*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 98044 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2639
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #154 στις: Φεβρουαρίου 05, 2016, 11:19:29 pm »
Ξέρει κανείς να μου πει πότε δίνονται οι βαθμοί του πρώτου τετραμήνου στα λύκεια;

Στο ΓΕΛ που είμαι, δώσαμε πριν 4 ημέρες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:34:38 »

Αποσυνδεδεμένος joannabear

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 370
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #155 στις: Φεβρουαρίου 06, 2016, 12:01:46 am »
Στο δικό μας ΓΕΛ δώσαμε σήμερα βαθμούς.  8)
Και ξαφνικά ανοίγουν τα μάτια σου. Και βλέπεις καθαρά. Και είσαι ελεύθερος.

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #156 στις: Φεβρουαρίου 06, 2016, 07:56:26 am »
Συνάδελφε να έχεις στο μυαλό σου επίσης ότι τα παιδιά (στα ΕΠΑΛ) προκειμένου να τη βγάλουν καθαρή λένε πολλά ψέματα!!!
 
Μεγάλη αλήθεια κι αυτή!!
  

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #157 στις: Φεβρουαρίου 09, 2016, 12:24:24 am »
You know ΕΠΑΛ??? :o
λες να καναμε καλο διδυμο?  8) κατι θα ξερεις για να το λες.

Συναδελφε, δεν ξερω απο ΕΠΑΛ αλλα αυτο με τους χαριστικους βαθμους κι ελεγχους ισχυει και στα ΓΕΛ - κυριως στην Γ ταξη. Χαρακτηριστικα ειναι οσα ειπε παραπανω η anemoni: ελεγε ν'αρχισει απο 10 (χαριστικα), αλλα τελικα αρχισε απο 13-14, που μαλιστα ηταν κι οι... χαμηλοτεροι βαθμοι στους ελεγχους!!!

Σωστα τα οσα εγραψες για την αξιολογηση της επιδοσης των μαθητων κι οχι της συμπεριφορας τους (αυτη υπαγεται στο χαρακτηρισμο της "διαγωγης"), αλλα ο αυριανος επαγγελματιας δε χρειαζεται μονο γνωσεις αλλα και επαγγελματικο ηθος!!! Γι'αυτο προσωπικα θεωρω οτι πρεπει να επιβραβευεται κατιτις παραπανω βαθμολογικα ο εντιμος, ηθικος, συνεπης μαθητης εναντι ενος αλλου με ισοτιμες γνωσεις αλλα χωρις αυτα τα χαρακτηριστικα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:34:38 »

Αποσυνδεδεμένος fertility

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #158 στις: Φεβρουαρίου 12, 2016, 08:09:44 pm »
παει και αυτο λοιπον, τελειωσε.

Τελικα με λιγες απωλειες, δυο γονεις ειχαν αρκετες αντιρρησεις για τους βαθμους που πηρανε,
ο ενας δε, μιλαγε με εντονο υφος οτι αδικησα το βλασταρι του και δεν δεχονταν κουβεντα.
Προφανως εκει δεν υπαρχει πεδιο συνεννοησης.


Κατα τα αλλα, οταν βλεπω στα μαθηματικα να εχουν παρει 15, και κοιταω το δικο μου μαθημα που ηταν στο 9,
αρχιζω και καταλαβαινω οτι μπλεκει το πραγμα....
Σου λεει στα μαθηματικα που ειναι δυσκολο μαθημα, παιρνει 15, εσυ πως την ειδες?
Τωρα αν ο γιος του φτανει μεχρι του να κανει προσθεση - αφαιρεση - πολ/σμο διαιρεση και τελος
τα μαθηματικα, και το κατα ποσο αντικειμενικα ειναι τα κριτηρια στους βαθμους που εχει παρει προφανως ειναι μια συζητηση φιλοσοφικου περιεχόμενου.

Αλλα τελικα το ζουμι ειναι ενα και μονο, αυτος που προσπαθει να ειναι ψυχρα αντικειμενικος με αυστηρα κριτηρια και μονο τις γνωσεις του μαθητη (μην λαμβανοντας υποψη τις αισχρες συμπεριφορες των μαθητων) γινεται ο κακος και ο γραφικος καραγκιοζης.
Ενω αρκετοι αλλοι διδασκοντες που ομολογουν μεσω συζητησεων, οτι αν τους βαλουμε βαθμους κατω απο την βαση, ποιος τους ακουει εκει εξω? (εννοει οπως τους ακουγα εγω ασταματητα για 3 ολοκληρες ωρες, εχοντας γεμισει ενα γραφειο με διαγωνισματα, τεστ και διαφορες εργασιες) προσπαθώντας να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας?

Αληθεια ποσο υποκριτες ειναι ολοι αυτοι, που θελουν να λενε οτι πασχιζουν και αγωνιουν για την εκπαιδευση αλλα τελικα "πουλανε" εκδουλευση με ανταλλαγμα να δινουν βαθμους με χαμογελα και ευχαριστιες απο τους γονεις?
Μαθητες που εφτασαν στο λυκειο εντελως αγραμματοι, υπογραφουν με τα αρχικα του ονοματεπωνυμου τους και αυτοι ειναι η καλη περιπτωση, οι χειροτεροι υπογραφουν με σταυρο.... προφανως απο την ιδια στοφα εκπαιδευτικων που σημερα πηραν 15αρια και βαλε με το τσουβαλι.
Παραγουν αγραμματους και αμορφωτους ανθρωπους, με ελαχιστη η καθολου κοινωνικοποιηση χωρις κανενα απολυτως σεβασμο για κανενα, και εχουν πειστει οτι ετσι ειναι το σωστο, οταν βεβαιως ο χειροτερος τους βαθμος ηταν 12 με 13 και τα 15 η 17 ηταν ο συνηθης.
Δυστυχως ερχεται ενας "κομπλεξικος", η αφεντια μου και τους λεει, τοσο αξιζετε - τοσο θα παρετε, εκπτωσεις δεν υπαρχουν για κανενα.

Ισως ειναι λαθος να κρινω συναδελφους, αλλα μπορω να κοιμαμαι ησυχος τα βραδια τουλαχιστον στο σημειο οτι δεν ηρθα να τσιμπισω μια θεσουλα και να αραξω, ελπιζω να κοιμουνται το ιδιο ησυχοι και εκεινοι.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #159 στις: Φεβρουαρίου 12, 2016, 08:16:22 pm »
αλλα μπορω να κοιμαμαι ησυχος τα βραδια τουλαχιστον στο σημειο οτι δεν ηρθα να τσιμπισω μια θεσουλα και να αραξω, ελπιζω να κοιμουνται το ιδιο ησυχοι και εκεινοι.

αυτό είναι το σημαντικότερο συνάδελφε! Να έχουμε τη συνείδησή μας καθαρή!!!

Υπομονή έχεις ακόμα να δεις πολλάααααααα
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος fertility

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #160 στις: Φεβρουαρίου 12, 2016, 09:01:03 pm »

Υπομονή έχεις ακόμα να δεις πολλάααααααα

αυτο ειναι που με "τρομαζει", οτι εχω δει - ζησει ενα μικρο ποσοστο,
απο την ανωμαλια αυτης της καταστασης.... :o

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #161 στις: Φεβρουαρίου 12, 2016, 10:17:25 pm »
Πριν μπω στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης πίστευα ότι το πρόβλημα του χαμηλού επιπέδου ήταν τα απλόχερα 10αρια του δημοτικού και η χαλαρότητα του Γυμνασίου (τελικά υπηρετώ σε γυμνάσιο και δεν το θεωρώ χαλαρό) και νόμιζα ότι θα κάνω τη διαφορά με το να είμαι αυστηρή και απαιτητική - γιατί θεωρούσα ότι οι περισσότεροι δεν είναι. Μετά από ελάχιστο καιρό κατέληξα σε μια αρκετά κυνική άποψη: αυτοί που δεν θα μάθουν τίποτα είναι αυτοί που σταμάτησαν να μαθαίνουν στην Α ή τη

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #162 στις: Φεβρουαρίου 12, 2016, 10:26:56 pm »
Γενικότερα η άποψή μου είναι ότι πέραν της βαθμολογίας των γραπτών δοκιμασιών, δεν θα έπρεπε να υπάρχει άλλη βαθμολογία εντός του σχολείου, παρά μόνο περιγραφική αξιολόγηση:  στα γραπτά έγραψε τόσο, η προφορική του συμμετοχή είναι έτσι, η επιμέλειά του είναι αλλιώς, η αυτενέργειά του αλλιώτικα κλπ. Άντε να κάνεις και μια σούμα ότι από τους διδακτικούς στόχους του μαθήματος έχει καλύψει το χ ποσοστό, άρα πηγαίνει στην επόμενη τάξη με το χ υπόβαθρο. Νομίζω ότι έτσι και τους γονείς θα ξεφορτωνόμασταν, και με την ουσία της μάθησης θα ασχολούμασταν.

Με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη. Η περιγραφική αξιολόγηση θα έπρεπε να είναι από τα βασικά μας αιτήματα.

Αποσυνδεδεμένος fertility

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #163 στις: Φεβρουαρίου 12, 2016, 10:47:12 pm »
Εσπερος, εγω ξερω να σου πω οτι σε πρωτη Λυκειου, τμημα που μπαινω κυριολεκτικα με κρανος,
(το λαιτ σκηνικο ειναι οταν γυρναω την πλατη τα μπουκαλια με νερο να ιπτανται κατα ριπας)
μολις καταλαβαν οτι το ριζικο τους ειναι πολυ μαυρο, εδω και καμποσες ημερες, η ταξη στο συνολο της μεταμορφωθηκε.
Ολοι ηρεμοι με διαθεση να ρωτησουν για οτι δεν καταλαβαν και γενικως μια αλλη ταξη.
Χαρακτηριστικα ο χειροτερος μαθητης (πιο προκλητικος δεν υπαρχει) πηρε ενα μηδεν και επτα να το εχει να πορευεται.
Μολις το εμπεδωσε τι θα δει απο βαθμους, καθισε πρωτο θρανιο, αποκτησε τσαντα, βιβλια και τετραδιο για σημειωσεις.
Τα βιβλια ανοικτα εκει που ηταν το μαθημα και σημειωνε τα κυρια σημεια. (αφου ετριβα τα ματια μου και πιστευα οτι εχω παρει αποσπαση!) Η μητερα του, μου ειπε, δεν μπορω να το χωνεψω τετοιο βαθμο, αλλα δεν μπορω και να μιλησω....
Θα δεσμευτω απεναντι του, οτι αν αποδωσει και στα γραπτα, το 7 θα ανεβει πανω απο 15, εφοσον παραμεινει μεχρι τελος της χρονιας υποδειγμα οπως ειναι εδω και λιγες ημερες.
Ειμαι υπερ των τιμιων συμφωνιων και τους ενημερωνω τι πρεπει  να κανουν για να κερδισουν βαθμους.
Οτι πουμε η συμφωνησουμε ειναι συμβολαιο και ετσι ξερουν που βαδιζουν.
Οι συγκεκριμενοι μεχρι στιγμης στο συνολο τους αποφασισαν να αλλαξουν πορεια 180 μοιρες.
Θα ανταποκριθω και εγω αναλογα λοιπον.

Δεν ξερω ποιος δουλευει ποιον, και αν προσποιειται τον "μαθητη", με ενδιαφερει ομως οτι το χειροτερο τμημα του σχολειου εδω και δεκα ημερες το εχω κανει να ειναι νεκροταφειο. Ο χειροτερος θορυβος ειναι που και που καποιος ψιθυρος και σταματαει με ενα "σιωπη εκει κατω" και η συμμετοχη ειναι σημαντικα αυξημενη, ενω οι χαμενοι απο χερι, τουλαχιστον δεν ενοχλουν.

Τι απο αυτα θα ειχα καηταφερει, αν ελεγα, εεεεεε βαλε στα παιδια τουλαχιστον 12 να μην στεναχωρηθουν?
Μηπως επρεπε να πεταξω το κρανος και να δω που πουλανε πανοπλιες?

Τελος το κλικ της υποθεσης, ο πιο γκρινιαρης μαθητης, ελεγε στους δικους του, οτι εγω ειμαι για 15 και βαλε, και προσγειωθηκε στο 9, το μονο που τον ενοιαξε ηταν οτι εχει πιθανοτητες να μεινει και οχι το οτι ειναι στουρνος.
Θα εμπεδωσει ειτε το θελει ειτε οχι, οτι για να περασει ο κινδυνος το στουρνος θα φυγει απο το παραθυρο.
Αλλιως ραντεβου το Σεπτεμβρη. (που βεβαια τοτε θα ειναι ο μονιμος καθηγητης - οχι ο βλακας ο αναπληρωτης που εφαγε το πακετο ολη τη χρονια - και θα τον πιασει η μαμα που τον ξερει και μπλα μπλα το παιδι προσπαθησε και ειναι κριμα, και τριχες κατσαρες....)

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #164 στις: Φεβρουαρίου 12, 2016, 10:53:56 pm »
Δεν νομίζω ότι θα μάθει κάποιος κάτι περισσότερο αν του έχεις χαμηλό βαθμό, ούτε κάτι λιγότερο επειδή του έβαλες ψηλότερο. Ο βαθμός κατά τη γνώμη μου αποσυντονίζει τους μαθητές, ειδικά τους πιο μικρούς, από την ανατροφοδοτική ουσία της εξέτασης. Αντί να ασχολούνται με το τι δεν είχαν καταλάβει και έκαναν λάθος, ασχολούνται με το πόσες μονάδες έχασαν, και αντί να προβληματίζονται για το πώς θα προετοιμαστούν καλύτερα, ρωτάνε τι πρέπει να κάνουν για να ανεβάσουν τον προφορικό τους.

Ομως ο τελικος βαθμος δεν εχει ανατροφοδοτικη ουσια, οπως εχει ο βαθμος των διαγωνισματων και των τεστ, διοτι αυτος αξιολογει τη συνολικη επιδοση!!! Ο υψηλος βαθμος δε θα κανει τον μαθητη ν'ασχοληθει με το τι δεν καταλαβε, αφου θα τον κανει να πιστεψει οτι ειναι επαρκης!

Απο την αλλη, ο χαμηλος-αντικειμενικοτερος βαθμος μπορει να τον αποθαρρυνει, αρα ειναι δικοπο μαχαιρι. Ισως βεβαια και να τον κανει να προσπαθησει περισσοτερο... εφοσον δυναται! (γιατι αν δεν δυναται, δεν εχει νοημα - και καλυτερα το συστημα να ηταν οπως το γερμανικο, οπου μετα το 4ετες δημοτικο οι αποφοιτοι ακολουθουν διαφορετικα σχολεια βασει της αποδοσης/του δυναμικου τους) Μακαρι να μην υπηρχε στη χωρα μας κανενα κοινωνικο στιγμα για οσους ακολουθουν κατι αλλο στη ζωη τους (η κομμωτικη ειναι τεχνη, οχι ντροπη!) αντι της λυκειακης πορειας που οδηγει στα ΑΕΙ-ΤΕΙ!

Παράθεση
Γενικότερα η άποψή μου είναι ότι πέραν της βαθμολογίας των γραπτών δοκιμασιών, δεν θα έπρεπε να υπάρχει άλλη βαθμολογία εντός του σχολείου, παρά μόνο περιγραφική αξιολόγηση:  στα γραπτά έγραψε τόσο, η προφορική του συμμετοχή είναι έτσι, η επιμέλειά του είναι αλλιώς, η αυτενέργειά του αλλιώτικα κλπ. Άντε να κάνεις και μια σούμα ότι από τους διδακτικούς στόχους του μαθήματος έχει καλύψει το χ ποσοστό, άρα πηγαίνει στην επόμενη τάξη με το χ υπόβαθρο. Νομίζω ότι έτσι και τους γονείς θα ξεφορτωνόμασταν, και με την ουσία της μάθησης θα ασχολούμασταν.

Συμφωνω απολυτα!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #165 στις: Φεβρουαρίου 12, 2016, 11:01:29 pm »
Θα εμπεδωσει ειτε το θελει ειτε οχι, οτι για να περασει ο κινδυνος το στουρνος θα φυγει απο το παραθυρο.
Αλλιως ραντεβου το Σεπτεμβρη.

Αφου με 9,5 Μ.Ο. δεν πανε καν για Σεπτεμβρη, ετσι δεν ειναι;;; Να ευχεσαι να μην τους ενημερωσει κανεις, γιατι αν καταλαβουν οτι θα περασουν το μαθημα ετσι κι αλλιως, ανεξαρτητως της αποδοσης τους σ'αυτο, θα ξαναγινει το μαυρο χαλι εκει μεσα!

Μπραβο, πολυ χαρηκα που πετυχες να μεταμορφωθει το τμημα! ;D

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #166 στις: Φεβρουαρίου 12, 2016, 11:10:00 pm »
Εσπερος, εγω ξερω να σου πω οτι σε πρωτη Λυκειου, τμημα που μπαινω κυριολεκτικα με κρανος,
(το λαιτ σκηνικο ειναι οταν γυρναω την πλατη τα μπουκαλια με νερο να ιπτανται κατα ριπας)
μολις καταλαβαν οτι το ριζικο τους ειναι πολυ μαυρο, εδω και καμποσες ημερες, η ταξη στο συνολο της μεταμορφωθηκε.


ίσως κάτι τέτοιο να δουλεύει περισσότερο στο λύκειο, δεν ξέρω, ή ίσως να έχει σχέση με τις γενικότερες απαιτήσεις των γονέων και τους στόχους των παιδιών, δεν ξέρω. Το βέβαιο είναι ότι ο καθένας μας προσαρμόζει τις τακτικές του ανάλογα με τις συνθήκες της τάξης του. Προφανώς κι εγώ έχω χρησιμοποιήσει τη βαθμολογία ως φόβητρο και κατά καιρούς πιάνει, αλλά νομίζω ότι πιάνει μόνο ως φόβητρο για τη συμπεριφορά και μια υποτυπώδη επιφανειακή επιμέλεια και όχι την ουσιαστική μάθηση. Αλλά προφανώς, όταν πρέπει να μπαίνουμε με κράνος στην αίθουσα, αναπτύσσουμε ένστικτα επιβίωσης που δεν συμβαδίζουν πάντα με τον ιδεαλισμό μας :)

biov, νομίζω ότι οι ισορροπίες είναι δύσκολες. Σίγουρα μπορεί κάποιος να επαναπαυθεί από κάποιον πιο ψηλό βαθμό, ή να απογοητευτεί από την αυστηρότητα, ειδικά αν είχε προσπαθήσει αλλά οι δυνάμεις του έφταναν σε εκείνο το σημείο εκείνη τη δεδομένη στιγμή. Γι' αυτό νομίζω ότι οι βαθμοί περισσότερα προβλήματα προκαλούν, παρά λύνουν. Γι' αυτό πιστεύω ότι πρέπει να δίνουμε έμφαση στους διδακτικούς στόχους και το τι περιμένουμε από τους μαθητές, και να τους εξηγούμε ότι αυτό πρέπει να το πετύχουν σε βάθος μιας ολόκληρης σχολικής χρονιάς και όχι στα διαγωνίσματα τριμήνου. Χίλιες φορές να καταργηθούν κι αυτά, να μπορούμε να εξετάζουμε όσες φορές θέλουμε με όποια μορφή θέλουμε και όποιας διάρκειας θέλουμε, με διαφορετικούς τύπους ερωτήσεων κάθε φορά για να καλύπτουμε κατά το δυνατόν και τους μαθητές διαφορετικών δεξιοτήτων. Να απεμπλακούμε και από το χάλι να περιστρέφεται ο προγραμματισμός ύλης μας γύρω από τα διαγωνίσματα, που ειδικά στο γυμνάσιο είναι εφιάλτης.

Για τον διαφορετικό προσανατολισμό των μαθητών συμφωνώ, αλλά όχι από μικρές ηλικίες όπως στη Γερμανία. Νομίζω ότι το Δημοτικό και οι πρώτες τάξεις του γυμνασίου πρέπει να είναι χώρος καλλιέργειας δεξιοτήτων και γενικής παιδείας και να απευθύνεται σε όλα τα παιδιά, και έπειτα να διαλέγει ο καθένας είτε κάτι πιο εντατικό, είτε κάτι πιο μέσο, είτε τους τεχνικούς κλάδους που πρέπει να αναβαθμιστούν σε κοινωνικό κύρος.


Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #167 στις: Φεβρουαρίου 12, 2016, 11:19:16 pm »
υπάρχουν και αναίσθητοι και χαμηλό να τους βάλεις στα παλιά τους τα παπούτσια: είμαι σε ένα μαγαζί της κόκκινης λάμπας (νησί ανατολικού αιγαίου: πρώτο σε καταθέσεις στις τράπεζες,πρώτο στα διαζύγια και πρώτο στις αποτυχίες στις πανελλαδικές) όπου το βιωτικό επίπεδο των μαθητών είναι υψηλό και από ένα πρόχειρο γκάλοπ που έκανα οι πιο πολλοί θα πάνε εξωτερικό για σπουδές και γι' αυτό θέλαμε μεγάλο βαθμό για μεγάλο μέσο όρο που μετράει σε ξένα ΑΕΙ  ???

βάζεις  χαμηλό και πάλι αποδιοργανωμένοι είναι....ειρωνεύονται, βρίζουν....τους κατεβάζεις στον διευθυντή και εκείνος απρόθυμος...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182530
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 566
Σύνολο: 573

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.