*

Ψηφοφορία

ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ Η

πρεπει να σταματήσει άμεσα
89 (74.2%)
πρέπει να έχει μόνο προσωρινό χαρακτήρα
13 (10.8%)
πρέπει να συνεχιστεί
18 (15%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 118

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες  (Αναγνώστηκε 127469 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος why

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 508
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #434 στις: Δεκεμβρίου 20, 2011, 05:16:13 pm »
Ακόμη και στις αναθέσεις που παραπέμπεις Patreas φαινεται αυτό που θέλω να πω, ότι στο νέο σχολείο που ετοιμάζουν υπάρχει θέση για τον "εμπειρικό" εκπαιδευτικό. Πες μου τα χόμπυ, τα βιώματά σου να σου πω τι μπορείς να διδάξεις.

Μάλλον θα πρέπει να ανοιχτεί ένα νέο θέμα για το νέο σχολείο γιατί από του χρόνου (παραχρόνου?) που θα (αν) γενικευτεί, νέα εργασιακά προβλήματα θα προκύψουν αλλά και πρέπει να συζητήσουμε σαν εκπαιδευτική κοινότητα κατά πόσο αυτό το σχολείο θα αναταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών.

Σωστα!!!!! ΔΕΝ τους ενδιαφερει να μεταφερουν γνωσεις στα παιδια γι αυτό και πληθαινουν οι β αναθέσεις, γι αυτό και προωθούν τον καθηγητή πασπαρτού!!!!!! ενας για ολα!!!!! θελουν να βγαλουν ένα αμαθες πλήθος για να μπορούν να το ελέγχουν ευκολοτερα!!!!! το ζητημα ειναι εμεις τι κανουμε; ; ; ; υπερασπιζόμαστε τις γνώσεις μας και τον τροπο λειτουργίας του σχολείου  και μεταδοσης της γνώσης....................... ή θελουμε απλά να βολεψουμε την παρτι μας κανοντας πχ ιστορία αν και ξερουμε γαλλικα μονο και μονο για να μη κανω σε άλλο σχολείο και ξεβολευτώ!!!!! ειμαστε αξιοι της τυχης μας........ οτι σπερνουμε θεριζουμε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:28:01 »

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #435 στις: Δεκεμβρίου 22, 2011, 05:15:25 pm »
 Η απάντηση του πανεπιστημίου Αθηνών ύστερα από προσωπική επιστολή συναδέλφου καθώς και από δική μου τηλεφωνική επικοινωνία... Η Φιλοσοφική Αθηνών είναι με το μέρος μας.. Οι υπόλοιπες? Ας συνεχίσουμε συνάδελφοι.. μετά τα Χριστούγεννα... Σας παραθέτω την απάντηση και σας εύχομαι ολόψυχα Καλό Χριστούγεννα!!!

Αγαπητή κα ...................,
σήμερα στη Γενική Συνέλευση του Τμήματος εγκρίθηκε το κείμενο υποστήριξης
που ζητήσατε. Θα σταλεί στους αρμοδίους του Υπουργείου και αντίγραφο σε
σας. Να είστε καλά και να περάσετε Καλές γιορτές.

Η Πρόεδρος του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Καθ. Ελένη Μαντζουράνη

Αποσυνδεδεμένος why

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 508
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #436 στις: Δεκεμβρίου 28, 2011, 09:25:03 am »
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
  ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΝΕΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΥΠΟ
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 28, 2011, 09:36:37 am από why »

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #437 στις: Δεκεμβρίου 28, 2011, 12:57:05 pm »
 Καλό είναι τη συγκεκριμένη επιστολή να την αποστείλει ο καθένας όπου μπορεί... Το θέμα της ιστορίας πρέπει να πάρει διαστάσεις... Μόνο με αυτό τον τρόπο θα δωθεί λύση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:28:01 »

Αποσυνδεδεμένος k.d.pe03

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 660
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #438 στις: Δεκεμβρίου 28, 2011, 03:01:41 pm »
Συνάδελφοι,στο σχολείο του ΔΝΤ η Ιστορία είναι ανεπιθύμητη. Η μνήμη του να είσαι Έλληνας βλάπτει σοβαρά το μνημόνιο!!!

Αποσυνδεδεμένος why

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 508
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #439 στις: Δεκεμβρίου 29, 2011, 08:59:38 am »
Συνάδελφοι, στο σχολείο του ΔΝΤ η Ιστορία είναι ανεπιθύμητη.Η μνήμη του να είσαι Έλληνας βλάπτει σοβαρά το μνημόνιο!!!

ΣΥμφωνω απολύτως!!! μα εφοσον σημερα δεν υπαρχουν κρατη και έθνη οπως τα ξεραμε......... πρεπει να παψουν να τα διδασκονται και τα παιδια μας........

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #440 στις: Δεκεμβρίου 29, 2011, 12:24:47 pm »
υπήρχε "μνήμη" πριν ΔΝΤ ?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1413
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #441 στις: Δεκεμβρίου 29, 2011, 01:00:46 pm »
Το πρόβλημα τελικά με τη β' ανάθεση της Ιστορίας, ποιο είναι; Μάλλον, ποιο είναι το πρόβλημα όσων άνοιξαν το παρόν νήμα; Ότι δεν διορίζονται περισσότεροι φιλόλογοι επειδή διδάσκουν και οι ξενόγλωσσοι την ιστορία, η απαξίωση των επιστημονικών αντικειμένων με το μοίρασμά τους σε ειδικότητες όχι άμεσα συναφείς με αυτά ή η υποβάθμιση του μαθήματος ως αποτέλεσμα αυτού του μοιράσματος; Επειδή υποψιάζομαι ότι το βασικό πρόβλημα είναι το πρώτο σκέλος του ερωτήματός μου, λυπάμαι, αλλά σε λάθος κατεύθυνση στρέφετε τα πυρά σας...Όταν ξεκινήσουν οι απολύσεις και στην εκπαίδευση, θα αντιληφθείτε ότι το πρόβλημα δεν ήταν οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι...Ήδη με τις συγχωνεύσεις χάθηκαν-και θα χαθούν- πολλές οργανικές θέσεις. Με αυτά τα δεδομένα, ποιος είναι ο εχθρός; Οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι ή η κυβέρνηση και το υπουργείο;
Εδώ θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση. Υποστηρίζουν κάποιοι ότι οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι δεν έχουν τις γνώσεις και τα εφόδια για να διδάξουν το μάθημα της ιστορίας. Να με συγχωρείτε, αλλά με αυτή τη λογική, ούτε οι απόφοιτοι του Φιλολογικού και του ΦΠΨ -της Αθήνας τουλάχιστον, για τις άλλες σχολές δεν έχω εικόνα- μπορούν να διδάξουν. Ποια είναι τα εφόδιά μας-τέλειωσα φιλολογικό. Το ένα μάθημα ιστορίας που διδαχθήκαμε στο δεύτερο εξάμηνο; Άρα να προσλαμβάνουμε ξεχωριστά τους αποφοίτους του ιστορικού-αρχαιολογικού για να διδάσκουν αποκλειστικά ιστορία...

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #442 στις: Δεκεμβρίου 29, 2011, 01:58:59 pm »
Δεν έχουμε κανένα εχθρό.. οι ξενόγλωσσοι είναι συνάδελφοί μας... ζητούμε τη σωστή διαχείριση προσωπικού και την εξασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων όλων μας... Με λυπεί όταν κάποιοι επιστρέφουν σε κάποιες λανθασμένες αντιλήψεις... Πρέπει όλοι οι εκπαιδευτικοί να προασπιστούμε τα εργασιακά μας δικαιώματα, να αποζητούμε το δίκαιο.. εχθροί δεν είναι οι συνάδελφοι διαφορετικών ειδικοτήτων... Ζητούμε από το Υπουργείο Παιδείας να διαχειριστεί σωστά το προσωπικό του χωρίς να αδικεί....
  Παρακαλώ πολύ... και το έχω κάνει πολλές φορές ως τώρα ας επικεντρωθούμε στο πραγματικό πρόβλημα... Να εργαστούν όσοι δικαιούνται... στην εκπαίδευση έχουν ικανοποιηθεί πολλές φορές αιτήματα συνδικαλιστών εξοβελίζοντας συναδέλφους που πληρούν τα  κριτήρια ... Ας μην συνεχιστεί άλλο αυτό....

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #443 στις: Δεκεμβρίου 29, 2011, 02:02:52 pm »
 Και επειδή ξεχνάμε εύκαλα... Ας σας θυμίσω...
 Ασεπ 2009 Φιλολόγων... δύσκολα θέματα.. λίγοι διοριστέοι... 2007 880 περίπου... 2009 461 περίπου.. μείωση 50%..
 Οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2009 είχαν να συναγωνιστούν τους έχοντας ήδη προυπηρεσία...
 2011 διορίζονται ξενόγλωσσοι αναπληρωτές σε θέση φιλολόγων... γιατί? Γιατί δεν έγινε σωστή διαχείριση προσωπικού....
 Αυτές τις αδικίες ζητούμε να επανορθώσουν... Απλά... για το ποιος διδάσκει καλύτερα... είναι ένα ωραίο επιχείρημα που ευνοεί όσους δεν έχουν άλλα επιχεριήματα....

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #444 στις: Δεκεμβρίου 29, 2011, 03:01:56 pm »

Εδώ θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση. Υποστηρίζουν κάποιοι ότι οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι δεν έχουν τις γνώσεις και τα εφόδια για να διδάξουν το μάθημα της ιστορίας. Να με συγχωρείτε, αλλά με αυτή τη λογική, ούτε οι απόφοιτοι του Φιλολογικού και του ΦΠΨ -της Αθήνας τουλάχιστον, για τις άλλες σχολές δεν έχω εικόνα- μπορούν να διδάξουν. Ποια είναι τα εφόδιά μας-τέλειωσα φιλολογικό. Το ένα μάθημα ιστορίας που διδαχθήκαμε στο δεύτερο εξάμηνο; Άρα να προσλαμβάνουμε ξεχωριστά τους αποφοίτους του ιστορικού-αρχαιολογικού για να διδάσκουν αποκλειστικά ιστορία...

Συνάδελφε κι εγώ το φιλολογικό τελείωσα και ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου! Εσύ θεωρείς τον εαυτό σου ανεπαρκή; Γιατί εγώ δεν περιοριστηκα στα τρια μαθήματα υποχρεωτικής ιστορίας που είχα στο πανεπιστήμιο ως προς τη γνώση μου στην ιστορία. Ιστορία έμαθα και στην ιστοριογραφία, και στη ρητορική και στο δράμα, σε όλα τα μαθήματα πεζογραφίας και ποίησης που είχα! Και φυσικά δε συζητάω για το διάβασμα στον ΑΣΕΠ που μου συστηματοποίησε όλες τις γνώσεις και έμαθα και περισσότερα πράγματα.
Τι θέλεις να πεις; Ότι τα μαθήματα ιστορίας που διδαχτήκαμε εμείς σ' αυτό το πλαίσιο συγκρίνονται σε κάτι με τα μαθήματα ιστορίας που διδάχτηκαν στα τμήματα των ξένων γλωσσών; Ή μήπως ότι το περιεχόμενο των σπουδών είναι ίδιο ή παρόμοιο;
Θα μου πεις φυσικά ότι δεν έχουν περάσει από αυτές τις διαδικασίες όλοι οι ΠΕ02, αλλά για να σου πω την αλήθεια αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Δε μπορεί η εξίσωση να γίνεται προς τα κάτω και αυτό να γίνεται άλλοθι για να διδάσκουν όλοι τα πάντα!

Το πρόβλημα τελικά με τη β' ανάθεση της Ιστορίας, ποιο είναι; Μάλλον, ποιο είναι το πρόβλημα όσων άνοιξαν το παρόν νήμα; Ότι δεν διορίζονται περισσότεροι φιλόλογοι επειδή διδάσκουν και οι ξενόγλωσσοι την ιστορία, η απαξίωση των επιστημονικών αντικειμένων με το μοίρασμά τους σε ειδικότητες όχι άμεσα συναφείς με αυτά ή η υποβάθμιση του μαθήματος ως αποτέλεσμα αυτού του μοιράσματος; Επειδή υποψιάζομαι ότι το βασικό πρόβλημα είναι το πρώτο σκέλος του ερωτήματός μου, λυπάμαι, αλλά σε λάθος κατεύθυνση στρέφετε τα πυρά σας...Όταν ξεκινήσουν οι απολύσεις και στην εκπαίδευση, θα αντιληφθείτε ότι το πρόβλημα δεν ήταν οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι...Ήδη με τις συγχωνεύσεις χάθηκαν-και θα χαθούν- πολλές οργανικές θέσεις. Με αυτά τα δεδομένα, ποιος είναι ο εχθρός; Οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι ή η κυβέρνηση και το υπουργείο;


Εχθρός φυσικά είναι η εκπαιδευτική πολιτική που ακολουθείται, χωρίς να αναιρείται η ευθύνη που έχει ο καθένας ξεχωριστά.
Και να ρωτήσω και κάτι άλλο που με απασχολεί, και μάλιστα βλέπω και συναδέλφους να αντιδρούν αμυντικά και απολογητικά πάνω σ' αυτό. Γιατί υπερασπιση των συμφερόντων του κλάδου μας θεωρείται κάτι κάκο; Το δικαίωμα δηλαδή οι φιλόλογοι να διδάσκουν τα μαθήματά τους; Θέλεις να μου πεις ότι η υπεράσπιση της διεκδίκησης των ξενόγλωσσων συναδέλφων να διδάσκουν την ιστορία (ίσως και τη λογοτεχνία σύντομα)
είναι κάτι διαφορετικό από συντεχνιακή;

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #445 στις: Δεκεμβρίου 29, 2011, 03:14:18 pm »
υπήρχε "μνήμη" πριν ΔΝΤ ?

Όχι Μάρκο, δεν υπήρχε μνήμη της ιστορίας και πριν το ΔΝΤ. Κατά τη γνώμη μου αυτό οφείλεται στη μονολιθική αντίληψη της ιστορίας που η ελληνική εκπαίδευση προωθούσε και τα σχολικά βιβλία (ειδικά τα παλαιότερα) αποτύπωναν και δίδασκαν.
Για να μη γίνεται αυτό χρειάζονται διδάσκοντες με γνώση και ενημέρωση, και το μόνο σίγουρο με τις εξελίξεις στη διδασκαλία της ιστορίας είναι ότι τέτοιο διδάσκοντες δε θα υπάρχουν στα σχολεία.

(Μιας και είχες την τύχη να κληρωθείς στο Σπουδές στην Εκπαίδευση θα σου πρότειαν να πάρεις την ΕΚΠ 60. Είναι διαφωτιστική.

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1413
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #446 στις: Δεκεμβρίου 29, 2011, 03:36:40 pm »
@AntreaEirini: Πρώτον, το ζήτημα δεν είναι αν θεωρώ εγώ τον εαυτό μου επαρκή ή ανεπαρκή στην ιστορία. Από τη στιγμή που οι φιλόλογοι έχουν ένα τεράστιο εύρος μαθημάτων να διδάξουν, είναι λίγο δύσκολο να είναι τέλειοι και αψεγάδιαστοι σε όλα τα αντικείμενα. Για εμένα που είμαι 29 χρονών αυτό είναι αδιανόητο, στην τελική το ζητούμενο ποιο είναι; Να μπορείς να αγγίξεις τα παιδιά με τη διδασκαλία ή να γνωρίζεις τα "πάντα" και να κάνεις μάθημα ακαδημαϊκού επιπέδου; Οι γνώσεις πρέπει να είναι εργαλείο και μέσο για τη δουλειά μας, δεν είναι αυτοσκοπός και δε θέλω να επεκταθώ παραπάνω σε αυτό γιατί θα βγω εκτός θέματος.
Οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι πρώτα από όλα πρέπει να έχουν επαρκείς ώρες στα σχολεία για να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Για το ότι συμπληρώνουν ωράριο με ιστορίες, σίγουρα δεν ευθύνονται οι ίδιοι. Εξάλλου, τα γαλλικά εξοβελίστηκαν από το λύκειο και συρρικνώθηκαν στο γυμνάσιο. Επίσης εγώ προσωπικά ,έναν κλάδο αναγνωρίζω: τον κλάδο των εκπαιδευτικών. Αν νομίζεις ότι με το να γινόμαστε χίλια κομμάτια και να χωριζόμαστε σε ελληνόγλωσσους-ξενόγλωσσους, θεωρητικούς-θετικούς, μόνιμους-αναπληρωτές κερδίζουμε κάτι, τότε εντάξει: εκτός από ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΠΕΑ, ΠΕΑΕ, ας φτιάξουμε και τα εξής: ΟΛΜΕ-παράρτημα φιλολόγων, ΟΛΜΕ-παράρτημα ξενογλώσσων,  ΟΛΜΕ-παράρτημα μαθηματικών, σύλλογος αδιορίστων φιλολόγων, σύλλογος αναπληρωτών φιλολόγων, σύλλογος φιλόζωων εκπαιδευτικών, και ας φάμε μεταξύ μας τα μουστάκια μας.

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #447 στις: Δεκεμβρίου 29, 2011, 03:56:36 pm »
στην τελική το ζητούμενο ποιο είναι; Να μπορείς να αγγίξεις τα παιδιά με τη διδασκαλία ή να γνωρίζεις τα "πάντα" και να κάνεις μάθημα ακαδημαϊκού επιπέδου; Οι γνώσεις πρέπει να είναι εργαλείο και μέσο για τη δουλειά μας, δεν είναι αυτοσκοπός και δε θέλω να επεκταθώ παραπάνω σε αυτό γιατί θα βγω εκτός θέματος.


Δε νομίζω ότι αυτό που μου απαντάς έχει κάποια σχέση με αυτό που ισχυρίστηκα εγώ. Ακόμα κι έτσι όμως, δεν καταλαβαίνω γιατί το να γνωρίζεις κάτι καλά σημαίνει ότι δεν αγγίζεις τα παιδιά ή ότι επιδιώκεις την ακαδημαϊκή (?) γνώση. Ίσα ίσα από την εμπειρία μου αυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι τα παιδιά τα πείθεις για την ειλικρίνειά σου όταν μπορείς να αποδείξεις αυτό που διδάσκεις.


Οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι πρώτα από όλα πρέπει να έχουν επαρκείς ώρες στα σχολεία για να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Για το ότι συμπληρώνουν ωράριο με ιστορίες, σίγουρα δεν ευθύνονται οι ίδιοι. Εξάλλου, τα γαλλικά εξοβελίστηκαν από το λύκειο και συρρικνώθηκαν στο γυμνάσιο. Επίσης εγώ προσωπικά ,έναν κλάδο αναγνωρίζω: τον κλάδο των εκπαιδευτικών. Αν νομίζεις ότι με το να γινόμαστε χίλια κομμάτια και να χωριζόμαστε σε ελληνόγλωσσους-ξενόγλωσσους, θεωρητικούς-θετικούς, μόνιμους-αναπληρωτές κερδίζουμε κάτι, τότε εντάξει: εκτός από ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΠΕΑ, ΠΕΑΕ, ας φτιάξουμε και τα εξής: ΟΛΜΕ-παράρτημα φιλολόγων, ΟΛΜΕ-παράρτημα ξενογλώσσων,  ΟΛΜΕ-παράρτημα μαθηματικών, σύλλογος αδιορίστων φιλολόγων, σύλλογος αναπληρωτών φιλολόγων, σύλλογος φιλόζωων εκπαιδευτικών, και ας φάμε μεταξύ μας τα μουστάκια μας.

Δε μου απάντησες στο δεύτερο μέρος της απορίας μου περί συντεχνιακού συμφέροντος. Είναι κακό να το επιδιώκουμε εμείς και όχι κακό να το επιδιώκουν κάποιοι άλλοι;
Έχουν προτεραιότητα οι άλλοι επειδή είναι διορισμένοι; Γιατί αυτό που έχω αντιληφθεί εγώ τόσα χρόνια που παιδεύομαι είναι πως το ότι κάποιοι είναι διορισμένοι και κάποιοι άλλοι όχι, ήταν τελικά θέμα πολιτικών αποφάσεων, και όχι πραγματικών αναγκών ή ικανοτήτων.
Στην τελική το ποιος θα ωφελήσει τους μαθητές περισσότερο δε μετράει σε τίποτα;


 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182676
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 445
Σύνολο: 456

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.