PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
7
8
9
10
11
...
14
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: (Αναγνώστηκε 98057 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
sapore
Επισκέπτης
Απ:
«
Απάντηση #112 στις:
Ιανουαρίου 17, 2013, 10:29:26 pm »
Tweet
Για μάθημα που για οποιονδήποτε λόγο διδάχθηκε λιγότερο από δέκα (10) ώρες, δεν κατατίθεται βαθμολογία, εάν αποδεδειγμένα και δικαιολογημένα ο διδάσκων δεν διαθέτει επαρκή στοιχεία για την αξιολόγηση των μαθητών.
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ:
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 21:06:32 »
epafos
Νέο μέλος
Μηνύματα: 48
Απ:
«
Απάντηση #113 στις:
Δεκεμβρίου 09, 2013, 01:15:38 pm »
Καλημέρα συνάδελφοι.
Προσπαθώ να βρω τη νομοθεσία περί κατάθεσης βαθμολογίας τριμήνου στην
Πρωτοβάθμια
. Πρόσφατα μετακινήθηκα σε νέο σχολείο, μια εβδομάδα πριν τη λήξη του τριμήνου. Τόσο ο διευθυντής του σχολείου, όσο και ο προϊστάμενος εκπαίδευσης επιμένουν ότι πρέπει να καταθέσω βαθμολογία. Όπως καταλαβαίνετε όμως, είναι αδύνατο να αξιολογήσω τους μαθητές σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.
Μήπως υπάρχει κάποιο έγγραφο που ξεκαθαρίζει την κατάσταση;
Καταγράφηκε
happiness
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2158
Φύλο:
ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
Απ:
«
Απάντηση #114 στις:
Δεκεμβρίου 10, 2013, 03:17:31 pm »
epafos καλό είναι να επικοινωνήσεις με τον σύμβουλο της ειδικότητάς σου. Επίσης, υποθέτω πως πριν από εσένα υπήρχε άλλος συνάδελφος στο σχολείο που έκανε το μάθημα. Προσπάθησε να επικοινωνήσεις μαζί του και να του ζητήσεις προτεινόμενη βαθμολογία για τους μαθητές, την οποία βέβαια αν θέλεις υιοθετείς.
[μεταξύ σοβαρού και αστείου] Αν πάλι είσαι καλός στους καβγάδες και στο νταβαντούρι, μπορείς να ανακοινώσεις σε μαθητές, γονείς και σύλλογο, ότι δεν μπορείς να σχηματίσεις αντικειμενική εικόνα για τον κάθε μαθητή, οπότε προκειμένου να μην αδικήσεις κάποιον, θα βάλεις σε όλους την μέση βαθμολογία. Δηλαδή "
Καταγράφηκε
epafos
Νέο μέλος
Μηνύματα: 48
Απ:
«
Απάντηση #115 στις:
Δεκεμβρίου 10, 2013, 04:03:40 pm »
Ερωτώμενος από το διευθυντή μου, ο σύμβουλος απάντησε "καλό είναι να βάλει βαθμολογία". Όμως, η ουσία είναι τι λέει ο νόμος και όχι η υποκειμενική άποψη του συμβούλου ή του προϊσταμένου. Εκείνοι, για τους δικούς τους λόγους, σίγουρα επιθυμούν να υπάρχει βαθμολογία σε όλα τα μαθήματα για να μη δίνεται η εικόνα της μη ομαλότητας.
Όσο για τον προκάτοχό μου, και εκείνος δεν έμεινε στο σχολείο περισσότερο από μια εβδομάδα.
Σημειωτέον ότι είμαι ΠΕ19 και όπως καταλαβαίνετε είναι ακόμα πιο δύσκολο μέσα σε λίγες μέρες να αξιολογήσω κάποιες εκατοντάδες μαθητών.
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ:
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 21:06:32 »
happiness
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2158
Φύλο:
ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
Απ:
«
Απάντηση #116 στις:
Δεκεμβρίου 11, 2013, 01:49:54 pm »
epafos ξανακάνε κρούση στο γραφείο ΠΕ. Ζήτα να σου βρουν τον νόμο να τον διαβάσεις. Κάνε και γραπτή αίτηση εν ανάγκη. Ταυτόχρονα, χωρίς πλάκα, κάνε αυτό που έγραψα "μεταξύ σοβαρού και αστείου". Άφησε να εννοηθεί ότι ΔΕΝ θα βάλεις άριστα σε όλους. Αυτό μπορεί να κάνει τον διευθυντή σου να το ξανασκεφτεί και να προτιμήσει ο βαθμός του Α τριμήνου να βγει ως μέσος όρος των επόμενων 2.
Εγώ πάντως εν τέλει, εάν ήμουν τυπικά υποχρεωμένη να βάλω βαθμολογία σε μία τέτοια περίπτωση, θα έβαζα διαγώνισμα σε όλα τα τμήματα και βαθμό τριμήνου ότι γράψουν στο διαγώνισμα. Σκληρό μεν, δικαιότερο δε (κατά την γνώμη μου).
Καταγράφηκε
epafos
Νέο μέλος
Μηνύματα: 48
Απ:
«
Απάντηση #117 στις:
Δεκεμβρίου 11, 2013, 11:12:12 pm »
Xμμ... υποθέτω ότι δουλεύεις στη δευτεροβάθμια και δε γνωρίζεις πώς έχουν τα πράγματα στα δημοτικά. Διαγώνισμα σε όλα τα τμήματα; Σε ποια ύλη; Με τι βιβλία; Με 2-3 ώρες διδασκαλίας το πολύ σε κάθε τμήμα; Σε εργαστήρια που, στην καλυτερη περίπτωση μοιράζονται δύο παιδιά έναν υπολογιστή; Στο μάθημα "ώρα του παιδιού" (δυστυχώς έτσι το βλέπουν οι γονείς και οι μαθητές, παρά τις μεγάλες προσπάθειές μου προς το αντίθετο, και δε φταίω εγώ).
Κάπου πρέπει να υπάρχει στο ίντερνετ η σχετική νομοθεσία... δε μπορεί...
Καταγράφηκε
happiness
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2158
Φύλο:
ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
Απ:
«
Απάντηση #118 στις:
Δεκεμβρίου 12, 2013, 02:55:27 pm »
Μην υποθέτεις τόσο εύκολα
Ύλη και βιβλία δεν υπάρχουν. Αν το μάθημά σου και τα θέματά σου ακολουθούν το πρόγραμμα σπουδών του ΠΙ, τότε είσαι "μέσα". Εξετάζεις ότι έχεις κάνει μέχρι τώρα, έστω κι αυτές τις 2-3 ώρες. Μπορείς να εξετάσεις και ανά ομάδες, δεν απαγορεύεται (όπου όλα τα παιδιά της ομάδας θα πάρουν τον ίδιο βαθμό). Μπορείς επίσης να βάλεις και γραπτά θέματα χρησιμοποιώντας εικόνες. Εγώ προσωπικά είχα βάλει γραπτά τεστ και διαγωνίσματα, διότι είχα κάνει και θεωρητικά μαθήματα μέσα στην τάξη, εκτός από τα πρακτικά στο εργαστήριο.
Επίσης, μπορείς να κάνεις και το εξής. Καταθέτεις γραπτά στο γραφείο ΠΕ την αδυναμία σου να καταθέσεις βαθμόλογία και εξηγείς τους λόγους, και περιμένεις αντίστοιχη γραπτή απάντηση. Εάν υπάρχει νομοθεσία που σε υποχρεώνει, θα την βρουν αυτοί και θα την παραθέσουν. Εάν όχι, τότε η γραπτή τους απάντηση θα είναι πολύ προσεχτική στο τι σε υποχεώνουν να κάνεις και τι όχι.
Άλλωστε, απ ότι έχω καταλάβει μέχρι τώρα, κανείς δεν σε υποχρεώνει/δίνει εντολή να δώσεις βαθμούς. Απλά σε πιέζουν. Αυτό κάτι λέει
Καταγράφηκε
cat
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 298
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ:
«
Απάντηση #119 στις:
Ιανουαρίου 12, 2014, 11:13:37 pm »
Πότε παίρνει βαθμούς το γυμνάσιο και πότε το λύκειο?
Καταγράφηκε
axaliko
Νέο μέλος
Μηνύματα: 80
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ:
«
Απάντηση #120 στις:
Ιανουαρίου 13, 2014, 01:11:10 pm »
Το λύκειο Φεβρουάριο για α τετράμηνο και το γυμνάσιο Μάρτιο για β τρίμηνο
Καταγράφηκε
fertility
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 199
Φύλο:
Απ:
«
Απάντηση #121 στις:
Δεκεμβρίου 18, 2015, 02:16:53 am »
μια ερωτηση σχετικα με το θεμα,
Η βαθμολογια σε λυκειο απο ποιο νουμερο αρχιζει?
Καταγράφηκε
Lasid
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 11730
Φύλο:
ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
Απ:
«
Απάντηση #122 στις:
Δεκεμβρίου 18, 2015, 04:10:29 pm »
Η βαθμολογική κλίμακα είναι από το 1 ως το 20. Στο ΕΠΑΛ που διδάσκω αρκετοί συνάδελφοι σκέφτονται να ξεκινήσουν από 8 στη βαθμολογία τετραμήνου. Μερικοί θα βάλουν και 6 ή 7.
Καταγράφηκε
niteulf
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 715
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ:
«
Απάντηση #123 στις:
Δεκεμβρίου 18, 2015, 05:11:12 pm »
Μέχρι και 3ρια-4ρια έχω δει να βάζουν αλλά είναι νομίζω υπερβολικό. Στη χειρότερη περίπτωση 8άρι έχω βάλει.
Καταγράφηκε
fertility
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 199
Φύλο:
Απ:
«
Απάντηση #124 στις:
Δεκεμβρίου 18, 2015, 05:59:14 pm »
ωραια, να πω ενα παραδειγμα?
μαθητης δεν συμμετεχει στο μαθημα και οταν τον αναγκαζω δυσφορει λες και τον βαζω αγκαρια.
εχουμε εργαστηρια που σε καθε θρανιο - γραφειο εχει απο ενα υπολογιστη.
Συνηθως τον ανοιγει και σερφαρει να περασει η ωρα, παρα τις παρατηρησεις μου και τις ωριαιες που εχει φαει
αναγκαστικα λογω αυτη της καταστασης.
Εκτιμω οτι πανω απο το 10% το πολυ να γνωριζει τα του μαθηματος ενω τελος στο διαγωνισμα τετραμηνου εγραψε 4.
Το μονο θετικο ειναι οτι αν τον αφησω καθεται στη γωνια του και δεν ενοχλει περαιτερω.
Τι βαθμο πρεπει να παρει?
Καταγράφηκε
Lasid
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 11730
Φύλο:
ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
Απ:
«
Απάντηση #125 στις:
Δεκεμβρίου 18, 2015, 06:18:11 pm »
Το 6-7 που έγραψα θα το βάλουν οι συνάδελφοι σε μαθητές που τους ενοχλούν μέσα στο μάθημα.
Για μαθητή που είναι ήσυχος, κάθεται στη γωνιά του και δεν ενοχλεί (όπως έγραψες) μπορείς να βάλεις 8, 9 ή και 10,
ανάλογα με την υπόλοιπη επίδοση/συμπεριφορά του και το αν είναι γενικά συνεργάσιμος!
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
7
8
9
10
11
...
14
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)