*

Αποστολέας Θέμα: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας  (Αναγνώστηκε 45847 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος peri2005

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 952
  • Φύλο: Άντρας
  • Με... λατρεύει η εκπαίδευση! (ουυυυυυυ....) ΠΕ03
    • Προφίλ
    • Οι φωτογραφίες μου
Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« στις: Οκτωβρίου 21, 2007, 11:04:58 pm »
Μερικές απορίες...

1. Ο τύπος της εξίσωσης της εφαπτομένης της κατεύθυνσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην Γενική Παιδεία;

2. Οι τύποι De Morgan  (Α ένωση
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 14, 2011, 10:31:21 pm από para5 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:19:37 »

Gauss

  • Επισκέπτης
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #1 στις: Νοεμβρίου 06, 2007, 05:54:31 am »
Μερικές απορίες...

1. Ο τύπος της εξίσωσης της εφαπτομένης της κατεύθυνσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην Γενική Παιδεία;

2. Οι τύποι De Morgan  (Α ένωση

Αποσυνδεδεμένος peri2005

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 952
  • Φύλο: Άντρας
  • Με... λατρεύει η εκπαίδευση! (ουυυυυυυ....) ΠΕ03
    • Προφίλ
    • Οι φωτογραφίες μου
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #2 στις: Νοεμβρίου 06, 2007, 09:21:49 am »
Συμφωνώ με αυτά που λες Gauss και γενκά  , αυτό πράττω κι εγώ στις τάξεις που κάνω.

Πάντως , το μόνο που είναι , πιστεύω , αρκετά "συμβατό" , είναι ο τύπος της εφαπτομένης της κατεύθυνσης που , αρκετοί χρησιμοποιούν και στην γενική παιδεία , ίσως γιατί είναι πιο εύκολα κατανοητός στα παιδιά , και η "φιλοσοφία" του "συγγενεύει"  (ουφ! αρκετά εισαγωγικά...) με την μέθοδο της γενικής παιδείας.

..Φύλαγε τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά...

Θα ήταν ενδιαφέρον αν κάποιος συνάδελφος του forum που έχει διατελέσει διορθωτής σε γραπτά πανελληνίων και έχει συναντήσει τέτοιες περιπτώσεις , μας αναφέρει πως το αντιμετώπισε και , γενικά , τι οδηγίες δίνονται στους διορθωτές...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 06, 2007, 09:29:55 am από peri2005 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #3 στις: Νοεμβρίου 17, 2007, 01:36:30 am »
-----Γνώμη----

Υπάρχει πάντα η περίπτωση να ΜΗ δοθεί συγκεκριμένη οδηγία για τη διόρθωση ενός θέματος π.χ. με εφαπτομένη, οπότε ο κάθε διορθωτής να κάνει του κεφαλιού του...

Αλλά, το πιο σημαντικό, είναι ότι το μάθημα το κάνουν και παιδιά που δεν κάνουν κατεύθυνση, άρα και να τους το πούμε εμείς το De L'Hospital, είναι βέβαιο ότι σε κάποια σχολεία κάποιοι δε θα το έχουν ακούσει, το οποίο καταργεί την ισόνομη συμμετοχή στις εξετάσεις.
Γιαυτό το λόγο, αν ποτέ διορθώσω γραπτά, θα κόψω ΣΙΓΟΥΡΑ μονάδες από το ερώτημα.
Πιθανότατα όχι πολλές, γιατί είναι πιθανό να φταίει και ο καθηγητής που δεν το ξεκαθάρισε.

Στο επιχείρημα "κάθε επιστημονικά σωστή λύση είναι αποδεκτή", απαντώ : στη μεν εφαπτομένη να αποδείξουν πρώτα γιατί η εξίσωση είναι της εφαπτομένης που ψάχνουμε (που μπορούν) και στο δε όριο, να αποδείξουν το De L'Hospital (που δε μπορούν) και μετά ας τα χρησιμοποιήσουν σε 100 ερωτήματα...
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:19:37 »

Gauss

  • Επισκέπτης
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #4 στις: Νοεμβρίου 17, 2007, 01:48:17 am »
Φίλε peri2005,

1. Όπως βλέπεις από τον φίλο Siobaras, δεν είναι φρόνιμο να λέμε στα παιδιά να χρησιμοποιούν κάτι που -έστω- ΙΣΩΣ κάποιος συνάδελφος να θεωρήσει λάθος, ή να κόψει μονάδες. Προσωπικά, δεν θα έκοβα, αλλά αυτό είναι κάτι υποκειμενικό. Όπως είπες, φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά.

2. Επειδή ρωτάς για αντιμετώπιση του θέματος από διορθωτές: Μια χρονιά που διόρθωνα μαθηματικά γεν. παιδ. Γ' Λυκείου, τέθηκε η ερώτηση και ο σύμβουλος μας άφησε να θεωρήσουμε σωστό το ερώτημα αν ο μαθητής είχε χρησιμοποιήσει τον τύπο της εφαπτομένης από την κατ/ση. Αλλά όπως είπα, δεν ξέρω τι θα έκανε κάποιος συνάδελφος αλλού, πριν ίσως ρωτηθεί ο σύμβουλος. Εξάλλου, το γεγονός ότι ζητείται τύπος εφαπτομένης (ή υπολογισμός ορίου μορφής 0/0, κτλ) σε μαθηματικά γεν. παιδ. σημαίνει ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ απαραίτητο να γνωρίζεις τύπους από την κατ/ση. Δεν βλέπω λοιπόν κανένα λόγο να αφήνουμε τους μαθητές μας να διακινδυνεύουν.

Αποσυνδεδεμένος geomitsou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Φύλο: Άντρας
  • Προσπαθώ για το καλύτερο
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #5 στις: Δεκεμβρίου 06, 2007, 04:42:03 pm »
Αν και δεν υπήρξα ποτέ διορθωτής, ρωτώντας συναδέλφους που υπήρξαν, έμαθα ότι δεν τους ενοχλεί, αν χρησιμοποιήσουν τύπους της Κατεύθυνσης στη Γενική Παιδεία. Αυτό το θεωρώ λογικό. Δεν είναι σωστό να ζητάμε από τα παιδιά όχι μόνο να θυμούνται τύπους κ.λ.π. αλλά να θυμούνται και σε ποιό μάθημα τα έμαθαν. Αυτό βέβαια δημιουργεί μιά αδικία απέναντι στα παιδιά της Θεωρητικής Κατεύθυνσης αλλά ...αυτά είναι επακόλουθα του συστήματος.

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #6 στις: Δεκεμβρίου 23, 2007, 11:13:43 pm »
Μερικές απορίες...

1. Ο τύπος της εξίσωσης της εφαπτομένης της κατεύθυνσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην Γενική Παιδεία;

2. Οι τύποι De Morgan  (Α ένωση

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #7 στις: Δεκεμβρίου 24, 2007, 09:33:45 am »

Αποσυνδεδεμένος Λουλου

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 453
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #8 στις: Δεκεμβρίου 27, 2007, 09:18:24 am »
Δεν ειμαι μαθηματικος αλλα εξοργιζομαι οταν ακουω καθηγητες να λενε θα κοψω βαθμους σε σωστα λυμενες και τεκμηριωμενες ασκησεις ,επειδη δεν εχουν διδαχθει αυτη την υλη.Η γνωση και η επιστημη δεν περιοριζεται σε υλη διδαχθεισα και μη .
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 31, 2007, 08:29:55 am από Λουλου »

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #9 στις: Δεκεμβρίου 29, 2007, 06:32:18 pm »
Δεν ειμαι μαθηματικος αλλα εξοργιζομε οταν ακουω καθηγητες να λενε θα κοψω βαθμους σε σωστα λυμενες και τεκμηριωμενες ασκησεις ,επειδη δεν εχουν διδαχθει αυτη την υλη.Η γνωση και η επιστημη δεν περιοριζεται σε υλη διδαχθεισα και μη .

Στο ίδιο μήκος κύματος είμαι και γω , αλλά είναι δύσκολο να πείσεις τους συναδέλφους , όταν έχουν αντίθετη άποψη. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορείς καν να επιβάλεις κάτι , ακόμα και αν δοθεί οδηγία από την ΚΕΓΕ.
 Μόνο αν ανακαστείς να αποκλείσεις βαθμολογητή για αυτό το λόγο ίσως γίνει κάτι , αλλά αυτό δεν τιμά τον κλάδο και είναι σχετικά αντισυναδελφικό. Γι αυτό αναγκάζομαι και το γράφω στα fora για να προλάβω τουλάχιστον τους νέους συναδέλφους να μη διορθώνουν τα μαθηματικά όπως ίσως την ιστορία , αλλά να δίνουν το άριστα σε κάθε σωστή λύση , ακόμα και αν αυτή ξεφεύγει των αυστηρών ορίων και των πλαισίων της εξεταστέας ύλης.
 Είναι κρίμα να τιμωρείται μαθητής επειδή μπορεί και λύνει ένα πρόβλημα με άλλον τρόπο και με γνώσεις εκτός αυτών που περιέχει το σχολικό βιβλίο.
 Είπαμε όμως ότι Δημοκρατία είναι η μάχη και η αντιπαράθεση ιδεών και απόψεων και για το λόγο αυτό προσπαθούμε να επιχειρηματολογήσουμε και να στηρίξουμε τις απόψεις με σύνεση , φρόνηση και σεβασμό στο συνομιλητή . Καθένας μας έχει την ευκαιρία να ξανασκεφτεί και να γίνει ενδοχομένως καλύτερος και δικαιότερος.
 Αλλά ... ξέφυγα :)
                             Χρόνια Πολλά !

Αποσυνδεδεμένος enastron

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 321
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ...λογαριάζω το μηδέν μου με το άπειρο...
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #10 στις: Δεκεμβρίου 30, 2007, 08:45:40 pm »
Παράθεση
Δεν ειμαι μαθηματικος αλλα εξοργιζομε οταν ακουω καθηγητες να λενε θα κοψω βαθμους σε σωστα λυμενες και τεκμηριωμενες ασκησεις ,επειδη δεν εχουν διδαχθει αυτη την υλη.Η γνωση και η επιστημη δεν περιοριζεται σε υλη διδαχθεισα και μη .

Στο ίδιο μήκος κύματος είμαι και γω , αλλά είναι δύσκολο να πείσεις τους συναδέλφους , όταν έχουν αντίθετη άποψη. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορείς καν να επιβάλεις κάτι , ακόμα και αν δοθεί οδηγία από την ΚΕΓΕ.
 Μόνο αν ανακαστείς να αποκλείσεις βαθμολογητή για αυτό το λόγο ίσως γίνει κάτι , αλλά αυτό δεν τιμά τον κλάδο και είναι σχετικά αντισυναδελφικό. Γι αυτό αναγκάζομαι και το γράφω στα fora για να προλάβω τουλάχιστον τους νέους συναδέλφους να μη διορθώνουν τα μαθηματικά όπως ίσως την ιστορία , αλλά να δίνουν το άριστα σε κάθε σωστή λύση , ακόμα και αν αυτή ξεφεύγει των αυστηρών ορίων και των πλαισίων της εξεταστέας ύλης.
 Είναι κρίμα να τιμωρείται μαθητής επειδή μπορεί και λύνει ένα πρόβλημα με άλλον τρόπο και με γνώσεις εκτός αυτών που περιέχει το σχολικό βιβλίο.
 Είπαμε όμως ότι Δημοκρατία είναι η μάχη και η αντιπαράθεση ιδεών και απόψεων και για το λόγο αυτό προσπαθούμε να επιχειρηματολογήσουμε και να στηρίξουμε τις απόψεις με σύνεση , φρόνηση και σεβασμό στο συνομιλητή . Καθένας μας έχει την ευκαιρία να ξανασκεφτεί και να γίνει ενδοχομένως καλύτερος και δικαιότερος.
 Αλλά ... ξέφυγα :)
 Χρόνια Πολλά !


Συμφωνώ κι επαυξάνω!Γιατί κάποτε ρε παιδιά κι εμείς εκεί απέναντι απ την έδρα πασχίζαμε σκυμμένοι στα γραπτά μας.Να μη ξεχνάμε απο που και πώς φτάσαμε όπου φτάσαμε ο καθένας. Καλή Πρωτοχρονιά!
...Ψυχές και σώματα στο χρόνο γυρνάνε...αλλάζουν ονόματα ...και πάλι απ’ την αρχή...

Αποσυνδεδεμένος ianos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #11 στις: Δεκεμβρίου 31, 2007, 01:22:19 am »
Αρχικά συνάδελφοι κάνω μια διαφορετική τοποθέτηση.
Θεωρώ οτι κύρια ευθυνη σε αυτό το προβλημα έχουν οι σύμβουλοι.
Διότι αυτά τα ζητήματα εχουν τεθεί σε αυτπους πολλές φορές και πάντα ακολουθείται η ίδια πορεία.
Αντι να παίρνουν θέσεις καλό θα ήταν να κάνουν ενέργειες ωστε να μας δοθεί μια διορθωτική οδηγία στα σχολεία που να ορίζει οτι τον τύπο της εφαπτομενης πρέπει να τον διδασκουμε.Επισης να περάσει ως εφαρμογή έστω η ισοδυναμία για τους μιγαδικούς.
Τα αλλα δυο που ανέφεραν συναδελφοι ειναι απλά συνέπεια της τακτικης που  και ο εξαιρετος συναδελφος Χαραλαμπος Στεργιου υποστηριζει..
Και για τι οχι να μην εχουμε το δικαιωμα να χρησιμοποιούμε και το θεωρημα νταρμου;Ή ακομα και το Θ.ΜΤ του κοσυ;

Αποσυνδεδεμένος johnny5

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #12 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2008, 02:29:10 pm »
Δεν ξέρω αν είμαι στο κατάλληλο forum άλλα αυτή η άσκηση με έχει τρελάνει. Όποιος μπορεί να βοηθήσει θα του είμαι ευγνώμων. 
Σε ένα τρίγωνο Α

Αποσυνδεδεμένος valgoni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #13 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2008, 03:53:34 pm »
έστω Α>
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 12, 2008, 04:58:14 pm από valgoni »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182526
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 610
Σύνολο: 620

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.