*

Αποστολέας Θέμα: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20  (Αναγνώστηκε 212750 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tgram

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #994 στις: Μάιος 21, 2007, 02:03:26 μμ »
Αγαπητοί φίλοι

η ΕΤΕΠ πλέον έχει μεγαλώσει. Θεώρησαμε καλό λοιπόν να γράψουμε δυο λόγια για κάποια θέματα που μας απασχόλησαν από τη στιγμή της γέννησής της μέχρι τώρα.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΕΛΩΝ:
Το πιο δύσκολο μέρος ήταν να πείσουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες. Στη χώρα επικρατεί η αντίληψη (δικαίως ή αδίκως είναι άλλο θέμα) ότι συλλογικό όργανο =διαπλοκή,  =εκμετάλλευση των πολλών για προσωπικό όφελος λίγων, =δοσοληψίες κάτω από το τραπέζι,  =υποκίνηση από μοχθηρές και αλλότριες δυνάμεις (!!!). Δοκιμάσαμε πολλές απογοητεύσεις μέχρι να έρθουμε στην τωρινή θέση. Δόξα το Θεό, με κατάλληλη ενημέρωση φάνηκε ότι εν τέλει κάτι καλό μπορεί να γίνει. Ευχαριστούμε θερμά για αυτό.

ΝΑΙ, φοιτητές μπορούν να γραφτούν. Αποκτούν την ιδιότητα του δόκιμου μέλους. Δείτε το καταστατικό εδω (παραγραφός 3):
http://www.etep.pde.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=32&limit=1&limitstart=1

Σε πιο σύντομο χρόνο από ότι περιμέναμε (i.e. εντός των ΑΜΕΣΑ επόμενων ημερών), θα έχουμε τη δυνατότητα να δεχόμαστε τις εισφορές εγγραφής στην Ένωση.

ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ - ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ:
Σε απάντηση όσων μιλάνε για αντι-ΣΤΕΜΠ ...κυριοι, κυρίες ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ. Η ΕΤΕΠ είναι ...Ε Ν Ω Σ Η και ως τετοια θα δρασει!
Όσοι ψάχνουν να βγάλουν τέτοια ένστικτα, ας ψάξουν εκείνους που προσπαθούν παράλληλα και απέναντι στην ΕΤΕΠ να φτιάξουν σύλλογο αποφοίτων μερικών μόνο τμημάτων κυρίως της Β. Ελλάδας. Σαφώς και είμαστε ενήμεροι για τις κινήσεις τους εδώ και πολύυυ καιρό. Αφού μέχρι εκεί φθάνει το μυαλό τους, ας πράξουν όπως νομίζουν. Ελπίζω μόνο να έχουν καταλάβει ποιος είναι αυτός που τους ώθησε προς την κατεύθυνση αυτή

Η ΕΤΕΠ πλέον κινείται σε άλλο επίπεδο.
Ο μέχρι τώρα διάλογος με άλλους φορείς (ΤΕΕ, Υπ Ανάπτυξης, ΙΤΕ, ΕΙΕ, ΑΤΕΙ χώρας, κόμματα Βουλής, ΓΣΕΕ ΑΔΕΔΥ) έχει ανοίξει διαύλους επικοινωνίας με ελπιδοφόρους ορίζοντες. Μάλιστα στην πρόθεσή μας να διοργαώσουμε πανηγυρική εκδήλωση στις αρχές του Φθινοπώρου σε κεντρικό ξενοδοχέιο της πρωτεύουσας μέχρι τώρα έχουν δηλώση πρόθεση συμμετοχής και χαιρετισμού όλοι οι συνομιλητές μας. Ευελπιστούμε ότι ο αριθμός των μελών μας και των συμμετοχών στην εκδήλωση θα διευρύνει και τον αριθμό των χορηγών που έχουμε μέχρι τώρα.

Τέλος, πρέπει να ευχαριστήσουμε όσους μας έστειλαν τις ιδέες τους -κυρίως από τους παλαιότερους απόφοιτους των ΑΤΕΙ. Οφείλουμε να κάνουμε ειδική μνεία στους παλαιότερους απόφοιτους του ΑΤΕΙ Αθηνών - τμήμα Πληροφορικής για τις επικοδομητικές ενστάσεις τους και το δημιουργικό διάλογο μαζί τους. Τελικά αυτά που μας ενώνουν είναι πιο πολλά από αυτά που μας χωρίζουν.

Αυτά που ετοιάζουμε στην ΕΤΕΠ, κινούνται στο πνεύμα της Καινοτομίας (π.χ. η συμμετοχή στις γενικές συνελεύσεις από απόσταση). Το αν βγούμε από ένα forum όπως το pde.gr και να ανακοινώσουμε διάφορα ....σαν προεκλογικές εξαγγελίες θα ακουστούν. Όταν θα τις εφαρμόζουμε, θα είναι στην ευχέρια των μελών μας να τις κρίνουν και να τις διαφημίσουν

Περισσότερες πληροφορίες, τις ΑΜΕΣΩΣ επόμενες ημέρες στο επίσημο site της Ένωσης

Θερμές ευχαριστίες προς όλους

(σημ: χρησιμοποιήσαμε το forum του pde για την ανακοίνωση αυτή ως δείγμα ευχαριστιών προς το site που μας φιλοξένησε και μας υποστηριξέ τον πρώτο καιρό)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:48:21 »

Αποσυνδεδεμένος sorimavat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #995 στις: Μάιος 22, 2007, 01:29:53 πμ »
Παιδια χαιρομε πολυ για τισ επιτυχιεσ σασ, μεχρι που... σασ ζηλευω, με την καλη ενοια: μακαρι κι εγω να ανηκα σε ενα τοσο ενωμενο και δραστιριο συλογο! Καληνυχτα και χρονια πολλα στουσ εορταζοντεσ!

Αποσυνδεδεμένος Karabill

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #996 στις: Μάιος 23, 2007, 09:05:40 πμ »
http://www.epy.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=107

Η θέση της ΕΠΥ για το ΠΔ268
ΠΕ 20

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #997 στις: Μάιος 23, 2007, 11:41:10 πμ »
http://www.epy.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=107

Η θέση της ΕΠΥ για το ΠΔ268


Ωραίο το link Karabill
....Ας το τονίσουμε λοιπόν σε όλους....
"η ΕΠΥ δηλώνει υπέρ του Π.Δ. 268/2004 και της πολιτείας και είναι αντίθετη σε οποιαδήποτε λογική που προκαλεί διακρίσεις ανάμεσα στις σχολές για την κάλυψη των θέσεων στη δημόσια εκπαίδευση και την επιλογή αναπληρωτών και ωρομίσθιων στα Ελληνικά Σχολεία."

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:48:21 »

Αποσυνδεδεμένος John_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #998 στις: Μάιος 23, 2007, 04:59:24 μμ »
Είναι πολύ θετικό που η EΠΥ παίρνει θέση υπέρ της διατήρησης του ΠΔ268.
Επίσης διαβάζοντας την ανακοίνωσή τους βλέπουμε και κατανοούμε πλέον όλοι το πόσο βλακώδες είναι η κίνηση του ΣΤΕΜΠ.
Διότι η κίνηση αυτή εκτός του ότι αρχικά στρέφοταν εναντίον των απόφοιτων κάποιων σχολών,με σκοπό τον αποκλεισμό αυτών απο το κλάδο ΠΕ20 προς όφελος 2 τμημάτων, τώρα βλέπουμε ότι μπορεί να λειτουργήσει ως Κερκόπορτα για όλα τα τμήματα των ΤΕΙ!.
Όποιος ψάξει λίγο στο internet θα δει ότι υπήρχε μεγάλο πρόβλημα (και πολλές ενστάσεις και αντικρουόμενες αποφάσεις ακόμα και από το ΣτΕ) πριν το ΠΔ268 σχετικά με το ποιες σχολές είναι καθηγητικές και ποιες όχι (Πολυ γουστάρω τώρα κάποιοι να αρχίσουν να αντιπαραβάλουν προγράμματα σπουδών και να ισχυρίζονται ότι έχουν μαθήματα εκπαιδευτικού χαρακτήρα). Το ΠΔ268 το έλυσε αυτό το θέμα και τώρα με τις "πανέξυπνες" κινήσεις του ΣΤΕΜΠ μπορεί να υπάρξει πρόβλημα και εκεί.
Μπράβο στην ΣΤΕΜΠ.
Αυτοί οι οποίοι κόπτονται για το καλό των πληροφορικών και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Τώρα πλέον βλέπουμε όλοι τον καταστροφικό ρόλο της.
Το καλύτερο που θα έχει να κάνει είναι να αποσύρει αμέσως την προσφυγή. Πριν  να έχουμε όλοι οι απόφοιτοι  όλων των σχολών πλέον , νέα πρόβληματα σχετικά με τον διορισμό στην Εκπαίδευση.

Σε αντιδιαστολή του καταστροφικού ρόλου του ΣΤΕΜΠ πρέπει όλοι να δυναμώσουμε την ΕΤΕΠ. Έναν σύλλογο που θα μας εκπροσωπεί όλους, και χωρίς να διαπράτει συνέχεια μικρότητες ενάντια συναδέλφων, και θα νοιάζεται για το καλό της Πληροφορικής στην Β/θμια Εκπαίδευση και όχι μόνο.     

Plastic_Tree

  • Επισκέπτης
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #999 στις: Μάιος 26, 2007, 10:16:09 πμ »
Η δική μου άποψη στο θέμα: Το να υπάρχουν 100 τμήματα που να μπορούν να διορίζονται στην εκπαίδευση, είναι καταστροφικό και για τα 100. Γιατί? Γιατί πολύ απλά σε 2-3 χρόνια θα είναι πάνω από 10.000 στους πίνακες ωρομισθίων. Στρατιές απελπισμένων που θα παρακαλάνε για 5-10 ώρες. Και όλοι θα συνεχίζουν, ελπίζοντας ότι θα διοριστούν. Οπότε πρέπει να μπουν κάποια κριτήρια. Όχι σε μια νύχτα, να μπουν 10 τμήματα. Να γίνει κάποιος έλεγχος. Και αν αξίζουν και τα 10 να μπουν. Και αν τα επόμενα χρόνια βρεθούν άλλα 20 νέα, να μπουν και αυτά. Αλλά να γίνει ΕΛΕΧΓΟΣ. Γιατί σε μερικά από αυτά τα τμήματα, μερικές χρονιές εισακτέοι μπήκαν με κάτω από τη βάση ή κοντά στη βάση στις εξετάσεις.(π.χ. Αυτοματισμού). Επίσης το πρόγραμμα των σπουδών τους μονό με την πληροφορική δεν έχει σχέση.

Όπως η περιγραφή πτυχιούχου του τμήματος Αυτοματισμού.
«Με την ολοκλήρωση των σπουδών του, ο πτυχιούχος του Τμήματος Αυτοματισμού διαθέτει τις κατάλληλες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις, καθώς και τις πρακτικές δεξιότητες εφαρμογής των γνώσεων αυτών, σε συστήματα αυτοματισμού, μηχατρονικής και τηλεματικής, σε τομείς βιομηχανικούς, αγροτικούς ή και υπηρεσιών (αυτοματισμούς γραφείου). Ο πτυχιούχος μπορεί να ανταποκριθεί σε θέσεις εργασίας κάθε εργασιακής σχέσεως (ως υπάλληλος, στέλεχος, αυτοαπασχολούμενος κ.λ.π.). Επειδή η γνώση του αυτοματισμού είναι περαιτέρω εξειδίκευση της γνώσης του συστήματος, ο πτυχιούχος μπορεί να καλύψει και εργασίες που απαιτούν τη βασική γνώση της δομής και λειτουργίας των ανωτέρω περιγραφέντων συστημάτων (ηλεκτρικών, υδραυλικών και πνευματικών κ.λ.π. καθώς και ηλεκτρικών μηχανών).»

Δείτε αυτό από το site των αυτοματιστών για τις ώρες μαθημάτων σε αντιστοιχία με τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΑΣΕΠ.
http://www.automatismos.gr/modules.php?name=FreeContent&pa=showpage&pid=14

Επίσης τραγικό. Διαφημίζουν στο site αυτοματισμού της Θεσσαλλονίκης, πιστοποίηση πληροφορικής Cambridge
http://www.autom.teithe.gr/cambridge/index.html (Αυτή είναι τελικά η επάρκεια τους στη πληροφορική???????)


Και αφού ήταν κατάλληλοι οι αυτοματιστές, γιατί δεν μπήκαν στο πίνακα ΠΕ20 όταν μπήκαν και τα τμήματα πληροφορικής και Η/Υ συστημάτων? Βρήκαν ευκαιρία να μπουν τώρα στην αναταραχή με τα καινούργια τμήματα?

Και τέλος και πιο σημαντικό. Όλα αυτά τα καινούργια τμήματα που συντάσσονται με του αυτοματιστές κάνουν μεγάλο λάθος. Γιατί πολλά από αυτά αξίζουν να είναι στον ΠΕ20. Και γιατί αν μπουν μέσα οι αυτοματιστές, λόγω των πολλών τμημάτων αυτοματισμού στην Ελλάδα (Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Χαλκίδα)  αλλά και των χιλιάδων αποφοίτων τους, ο Γ Πίνακας θα είναι αποκλείστηκα για τα επόμενα χρόνια των αυτομαστιστών (για όσους δεν γνωρίζουν στο Γ’ Πίνακα μπαίνεις με το έτος πτυχίου, και οι αυτοματιστές έχουν πτυχιούχους από τη δεκαετία του 80). Και τα καινούργια τμήματα θα δουν αποφοίτους στους Πίνακες μετά από πολλά χρόνια. Οπότε και να δικαιωθούν όλα τα καινούργια τμήματα μαζί με τους αυτοματιστές είναι δώρο άδωρο, γιατί οι δικοί τους πτυχιούχοι είναι από το 2003 και μετά. Το κάθε καινούργιο τμήμα το συμφέρει να αξιολογηθεί ξεχωριστά και όχι όλα στο ίδιο τσουβάλι Έτσι εξηγείται  και η προπαγάνδα από κάποιους. Γραφτείτε σε συλλόγους. Να πιέσουμε τη κυβέρνηση. Το Υπουργείο. Πείτε σε φίλους. Όλοι ενωμένοι. Μας παίρνουν τις δουλειές μας, τον ιδρώτα μας. Αξιοπρέπεια. Θα είστε (αν δεν είστε ήδη) αυριανοί δάσκαλοι
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2007, 10:39:18 πμ από Plastic_Tree »

Αποσυνδεδεμένος dinos_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • π.20 Λατρεύω τον άνθρωπο
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #1000 στις: Μάιος 26, 2007, 10:32:21 πμ »
Καλά έκανα δηλαδη εγω  :-\ και δε γράφτηκα ακομα 8) Και ειχα αρχισει να μαζεβω λεφτα για την εγγραφη ::) Τωρα θα το σκεφτω ;)
"Εν ονόματι της δημοκρατίας έχουν γίνει τα μεγαλύτερα εγκλήματα."
Ανωνύμου Κορασίδος

"Ένας φιλόσοφος που δεν τον καταλαβαίνω είναι ένας απατεώνας."
dinos

Αποσυνδεδεμένος Empire

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #1001 στις: Μάιος 26, 2007, 12:13:55 μμ »
Η δική μου άποψη στο θέμα: Το να υπάρχουν 100 τμήματα που να μπορούν να διορίζονται στην εκπαίδευση, είναι καταστροφικό και για τα 100. Γιατί? Γιατί πολύ απλά σε 2-3 χρόνια θα είναι πάνω από 10.000 στους πίνακες ωρομισθίων. Στρατιές απελπισμένων που θα παρακαλάνε για 5-10 ώρες. Και όλοι θα συνεχίζουν, ελπίζοντας ότι θα διοριστούν. Οπότε πρέπει να μπουν κάποια κριτήρια. Όχι σε μια νύχτα, να μπουν 10 τμήματα. Να γίνει κάποιος έλεγχος. Και αν αξίζουν και τα 10 να μπουν. Και αν τα επόμενα χρόνια βρεθούν άλλα 20 νέα, να μπουν και αυτά. Αλλά να γίνει ΕΛΕΧΓΟΣ. Γιατί σε μερικά από αυτά τα τμήματα, μερικές χρονιές εισακτέοι μπήκαν με κάτω από τη βάση ή κοντά στη βάση στις εξετάσεις.(π.χ. Αυτοματισμού). Επίσης το πρόγραμμα των σπουδών τους μονό με την πληροφορική δεν έχει σχέση.

Όπως η περιγραφή πτυχιούχου του τμήματος Αυτοματισμού.
«Με την ολοκλήρωση των σπουδών του, ο πτυχιούχος του Τμήματος Αυτοματισμού διαθέτει τις κατάλληλες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις, καθώς και τις πρακτικές δεξιότητες εφαρμογής των γνώσεων αυτών, σε συστήματα αυτοματισμού, μηχατρονικής και τηλεματικής, σε τομείς βιομηχανικούς, αγροτικούς ή και υπηρεσιών (αυτοματισμούς γραφείου). Ο πτυχιούχος μπορεί να ανταποκριθεί σε θέσεις εργασίας κάθε εργασιακής σχέσεως (ως υπάλληλος, στέλεχος, αυτοαπασχολούμενος κ.λ.π.). Επειδή η γνώση του αυτοματισμού είναι περαιτέρω εξειδίκευση της γνώσης του συστήματος, ο πτυχιούχος μπορεί να καλύψει και εργασίες που απαιτούν τη βασική γνώση της δομής και λειτουργίας των ανωτέρω περιγραφέντων συστημάτων (ηλεκτρικών, υδραυλικών και πνευματικών κ.λ.π. καθώς και ηλεκτρικών μηχανών).»

Δείτε αυτό από το site των αυτοματιστών για τις ώρες μαθημάτων σε αντιστοιχία με τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΑΣΕΠ.
http://www.automatismos.gr/modules.php?name=FreeContent&pa=showpage&pid=14

Επίσης τραγικό. Διαφημίζουν στο site αυτοματισμού της Θεσσαλλονίκης, πιστοποίηση πληροφορικής Cambridge
http://www.autom.teithe.gr/cambridge/index.html (Αυτή είναι τελικά η επάρκεια τους στη πληροφορική???????)


Και αφού ήταν κατάλληλοι οι αυτοματιστές, γιατί δεν μπήκαν στο πίνακα ΠΕ20 όταν μπήκαν και τα τμήματα πληροφορικής και Η/Υ συστημάτων? Βρήκαν ευκαιρία να μπουν τώρα στην αναταραχή με τα καινούργια τμήματα?

Και τέλος και πιο σημαντικό. Όλα αυτά τα καινούργια τμήματα που συντάσσονται με του αυτοματιστές κάνουν μεγάλο λάθος. Γιατί πολλά από αυτά αξίζουν να είναι στον ΠΕ20. Και γιατί αν μπουν μέσα οι αυτοματιστές, λόγω των πολλών τμημάτων αυτοματισμού στην Ελλάδα (Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Χαλκίδα)  αλλά και των χιλιάδων αποφοίτων τους, ο Γ Πίνακας θα είναι αποκλείστηκα για τα επόμενα χρόνια των αυτομαστιστών (για όσους δεν γνωρίζουν στο Γ’ Πίνακα μπαίνεις με το έτος πτυχίου, και οι αυτοματιστές έχουν πτυχιούχους από τη δεκαετία του 80). Και τα καινούργια τμήματα θα δουν αποφοίτους στους Πίνακες μετά από πολλά χρόνια. Οπότε και να δικαιωθούν όλα τα καινούργια τμήματα μαζί με τους αυτοματιστές είναι δώρο άδωρο, γιατί οι δικοί τους πτυχιούχοι είναι από το 2003 και μετά. Το κάθε καινούργιο τμήμα το συμφέρει να αξιολογηθεί ξεχωριστά και όχι όλα στο ίδιο τσουβάλι Έτσι εξηγείται  και η προπαγάνδα από κάποιους. Γραφτείτε σε συλλόγους. Να πιέσουμε τη κυβέρνηση. Το Υπουργείο. Πείτε σε φίλους. Όλοι ενωμένοι. Μας παίρνουν τις δουλειές μας, τον ιδρώτα μας. Αξιοπρέπεια. Θα είστε (αν δεν είστε ήδη) αυριανοί δάσκαλοι

Πολύ καλή η προσέγγιση σου επί του θέματος Plastic_Tree και όσον αφορά το μέλλον της υπάρχουσας ΠΕ20 πολύ ουσιώδες και αποκαλυπτικό.Να΄ταν μόνο αυτό το τμήμα καλά θα ήταν.Για δες και κάτι γεωπληροροφορικές και τοπογραφίες,κάτι διαχειρίσεις πληροφοριών κ.α. τα προγράμματα σπουδών τους,τα αντικείμενα τμημάτων τους και θα καταλάβεις τι <<σωστή>> αξιολόγηση έγινε.Εγώ επαναλαμβάνω σέβομαι τον κάθε αγώνα του ανθρώπου όπως και αυτών στην προκειμένη περίπτωση,τουλάχιστον όσων έχουν διοριστεί και το τονίζω όσων τρέχουν,γιαιτί είναι τρελή πίκρα να τους διώχνουν μετά το διορισμό(αν και δεν νομίζω ότι αυτοί τελικά θα κινδυνέψουν γιατί θα είναι απίστευτα πρωτοφανές όχι για τα ελληνικά δεδομένα αλλά για τα παγκόσμια,γιατί για να μπεις στο δημόσιο,αν σου κάτσει μια στραβή κατά την διαδικασία εισαγωγής χαλαρά μπορούν να σε σουτάρουν αλλά αφού έχεις μπει με τίποτα παιδιά,όπως και αν έχει θα είναι πρωτοφανές αν τελικά τους <<κουνήσουν>> απ'τις θέσεις τους).Αν το καλοσκεφτείτε θύματα ήταν και αυτοί...!Η ουσία απλά ξέρετε ποια είναι;Να υπάρχει διαχρονικότητα στον αριθμό προσφοράς θέσεων για το κλάδο μας,γενικοτέρα να υπάρχει συνέχεια και όχι κορεσμός,τελεία και παύλα και αυτό θα γίνει με σωστή αξιολόγηση των τμημάτων ώστε να <<σωθούν>> και οι επόμενες γενιές πτυχιούχων και ΝΑ ΜΗ ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΠΑΡΤΗ ΜΑΣ ΜΟΝΟ,το κλασικό στοιχείο του νεοέλληνα.

Xlempouras

  • Επισκέπτης
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #1002 στις: Μάιος 26, 2007, 01:18:56 μμ »
Παιδια αυτο δεν το ειχα σκεπτει. Και να δικαιωθουμε τα υπολοιπα τμηματα μαζι με τους Αυτοματιστες, δεν κερδιζουμε τιποτα, με τοσους χιλιαδες παλιους αποφοιτους που εχουν τα τει Αυτοματισμου. Γιατι αν ολοι αποφασιζουν να μπουν στην εκπαιδευση, τοτε την επομενη δεκαετια και αν θα υπαρχουν θεσεις για εμας αφου εμεις τωρα βγαινουμε πτυχιουχοι. Μια τρυπα στο νερο δηλαδη. Καλυτερα λοιπον ολοι οι διορισμοι μεσω εξετασεων ΑΣΕΠ.
Και ισως τελικα να μας βγει σε καλο η κινηση του ΣΤΕΜΠ ωστε να ξεκαθαρισει η «ήρα από το στάρι».
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2007, 01:27:19 μμ από Xlempouras »

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #1003 στις: Μάιος 26, 2007, 02:52:30 μμ »
Η δική μου άποψη στο θέμα: Το να υπάρχουν 100 τμήματα που να μπορούν να διορίζονται στην εκπαίδευση, είναι καταστροφικό και για τα 100. Γιατί? Γιατί πολύ απλά σε 2-3 χρόνια θα είναι πάνω από 10.000 στους πίνακες ωρομισθίων. Στρατιές απελπισμένων που θα παρακαλάνε για 5-10 ώρες. Και όλοι θα συνεχίζουν, ελπίζοντας ότι θα διοριστούν. Οπότε πρέπει να μπουν κάποια κριτήρια. Όχι σε μια νύχτα, να μπουν 10 τμήματα. Να γίνει κάποιος έλεγχος. Και αν αξίζουν και τα 10 να μπουν. Και αν τα επόμενα χρόνια βρεθούν άλλα 20 νέα, να μπουν και αυτά. Αλλά να γίνει ΕΛΕΧΓΟΣ. Γιατί σε μερικά από αυτά τα τμήματα, μερικές χρονιές εισακτέοι μπήκαν με κάτω από τη βάση ή κοντά στη βάση στις εξετάσεις.(π.χ. Αυτοματισμού). Επίσης το πρόγραμμα των σπουδών τους μονό με την πληροφορική δεν έχει σχέση.

Όπως η περιγραφή πτυχιούχου του τμήματος Αυτοματισμού.
«Με την ολοκλήρωση των σπουδών του, ο πτυχιούχος του Τμήματος Αυτοματισμού διαθέτει τις κατάλληλες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις, καθώς και τις πρακτικές δεξιότητες εφαρμογής των γνώσεων αυτών, σε συστήματα αυτοματισμού, μηχατρονικής και τηλεματικής, σε τομείς βιομηχανικούς, αγροτικούς ή και υπηρεσιών (αυτοματισμούς γραφείου). Ο πτυχιούχος μπορεί να ανταποκριθεί σε θέσεις εργασίας κάθε εργασιακής σχέσεως (ως υπάλληλος, στέλεχος, αυτοαπασχολούμενος κ.λ.π.). Επειδή η γνώση του αυτοματισμού είναι περαιτέρω εξειδίκευση της γνώσης του συστήματος, ο πτυχιούχος μπορεί να καλύψει και εργασίες που απαιτούν τη βασική γνώση της δομής και λειτουργίας των ανωτέρω περιγραφέντων συστημάτων (ηλεκτρικών, υδραυλικών και πνευματικών κ.λ.π. καθώς και ηλεκτρικών μηχανών).»

Δείτε αυτό από το site των αυτοματιστών για τις ώρες μαθημάτων σε αντιστοιχία με τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΑΣΕΠ.
http://www.automatismos.gr/modules.php?name=FreeContent&pa=showpage&pid=14

Επίσης τραγικό. Διαφημίζουν στο site αυτοματισμού της Θεσσαλλονίκης, πιστοποίηση πληροφορικής Cambridge
http://www.autom.teithe.gr/cambridge/index.html (Αυτή είναι τελικά η επάρκεια τους στη πληροφορική???????)


Και αφού ήταν κατάλληλοι οι αυτοματιστές, γιατί δεν μπήκαν στο πίνακα ΠΕ20 όταν μπήκαν και τα τμήματα πληροφορικής και Η/Υ συστημάτων? Βρήκαν ευκαιρία να μπουν τώρα στην αναταραχή με τα καινούργια τμήματα?

Και τέλος και πιο σημαντικό. Όλα αυτά τα καινούργια τμήματα που συντάσσονται με του αυτοματιστές κάνουν μεγάλο λάθος. Γιατί πολλά από αυτά αξίζουν να είναι στον ΠΕ20. Και γιατί αν μπουν μέσα οι αυτοματιστές, λόγω των πολλών τμημάτων αυτοματισμού στην Ελλάδα (Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Χαλκίδα)  αλλά και των χιλιάδων αποφοίτων τους, ο Γ Πίνακας θα είναι αποκλείστηκα για τα επόμενα χρόνια των αυτομαστιστών (για όσους δεν γνωρίζουν στο Γ’ Πίνακα μπαίνεις με το έτος πτυχίου, και οι αυτοματιστές έχουν πτυχιούχους από τη δεκαετία του 80). Και τα καινούργια τμήματα θα δουν αποφοίτους στους Πίνακες μετά από πολλά χρόνια. Οπότε και να δικαιωθούν όλα τα καινούργια τμήματα μαζί με τους αυτοματιστές είναι δώρο άδωρο, γιατί οι δικοί τους πτυχιούχοι είναι από το 2003 και μετά. Το κάθε καινούργιο τμήμα το συμφέρει να αξιολογηθεί ξεχωριστά και όχι όλα στο ίδιο τσουβάλι Έτσι εξηγείται  και η προπαγάνδα από κάποιους. Γραφτείτε σε συλλόγους. Να πιέσουμε τη κυβέρνηση. Το Υπουργείο. Πείτε σε φίλους. Όλοι ενωμένοι. Μας παίρνουν τις δουλειές μας, τον ιδρώτα μας. Αξιοπρέπεια. Θα είστε (αν δεν είστε ήδη) αυριανοί δάσκαλοι


Για το τμήμα του Αυτοματισμού δε μπορώ να πω και πολλά, γιατί δεν ξέρω. Συνδέετε όμως πολύ τα τμήματα Αυτοματισμού με τα άλλα.
Ακόμα και για τους Αυτοματιστές πάντως, πιστεύω ότι αν έχουν πάνω από 20 μαθήματα που σχετίζονται με την πληροφορική, ναι, είναι ικανοί να διδάξουν.
Το επίπεδο δεν παύει να είναι ΤΕΙ. Ας μη συγκρίνουμε τα ΤΕΙ σα να είναι μερικά σαν να είναι ΑΕΙ και άλλα σαν να είναι ΙΕΚ κλπ.
Αν θα έπρεπε να γίνει κάποιο "χοντρό" ξεχώρισμα, ας μπουν μόνο οι ΠΕ19 στην εκπαίδευση. Το θέμα είναι ότι με την εφαρμογή της διδασκαλίας της Πληροφορικής και στα δημοτικά, μας φέρνει στη δύσκολη θέση, ότι μόνο απόφοιτοι ΑΕΙ, δε φτάνουν.
Όσο για αυτούς που μπήκαν με βαθμούς κάτω από τη βάση, αρκετοί σπούδασαν με περισσότερο ζήλο, από κάποιους που είχαν καλύτερους βαθμούς στις πανελλαδικές.

Όσο για τα άλλα τμήματα, ΕΛΕΓΧΟΣ έγινε.
Δε δημιουργήθηκε για πλάκα το ΠΔ268.
Αν περιμένουν χιλιάδες άτομα στη σειρά, το περιμέναμε και στον κλάδο της Πληροφορικής.
Το ότι μας τρομάζει που αρχίζει και γεμίζει η σειρά δε σημαίνει ότι πρέπει να βρίσκουμε λόγους έτσι ώστε να μπορέσουμε να "κόψουμε" μερικούς από αυτή, για να μπούμε εμείς πιο "εύκολα"...

Αποσυνδεδεμένος John_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #1004 στις: Μάιος 26, 2007, 03:02:18 μμ »
Έτσι εξηγείται  και η προπαγάνδα από κάποιους. Γραφτείτε σε συλλόγους. Να πιέσουμε τη κυβέρνηση. Το Υπουργείο. Πείτε σε φίλους. Όλοι ενωμένοι. Μας παίρνουν τις δουλειές μας, τον ιδρώτα μας. Αξιοπρέπεια. Θα είστε (αν δεν είστε ήδη) αυριανοί δάσκαλοι


Φίλε Plastic_Tree.
Θα ήθελα να ήξερα πως θα ένιωθες αν κάποια μέρα η πολιτεία σε καλούσε να εργαστείς στην Δ/θμια εκπαίδευαη ,να πετύχαινες μέσα από έναν γενικά ομολογουμένως αδιάβλητο διαγωνισμό, να παρατούσες δουλειές στρωμένες,οικογένεια και φίλους γιατί διορίστικες σε κάποιο νησί, και μετά από λίγο εξαιτίας κάποιων οι οποίοι νομίζουν ότι η Δ/θμια εκπαίδευση τους ανήκει και ότι με το πτυχίο πρέπει να τους δίνουν και διοριστίριο, να κινδυνεύεις να μείνεις άνεργος;
Και θα ήθελα να μάθω γιατί βρε "ειδήμονες"  της Πληροφορικής τώρα κόπτεστε για τον πίνακα Γ. Εκεί δεν πάνε όσοι απέτυχαν από τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για να δουλέψουν ώς ωρομίσθιοι. Δηλαδή όσους ο ΑΣΕΠ θεώρησε ότι ότι δεν έχουν την επάρκεια να διδάξουν και τους απέρριψαν. Νόμιζα ότι στις σχολές σας  (ΤΕΙ Πληροφορικής και Η/Υ Συστημάτων) γίνετε πραγματιικά πολύ καλή δουλεία.
Φαίνετε όμως ότι όταν δεν μπορείται να απαντήσετε σε ερωτήσεις τύπου :Το ποντίκι είναι μονάδα εισόδου ή εξόδου (ΑΣΕΠ 2001), ότι όταν για 600 θέσεις δηλώνουν 600 άτομα και παιρνούν την βάση 350 (2001) ή 450 (2005) μάλλον δεν γίνετε και τόσο καλή δουλεία στα τμήματα σας. Και σας πειράζει γιατί συμμετέχουν μαζί σας και απόφοιτοι από άλλες σχολές και παίρνουν τις θέσεις που πιστεύετε ότι δικαιωματικά σας ανήκουν. Ξέρω πάρα πολούς απόφοιτους ΤΕΙ και ΑΕΙ Πληροφορικής που δεν έπιασαν την βάση σε απλά πράγματα.
Και κάθεστε και συζητάτε για προγράμματα σπουδών. Ναι να γίνει αξιολόγηση γιατί εγώ προσωπικά αρχίζω να αμφιβάλλω για την δουλεία που γίνετε στα τμήματα σας. Και μετά αρχίζετε και ψάχνετε τον πίνακα Γ. Γιατί αλλίως εσείς τα σαϊνια δεν μπορείται ούτε την βάση να πιάσετε. Μιλάμε για τέτοια αξιοπρέπεια.
Ευτύχως που έγινε και ο ΑΣΕΠ και γίνεται ένα ξεσκαρτάρισμα. Σε αυτό έχει δίκιο ο Χlempouras.
Εκεί φάνηκε ποιοι είναι πραγματικά άξιοι.
Και μην μου λέτε για τυπικά προσόντα και πτυχία γιατί όλοι ξέρουμε πως δουλεύει το σύστημα στην Ελληνική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Έχω φίλους σε ΤΕΙ και ΑΕΙ Πληροφορικής και ξέρω καλά εάν είναι εύκολο ή δύσκολο να τα βγάλεις. Και μην μου λέτε για βαθμούς εισαγωγής γιατί δεν μπορείς να ξέρεις με τι βαθμολογίες μπορεί να μπήκαν κάποιοι στα τμήματα Αυτοματισμού και λοιπά(μπορεί και πολύ υψηλότερες απο την δικία σου).Άλλωστε μπορεί κάποιος να γίνει πολύ καλός εκπαιδευτικός Πληροφορικής και ας μην έγραψε καλά στην χημεία 10 χρόνια πριν.Αρκεί να ήξερα να απαντήσει :Το ποντίκι είναι συσκευή εισόδου ή εξόδου; (Τι κατάντια θέε μου να κρίνετε μια θέση εκπαιδευτικου από μια τέτοια γελοία ερώτηση και μην μπορεί κάποιος να την απαντήση)

Και μην ξεχνάμε:Το να είσαι εκπαιδευτικός δεν είναι επάγγελμα αλλά λειτούργημα


Αποσυνδεδεμένος vmak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση-ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #1005 στις: Μάιος 26, 2007, 03:30:53 μμ »
Η δική μου άποψη στο θέμα: Το να υπάρχουν 100 τμήματα που να μπορούν να διορίζονται στην εκπαίδευση, είναι καταστροφικό και για τα 100. Γιατί? Γιατί πολύ απλά σε 2-3 χρόνια θα είναι πάνω από 10.000 στους πίνακες ωρομισθίων. Στρατιές απελπισμένων που θα παρακαλάνε για 5-10 ώρες. Και όλοι θα συνεχίζουν, ελπίζοντας ότι θα διοριστούν. Οπότε πρέπει να μπουν κάποια κριτήρια. Όχι σε μια νύχτα, να μπουν 10 τμήματα. Να γίνει κάποιος έλεγχος. Και αν αξίζουν και τα 10 να μπουν. Και αν τα επόμενα χρόνια βρεθούν άλλα 20 νέα, να μπουν και αυτά. Αλλά να γίνει ΕΛΕΧΓΟΣ. Γιατί σε μερικά από αυτά τα τμήματα, μερικές χρονιές εισακτέοι μπήκαν με κάτω από τη βάση ή κοντά στη βάση στις εξετάσεις.(π.χ. Αυτοματισμού). Επίσης το πρόγραμμα των σπουδών τους μονό με την πληροφορική δεν έχει σχέση.

Όπως η περιγραφή πτυχιούχου του τμήματος Αυτοματισμού.
«Με την ολοκλήρωση των σπουδών του, ο πτυχιούχος του Τμήματος Αυτοματισμού διαθέτει τις κατάλληλες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις, καθώς και τις πρακτικές δεξιότητες εφαρμογής των γνώσεων αυτών, σε συστήματα αυτοματισμού, μηχατρονικής και τηλεματικής, σε τομείς βιομηχανικούς, αγροτικούς ή και υπηρεσιών (αυτοματισμούς γραφείου). Ο πτυχιούχος μπορεί να ανταποκριθεί σε θέσεις εργασίας κάθε εργασιακής σχέσεως (ως υπάλληλος, στέλεχος, αυτοαπασχολούμενος κ.λ.π.). Επειδή η γνώση του αυτοματισμού είναι περαιτέρω εξειδίκευση της γνώσης του συστήματος, ο πτυχιούχος μπορεί να καλύψει και εργασίες που απαιτούν τη βασική γνώση της δομής και λειτουργίας των ανωτέρω περιγραφέντων συστημάτων (ηλεκτρικών, υδραυλικών και πνευματικών κ.λ.π. καθώς και ηλεκτρικών μηχανών).»

Δείτε αυτό από το site των αυτοματιστών για τις ώρες μαθημάτων σε αντιστοιχία με τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΑΣΕΠ.
http://www.automatismos.gr/modules.php?name=FreeContent&pa=showpage&pid=14

Επίσης τραγικό. Διαφημίζουν στο site αυτοματισμού της Θεσσαλλονίκης, πιστοποίηση πληροφορικής Cambridge
http://www.autom.teithe.gr/cambridge/index.html (Αυτή είναι τελικά η επάρκεια τους στη πληροφορική???????)


Και αφού ήταν κατάλληλοι οι αυτοματιστές, γιατί δεν μπήκαν στο πίνακα ΠΕ20 όταν μπήκαν και τα τμήματα πληροφορικής και Η/Υ συστημάτων? Βρήκαν ευκαιρία να μπουν τώρα στην αναταραχή με τα καινούργια τμήματα?

Και τέλος και πιο σημαντικό. Όλα αυτά τα καινούργια τμήματα που συντάσσονται με του αυτοματιστές κάνουν μεγάλο λάθος. Γιατί πολλά από αυτά αξίζουν να είναι στον ΠΕ20. Και γιατί αν μπουν μέσα οι αυτοματιστές, λόγω των πολλών τμημάτων αυτοματισμού στην Ελλάδα (Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Χαλκίδα)  αλλά και των χιλιάδων αποφοίτων τους, ο Γ Πίνακας θα είναι αποκλείστηκα για τα επόμενα χρόνια των αυτομαστιστών (για όσους δεν γνωρίζουν στο Γ’ Πίνακα μπαίνεις με το έτος πτυχίου, και οι αυτοματιστές έχουν πτυχιούχους από τη δεκαετία του 80). Και τα καινούργια τμήματα θα δουν αποφοίτους στους Πίνακες μετά από πολλά χρόνια. Οπότε και να δικαιωθούν όλα τα καινούργια τμήματα μαζί με τους αυτοματιστές είναι δώρο άδωρο, γιατί οι δικοί τους πτυχιούχοι είναι από το 2003 και μετά. Το κάθε καινούργιο τμήμα το συμφέρει να αξιολογηθεί ξεχωριστά και όχι όλα στο ίδιο τσουβάλι Έτσι εξηγείται  και η προπαγάνδα από κάποιους. Γραφτείτε σε συλλόγους. Να πιέσουμε τη κυβέρνηση. Το Υπουργείο. Πείτε σε φίλους. Όλοι ενωμένοι. Μας παίρνουν τις δουλειές μας, τον ιδρώτα μας. Αξιοπρέπεια. Θα είστε (αν δεν είστε ήδη) αυριανοί δάσκαλοι

Ποτέ στο τμήμα Αυτοματισμού κανείς δεν μπήκε με κάτω από την βάση.Υπάρχουν οι βάσεις για κάθε χρονιά στο site του υπουργείου και μπορεί κανείς να το διαπιστώσει
 Οι Αυτοματιστές με παλιό πτυχίο που ήθελαν να μπουν στην εκπαίδευση μπήκαν και δεν περίμενουν τις επόμενες χρονιές για να το κάνουν.Αλλωστε δεν υπάρχουν πια θέσεις στην εκπαίδευση για ΠΕ 19-20 είναι γνωστό αυτό.Έτσι αυτοί που νοιάζονται για την πληροφορική στην εκπαίδευση θα πρέπει να πιέσουν προς άλλη κατεύθυνση(π.χ. πληροφορική στα δημοτικά).
Για το αν ο Αυτοματισμός έχει σχέση με την πληροφορική μπορεί πολύ εύκολα να το δαπιστώσει κάποιος διαβάζοντας το καινούργιο βιβλίο της πληροφορικής Γυμνασίου όπου αναφέρεται η προέλευση της λέξης Πληροφορική (σύνθετη γαλλική με δεύτερο συνθετικό της λέξης τον Αυτοματισμός).Μπορεί να το διαπιστώσει από δεκάδες άλλα πράγματα αρκεί να μην είναι μικρονοηκός κουτοπόνηρος και συμφεροντολόγος.
Τέλος υπάρχει εισήγηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου από το 1999 για εισαγωγή του Αυτοματισμού στον κλάδο ΠΕ20 χρονιά που άλλα τμήματα δεν είχαν καν ιδρυθεί.   
   
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2007, 06:42:01 μμ από vmak »

Αποσυνδεδεμένος Empire

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #1006 στις: Μάιος 26, 2007, 04:35:29 μμ »
Στάλθηκε από: psych@ra:
Το επίπεδο δεν παύει να είναι ΤΕΙ. Ας μη συγκρίνουμε τα ΤΕΙ σα να είναι μερικά σαν να είναι ΑΕΙ και άλλα σαν να είναι ΙΕΚ κλπ.
Αν θα έπρεπε να γίνει κάποιο "χοντρό" ξεχώρισμα, ας μπουν μόνο οι ΠΕ19 στην εκπαίδευση. Το θέμα είναι ότι με την εφαρμογή της διδασκαλίας της Πληροφορικής και στα δημοτικά, μας φέρνει στη δύσκολη θέση, ότι μόνο απόφοιτοι ΑΕΙ, δε φτάνουν.
Όσο για τα άλλα τμήματα, ΕΛΕΓΧΟΣ έγινε.
Δε δημιουργήθηκε για πλάκα το ΠΔ268.


Ένα έχω να πω:Χαίρομαι που απο τον Οκτώβρη ξεκινά αξιολόγηση των τμημάτων....που κάποιοι σίγουρα δεν την θέλουν,έτσι για να καταριφθούν και κάποιοι μύθοι περί ΑΕΙ-ΤΕΙ(μιλάω για συγκεκριμένα τμήματα),τίποτα άλλο δεν συμπληρώνω!!Όσο για τον έλεγχο,αν θέλεις μπορείς να μου πεις και τα κριτήρια γιατί στην ελλάδα είναι γνωστό το τι έλεγχοι γίνονται και πόσους τους πιάνει ο πραγματικός έλεγχος(προσκήνιο) και κάποιους τους προσπερνάει απ'έξω(παρασκήνιο);

Στάλθηκε από: John_PE20
Και θα ήθελα να μάθω γιατί βρε "ειδήμονες"  της Πληροφορικής τώρα κόπτεστε για τον πίνακα Γ. Εκεί δεν πάνε όσοι απέτυχαν από τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για να δουλέψουν ώς ωρομίσθιοι. Δηλαδή όσους ο ΑΣΕΠ θεώρησε ότι ότι δεν έχουν την επάρκεια να διδάξουν και τους απέρριψαν. Νόμιζα ότι στις σχολές σας  (ΤΕΙ Πληροφορικής και Η/Υ Συστημάτων) γίνετε πραγματιικά πολύ καλή δουλεία.
Φαίνετε όμως ότι όταν δεν μπορείται να απαντήσετε σε ερωτήσεις τύπου :Το ποντίκι είναι μονάδα εισόδου ή εξόδου (ΑΣΕΠ 2001), ότι όταν για 600 θέσεις δηλώνουν 600 άτομα και παιρνούν την βάση 350 (2001) ή 450 (2005) μάλλον δεν γίνετε και τόσο καλή δουλεία στα τμήματα σας. Και σας πειράζει γιατί συμμετέχουν μαζί σας και απόφοιτοι από άλλες σχολές και παίρνουν τις θέσεις που πιστεύετε ότι δικαιωματικά σας ανήκουν. Ξέρω πάρα πολούς απόφοιτους ΤΕΙ και ΑΕΙ Πληροφορικής που δεν έπιασαν την βάση σε απλά πράγματα.
Και κάθεστε και συζητάτε για προγράμματα σπουδών. Ναι να γίνει αξιολόγηση γιατί εγώ προσωπικά αρχίζω να αμφιβάλλω για την δουλεία που γίνετε στα τμήματα σας. Και μετά αρχίζετε και ψάχνετε τον πίνακα Γ. Γιατί αλλίως εσείς τα σαϊνια δεν μπορείται ούτε την βάση να πιάσετε.


Όντως τα περί ωρομισθίων έτσι είναι όχι ότι δεν πιστεύω να το γνώριζαν οι προηγούμενοι που αναφέρθηκαν,αλλά θα 'πρεπε να συμπληρώσεις ότι στον πίνακα Γ μπαίνουν και τα γνωστά σε όλους πλέον βύσματα ή τα τσουτσέκια του κάθε πολιτικού ή γνωστού(ανώτερου) στην δευτεροβάθμια.Όσον αφορά το παράδειγμα με το ποντίκι,όντως είναι για κλάματα :'( γι'αυτό και είχα αναφερθεί και θα ξανααναφερθώ στο επίπεδο σπουδών,πως δηλαδή σε κάποια τμήματα έχουν 100 και πλέον άτομα για ορκωμοσία κάθε εξάμηνο και σε κάποια άλλα μας φεύγει ο τάκος(να μου επιτραπεί) για να περαστεί ένα μάθημα,γι'αυτό και αναφέρθηκα σε αξιολόγηση και σε επίπεδο σπουδών νωρίτερα σε άλλη παρέμβαση.Όσο για τις γενικεύσεις σου περί βάσης,καλά χαλάρωσε μην τους παίρνει και όλους η μπάλα γιατί μπορούν να χρησιμοποιηθεί το συγκεκριμένο επιχείρημα και για άλλους κλάδους(βλέπε ΑΣΕΠ δασκάλων φέτος κ.α.) αλλά και για τμήματα που εμείς οι ίδιοι μπορεί να αντιπροσωπεύουμε(το τονίζω το τελευταίο).

Αποσυνδεδεμένος John_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #1007 στις: Μάιος 26, 2007, 05:28:15 μμ »
Όσο για τις γενικεύσεις σου περί βάσης,καλά χαλάρωσε μην τους παίρνει και όλους η μπάλα γιατί μπορούν να χρησιμοποιηθεί το συγκεκριμένο επιχείρημα και για άλλους κλάδους(βλέπε ΑΣΕΠ δασκάλων φέτος κ.α.) αλλά και για τμήματα που εμείς οι ίδιοι μπορεί να αντιπροσωπεύουμε(το τονίζω το τελευταίο).

Χρησιμοποίησα σκληρή γλώσσα γιατί δεν μπορώ να ακούω άλλο: εμείς τέτοιο πρόγραμμα σπουδών, εσείς τέτοιο, εμείς μπήκαμε με τέοια βάση, εσείς με τέτοια βάση και στο τέλος οι περισσότεροι (στατιστικά οι περισσότεροι) να τρώνε το αγγούρι στον ΑΣΕΠ (και απο τα παλιά τμήματα και από τα καινούργια). Και μετά να ψάχνουν όλοι να φάνε την θέση του άλλου.
Και χαίρομαι που με συμπληρώνεις για τον πίνακα Γ ο οποίος έχει γίνει καθαρά βυσματικός. Στην δικία μου την περίπτωση με πέταξε έξω ο προϊστάμενος από την ΠΔΣ για να δώσει τις ώρες στον αδιόριστο γιο του προϊστάμενου της Α/βάθμιας(βάση νόμου εγώ προηγούμουν). Για να μπορέσει του χρόνου να διοριστεί το καμάρι.( Αν και αμφιβάλλω ότι θα ξαναγίνουν διορισμού από τον πίνακα Γ με τόσους υπεράριθμους που έχουμε).
Άλλη περίπτωση βύσματος στον πίνακα Γ:Στο σχολείο μου πάλι στείλανε για άλλη ειδικότητα πτυχιούχο με έτος κτήσης πτυχίου 2005 και ημερομηνία  γέννησης προπολεμική (δεν κάνω πλάκα). Πρόκειτε για γυναίκα μεγαλοδικηγόρου που από καπρίτσιο της ήρθε να διδάξει στα 60.Φυσικά επρόκειτο για ανισσόροπο άτομο,που κίνησε όλα τα νήματα για να μπορέσει να ικανοποιήση ένα καπρίτσιο.Αποτέλεσμα:τα ίδια τα παιδία την έδιωξαν. Απορό όμως που δεν ντράπηκε κανένας (προϊστάμενος,διευθυντής εκπαίδευσης κτλ).
Και ξέρω ακόμα πολλές περιπτώσεις που ο πίνακας Γ καταστρατηγήτε.

Εμάς όμως μας ενδιαφέρει να βγάζουμε ο ένας το μάτι του άλλου.
Και μετά μιλάμε και για αξιοπρέπεια.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159907
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 463
Σύνολο: 470

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.