*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 98143 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eidafws

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #84 στις: Νοεμβρίου 27, 2011, 09:35:37 pm »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:33:21 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #85 στις: Νοεμβρίου 27, 2011, 09:51:28 pm »
β. Για μάθημα που για οποιονδήποτε λόγο διδάχθηκε
λιγότερο από δέκα (10) ώρες, δεν κατατίθεται βαθμολο−
γία, εάν αποδεδειγμένα και δικαιολογημένα ο διδάσκων
δεν διαθέτει επαρκή στοιχεία για την αξιολόγηση των
μαθητών.


αρ.7 παρ.2β    πδ50/2006 Αξιολόγηση μαθητών λυκείου. ( η παρούσα ισχύει και για την αναθεώρηση του πδ60)

κοίτα αναλυτικά και εδώ
http://www.didefth.gr/lows/fek_2006_65a.pdf
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος eidafws

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #86 στις: Νοεμβρίου 28, 2011, 04:05:59 am »
λοβ γιου μπιτς! μα πόσο μ εχεις βοηθήσει με όλα!!?!!

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #87 στις: Νοεμβρίου 29, 2011, 02:22:39 am »
Ερώτηση κρίσεως: Ο διευθυντής σου στο σχολείο αυτό και οι παλιότεροι συνάδελφοι δεν το ήξεραν αυτό για να σε πληροφορήσουν, ωστε να μην ανησυχείς (ή μήπως δεν ενδιαφέρθηκαν;  >:()
  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:33:21 »

Αποσυνδεδεμένος eidafws

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #88 στις: Νοεμβρίου 29, 2011, 03:14:46 am »
Με  διευθυντή/υποδιευθυντή και μία φιλόλογο που μίλησα, κανείς δεν ήξερε κάτι για τις 10 ώρες. Μου δωσαν μαλιστα παραταση μέχρι αυτη την Παρασκευη για να βαλω διαγωνισμα επιμένοντας. Επέμεινα κ εγώ και μου είπαν ότι πρέπει να γίνει σύλλογος κ να γραφτεί πρακτικό αν δε βαθμολογήσω... Αυτό ισχύει; Μήπως μια αναφορά στο πρακτικό συνεδρίασης τριμήνου αρκεί; Σημερα παντως θα τους πω και θα τους δείξω αυτό που έβαλε η bitch να τελειώνουμε..

ανανέωση: τελικά μια χαρά ξέρανε οπως διαπιστωσα σημερα απλώς δε θέλανε να γίνει χρήση του νόμου για κάποιο λόγο. όπως και να χει, πέρασε το δικό μου! ευχαριστώ όσους ασχολήθηκαν!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 29, 2011, 03:40:28 pm από eidafws »

Αποσυνδεδεμένος Λυδία

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #89 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2012, 06:06:30 pm »
Μιλάω για εκείνα τα μικρά βιβλιαράκια που χρησιμοποιούσαν κάποτε οι καθηγητές μας όταν μας εξέταζαν στο μάθημα της μέρας..Ξέρω ότι τα χρησιμοποιούν αρκετοί συνάδελφοι ακόμα αλλά εμένα προσωπικά μου φαίνονται δύσχρηστα και ξεπερασμένα.Έχει να προτείνει κανείς κάποια άλλη φόρμα για την καταγραφή της επίδοσης των μαθητών ανά τρίμηνο;;

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #90 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2012, 07:36:25 pm »
επαναφέρω αυτό το θέμα γιατί ακόμα και μετά από τόσα χρόνια με απασχολεί ακόμα το θέμα της αποτελεσματικής και αξιόπιστης καταγραφής της μαθητικής επίδοσης κατά τη διάρκεια του τετραμήνου!

Καλές ιδέες, πρακτικές που έχουν δουλέψει καλά, καμιά ιδέα γενικώς;

ΥΓ αυτά τα βαθμολόγια όντως λίγο άβολα, απορώ τι γράφανε οι καθηγητές μας εκεί μέσα. Όσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει δεν το έχω βολευτεί ιδιαίτερα (ποτέ στην τάξη βέβαια!).
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #91 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2012, 08:12:03 pm »
Εγώ χρησιμοποιώ αυτό http://www.engrade.com/. Ενημερώνω τους μαθητές για τα ποσοστά.
Έχω ένα πίνακα χαρτί απο excel στην τάξη μαζί μου για την προφορική εξέταση με μαθητές, ημερομηνία, ύλη. που στην συνέχεια τα περναω στο site.
Και κρατάω σημειώσεις για την συμμετοχή στην παράδοση και την διαγωγή με εφαρμογή στο iphone.
Εκτός και αν έχει wifi η τάξη οπότε όλα πάνε κατευθείαν στο λαπτοπ.
Πάλι εκτός και αν έχεις λεφτά και πάρεις ένα καλό Ipad και τα λύνεις όλα. :P

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ:
« Απάντηση #92 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2012, 08:26:39 pm »
Mία ένσταση σχετικά με το engrade.com αγαπητέ :) δεν το έχω χρησιμοποιήσει, αλλά μήπως υπάρχει θέμα με τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών; Nομίζω υπάρχει και το αντίστοιχο http://eclass.sch.gr/ ....
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 22, 2012, 08:28:30 pm από adigoni »

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #93 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2012, 08:28:15 pm »
α πα πα πολύ ακριβός είσαι συνάδελφε!  ;) :o :P

Ερώτηση: στην τάξη εξετάζεις πχ 2-3 μαθητές τη φορά και τους βαθμολογείς κανονικά, δηλαδή αριθμητικά ή με ένα χαρακτηριστμό; αυτό εννοείς εξέταση; Με προβληματίζει το γεγονός ότι σε αυτό που λέμε εξέταση άντε να κάνεις 1-2 ερωτήσεις στον καθένα, είναι αρκετό για να του βάλεις πχ 12 ή 14 ή 13 ή.....;;;;
Επίσης, οι μαθητές σε βλέπουν όταν τα κάνεις όλα αυτά (σημειωσεις κλπ;) Δεν έχεις γκρίνιες για άγχος και τέτοια;
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #94 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2012, 08:37:30 pm »
Δεν έχει κανείς πρόσβαση στους βαθμούς ούτε στα ονόματα των μαθητών. Δεν δίνω πρόσβαση στους μαθητές. Δεν βλέπω ουσιαστικό κίνδυνο.
όντως η προφορική εξέταση για μένα είναι 1-2 ερωτήσεις σε 2-3 μαθητές, και οι βαθμοί που χρησιμοποιώ είναι 20/15/10/5/0. Έχω και μια άλλη κατηγορία προφορικού βαθμου που ονομάζω συμμετοχη. Είναι με point system και είναι πιο αναλυτική. Δοκιμάζω και κάτι καινούργιο φέτος...... Στο τέλος τίποτα από αυτά δεν είναι τέλειο. Δοκιμάζουμε. Απλώς εγώ προτείνω ηλεκτρονικά βαθμολόγια. Υπάρχουν και άλλα.
Όχι δεν νιώθω ότι προκαλεί άγχος, άλλωστε οι βαθμοί που βάζω στο τέλος βγαίνουν αρκετά μεγάλοι. Απλώς προσπαθώ να δώσω ένα αίσθημα δικαιοσύνης και αξιοπιστίας στα παιδιά.. και σε μένα. (φέτος θα έχω 480 μαθητές, χρειάζομαι ένα γερό σύστημα, αλλιώς μόνο με την μνήμη δεν τραβάω)
Το eclass είναι πρωτόγονο και μου κακοφαίνεται
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 22, 2012, 08:45:23 pm από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #95 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2012, 08:50:14 pm »
οκ, προφανώς ανήκω στην ....προϊστορία και έτσι, όταν ήμουν στην τάξη χρησιμοποιούσα φυσικά αυτά τα παλιά βαθμολόγια ( ωστόσο ειχα βρει ένα trendy βιβλιοπωλείο και τα αγόραζα σε χρωματάκια ροζ, λιλά και γαλάζια γιατί αυτά που μας έδιναν στο σχολείο ήταν τα θλιβερά μαύρα, μπορντώ, μπλε και πράσινα!! ) ( και να σας πω την αλήθεια, τα χρωματιστά δεν ήταν και τόσο φοβικά για τους μαθητές, σχεδόν τους άρεσαν κιόλας!! )

τα χρησιμοποιούσα ως εξής - και οκ για μένα λειτουργούσαν :
είχα ένα για κάθε τάξη ( πχ το ροζ για την Α, το λιλά για την
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #96 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2012, 08:50:51 pm »
Με τόσους μαθητές έχεις απόλυτο δίκιο, θες γερό σύστημα! :-)
Θα με ενδιέφερε να ξέρω λίγο περισσότερα για το point system της συμμετοχής. Είναι εφικτό;
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ:
« Απάντηση #97 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2012, 08:54:25 pm »
Χρησιμοποιώ απλώς την ονομαστική κατάσταση των μαθητών ίδια με αυτή την οποία καταθέτουμε στα τέλη τριμήνων/τετραμήνων με τη βαθμολογία τους .Δημιουργώ περισσότερες στήλες δίπλα στα ονόματα για 2 προφ. εξετάσεις, τεστ, διαγώνισμα και φυσικά συγκρατώ και τη συνολική εικόνα του μαθητή μέσα στην τάξη...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182609
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 428
Σύνολο: 440

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.