0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
αλήθεια... παραγωγικότητα σε εκπαιδευτικό τι σημαίνει; μπορείς να μας πεις συνάδελφε;
Να σου πω ένα παράδειγμα για το αντίθετο (αντιπαραγωγικότητα); Συνάδελφος ΠΕ4 στο σχολείο μας είναι για 2η συνεχή χρονιά υπεύθυνη του εργαστηρίου φυσικών επιστημών (που σημαίνει μείωση ωραρίου κατά 3 ώρες εβδομαδιαίως) και δεν έχει κάνει ΟΥΤΕ ΕΝΑ πείραμα στους μαθητές! Και αυτό με την ανοχή του διευθυντή που είναι κι αυτός ειδικότητας ΠΕ4 ...
Παράθεση από: fatsoula στις Ιουνίου 03, 2011, 05:51:41 amΝα σου πω ένα παράδειγμα για το αντίθετο (αντιπαραγωγικότητα); Συνάδελφος ΠΕ4 στο σχολείο μας είναι για 2η συνεχή χρονιά υπεύθυνη του εργαστηρίου φυσικών επιστημών (που σημαίνει μείωση ωραρίου κατά 3 ώρες εβδομαδιαίως) και δεν έχει κάνει ΟΥΤΕ ΕΝΑ πείραμα στους μαθητές! Και αυτό με την ανοχή του διευθυντή που είναι κι αυτός ειδικότητας ΠΕ4 ...είναι μια ένδειξη προφανώς... αλλά νομίζω πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί σε γενικεύσεις με αφορμή μιας μόνο πτυχής μιας περίπτωσης... δεν νομίζω ότι μπορούμε να κρίνουμε αν κάποιος είναι ή όχι κατάλληλος...
Οπωσδηποτε δεν αποτελει γενικευση, αλλα δεν διασφαλιζονται οι ισες ευκαιριες μαθησης γαι τους μαθητες των δημοσιων σχολειων. Δεν πρεπει να επιτρεπουμε σε κανενα να μη κανει τουλαχιστον το καθηκον του.
Παράθεση από: greeker στις Ιουνίου 01, 2011, 11:54:01 pmαλήθεια... παραγωγικότητα σε εκπαιδευτικό τι σημαίνει; μπορείς να μας πεις συνάδελφε;Να σου πω ένα παράδειγμα για το αντίθετο (αντιπαραγωγικότητα); Συνάδελφος ΠΕ4 στο σχολείο μας είναι για 2η συνεχή χρονιά υπεύθυνη του εργαστηρίου φυσικών επιστημών (που σημαίνει μείωση ωραρίου κατά 3 ώρες εβδομαδιαίως) και δεν έχει κάνει ΟΥΤΕ ΕΝΑ πείραμα στους μαθητές! Και αυτό με την ανοχή του διευθυντή που είναι κι αυτός ειδικότητας ΠΕ4 ...
..... δεν θα απέκλεια καθόλου αυτός που δεν μπήκε καμία φορά στο εργαστήριο να είναι καλύτερος και συνεπέστερος.
δεν είναι απλό πράγμα η αξιολόγηση. ίσως είναι ανέφικτη η αντικειμενική αξιολόγηση.άρα πρέπει να περιοριστούμε σε εντελώς μετρήσιμα στοιχεία, ....
είμαι υπέρ της αξιολόγησης, αλλά πολύ φοβάμαι θα καταντήσει να είναι ένα τυπικό έγγραφο μια-δυο φορές το χρόνο
Παράθεση από: greeker στις Ιουνίου 03, 2011, 06:59:19 pmδεν είναι απλό πράγμα η αξιολόγηση. ίσως είναι ανέφικτη η αντικειμενική αξιολόγηση.άρα πρέπει να περιοριστούμε σε εντελώς μετρήσιμα στοιχεία, .... για εντελως μετρησιμα στοιχεια μιλαμε. Δεν ειναι μετρησιμο στοιχειο και μαλιστα υπερ το γεγονος οτι χρησιμοποιει καποιες λιγες φορες το εργαστηρι ?η αξιολογηση εχει μετρησιμα στοιχεια και μαλιστα παρα πολλα!
Ας ξεκινήσει η αξιολόγηση σε μετρήσημα και αντικειμενικά πράγματα όπως:τι ώρα μπαίνει ο καθηγητής στην τάξη από τη στιγμή που χτυπάει το κουδούνι;πόσες φορές διώχνει τα παιδιά νωρίτερα για να προλάβει την λαική, ιδιαίτερα κλπ;πόσες φορές δεν έρχεται να κάνει μάθημα γιατί πρέπει να πάρε σβάρνα όλα τα σχολεία να μιλήσει για την παράταξή του;έχει διαμαρτυρηθεί ο καθηγητής ποτέ γιατί έχει ένα κενό μέσα στο πρόγραμμά του;έχει διαμαρτυρηθεί ο καθηγητής ποτέ γιατί οι εκδρομές πέφτουν πάντα κάθε Τρίτη και Παρασκευή που έχει 3ωρο;έχει διαμαρτυρηθεί ο καθηγητής ποτέ γιατί να έχει 2 εφημερίες στην αυλή παραπάνω;έχει διαμαρτυρηθεί ο καθηγητής ποτέ γιατί να ξεκινάει πάντα 1η ώρα ή γιατί να τελειώνει πάντα 7η;έχει διαμαρτυρηθεί ο καθηγητής ποτέ γιατί τον έβαλαν 2η βάρδια στις εξετάσεις που ξεκινάει 11 και έχει ζέστη;έχει διαμαρτυρηθεί ο καθηγητής ποτέ γιατί ο σύλλογος να ξεκινήσει στις 12 και όχι από τις 10;έχει διαμαρτυρηθεί ο καθηγητής ποτέ γιατί ο σύλλογος να γίνεται πάντα Παρασκευή που έχει μόνο 3 πρώτες ώρες μάθημα;έχει διαμαρτυρηθεί ο καθηγητής ποτέ γιατί ο σύλλογος αργεί και πήγε η ώρα 1;έχει διαμαρτυρηθεί ο καθηγητής ποτέ γιατί του βγήκε ένα ρεπό λιγότερο στις εφημερίες στις εξετάσεις;Αυτά και με εισήγηση του διευθυντή! και βλέπουμε μετά
Παράθεση από: fatsoula στις Ιουνίου 03, 2011, 05:51:41 amΠαράθεση από: greeker στις Ιουνίου 01, 2011, 11:54:01 pmαλήθεια... παραγωγικότητα σε εκπαιδευτικό τι σημαίνει; μπορείς να μας πεις συνάδελφε;Να σου πω ένα παράδειγμα για το αντίθετο (αντιπαραγωγικότητα); Συνάδελφος ΠΕ4 στο σχολείο μας είναι για 2η συνεχή χρονιά υπεύθυνη του εργαστηρίου φυσικών επιστημών (που σημαίνει μείωση ωραρίου κατά 3 ώρες εβδομαδιαίως) και δεν έχει κάνει ΟΥΤΕ ΕΝΑ πείραμα στους μαθητές! Και αυτό με την ανοχή του διευθυντή που είναι κι αυτός ειδικότητας ΠΕ4 ...Γιατί δεν την καταγγείλατε; Γιατί δεν οργανώσατε μαθητές και κηδεμόνες να διαμαρτυρηθούν για την ελλειπή εργαστηριακή εκπαίδευση των παιδιών;
Παράθεση από: Landau στις Ιουνίου 03, 2011, 07:29:38 pmΠαράθεση από: fatsoula στις Ιουνίου 03, 2011, 05:51:41 amΠαράθεση από: greeker στις Ιουνίου 01, 2011, 11:54:01 pmαλήθεια... παραγωγικότητα σε εκπαιδευτικό τι σημαίνει; μπορείς να μας πεις συνάδελφε;Να σου πω ένα παράδειγμα για το αντίθετο (αντιπαραγωγικότητα); Συνάδελφος ΠΕ4 στο σχολείο μας είναι για 2η συνεχή χρονιά υπεύθυνη του εργαστηρίου φυσικών επιστημών (που σημαίνει μείωση ωραρίου κατά 3 ώρες εβδομαδιαίως) και δεν έχει κάνει ΟΥΤΕ ΕΝΑ πείραμα στους μαθητές! Και αυτό με την ανοχή του διευθυντή που είναι κι αυτός ειδικότητας ΠΕ4 ...Γιατί δεν την καταγγείλατε; Γιατί δεν οργανώσατε μαθητές και κηδεμόνες να διαμαρτυρηθούν για την ελλειπή εργαστηριακή εκπαίδευση των παιδιών;Είναι δύσκολο να καταγγείλεις συνάδελφο με την οποία είσαι επί σειρά ετών στο ίδιο σχολείο ή να στρέψεις τους μαθητές εναντίον της. Τον έλεγχο της καθηγήτριας θα έπρεπε να έχει κάνει ο διευθυντής ή ό φορέας που παρακολουθεί τους υπεύθυνους των εργαστηρίων ΠΕ4 (νομίζω λέγεται ΕΚΦΕ).
Παραθέτω κάτι που έγραψα σε άλλο τοπικΠαράθεση από: killbill στις Ιουνίου 01, 2011, 04:27:53 pmΑς ξεκινήσει η αξιολόγηση σε μετρήσημα και αντικειμενικά πράγματα όπως:τι ώρα μπαίνει ο καθηγητής στην τάξη από τη στιγμή που χτυπάει το κουδούνι;πόσες φορές διώχνει τα παιδιά νωρίτερα για να προλάβει την λαική, ιδιαίτερα κλπ;πόσες φορές δεν έρχεται να κάνει μάθημα γιατί πρέπει να πάρε σβάρνα όλα τα σχολεία να μιλήσει για την παράταξή του;έχει διαμαρτυρηθεί ο καθηγητής ποτέ γιατί έχει ένα κενό μέσα στο πρόγραμμά του;έχει διαμαρτυρηθεί ο καθηγητής ποτέ γιατί οι εκδρομές πέφτουν πάντα κάθε Τρίτη και Παρασκευή που έχει 3ωρο;έχει διαμαρτυρηθεί ο καθηγητής ποτέ γιατί να έχει 2 εφημερίες στην αυλή παραπάνω;έχει διαμαρτυρηθεί ο καθηγητής ποτέ γιατί να ξεκινάει πάντα 1η ώρα ή γιατί να τελειώνει πάντα 7η;έχει διαμαρτυρηθεί ο καθηγητής ποτέ γιατί τον έβαλαν 2η βάρδια στις εξετάσεις που ξεκινάει 11 και έχει ζέστη;έχει διαμαρτυρηθεί ο καθηγητής ποτέ γιατί ο σύλλογος να ξεκινήσει στις 12 και όχι από τις 10;έχει διαμαρτυρηθεί ο καθηγητής ποτέ γιατί ο σύλλογος να γίνεται πάντα Παρασκευή που έχει μόνο 3 πρώτες ώρες μάθημα;έχει διαμαρτυρηθεί ο καθηγητής ποτέ γιατί ο σύλλογος αργεί και πήγε η ώρα 1;έχει διαμαρτυρηθεί ο καθηγητής ποτέ γιατί του βγήκε ένα ρεπό λιγότερο στις εφημερίες στις εξετάσεις;Αυτά και με εισήγηση του διευθυντή! και βλέπουμε μετά