*

Ψηφοφορία

ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ Η Β' ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

πρεπει να σταματήσει άμεσα
88 (73.9%)
πρέπει να έχει μόνο προσωρινό χαρακτήρα
13 (10.9%)
πρέπει να συνεχιστεί
18 (15.1%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 117

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες  (Αναγνώστηκε 115595 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #126 στις: Αύγουστος 01, 2008, 03:40:22 μμ »
Ioanna89 και Gemini 3, σας ευχαριστούμε για τη διάθεσή σας να μας εξηγήσετε και να φωτίσετε πλευρές του ζητήματος που, εγώ, τουλάχιστον, ομολογώ πως δεν τις γνώριζα. Η διεισδυτική σας ματιά και η εμπειρία σας, βοηθούν κι εμάς να καταλάβουμε πολλά πράγματα και μας καθησυχάζουν.
Gemini 3, καλή επιτυχία στο μεταπτυχιακό :)
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 01, 2008, 03:42:17 μμ από tihea »
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:32:22 »

Αποσυνδεδεμένος GEMINI 3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • WE ARE THE CHAMPIONS!
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #127 στις: Αύγουστος 01, 2008, 08:32:30 μμ »
Και συ καλη μου, tihea, που διόλου τυχαία δεν είσαι, καλό διορισμό και καλή πρόοδο στα παιδιά σου!Και φέτος στην πατρίδα σου!

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #128 στις: Αύγουστος 01, 2008, 09:12:32 μμ »
Και συ καλη μου, tihea, που διόλου τυχαία δεν είσαι, καλό διορισμό και καλή πρόοδο στα παιδιά σου!Και φέτος στην πατρίδα σου!

GEMINI 3, σ' ευχαριστώ για τις ευχές (τυχαία είμαι σε βεβαιώνω και ατυχής ίσως.. :) ).
Σου ανταποδίδω τις ευχές με όποια συμφραζόμενα ανταποκρίνονται στις επιθυμίες σου.
Οι ευχαριστίες μου παραπάνω δεν ήταν απλά τυπικές. Μου έκανε εντύπωση πόσο μονολιθικοί μπορεί να γίνουμε (και έγινα) αν δεν έχουμε σαφή εικόνα και γνώση μιας κατάστασης.
Το ζήτημα των αναθέσεων είναι τελικά πολύπλοκο, και η ίδια η πραγματικότητα του σχολείου ερμηνεύει (άλλοτε σωστά κι άλλοτε όχι) τον κανόνα του νόμου κι όχι το αντίστροφο.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος tsap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #129 στις: Αύγουστος 05, 2008, 04:47:36 μμ »
Συνάδελφοι πολύ σωστά όλα αυτά που συζητάτε όμως το ζήτημα αυτή τη στιγμή είναι πως, σύμφωνα με την πιο πάνω ανακοίνωση,δίδεται σε ΠΕ33 ως μάθημα πρώτης ανάθεσης η Φιλοσοφία , μάθημα κατεύθυνσης της Β' Λυκείου. Πρόκειται για αντικείμενο κατεξοχήν φιλολογικό για το οποίο πλέον το ΠΙ και το Υπουργείο θεωρεί τους Φιλολόγους λιγότερο ειδικούς εν συγκρίσει με μια άλλη ειδικότητα. Με λίγα λόγια, όπως  "κρίνονται" από μας οι ΠΕ06 κλπ για το μάθημα της Ιστορίας , έτσι πια θα θεωρούμαστε κι εμείς στα χαρτιά για το μάθημα της Φιλοσοφίας και κάποια ακόμη αντικείμενα.Κι, όπως ξέρουμε, για τα μαθήματα κατεύθυνσης προτιμώνται κατά κανόνα οι ειδικότητες α' ανάθεσης. Μου φαίνεται ότι με το γάντι ανοίγει άλλη μια οδός για να σπάνε τα λειτουργικά κενά σε κενά ωρομισθίων. Μακάρι να βγω ψεύτρα.

Μια παρέμβαση στη συζήτηση σας θέλω να κάνω. Βλέπω ότι πολλοί αναφέρεστε με όχι και πολύ καλά λόγια στους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ33.
Ορισμένοι θεωρείτε ότι ''αδικούνται'' οι εκπαιδευτικοί που προέρχονται από Φιλολογικά τμήματα, ότι για παράδειγμα η Φιλοσοφία είναι κατεξοχήν αντικείμενο φιλολογικό.
Δεν διαφωνώ ότι οι περιοχές ανάμεσα στη Φιλοσοφία και τη Φιλολογία έχουν κοινά σημεία αλλά είναι αστείο (το λιγότερο που μπορώ να πω) να υπάρχει οποιαδήποτε σύγκριση μεταξύ Φιλολόγων και αποφοίτων του τμήματος Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης, τουλάχιστον, όσον αφορά τη Φιλοσοφία.

Για όσους δεν έχετε μπει καν στο κόπο να δείτε περί τίνος πρόκειται το τμήμα αυτό, να σας πω ότι το αντικείμενό του είναι Φιλοσοφία και Ιστορία της Επιστήμης.
Τα περισσότερα μαθήματα του ΜΙΘΕ (όπως λέγεται σύντομα) περιστρέφονται γύρω από τη Φιλοσοφία.
Ενδεικτικά υποχρεωτικά μαθήματά του είναι τα εξής:

Ιστορία της Φιλοσοφίας Ι, ΙΙ, ΙΙΙ και IV
Ιστορία του Πολιτισμού Ι, ΙΙ και ΙΙΙ
Ιστορία της Επιστήμης Ι, ΙΙ και ΙΙΙ
Φιλοσοφία της Ιστορίας
Μεθοδολογία των Κοινωνικών Επιστημών
Εισαγωγή στις Κοινωνικές και τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες

Αναλυτικά μπορείτε να δείτε εδώ: http://www.phs.uoa.gr/node.php?n=courses_and_seminars&lang=el

Ευχαριστώ.



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:32:22 »

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #130 στις: Αύγουστος 05, 2008, 05:42:05 μμ »
Ζητώ συγγνώμη , δεν απαξιώνω το τμήμα ούτε τη σπουδαιότητά του. Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες και το λινκ.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος GEMINI 3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • WE ARE THE CHAMPIONS!
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #131 στις: Αύγουστος 06, 2008, 12:17:28 πμ »
Μπράβο, Τσαπ!

Σούπερ προχωρημένο και διεπιστημονικό τμήμα! Δεν το ήξερα καθόλου!Η Επιστήμη, αφού διένυσε μέχρι τέλους το δρόμο της εξειδίκευσης, βρήκε το δρόμο να γυρίσει στον Homo Universalis της Αναγέννησης!

Αποσυνδεδεμένος fivo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1774
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #132 στις: Αύγουστος 06, 2008, 12:38:48 πμ »
Συνάδελφοι πολύ σωστά όλα αυτά που συζητάτε όμως το ζήτημα αυτή τη στιγμή είναι πως, σύμφωνα με την πιο πάνω ανακοίνωση,δίδεται σε ΠΕ33 ως μάθημα πρώτης ανάθεσης η Φιλοσοφία , μάθημα κατεύθυνσης της Β' Λυκείου. Πρόκειται για αντικείμενο κατεξοχήν φιλολογικό για το οποίο πλέον το ΠΙ και το Υπουργείο θεωρεί τους Φιλολόγους λιγότερο ειδικούς εν συγκρίσει με μια άλλη ειδικότητα. Με λίγα λόγια, όπως  "κρίνονται" από μας οι ΠΕ06 κλπ για το μάθημα της Ιστορίας , έτσι πια θα θεωρούμαστε κι εμείς στα χαρτιά για το μάθημα της Φιλοσοφίας και κάποια ακόμη αντικείμενα.Κι, όπως ξέρουμε, για τα μαθήματα κατεύθυνσης προτιμώνται κατά κανόνα οι ειδικότητες α' ανάθεσης. Μου φαίνεται ότι με το γάντι ανοίγει άλλη μια οδός για να σπάνε τα λειτουργικά κενά σε κενά ωρομισθίων. Μακάρι να βγω ψεύτρα.

Μια παρέμβαση στη συζήτηση σας θέλω να κάνω. Βλέπω ότι πολλοί αναφέρεστε με όχι και πολύ καλά λόγια στους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ33.
Ορισμένοι θεωρείτε ότι ''αδικούνται'' οι εκπαιδευτικοί που προέρχονται από Φιλολογικά τμήματα, ότι για παράδειγμα η Φιλοσοφία είναι κατεξοχήν αντικείμενο φιλολογικό.
Δεν διαφωνώ ότι οι περιοχές ανάμεσα στη Φιλοσοφία και τη Φιλολογία έχουν κοινά σημεία αλλά είναι αστείο (το λιγότερο που μπορώ να πω) να υπάρχει οποιαδήποτε σύγκριση μεταξύ Φιλολόγων και αποφοίτων του τμήματος Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης, τουλάχιστον, όσον αφορά τη Φιλοσοφία.

Για όσους δεν έχετε μπει καν στο κόπο να δείτε περί τίνος πρόκειται το τμήμα αυτό, να σας πω ότι το αντικείμενό του είναι Φιλοσοφία και Ιστορία της Επιστήμης.
Τα περισσότερα μαθήματα του ΜΙΘΕ (όπως λέγεται σύντομα) περιστρέφονται γύρω από τη Φιλοσοφία.
Ενδεικτικά υποχρεωτικά μαθήματά του είναι τα εξής:

Ιστορία της Φιλοσοφίας Ι, ΙΙ, ΙΙΙ και IV
Ιστορία του Πολιτισμού Ι, ΙΙ και ΙΙΙ
Ιστορία της Επιστήμης Ι, ΙΙ και ΙΙΙ
Φιλοσοφία της Ιστορίας
Μεθοδολογία των Κοινωνικών Επιστημών
Εισαγωγή στις Κοινωνικές και τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες

Αναλυτικά μπορείτε να δείτε εδώ: http://www.phs.uoa.gr/node.php?n=courses_and_seminars&lang=el

Ευχαριστώ.



καποιοι φιλολογοι εχουμε βγαλει ενα βουνο φιλοσοφιες. τα 1,2,3,4 και μαλιστα ιστοριες, προσωπικα παντα δεν μου λενε και πολλα.


υ.γ. μια χαρα ενδιαφερον τμημα ακουγεται κατα τα αλλα.
και επιπλεον ολα ειναι σχετικα.

ευχαριστω.

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #133 στις: Αύγουστος 06, 2008, 12:53:14 πμ »
Εγώ πάλι.............δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί θα πρέπει από κάθε σχολή να μπορεί κανείς να διδάξει................


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος marigen

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 404
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #134 στις: Οκτώβριος 06, 2009, 05:03:40 μμ »
έχω ακούσει περιπτώσεις όπου όταν δεν συμπληρωνόταν το 12ωρο ή 11ωρο ωρομίσθιοι ξένων γλωσσών έκαναν ιστορία, γεωγραφία ή ΣΕΠ για να το καλύψουν! δεν γνωρίζω όμως αν στο πρόγραμμα εργασίας το δήλωναν και έτσι. η λογική λέει οτι είναι αντικανονικό και δεν το προβλέπει η σύμβαση που υπογράφουμε. το μόνο όφελος είναι για τους συγκεκριμένους ωρομίσθιους που έτσι πέρνουν περισσότερα μόρια. το πόσο δίκαιο είναι αυτό για τα παιδιά να διδάσκονται μαθήματα από μη εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς ή για τους υπόλοιπους ωρομίθιους που γράφουν μόνο το 4ωρο, 8ωρο, 10ωρο της σύμβασής τους είναι άλλο θέμα..

Αποσυνδεδεμένος epidauros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #135 στις: Σεπτέμβριος 21, 2010, 10:32:37 μμ »
Ξεκινώ ένα θέμα σε σχέση με τη β' ανάθεση της ιστορίας.

Παραθέτω επίσης και την διαδικτυακή επιστολή που ετοιμάσαμε με σκοπό να την προωθήσουμε αρμοδίως. Η επιστολή επιχειρηματολογεί υπέρ της 2ης επιλογής. Μπορεί οποιος θέλει να επιχειρηματολογήσει για τις άλλες 2 επιλογές
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Θέτουμε το ζήτημα της δεύτερης ανάθεσης φιλολογικών μαθημάτων ως ένα καίριο πρόβλημα που

·   εγκαθιδρύει την αναξιοκρατία,
·   καταργεί την ποιοτική αναβάθμιση του σχολείου και
·   αδικεί πολλές χιλιάδες αδιόριστων και διορισμένων φιλολόγων.

Οι δεύτερες αναθέσεις φιλολογικών μαθημάτων σε ανειδίκευτους συναδέλφους θα μπορούσαν να αποδειχθούν χρήσιμες ως προσωρινές λύσεις που διασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία των σχολείων σε έκτακτες περιπτώσεις. Δεν μπορούν όμως να καθιερωθούν ως πρακτική για τους εξής σοβαρούς λόγους:

    - Αδικούν τους μαθητές, οι οποίοι διδάσκονται φιλολογικά μαθήματα από συναδέλφους Ξένων Γλωσσών ή Θεολόγους. Ανεξάρτητα από την προσπάθεια που καταβάλλουν οι συνάδελφοι, τα κριτήρια αξιοκρατίας και ποιότητας καταστρατηγούνται. Η αξιοποίηση του μόνιμου δυναμικού των σχολείων έχει όρια de facto την ειδική γνώση που απέκτησαν από τις σπουδές τους και υπόκειται στους περιορισμούς που συνάγονται από τον τίτλο του πτυχίου αλλά και από τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΑΣΕΠ ανά κλάδο.

     -Αδικούν τις χιλιάδες αδιόριστων φιλολόγων, οι οποίοι παρακάμπτονται και αδικούνται από μια στρατηγική συμπληρώματος χιλιάδων κενών με καθαρά διαχειριστικά κριτήρια που αναγκάζουν χιλιάδες συναδέλφους ξένων γλωσσών και θεολόγους να διδάσκουν μαθήματα φιλολόγων. Έτσι οδηγούμαστε σε ένα σχολείο που δεν αξιοποιεί αλλά τιμωρεί το εκπαιδευτικό δυναμικό του, τιμωρεί τους μαθητές και τους στερεί το δικαίωμα στην ποιότητα.

      -Διαιωνίζει την προχειρότητα, επιβραβεύει την μετριότητα και νομιμοποιεί στη συνείδηση των μαθητών και των καθηγητών την τακτική του διαχειριστικού βολέματος – ο μαθητής γνωρίζει το σωστό, ο καθηγητής αντιλαμβάνεται τον παραλογισμό, αλλά το κράτος στρουθοκαμηλίζει διακηρύσσοντας  ποιότητα και αξιοκρατία και διδάσκοντας την ασυνέπεια έργων και λόγων.

      -Καταργεί στη συνείδηση των μαθητών τη σημαντικότητα της Ιστορίας και δημιουργεί ανιστόρητους μαθητές. Ένα μάθημα για το οποίο ο μαθητής θεωρεί οτι μπορεί να διδαχθεί από οποιονδήποτε δικαιολογημένα το θεωρεί ασήμαντο.

Οι χιλιάδες φιλόλογοι, διορισμένοι και μη, απαιτούν να σταματήσει αυτή η παρατυπία, η οποία καθιερώθηκε με υπουργική απόφαση αυθαίρετα, κατά παράβαση της κοινής λογικής, της συναδελφικής αλληλεγγύης και της Ελληνικής Νομοθεσίας που διασφαλίζει το δικαίωμα του εκπαιδευόμενου να εκπαιδεύεται από ειδικευμένους εκπαιδευτές. Αποδεχόμαστε την δεύτερη ανάθεση ως προσωρινή λύση ανάγκης  που εξυπηρετεί το μαθητή σε έκτακτα περιστατικά, αλλά καταγγέλλουμε την καθιέρωση της μετριότητας και της αναξιοκρατίας που συνεπάγεται η ευρεία εφαρμογή της. Η επιτακτική αυτή απαίτηση είναι πλέον καθημερινά τόσο εμφανής σε κάθε σχολείο της Ελληνικής επικράτειας που δεν χρειάζονται υπογραφές για να αναδείξουν το μέγεθος του προβλήματος. Οι μαθητές, οι καθηγητές και οι γονείς βιώνουν και συζητούν καθημερινά την ελληνική αυτή παγκόσμια πρωτοτυπία και ανευθυνότητα.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 22, 2010, 10:03:13 πμ από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος dimitrisskar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν έχουν έλεος τα μάτια σου για μένα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #136 στις: Σεπτέμβριος 21, 2010, 11:04:14 μμ »
Μου αρέσει...  :) :) :)

Αποσυνδεδεμένος epidauros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #137 στις: Σεπτέμβριος 21, 2010, 11:08:58 μμ »
παραθέτω σχόλιο από το θέμα των θεολόγων

"β' ανάθεση για τους Θεολόγους"

   
Καλημέρα συνάδερφοι,
από την τρεχουσα σχολική χρονιά, οι θεολόγοι μπορούν να αναλάβουν ως β' ανάθεση το μάθημα της θεωρητικής κατεύθυνσης της Β' Λυκείου "Αρχές Φιλοσοφίας". Η β' ανάθεση για το μάθημα της Ιστορίας του Γυμνασίου ισχύει κανονικά.

Αποσυνδεδεμένος momo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 263
  • γηράσκω αεί διδασκόμενη..
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #138 στις: Σεπτέμβριος 21, 2010, 11:33:06 μμ »
παραθέτω σχόλιο από το θέμα των θεολόγων

"β' ανάθεση για τους Θεολόγους"

   
Καλημέρα συνάδερφοι,
από την τρεχουσα σχολική χρονιά, οι θεολόγοι μπορούν να αναλάβουν ως β' ανάθεση το μάθημα της θεωρητικής κατεύθυνσης της Β' Λυκείου "Αρχές Φιλοσοφίας". Η β' ανάθεση για το μάθημα της Ιστορίας του Γυμνασίου ισχύει κανονικά.
...ο παπας τα γενια του πρωτα θα ευλογησει!
..." ζωη σε (θεο)λογου μας"
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 21, 2010, 11:36:51 μμ από momo »
Θεέ μου, δώσε μου εγκράτεια και υπομονή... ΤΩΡΑ!!!!!

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #139 στις: Σεπτέμβριος 21, 2010, 11:48:43 μμ »
Θεωρώ πως πρέπει να καταργηθεί άμεσα (όπως και οι β΄αναθέσεις γενικά), γιατί:

α. "Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού" (κάτι που έχει ήδη αποδειχθεί στην πράξη)
β. Αν δεχόμαστε τη β΄ανάθεση της ιστορίας  ως προσωρινή λύση, είναι σαν να δεχόμαστε, έστω εν μέρει,  ότι η ιστορία είναι β΄κατηγορίας μάθημα που μπορεί να λειτουργεί ως μπαλαντέρ ή μπάλωμα χάριν της "ομαλής λειτουργίας του σχολείου".  Γιατί η ιστορία να αντιμετωπίζεται διαφορετικά από ό,τι, π.χ., τα αρχαία ή άλλα μαθήματα;
(Αναφέρομαι στην ιστορία, γιατί εκεί υπάρχει το πρόβλημα -η φιλοσοφία, παρότι προβλέπεται, σπάνια δίνεται σε θεολόγο με β΄ανάθεση, προς το παρόν τουλάχιστον).

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160979
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 544
Σύνολο: 568

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.17 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.