Σύνολο ψηφοφόρων: 117
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: tonik στις Δεκέμβριος 12, 2011, 05:24:36 μμ έχοντας παρακολουθήσει μαθήματα βυζαντινής ή μεσαιωνικής δε σημαίνει επάρκεια διδασκαλίας στην ιστορία.επειδη εχω παει και Θεολογικη, εδω εισαι εντελως λάθος. Οχι απλως μπορουν οι θεολογοι αλλα μπορουν να προσφερουν τα ιδια αν οχι και περισσοτερα.
έχοντας παρακολουθήσει μαθήματα βυζαντινής ή μεσαιωνικής δε σημαίνει επάρκεια διδασκαλίας στην ιστορία.
αμφισβητείται η καταλληλότητα των αποφοίτων των διαφορετικών τμημάτων του κλάδου ΠΕ02 για τη διδασκαλία της ιστορίας και προτείνεται η διάσπασή του
Το θέμα όμως είναι ότι σε όλα τα σχολεία καλύπτουν το ωράριο τους οι θεολόγοι και οι ξενόγλωσσοι.. Και ότι φέτος αντί να πάρουν αναπληρωτές φιλολόγους πήραν ξενόγλωσσους..
Το θέμα όμως είναι ότι σε όλα τα σχολεία καλύπτουν το ωράριο τους οι θεολόγοι και οι ξενόγλωσσοι.
πρέπει με κάποιον τρόπο να δραστηριοποιηθούν επιφανείς προσωπικότητες των πανεπιστημίων ώστε να πιέσουν την κυβέρνηση.
.... Ως διοίκηση της εκπαίδευσης θέλω να έχω σύμφωνα με τον νόμο πάντα όλο το προσωπικό μου να απασχολείτε. .... Αν και βλέπω με κατανόηση το αίτημα για κατάργηση της Β δεν μπορώ να την δεχτώ για καθαρά πρακτικούς λόγους.
Παράθεση από: kinegiros στις Δεκέμβριος 14, 2011, 11:21:56 μμ.... Ως διοίκηση της εκπαίδευσης θέλω να έχω σύμφωνα με τον νόμο πάντα όλο το προσωπικό μου να απασχολείτε. .... Αν και βλέπω με κατανόηση το αίτημα για κατάργηση της Β δεν μπορώ να την δεχτώ για καθαρά πρακτικούς λόγους. Το τι είναι πρακτικό και τι δεν είναι εξαρτάται από την έννοια που του δίνουμε εμείς. Η λογική αυτή της διοίκησης θεωρεί πρακτικό το να έχουν όλοι οι καθηγητές πλήρες διδακτικό ωράριο. Η λογική της διδασκαλίας ορίζει οι επιστημονικά αρμόδιοι να διδάσκουν ανάλογα αντικείμενα. Η πρώτη λογική είναι άκρως ωφελιστική και λειτουργεί προς όφελος της διοίκησης και μόνο, και όχι των μαθητών ούτε των γονιών τους που πληρώνουν για επαρκή και αξιόπιστη διδασκαλία. Κατ' αυτήν την έννοια η διοίκηση απομονώνεται από το σκοπό της που είναι η σωστή διδασκαλία του μαθητή, και νομιμοποιεί πρακτικές εταιρείας που δε σέβεται τον πελάτη της. Έτσι καταλήγει να είναι μία κίβδηλα λαϊκή, λαϊκίστικη πολιτική, γιατί μακροπρόθεσμα λειτουργεί εις βάρος του διδακτικού έργου.
Παράθεση από: GERMANOS στις Δεκέμβριος 14, 2011, 10:24:29 μμ Το θέμα όμως είναι ότι σε όλα τα σχολεία καλύπτουν το ωράριο τους οι θεολόγοι και οι ξενόγλωσσοι.. Και ότι φέτος αντί να πάρουν αναπληρωτές φιλολόγους πήραν ξενόγλωσσους..Νομίζω ότι υπάρχει μια παρανόηση και είναι λογικό γιατί άλλοι το βλέπουν από μέσα και άλλοι από έξω.Εγώ από μέσα ως μόνιμος το βλέπω ως εξής.Για τον χ,ψ λόγο κάποτε βγήκε η Β ανάθεση για κάποια μαθήματα π.χ. ιστορία, γεωγραφία κλπ. Σήμερα μπορεί να μην ισχύουν αυτοί οι χ,ψ λόγοι αλλά υπάρχουν άλλοι, ας πούμε, αλλά ο νόμος ισχύει ως έχει. Ως διοίκηση της εκπαίδευσης θέλω να έχω σύμφωνα με τον νόμο πάντα όλο το προσωπικό μου να απασχολείτε. Αν λοιπόν μου λείπουν στο σχολείο μου 8 ώρες ιστορία π.χ. δεν θα πάρω αναπληρωτή αν μπορώ να καλύψω σύμφωνα με τον νόμο το κενό αυτό. Δεν πάνε να χτυπιούνται οι αδιόριστοι φιλόλογοι ή γεωλόγοι π.χ. δεν μου λέει τίποτα. Βλέπεις αν είσαι μέσα το βλέπεις εντελώς διαφορετικά ειδικά με τις παρούσες συνθήκες.Αν και βλέπω με κατανόηση το αίτημα για κατάργηση της Β δεν μπορώ να την δεχτώ για καθαρά πρακτικούς λόγους. Σε άλλες εποχές με παχιές αγελάδες θα είχε κάποια τύχη. Σήμερα όχι. Η διοίκηση θέλει να πάρει το 150% του προσωπικού της και όχι να προσλάβει άλλο.