PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
5
6
7
8
9
...
14
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: (Αναγνώστηκε 98137 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
eidafws
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 200
Απ:
«
Απάντηση #84 στις:
Νοεμβρίου 27, 2011, 09:35:37 pm »
Tweet
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ:
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 20:21:36 »
bitch
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 5148
Φύλο:
ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
Απ:
«
Απάντηση #85 στις:
Νοεμβρίου 27, 2011, 09:51:28 pm »
β. Για μάθημα που για οποιονδήποτε λόγο διδάχθηκε
λιγότερο από δέκα (10) ώρες, δεν κατατίθεται βαθμολο−
γία, εάν αποδεδειγμένα και δικαιολογημένα ο διδάσκων
δεν διαθέτει επαρκή στοιχεία για την αξιολόγηση των
μαθητών.
αρ.7 παρ.2β πδ50/2006 Αξιολόγηση μαθητών λυκείου. ( η παρούσα ισχύει και για την αναθεώρηση του πδ60)
κοίτα αναλυτικά και εδώ
http://www.didefth.gr/lows/fek_2006_65a.pdf
Καταγράφηκε
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!
"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!
eidafws
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 200
Απ:
«
Απάντηση #86 στις:
Νοεμβρίου 28, 2011, 04:05:59 am »
λοβ γιου μπιτς! μα πόσο μ εχεις βοηθήσει με όλα!!?!!
Καταγράφηκε
greedo
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3580
Φύλο:
Han shot first...
Απ:
«
Απάντηση #87 στις:
Νοεμβρίου 29, 2011, 02:22:39 am »
Ερώτηση κρίσεως: Ο διευθυντής σου στο σχολείο αυτό και οι παλιότεροι συνάδελφοι δεν το ήξεραν αυτό για να σε πληροφορήσουν, ωστε να μην ανησυχείς (ή μήπως δεν ενδιαφέρθηκαν;
)
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ:
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 20:21:36 »
eidafws
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 200
Απ:
«
Απάντηση #88 στις:
Νοεμβρίου 29, 2011, 03:14:46 am »
Με διευθυντή/υποδιευθυντή και μία φιλόλογο που μίλησα, κανείς δεν ήξερε κάτι για τις 10 ώρες. Μου δωσαν μαλιστα παραταση μέχρι αυτη την Παρασκευη για να βαλω διαγωνισμα επιμένοντας. Επέμεινα κ εγώ και μου είπαν ότι πρέπει να γίνει σύλλογος κ να γραφτεί πρακτικό αν δε βαθμολογήσω... Αυτό ισχύει; Μήπως μια αναφορά στο πρακτικό συνεδρίασης τριμήνου αρκεί; Σημερα παντως θα τους πω και θα τους δείξω αυτό που έβαλε η bitch να τελειώνουμε..
ανανέωση: τελικά μια χαρά ξέρανε οπως διαπιστωσα σημερα απλώς δε θέλανε να γίνει χρήση του νόμου για κάποιο λόγο. όπως και να χει, πέρασε το δικό μου! ευχαριστώ όσους ασχολήθηκαν!
«
Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 29, 2011, 03:40:28 pm από eidafws
»
Καταγράφηκε
Λυδία
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 142
Απ:
«
Απάντηση #89 στις:
Σεπτεμβρίου 08, 2012, 06:06:30 pm »
Μιλάω για εκείνα τα μικρά βιβλιαράκια που χρησιμοποιούσαν κάποτε οι καθηγητές μας όταν μας εξέταζαν στο μάθημα της μέρας..Ξέρω ότι τα χρησιμοποιούν αρκετοί συνάδελφοι ακόμα αλλά εμένα προσωπικά μου φαίνονται δύσχρηστα και ξεπερασμένα.Έχει να προτείνει κανείς κάποια άλλη φόρμα για την καταγραφή της επίδοσης των μαθητών ανά τρίμηνο;;
Καταγράφηκε
daffyduck
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 540
Φύλο:
ΠΕ 02
Απ:
«
Απάντηση #90 στις:
Σεπτεμβρίου 22, 2012, 07:36:25 pm »
επαναφέρω αυτό το θέμα γιατί ακόμα και μετά από τόσα χρόνια με απασχολεί ακόμα το θέμα της
αποτελεσματικής
και
αξιόπιστης
καταγραφής της μαθητικής επίδοσης κατά τη διάρκεια του τετραμήνου!
Καλές ιδέες, πρακτικές που έχουν δουλέψει καλά, καμιά ιδέα γενικώς;
ΥΓ αυτά τα βαθμολόγια όντως λίγο άβολα, απορώ τι γράφανε οι καθηγητές μας εκεί μέσα. Όσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει δεν το έχω βολευτεί ιδιαίτερα (ποτέ στην τάξη βέβαια!).
Καταγράφηκε
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!
gvasilis
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3227
Φύλο:
Απ:
«
Απάντηση #91 στις:
Σεπτεμβρίου 22, 2012, 08:12:03 pm »
Εγώ χρησιμοποιώ αυτό
http://www.engrade.com/
. Ενημερώνω τους μαθητές για τα ποσοστά.
Έχω ένα πίνακα χαρτί απο excel στην τάξη μαζί μου για την προφορική εξέταση με μαθητές, ημερομηνία, ύλη. που στην συνέχεια τα περναω στο site.
Και κρατάω σημειώσεις για την συμμετοχή στην παράδοση και την διαγωγή με εφαρμογή στο iphone.
Εκτός και αν έχει wifi η τάξη οπότε όλα πάνε κατευθείαν στο λαπτοπ.
Πάλι εκτός και αν έχεις λεφτά και πάρεις ένα καλό Ipad και τα λύνεις όλα.
Καταγράφηκε
adigoni
Επισκέπτης
Απ:
«
Απάντηση #92 στις:
Σεπτεμβρίου 22, 2012, 08:26:39 pm »
Mία ένσταση σχετικά με το engrade.com αγαπητέ
δεν το έχω χρησιμοποιήσει, αλλά μήπως υπάρχει θέμα με τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών; Nομίζω υπάρχει και το αντίστοιχο
http://eclass.sch.gr/
....
«
Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 22, 2012, 08:28:30 pm από adigoni
»
Καταγράφηκε
daffyduck
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 540
Φύλο:
ΠΕ 02
Απ:
«
Απάντηση #93 στις:
Σεπτεμβρίου 22, 2012, 08:28:15 pm »
α πα πα πολύ ακριβός είσαι συνάδελφε!
Ερώτηση: στην τάξη εξετάζεις πχ 2-3 μαθητές τη φορά και τους βαθμολογείς κανονικά, δηλαδή αριθμητικά ή με ένα χαρακτηριστμό; αυτό εννοείς εξέταση; Με προβληματίζει το γεγονός ότι σε αυτό που λέμε εξέταση άντε να κάνεις 1-2 ερωτήσεις στον καθένα, είναι αρκετό για να του βάλεις πχ 12 ή 14 ή 13 ή.....;;;;
Επίσης, οι μαθητές σε βλέπουν όταν τα κάνεις όλα αυτά (σημειωσεις κλπ;) Δεν έχεις γκρίνιες για άγχος και τέτοια;
Καταγράφηκε
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!
gvasilis
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3227
Φύλο:
Απ:
«
Απάντηση #94 στις:
Σεπτεμβρίου 22, 2012, 08:37:30 pm »
Δεν έχει κανείς πρόσβαση στους βαθμούς ούτε στα ονόματα των μαθητών. Δεν δίνω πρόσβαση στους μαθητές. Δεν βλέπω ουσιαστικό κίνδυνο.
όντως η προφορική εξέταση για μένα είναι 1-2 ερωτήσεις σε 2-3 μαθητές, και οι βαθμοί που χρησιμοποιώ είναι 20/15/10/5/0. Έχω και μια άλλη κατηγορία προφορικού βαθμου που ονομάζω συμμετοχη. Είναι με point system και είναι πιο αναλυτική. Δοκιμάζω και κάτι καινούργιο φέτος...... Στο τέλος τίποτα από αυτά δεν είναι τέλειο. Δοκιμάζουμε. Απλώς εγώ προτείνω ηλεκτρονικά βαθμολόγια. Υπάρχουν και άλλα.
Όχι δεν νιώθω ότι προκαλεί άγχος, άλλωστε οι βαθμοί που βάζω στο τέλος βγαίνουν αρκετά μεγάλοι. Απλώς προσπαθώ να δώσω ένα αίσθημα δικαιοσύνης και αξιοπιστίας στα παιδιά.. και σε μένα. (φέτος θα έχω 480 μαθητές, χρειάζομαι ένα γερό σύστημα, αλλιώς μόνο με την μνήμη δεν τραβάω)
Το eclass είναι πρωτόγονο και μου κακοφαίνεται
«
Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 22, 2012, 08:45:23 pm από gvasilis
»
Καταγράφηκε
bitch
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 5148
Φύλο:
ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
Απ:
«
Απάντηση #95 στις:
Σεπτεμβρίου 22, 2012, 08:50:14 pm »
οκ, προφανώς ανήκω στην ....προϊστορία και έτσι, όταν ήμουν στην τάξη χρησιμοποιούσα φυσικά αυτά τα παλιά βαθμολόγια ( ωστόσο ειχα βρει ένα trendy βιβλιοπωλείο και τα αγόραζα σε χρωματάκια ροζ, λιλά και γαλάζια γιατί αυτά που μας έδιναν στο σχολείο ήταν τα θλιβερά μαύρα, μπορντώ, μπλε και πράσινα!! ) ( και να σας πω την αλήθεια, τα χρωματιστά δεν ήταν και τόσο φοβικά για τους μαθητές, σχεδόν τους άρεσαν κιόλας!! )
τα χρησιμοποιούσα ως εξής - και οκ για μένα λειτουργούσαν :
είχα ένα για κάθε τάξη ( πχ το ροζ για την Α, το λιλά για την
Καταγράφηκε
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!
"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!
daffyduck
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 540
Φύλο:
ΠΕ 02
Απ:
«
Απάντηση #96 στις:
Σεπτεμβρίου 22, 2012, 08:50:51 pm »
Με τόσους μαθητές έχεις απόλυτο δίκιο, θες γερό σύστημα! :-)
Θα με ενδιέφερε να ξέρω λίγο περισσότερα για το point system της συμμετοχής. Είναι εφικτό;
Καταγράφηκε
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!
adigoni
Επισκέπτης
Απ:
«
Απάντηση #97 στις:
Σεπτεμβρίου 22, 2012, 08:54:25 pm »
Χρησιμοποιώ απλώς την ονομαστική κατάσταση των μαθητών ίδια με αυτή την οποία καταθέτουμε στα τέλη τριμήνων/τετραμήνων με τη βαθμολογία τους .Δημιουργώ περισσότερες στήλες δίπλα στα ονόματα για 2 προφ. εξετάσεις, τεστ, διαγώνισμα και φυσικά συγκρατώ και τη συνολική εικόνα του μαθητή μέσα στην τάξη...
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
5
6
7
8
9
...
14
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)