*

Ψηφοφορία

ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ Η Β' ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

πρεπει να σταματήσει άμεσα
88 (73.9%)
πρέπει να έχει μόνο προσωρινό χαρακτήρα
13 (10.9%)
πρέπει να συνεχιστεί
18 (15.1%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 117

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες  (Αναγνώστηκε 115549 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος why

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 508
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #434 στις: Δεκέμβριος 20, 2011, 05:16:13 μμ »
Ακόμη και στις αναθέσεις που παραπέμπεις Patreas φαινεται αυτό που θέλω να πω, ότι στο νέο σχολείο που ετοιμάζουν υπάρχει θέση για τον "εμπειρικό" εκπαιδευτικό. Πες μου τα χόμπυ, τα βιώματά σου να σου πω τι μπορείς να διδάξεις.

Μάλλον θα πρέπει να ανοιχτεί ένα νέο θέμα για το νέο σχολείο γιατί από του χρόνου (παραχρόνου?) που θα (αν) γενικευτεί, νέα εργασιακά προβλήματα θα προκύψουν αλλά και πρέπει να συζητήσουμε σαν εκπαιδευτική κοινότητα κατά πόσο αυτό το σχολείο θα αναταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών.

Σωστα!!!!! ΔΕΝ τους ενδιαφερει να μεταφερουν γνωσεις στα παιδια γι αυτό και πληθαινουν οι β αναθέσεις, γι αυτό και προωθούν τον καθηγητή πασπαρτού!!!!!! ενας για ολα!!!!! θελουν να βγαλουν ένα αμαθες πλήθος για να μπορούν να το ελέγχουν ευκολοτερα!!!!! το ζητημα ειναι εμεις τι κανουμε; ; ; ; υπερασπιζόμαστε τις γνώσεις μας και τον τροπο λειτουργίας του σχολείου  και μεταδοσης της γνώσης....................... ή θελουμε απλά να βολεψουμε την παρτι μας κανοντας πχ ιστορία αν και ξερουμε γαλλικα μονο και μονο για να μη κανω σε άλλο σχολείο και ξεβολευτώ!!!!! ειμαστε αξιοι της τυχης μας........ οτι σπερνουμε θεριζουμε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:01:33 »

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #435 στις: Δεκέμβριος 22, 2011, 05:15:25 μμ »
 Η απάντηση του πανεπιστημίου Αθηνών ύστερα από προσωπική επιστολή συναδέλφου καθώς και από δική μου τηλεφωνική επικοινωνία... Η Φιλοσοφική Αθηνών είναι με το μέρος μας.. Οι υπόλοιπες? Ας συνεχίσουμε συνάδελφοι.. μετά τα Χριστούγεννα... Σας παραθέτω την απάντηση και σας εύχομαι ολόψυχα Καλό Χριστούγεννα!!!

Αγαπητή κα ...................,
σήμερα στη Γενική Συνέλευση του Τμήματος εγκρίθηκε το κείμενο υποστήριξης
που ζητήσατε. Θα σταλεί στους αρμοδίους του Υπουργείου και αντίγραφο σε
σας. Να είστε καλά και να περάσετε Καλές γιορτές.

Η Πρόεδρος του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Καθ. Ελένη Μαντζουράνη

Αποσυνδεδεμένος why

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 508
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #436 στις: Δεκέμβριος 28, 2011, 09:25:03 πμ »
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
  ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΝΕΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Η Επιστημονική Επιτροπή του περιοδικού ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ με έκπληξη διαπίστωσε ότι, μετά  την ανυπαρξία αλλαγών στο μάθημα της Ιστορίας στο «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ, παρατηρείται το τελευταίο διάστημα μια σειρά ενεργειών του Υπουργείου Παιδείας, με τις οποίες υποβαθμίζεται ακόμα περισσότερο το μάθημα της Ιστορίας, πλέον και στο Γυμνάσιο.

Πιο συγκεκριμένα διαπιστώνεται ότι:
1. Στην πιλοτική εφαρμογή των νέων προγραμμάτων σπουδών του Δημοτικού και του Γυμνασίου δεν υπάρχει το νέο πρόγραμμα σπουδών της Ιστορίας στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Το νέο πρόγραμμα γνωρίζουμε ότι συντάχθηκε τον Απρίλιο του 2011 από επιστημονική ομάδα που συγκρότησε το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας, χωρίς όμως να δημοσιοποιήσει ποτέ τα κριτήρια επιλογής των προσώπων που την αποτέλεσαν.
2. Αντίθετα, εφαρμόζεται πιλοτικά σε γυμνάσια της χώρας ένα πρόγραμμα σπουδών για την Τοπική Ιστορία αποσπασμένο εντελώς από τη διδασκαλία του υπόλοιπου μαθήματος της Ιστορίας (από το οποίο αφαιρείται μία διδακτική ώρα στη Γ’ Γυμνασίου) και ενταγμένο σε μια νέα, πρωτοφανούς παιδαγωγικής σύλληψης Ζώνη, τη «Ζώνη Βιωματικών Δράσεων», που, όπως δηλώνει και η ονομασία της, μόνο ως διδακτική μέθοδος μπορεί να θεωρηθεί και όχι ως αυτόνομο μάθημα. Στο πλαίσιο αυτό, μπορεί να διδάσκει την Τοπική Ιστορία οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός, ανεξάρτητα από τις σπουδές του στην Ιστορία! Οι παραπάνω εξελίξεις θέτουν μια σειρά ερωτημάτων, τα οποία απαιτούν άμεση απάντηση:
1. Ποιο θεσμικό όργανο του Υπουργείου Παιδείας αποφάσισε να απορρίψει το νέο πρόγραμμα σπουδών της Ιστορίας για την υποχρεωτική εκπαίδευση πριν την πιλοτική του εφαρμογή και με ποια επιστημονική επιχειρηματολογία;
2. Ποιο επιστημονικό όργανο του Υπουργείου Παιδείας πρότεινε την ένταξη της Τοπικής Ιστορίας στη «Ζώνη Βιωματικών Δράσεων» και με ποια επιχειρηματολογία εισηγήθηκε την ανάθεση της διδασκαλίας της σε όλες τις ειδικότητες
;[/
b]
Με βάση τα παραπάνω ερωτήματα καλούμε:
1. Το Υπουργείο Παιδείας να δημοσιοποιήσει το απορριφθέν πρόγραμμα σπουδών της Ιστορίας στην υποχρεωτική εκπαίδευση καθώς και την εισήγηση του αρμόδιου θεσμικού οργάνου που πρότεινε την απόρριψή του πριν την πιλοτική εφαρμογή του στις σχολικές μονάδες.
2. Την Επιστημονική Ομάδα σύνταξης του νέου προγράμματος σπουδών της Ιστορίας στην υποχρεωτική εκπαίδευση να δημοσιοποιήσει το έργο της, καθώς και την τοποθέτησή της  για την αντιμετώπισή του μέχρι σήμερα.
3. Τα Τμήματα Ιστορίας των ΑΕΙ, από τους προέδρους των οποίων ζητήθηκε η γνώμη για το νέο πρόγραμμα σπουδών Ιστορίας, και τις επιστημονικές ενώσεις των εκπαιδευτικών να διατυπώσουν τη θέση τους για τη συνεχιζόμενη υποβάθμιση του μαθήματος της Ιστορίας στην εκπαίδευση.
Συμπερασματικά, η ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ως επιστημονικό περιοδικό θεωρεί το ζήτημα αυτό μείζον από επιστημονική, παιδαγωγική και κυρίως πολιτική άποψη, και γι’ αυτό θα το παρακολουθήσει συστηματικά.
Σε περίπτωση συνέχισης του κλίματος σιωπής και απόκρυψης, θα δημοσιοποιήσει τα σχετικά κείμενα που έχει στη διάθεσή της.


Για την Επιστημονική Επιτροπή της ΝΕΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Κώστας Αγγελάκος
Διευθυντής ΝΕΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
 Επίκουρος Καθηγητής


« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 28, 2011, 09:36:37 πμ από why »

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #437 στις: Δεκέμβριος 28, 2011, 12:57:05 μμ »
 Καλό είναι τη συγκεκριμένη επιστολή να την αποστείλει ο καθένας όπου μπορεί... Το θέμα της ιστορίας πρέπει να πάρει διαστάσεις... Μόνο με αυτό τον τρόπο θα δωθεί λύση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:01:33 »

Αποσυνδεδεμένος k.d.pe03

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 660
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #438 στις: Δεκέμβριος 28, 2011, 03:01:41 μμ »
Συνάδελφοι,στο σχολείο του ΔΝΤ η Ιστορία είναι ανεπιθύμητη. Η μνήμη του να είσαι Έλληνας βλάπτει σοβαρά το μνημόνιο!!!

Αποσυνδεδεμένος why

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 508
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #439 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 08:59:38 πμ »
Συνάδελφοι, στο σχολείο του ΔΝΤ η Ιστορία είναι ανεπιθύμητη.Η μνήμη του να είσαι Έλληνας βλάπτει σοβαρά το μνημόνιο!!!

ΣΥμφωνω απολύτως!!! μα εφοσον σημερα δεν υπαρχουν κρατη και έθνη οπως τα ξεραμε......... πρεπει να παψουν να τα διδασκονται και τα παιδια μας........

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #440 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 12:24:47 μμ »
υπήρχε "μνήμη" πριν ΔΝΤ ?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #441 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 01:00:46 μμ »
Το πρόβλημα τελικά με τη β' ανάθεση της Ιστορίας, ποιο είναι; Μάλλον, ποιο είναι το πρόβλημα όσων άνοιξαν το παρόν νήμα; Ότι δεν διορίζονται περισσότεροι φιλόλογοι επειδή διδάσκουν και οι ξενόγλωσσοι την ιστορία, η απαξίωση των επιστημονικών αντικειμένων με το μοίρασμά τους σε ειδικότητες όχι άμεσα συναφείς με αυτά ή η υποβάθμιση του μαθήματος ως αποτέλεσμα αυτού του μοιράσματος; Επειδή υποψιάζομαι ότι το βασικό πρόβλημα είναι το πρώτο σκέλος του ερωτήματός μου, λυπάμαι, αλλά σε λάθος κατεύθυνση στρέφετε τα πυρά σας...Όταν ξεκινήσουν οι απολύσεις και στην εκπαίδευση, θα αντιληφθείτε ότι το πρόβλημα δεν ήταν οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι...Ήδη με τις συγχωνεύσεις χάθηκαν-και θα χαθούν- πολλές οργανικές θέσεις. Με αυτά τα δεδομένα, ποιος είναι ο εχθρός; Οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι ή η κυβέρνηση και το υπουργείο;
Εδώ θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση. Υποστηρίζουν κάποιοι ότι οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι δεν έχουν τις γνώσεις και τα εφόδια για να διδάξουν το μάθημα της ιστορίας. Να με συγχωρείτε, αλλά με αυτή τη λογική, ούτε οι απόφοιτοι του Φιλολογικού και του ΦΠΨ -της Αθήνας τουλάχιστον, για τις άλλες σχολές δεν έχω εικόνα- μπορούν να διδάξουν. Ποια είναι τα εφόδιά μας-τέλειωσα φιλολογικό. Το ένα μάθημα ιστορίας που διδαχθήκαμε στο δεύτερο εξάμηνο; Άρα να προσλαμβάνουμε ξεχωριστά τους αποφοίτους του ιστορικού-αρχαιολογικού για να διδάσκουν αποκλειστικά ιστορία...

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #442 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 01:58:59 μμ »
Δεν έχουμε κανένα εχθρό.. οι ξενόγλωσσοι είναι συνάδελφοί μας... ζητούμε τη σωστή διαχείριση προσωπικού και την εξασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων όλων μας... Με λυπεί όταν κάποιοι επιστρέφουν σε κάποιες λανθασμένες αντιλήψεις... Πρέπει όλοι οι εκπαιδευτικοί να προασπιστούμε τα εργασιακά μας δικαιώματα, να αποζητούμε το δίκαιο.. εχθροί δεν είναι οι συνάδελφοι διαφορετικών ειδικοτήτων... Ζητούμε από το Υπουργείο Παιδείας να διαχειριστεί σωστά το προσωπικό του χωρίς να αδικεί....
  Παρακαλώ πολύ... και το έχω κάνει πολλές φορές ως τώρα ας επικεντρωθούμε στο πραγματικό πρόβλημα... Να εργαστούν όσοι δικαιούνται... στην εκπαίδευση έχουν ικανοποιηθεί πολλές φορές αιτήματα συνδικαλιστών εξοβελίζοντας συναδέλφους που πληρούν τα  κριτήρια ... Ας μην συνεχιστεί άλλο αυτό....

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #443 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 02:02:52 μμ »
 Και επειδή ξεχνάμε εύκαλα... Ας σας θυμίσω...
 Ασεπ 2009 Φιλολόγων... δύσκολα θέματα.. λίγοι διοριστέοι... 2007 880 περίπου... 2009 461 περίπου.. μείωση 50%..
 Οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2009 είχαν να συναγωνιστούν τους έχοντας ήδη προυπηρεσία...
 2011 διορίζονται ξενόγλωσσοι αναπληρωτές σε θέση φιλολόγων... γιατί? Γιατί δεν έγινε σωστή διαχείριση προσωπικού....
 Αυτές τις αδικίες ζητούμε να επανορθώσουν... Απλά... για το ποιος διδάσκει καλύτερα... είναι ένα ωραίο επιχείρημα που ευνοεί όσους δεν έχουν άλλα επιχεριήματα....

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #444 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 03:01:56 μμ »

Εδώ θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση. Υποστηρίζουν κάποιοι ότι οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι δεν έχουν τις γνώσεις και τα εφόδια για να διδάξουν το μάθημα της ιστορίας. Να με συγχωρείτε, αλλά με αυτή τη λογική, ούτε οι απόφοιτοι του Φιλολογικού και του ΦΠΨ -της Αθήνας τουλάχιστον, για τις άλλες σχολές δεν έχω εικόνα- μπορούν να διδάξουν. Ποια είναι τα εφόδιά μας-τέλειωσα φιλολογικό. Το ένα μάθημα ιστορίας που διδαχθήκαμε στο δεύτερο εξάμηνο; Άρα να προσλαμβάνουμε ξεχωριστά τους αποφοίτους του ιστορικού-αρχαιολογικού για να διδάσκουν αποκλειστικά ιστορία...

Συνάδελφε κι εγώ το φιλολογικό τελείωσα και ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου! Εσύ θεωρείς τον εαυτό σου ανεπαρκή; Γιατί εγώ δεν περιοριστηκα στα τρια μαθήματα υποχρεωτικής ιστορίας που είχα στο πανεπιστήμιο ως προς τη γνώση μου στην ιστορία. Ιστορία έμαθα και στην ιστοριογραφία, και στη ρητορική και στο δράμα, σε όλα τα μαθήματα πεζογραφίας και ποίησης που είχα! Και φυσικά δε συζητάω για το διάβασμα στον ΑΣΕΠ που μου συστηματοποίησε όλες τις γνώσεις και έμαθα και περισσότερα πράγματα.
Τι θέλεις να πεις; Ότι τα μαθήματα ιστορίας που διδαχτήκαμε εμείς σ' αυτό το πλαίσιο συγκρίνονται σε κάτι με τα μαθήματα ιστορίας που διδάχτηκαν στα τμήματα των ξένων γλωσσών; Ή μήπως ότι το περιεχόμενο των σπουδών είναι ίδιο ή παρόμοιο;
Θα μου πεις φυσικά ότι δεν έχουν περάσει από αυτές τις διαδικασίες όλοι οι ΠΕ02, αλλά για να σου πω την αλήθεια αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Δε μπορεί η εξίσωση να γίνεται προς τα κάτω και αυτό να γίνεται άλλοθι για να διδάσκουν όλοι τα πάντα!

Το πρόβλημα τελικά με τη β' ανάθεση της Ιστορίας, ποιο είναι; Μάλλον, ποιο είναι το πρόβλημα όσων άνοιξαν το παρόν νήμα; Ότι δεν διορίζονται περισσότεροι φιλόλογοι επειδή διδάσκουν και οι ξενόγλωσσοι την ιστορία, η απαξίωση των επιστημονικών αντικειμένων με το μοίρασμά τους σε ειδικότητες όχι άμεσα συναφείς με αυτά ή η υποβάθμιση του μαθήματος ως αποτέλεσμα αυτού του μοιράσματος; Επειδή υποψιάζομαι ότι το βασικό πρόβλημα είναι το πρώτο σκέλος του ερωτήματός μου, λυπάμαι, αλλά σε λάθος κατεύθυνση στρέφετε τα πυρά σας...Όταν ξεκινήσουν οι απολύσεις και στην εκπαίδευση, θα αντιληφθείτε ότι το πρόβλημα δεν ήταν οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι...Ήδη με τις συγχωνεύσεις χάθηκαν-και θα χαθούν- πολλές οργανικές θέσεις. Με αυτά τα δεδομένα, ποιος είναι ο εχθρός; Οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι ή η κυβέρνηση και το υπουργείο;


Εχθρός φυσικά είναι η εκπαιδευτική πολιτική που ακολουθείται, χωρίς να αναιρείται η ευθύνη που έχει ο καθένας ξεχωριστά.
Και να ρωτήσω και κάτι άλλο που με απασχολεί, και μάλιστα βλέπω και συναδέλφους να αντιδρούν αμυντικά και απολογητικά πάνω σ' αυτό. Γιατί υπερασπιση των συμφερόντων του κλάδου μας θεωρείται κάτι κάκο; Το δικαίωμα δηλαδή οι φιλόλογοι να διδάσκουν τα μαθήματά τους; Θέλεις να μου πεις ότι η υπεράσπιση της διεκδίκησης των ξενόγλωσσων συναδέλφων να διδάσκουν την ιστορία (ίσως και τη λογοτεχνία σύντομα)
είναι κάτι διαφορετικό από συντεχνιακή;

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #445 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 03:14:18 μμ »
υπήρχε "μνήμη" πριν ΔΝΤ ?

Όχι Μάρκο, δεν υπήρχε μνήμη της ιστορίας και πριν το ΔΝΤ. Κατά τη γνώμη μου αυτό οφείλεται στη μονολιθική αντίληψη της ιστορίας που η ελληνική εκπαίδευση προωθούσε και τα σχολικά βιβλία (ειδικά τα παλαιότερα) αποτύπωναν και δίδασκαν.
Για να μη γίνεται αυτό χρειάζονται διδάσκοντες με γνώση και ενημέρωση, και το μόνο σίγουρο με τις εξελίξεις στη διδασκαλία της ιστορίας είναι ότι τέτοιο διδάσκοντες δε θα υπάρχουν στα σχολεία.

(Μιας και είχες την τύχη να κληρωθείς στο Σπουδές στην Εκπαίδευση θα σου πρότειαν να πάρεις την ΕΚΠ 60. Είναι διαφωτιστική. Βέβαια εσύ μπορεί να έχεις ξανακάνει μεγάλο κομμάτι της στο πανεπιστήμιο, έχει όμως κι ένα μεγάλο κομμάτι για την ιστορία της εκπαίδευσης και τη σχολική ιστορία)

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #446 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 03:36:40 μμ »
@AntreaEirini: Πρώτον, το ζήτημα δεν είναι αν θεωρώ εγώ τον εαυτό μου επαρκή ή ανεπαρκή στην ιστορία. Από τη στιγμή που οι φιλόλογοι έχουν ένα τεράστιο εύρος μαθημάτων να διδάξουν, είναι λίγο δύσκολο να είναι τέλειοι και αψεγάδιαστοι σε όλα τα αντικείμενα. Για εμένα που είμαι 29 χρονών αυτό είναι αδιανόητο, στην τελική το ζητούμενο ποιο είναι; Να μπορείς να αγγίξεις τα παιδιά με τη διδασκαλία ή να γνωρίζεις τα "πάντα" και να κάνεις μάθημα ακαδημαϊκού επιπέδου; Οι γνώσεις πρέπει να είναι εργαλείο και μέσο για τη δουλειά μας, δεν είναι αυτοσκοπός και δε θέλω να επεκταθώ παραπάνω σε αυτό γιατί θα βγω εκτός θέματος.
Οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι πρώτα από όλα πρέπει να έχουν επαρκείς ώρες στα σχολεία για να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Για το ότι συμπληρώνουν ωράριο με ιστορίες, σίγουρα δεν ευθύνονται οι ίδιοι. Εξάλλου, τα γαλλικά εξοβελίστηκαν από το λύκειο και συρρικνώθηκαν στο γυμνάσιο. Επίσης εγώ προσωπικά ,έναν κλάδο αναγνωρίζω: τον κλάδο των εκπαιδευτικών. Αν νομίζεις ότι με το να γινόμαστε χίλια κομμάτια και να χωριζόμαστε σε ελληνόγλωσσους-ξενόγλωσσους, θεωρητικούς-θετικούς, μόνιμους-αναπληρωτές κερδίζουμε κάτι, τότε εντάξει: εκτός από ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΠΕΑ, ΠΕΑΕ, ας φτιάξουμε και τα εξής: ΟΛΜΕ-παράρτημα φιλολόγων, ΟΛΜΕ-παράρτημα ξενογλώσσων,  ΟΛΜΕ-παράρτημα μαθηματικών, σύλλογος αδιορίστων φιλολόγων, σύλλογος αναπληρωτών φιλολόγων, σύλλογος φιλόζωων εκπαιδευτικών, και ας φάμε μεταξύ μας τα μουστάκια μας.

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #447 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 03:56:36 μμ »
στην τελική το ζητούμενο ποιο είναι; Να μπορείς να αγγίξεις τα παιδιά με τη διδασκαλία ή να γνωρίζεις τα "πάντα" και να κάνεις μάθημα ακαδημαϊκού επιπέδου; Οι γνώσεις πρέπει να είναι εργαλείο και μέσο για τη δουλειά μας, δεν είναι αυτοσκοπός και δε θέλω να επεκταθώ παραπάνω σε αυτό γιατί θα βγω εκτός θέματος.


Δε νομίζω ότι αυτό που μου απαντάς έχει κάποια σχέση με αυτό που ισχυρίστηκα εγώ. Ακόμα κι έτσι όμως, δεν καταλαβαίνω γιατί το να γνωρίζεις κάτι καλά σημαίνει ότι δεν αγγίζεις τα παιδιά ή ότι επιδιώκεις την ακαδημαϊκή (?) γνώση. Ίσα ίσα από την εμπειρία μου αυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι τα παιδιά τα πείθεις για την ειλικρίνειά σου όταν μπορείς να αποδείξεις αυτό που διδάσκεις.


Οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι πρώτα από όλα πρέπει να έχουν επαρκείς ώρες στα σχολεία για να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Για το ότι συμπληρώνουν ωράριο με ιστορίες, σίγουρα δεν ευθύνονται οι ίδιοι. Εξάλλου, τα γαλλικά εξοβελίστηκαν από το λύκειο και συρρικνώθηκαν στο γυμνάσιο. Επίσης εγώ προσωπικά ,έναν κλάδο αναγνωρίζω: τον κλάδο των εκπαιδευτικών. Αν νομίζεις ότι με το να γινόμαστε χίλια κομμάτια και να χωριζόμαστε σε ελληνόγλωσσους-ξενόγλωσσους, θεωρητικούς-θετικούς, μόνιμους-αναπληρωτές κερδίζουμε κάτι, τότε εντάξει: εκτός από ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΠΕΑ, ΠΕΑΕ, ας φτιάξουμε και τα εξής: ΟΛΜΕ-παράρτημα φιλολόγων, ΟΛΜΕ-παράρτημα ξενογλώσσων,  ΟΛΜΕ-παράρτημα μαθηματικών, σύλλογος αδιορίστων φιλολόγων, σύλλογος αναπληρωτών φιλολόγων, σύλλογος φιλόζωων εκπαιδευτικών, και ας φάμε μεταξύ μας τα μουστάκια μας.

Δε μου απάντησες στο δεύτερο μέρος της απορίας μου περί συντεχνιακού συμφέροντος. Είναι κακό να το επιδιώκουμε εμείς και όχι κακό να το επιδιώκουν κάποιοι άλλοι;
Έχουν προτεραιότητα οι άλλοι επειδή είναι διορισμένοι; Γιατί αυτό που έχω αντιληφθεί εγώ τόσα χρόνια που παιδεύομαι είναι πως το ότι κάποιοι είναι διορισμένοι και κάποιοι άλλοι όχι, ήταν τελικά θέμα πολιτικών αποφάσεων, και όχι πραγματικών αναγκών ή ικανοτήτων.
Στην τελική το ποιος θα ωφελήσει τους μαθητές περισσότερο δε μετράει σε τίποτα;


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160917
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 823
Σύνολο: 839

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.