλέυεις...
Ο θυμός και η δικαιολογημένη αγανάκτησή σου (είναι δύσκολο να παραδεχθείς ότι δεν έχεις σπουδάσει πληροφορική ή κάτι άλλο, το καταλαβαίνω) σε κάνουν να μη μιλάς με καθαρό μυαλό ούτε διάβασες το post μου προσεκτικά. Εσύ μιλάς για μαθήματα που έχουν σχέση με την πληροφορική, ενώ εγώ μιλάω για μαθήματα που είναι πληροφορική, δηλαδή βασικά μαθήματα πληροφορικής. Τέτοια μαθήματα η σχολή σου δεν έχει, τώρα αν εσύ δεν το παραδέχεσαι αυτό είναι άλλο θέμα, επίσης για ποιο hardware μιλάς όταν όπως προείπα δεν έχετε ένα μάθημα αρχιτεκτονικής υπολογιστών, άσε που στο μάθημα μικροεπεξεργαστές κάνετε κάτι παρωχημένους επεξεργαστές της εποχής του Motorolla και του PDP-11. Αν ήταν κάθε τμήμα που έχει μαθήματα που έχουν σχέση με την πληροφορική να το βαφτίζαμε τμήμα πληροφορικής τότε τα μισά τμήματα στην ελλάδα θα ήταν τμήματα πληροφορικής. Και επειδή κατηγορείτε τους μαθηματικούς φυσικούς κλπ ότι διδάσκουν πληροφορική να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα, ότι οι απόφοιτοι των τμημάτων Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών έχουν περισσότερες γνώσεις στην πληροφορική από έναν απόφοιτο ΑυτοματισμούΛες ότι τα ΣΑΕ είναι μάθημα πληροροφορικής έτσι? Στην ελλάδα έχουμε καμιά 15αριά ΑΕΙ πληροφορικής για πες μου σε ποια από αυτά διδάσκεται?
Ο στόχος ο δικός μας δεν είναι να κατασκευάσουμε έναν Η/Υ αλλά ένα υπολογιστικό σύστημα (αν καταλαβαίνεις την διαφορά και ποια είναι τα κοινά τους) . Α!!! και μην μου πεις ότι κάποιο από τα τμήματα που αναφέρεσαι ασχολούνται με τον INTEL CORE 2 DUO E6700 γιατί θα πεθάνω από τα γέλια. Και όσον αφορά τα μαθήματα ΣΑΕ για δες το πρόγραμμα σπουδών των ΗΜΜΥ και τότε το ξανασυζητάμε
Παράθεση από: Rwtachu στις Μάρτιος 22, 2007, 12:02:55 πμΠαρεπιπτόντως....Τετάρτη βράδυ και δεν είδα κάτι νέο για το σύλλογο.http://www.pde.gr/index.php?topic=299.msg11801#msg11801 και κατεβασε το attachment file (προσχέδιο.pdf)
Παρεπιπτόντως....Τετάρτη βράδυ και δεν είδα κάτι νέο για το σύλλογο.
Παράθεση από: Lenazagor στις Μάρτιος 22, 2007, 12:07:19 πμΠαράθεση από: Rwtachu στις Μάρτιος 22, 2007, 12:02:55 πμΠαρεπιπτόντως....Τετάρτη βράδυ και δεν είδα κάτι νέο για το σύλλογο.http://www.pde.gr/index.php?topic=299.msg11801#msg11801 και κατεβασε το attachment file (προσχέδιο.pdf) Κάποιο πρόβλημα πρέπει να έχει το αρχείο η το link του. Ενώ είμαι μέλος μόλις πατάω να κατέβει μου βγάζει το παράθυρο εγγραφής.
Προτείνω τη δημιουργία ενός νέου thread με το ανάλογο θέμα όπου όσοι θέλουν θα μπορούν να βρούν τί έχετε κάνει ώς σύλλογος για το καλό της πληροφορικής (και δεν ειρωνεύομαι όταν λέω ότι έχετε κάνει πολλά) να μπορούν να το δούν.
Μονο θα παρακαλούσα να υπάρξει μια επίσημη θέση (και υπάρχει τρόπος να γίνει αυτό) για τα παρακάτω:1) Γιατί έγινε η προσφυγή κατά του ΑΣΕΠ 20042) Τί θα κάνατε ώς σύλλογος εάν το ΥΠΕΠΘ και οι αυτοματιστές ΔΕΝ ζητούσαν αναβολή και το ΣτΕ ακύρωνε το ΠΔ 268 - αφήνοντας ξεκρέμαστους όλους, ίσως και τους ΠΕ19 ή ακόμη και τα 3-4 τμήματα που πιστεύετε ότι μπορούν να σταθούν δίπλα σας στον ΠΕ20. Στο κάτω - κάτω ο πληρεξούσιος δικηγόρος του ΣΤΕΜΠ είπε ότι "δεν θέλανε αναβολή". Αν το δικαστήριο δεν έκανε δεκτό το αίτημα και εκδίκαζε την υπόθεση? Εάν θέλατε μόνο τη ρύθμιση από το ΥΠΕΠΘ τότε γιατί δε ζητήσατε και εσείς αναβολή για να δώσετε χρόνο στο Υπουργείο να σας την κάνει?
ΥΓ2. Απλά έτυχε αυτοί να είναι με τους 2 και εμείς με τους 11.