Σύνολο ψηφοφόρων: 118
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι ,δεν ξεμπερδεύουμε εύκολα ,δυστυχώς .Για όλα φταίει το υπουργείο με τις λαμογιές του !!Δυστυχώς θα πρέπει να αντιδράσουν και οι Φιλοσοφικές και κυρίως όλα τα τμήματα του Ιστορικού αρχαιολογικού γιατί καταστρατηγούνται επαγγελματικά δικαιώματα .Το υπουργείο προσανατολίζεται για αύξηση των ωρών στο πλαφόν από 7 σε 10 ....Τι να πούμε τώρα και τι να συζητήσουμε .
Να ρωτήσω και εγώ κάτι ; Γιατί έχετε σταθεί όλοι στα λατινικά ;Τα λατινικά είναι ένα μάθημα που διδάσκεται στη β και κυρίως στη γ λυκείου από 2-3 ώρες .Συνήθως τα διδάσκουν έμπειροι συνάδελφοι που αγαπούν το αντικείμενο και το κατέχουν .Αντίθετα η Ιστορία είναι ένα μάθημα που έχει εύρος από την α΄γυμνασίου ως τη γ λυκείου με πολλές ώρες που απαιτεί γνώσεις σφαιρικές .Ο καθηγητής ο σωστός, δεν πρέπει να λέει απέξω την ιστορία, όπως ενδεχομένως μπορεί να ξέρουν πολύ καλά οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι ,κυρίως όμως χρειάζεται ερμηνεία και το τονίζω αυτό γιατί έτσι πρέπει να γίνεται το σωστό μάθημα .Και για να ερμηνεύσεις την Ιστορία ,η οποία για μένα είναι το πιο κύριο μάθημα ειδικά στις μέρες μας ,που τα παιδιά χρειάζονται να μάθουν το παρελθόν τους ,είναι αναγκαία και η επιστημονική κατάρτιση του εκπαιδευτικού .Όλα τα άλλα αγγίζουν τα όρια της ανοησίας ..
bitch σε ένα πράγμα συμφωνούμε:εμείς (οι ΠΕ02) φταίμε που αφήσαμε τόσα χρόνια αυτήν την κατάσταση να διαιωνίζεται. Τόσο ώστε να θεωρείτε ότι η ιστορία είναι "δικό σας" μάθημα. Αυτό όμως δεν σας νομιμοποιεί να τη διδάσκετε. Τώρα αν επειδή κάνατε 1 - 2 ιστορίες είστε εξίσου "ικανοί" να διδάξετε το μάθημα με έναν του φιλολογικού ή Φ.Π.Ψ. επειδή και εκείνοι δεν διδάσκονται περισσότερα μαθήματα με λεκτικό "ιστορία"... σε παραπέμπω σε προηγούμενες αναρτήσεις, μη λέμε συνέχεια τα ίδια.Ο κλάδος μας παρά τα προβλήματα, που έχει με τις ειδικεύσεις, είναι ενιαίος. Το ότι δραστηριοποιούμαστε τώρα (που υπάρχουν τα γνωστά προβλήματα στην εκπαίδευση) σε ό,τι αφορά τη β' ανάθεση ιστορίας ή λογοτεχνίας δεν καθιστά λιγότερο ηθικό ή λιγότερο επιστημονικό το αίτημά μαςΓια το πώς πρέπει να διδάσκεται η ιστορία μπορείς να ενημερωθείς αν παρακολουθήσεις μαθήματα ιστορίας και διδακτικής της...
Πρέπει να αντιληφθείτε οι υπόλοιποι κλάδοι πέραν της φιλολογίας ότι δε σκάβετε το λάκκο των αλλων ειδικοτήτων διδάσκοντας τα αντικείμενά τους αλλά το λάκκο όλων μας και θα πέσουμε όλοι μαζί μέσα...Παλέψτε για τα δικά σας εργασιακά δικαιώματα και αφήστε εμάς να παλεύουμε για τα δικά μας!Το θέμα που συζητάμε εδώ δεν είναι ποιος είναι καλός εκπαιδευτικός και ποιος όχι αλλά το ποιος δικαιούται και δικαιολογειται από τις σπουδές του και από τον τρόπο διορισμού του να διδάσκει το κάθε αντικείμενο.Μεθαύριο εγώ με το proficiency ή το Κρατικό Πιστοποιητικό (για να είναι και κρατικά αναγνωρισμένο) θα διδάξω αγγλικα στο Γυμνάσιο...Ξυπνήστε!
οι περισσότεροι ΠΕ02 θα συμφωνούσαν με αυτό που λες! μακάρι να γινόταν κάτι τέτοιο, αλλά δυστυχώς μάλλον είναι ανέφικτο για πάρα πολλούς λόγους!Αλλά ξέρεις τι μου λες τώρα; ότι επειδή διδάσκετε χάλια την ιστορία, εξίσου χάλια μπορούμε και μεις! αυτό βέβαια δεν είναι επιχείρημα. Επίσης, δεν βλέπω γιατί είναι κακό να προασπίζει κανείς τα εργασιακά του δικαιώματα...
Να ρωτήσω και εγώ κάτι ; Γιατί έχετε σταθεί όλοι στα λατινικά ;Τα λατινικά είναι ένα μάθημα που διδάσκεται στη β και κυρίως στη γ λυκείου από 2-3 ώρες .Συνήθως τα διδάσκουν έμπειροι συνάδελφοι που αγαπούν το αντικείμενο και το κατέχουν .Αντίθετα η Ιστορία είναι ένα μάθημα που έχει εύρος από την α΄γυμνασίου ως τη γ λυκείου με πολλές ώρες που απαιτεί γνώσεις σφαιρικές .Ο καθηγητής ο σωστός, δεν πρέπει να λέει απέξω την ιστορία, όπως ενδεχομένως μπορεί να ξέρουν πολύ καλά οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι ,κυρίως όμως χρειάζεται ερμηνεία και το τονίζω αυτό γιατί έτσι πρέπει να γίνεται το σωστό μάθημα .Και για να ερμηνεύσεις την Ιστορία ,η οποία για μένα είναι το πιο κύριο μάθημα ειδικά στις μέρες μας ,που τα παιδιά χρειάζονται να μάθουν το παρελθόν τους ,είναι αναγκαία και η επιστημονική κατάρτιση του εκπαιδευτικού .Όλα τα άλλα αγγίζουν τα όρια της ανοησίας ..[/quo Ντίνα γιατί παίζεις το παιχνίδι τους? Ειλικιρνά δεν καταλαβαίνω... Το ζητούμενο δεν είναι ποιος έχει την επιστημονική κατάρτιση... Το ζητούμενο είναι ότι πήρα ένα πτυχίο και απαιτώ να εργαστώ σε αυτό που σπούδασα... απαιτώ να μην διδάσκουν όλοι το αντικείμενό μου... Απλά... Παρακαλώ τους συναδέλφους φιλολόγους... να μην ξαναεμπλακούν σε προστριβές με τους συναδέλφους ξενόγλωσσους.. Οι συνάδελφοι ξενόγλωσσοι έχουν το δικαίωμα να προασπίζονται οτιδήποτε επιθυμούν... Ας ααχοληθεί για αυτούς ο σύλλογος που έχουν ή που θα δημιιουργήσουν...Επανερχόμαστε λοιπόν στο θέμα μας... Γιατί πρέπει να καταργηθεί η β΄ ανάθεση της Ιστορίας?
αμφισβητούμε την ικανότητά σας να διδάξετε ιστορία και νεοελληνική λογοτεχνία, όχι μαθήματα της ειδικότητάς σας. Εσύ αμφισβητείς την ικανότητά μας να διδάξουμε αντικείμενα της ειδικότητάς μας, αντικείμενα που με βάση το ισχύον διοικητικό σύστημα που επικαλείσαι είναι η ειδικότητά μας, άρα η δουλειά μας (και μάλιστα σε κάποιο μήνυμά σου ειρωνεύτηκες κιόλας). Τέλος πάντως δεν έχω τίποτε ούτε με σένα ούτε με τον κλάδο σου προς άρση παρεξήγησης.